Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Váratlan vendég 3.

Váratlan vendég 3.
(Laura kalandjai – 284. fejezet)


*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Írta: Miranda Mars (m_mars@lycos.com)
Az eredeti történet a http://asstr.org/~laura címen található.
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>
2005. május-november
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

- Unnmmgggmmm! - nyögte Laura. A szája félig a lepedőre szorult, a csípője pedig még mindig bizsergett és mozgott, miközben Joy a punciját szopta. Élénken bólintott, és a fejét elfordította egy kicsit.
- Jó! – kiáltotta. – Siess!
A férfi lecsavarta az üveg tetejét, és olajjal kente be az egész farkát, ami újra életre kelt, megvastagodott, lüktetett, és a vértől valósággal meglilult a vége. Az olaj a lepedőre csöppent, miközben a férfi a szerszámát nedvesítette sietve, és Laura meglepetten jött rá, hogy ez nem is aggasztja. Általában nagyon kényes volt a tisztaságra, de most a vágy annyira felcsigázta, hogy ha egy iszapgödörbe süllyedtek volna, még akkor is akarta volna a folytatást.
- Ohhhhh... kérlek! – hallotta saját nyöszörgését. Nem akart túl gyorsan elélvezni, de tudta, hogy mi fog most történni, és Joy mohó szája különleges gyönyörökhöz juttatta punciját.

Brad, mivel már korábban volt már Laurával egy párszor, ismerte a jeleket. Tudta, hogy a lány mindjárt hatalmasat élvez, és azt is, hogy sietnie kell, ha utol akarja érni. Mielőtt rápattintotta volna az üvegre a fedelét, még az ujjait is jól bekente, és Laura hirtelen azt érezte, hogy két kíváncsi ujj csusszan be a végbelébe, mintha csak előkészítené az igazi menetet.
- Unh! Unh! – nyögte. Hirtelen könnyek csordultak végig az arcán. Siess, kérlek! gondolta. Érezte, hogy remegnek az izmai a karján és a lábán. Egy pillanatra a fájdalom túl erősnek bizonyult, de tudta, hogy pillanatok alatt eltűnik majd, hogy átadja helyét az intenzív élvezetnek. Érezte, hogy a férfi ujjai elengedik a testét, és szinte azonnal kegyetlen, vastag, kőkemény farka veszi át helyüket. A csúszós szerszám a lány fenekébe hatolt.
- Unnnnngghhh! – rándult meg Laura, lágy nyögdécselésbe kezdett, miközben testét birtokba vette a fájdalom és a kibírhatatlan szexuális izgalom. Nem tudta, miért, hiszen Brad vastag, kegyetlenül kemény farka már korábban is volt a fenekében, de ezúttal úgy érezte, mintha egész testét kitöltené és szétfeszítené, mintha a szűk kis hátsó alagút túl kicsi lenne, mintha a kemény rúd testének legmélyebb, lüktető, égő titkaiba hatolt volna. Egyenesen a lepedőbe nyögött, arcán könnycseppek gördültek végig.

Ugyanakkor Joy nem csak szopta és nyalta a punciját, hanem bele is dugta az ujjait. Élvezte Laura szenvedélyét, tüzes izgalom ragadta magával, ahogy Brad elkezdte baszni Laura seggét, időt hagyva, hogy a lány hozzászokjon az acélkeménységű vessző támadásaihoz. Laura elveszett. Teljesen kínzói kegyelmére volt bízva. Brad kitartóan kefélte, Joy keményen szopta a csiklóját, ő pedig csak nyöszörgött és sikoltozott.
- Anngghh! Unmmmggh! – dorombolta. Eközben Joy ujjazta, aztán abbahagyta, hogy újra keményre szophassa a csiklóját.

- Aúúúúúúú! – sikoltott fel, ahogy Brad merev szerszámát mélyen a seggébe döfte. - Úúú! Ungghh! – kiáltotta, mikor újra meg újra belényomta.
Csak egy kis ideig bírta, aztán hirtelen lüktető, erősödő hullámokban tört rá az orgazmus, mintha csak szét akarná szakítani a lány szegény, megkínzott kis testét. Nem is tudta, hogy mikor kezdődött, de testét átjárta a forró, izzó szenvedély, aztán hirtelen olyan erős rándulások törtek rá, hogy attól félt, elájul. A lélegzete teljesen elakadt, arcát a lepedőbe nyomta, krákogott és remegett, aztán újra megfeszült, amikor egy újabb hullám tört rá.
- AUUNNGGGHH! – sikoltott hangosan. - Annggrriiuuhh! Annggrriiuuhh! – nyögött fel, miközben Brad a fenekét gyötörte a farkával.

De mikor megérezte, hogy a lány elélvez, abbahagyta a dugást, és szilárdan tartotta, míg Laurán újra és újra végigfutott a gyönyör. A lány kimerülten és boldogan zuhant Joy meztelen ölébe, arca még könnyes volt, de rögtön ráeszmélt, hogy Brad még nem élvezett el a menet alatt. A férfi kihúzta belőle farkát, oldalra húzta a lányt, hogy szabaddá tegye az utat Joy felé.
Laura kábultan és megsemmisülten hevert. Mivel négyük közül ő élvezett el utoljára, az elnyújtott szexuális feszültség teljesen kimerítette. Üveges szemekkel és kiszáradt ajkakkal feküdt Joy mögött, akinek vékony combjai közé éppen Brad kúszott be bátran. A farkát a lány hosszú, tüzes puncijába vezette.
- Ohhhnnnnnn! – nyögte Joy, szemei fennakadtak, ahogy a vastag rúd a testébe csúszott. Ujjaival végigsimította Brad vállait, aki fölötte dolgozott, és elkezdte nedves, merev farkát ki-be húzogatni a lány fekete puncijában. A látvány lenyűgözte Laurát, alig tudott mozogni, de mégis meredten bámulta, hogy Brad Joyt bassza. Nem tudta, hogy Joyt baszta-e már meg valaki, de Joy arckifejezése hihetetlenül volt. Azt is látta, hogy Carmela, aki már új erőre kapott, hasonló dolgokon töri a fejét.

Miközben Laura nézelődött, Carmela közelebb csúszott hozzájuk, csókolgatni és simogatni kezdte Joy arcát. Közben Brad lassan tovább dugta a lányt. A lázas zihálásból és erőlködésből pár perc alatt érzékeny kefélés alakult ki, már-már gyöngéd, szelíd nyögdécselés. Mindketten nagyot élveztek ezelőtt, úgyhogy mostmár képesek voltak testüket egy kényelmes, intenzív, ritmikus baszásban egyesíteni, ami lenyűgözte Laurát és Carmelát. Le sem tudták róla venni a szemüket. Carmela Joy fülébe sugdosott. Laura nem is nagyon értette, hogy mit. Közelebb csúszott, hogy hallja.
- Jó érzés, Joy? Jó érzés a vastag, kemény farkát magadban érezni? Kellemes? El fogsz élvezni? Szét fog baszni?
Ezek a szavak valahogy hihetetlenül erotikusak voltak Laurának, akárcsak a látvány, ahogy Brad izmos teste Joy étvágygerjesztően finom, sötét karamellszínű húsának feszül, s ahogy a férfi kemény, nedves, csillogó szerszáma ki-be mozog a lány szoros, szűk, fekete szeméremajkai között, ahogy a férfi a lány fenekét szorongatja, s közben a lány vállait, nyakát csókolgatja, miközben Carmela Joy mellét és ragyogó, sötét bimbóit kezeli le.

+Laura tapasztalatból tudta, hogy milyen jó érzés Joy-al szeretkezni, úgyhogy már-már irigyelte a férfitől ezt a gyönyörűséget. Érezte a testükből áramló energiát, miközben lassú hullámokban forrtak össze. A férfi fehér és a lány sötét testének látványa megint felizgatta. Már nem is volt több szájnak vagy kéznek hely Joy testén, de el tudta kapni Carmelát, úgyhogy a lány mögé mászott, és hátulról átölelte, meztelen mellei Carmela forró hátának szorultak, és éhesen harapdálni kezdte a bőrt a lány válla és nyaka között.
- Mmmm, meg akarlak dugni – mormolta. Mintha csak valaki más mondta volna ki ezeket a szavakat.
Carmela visszanézett rá a válla fölött, Laura pedig elkapta a lány száját: gyors, de kegyetlen csókban forrtak össze.
- Unh! Unh! Unh! – kezdett el Joy lágyan nyögni, miközben Brad rákapcsolt egy kicsit.
Az ágy megint rázkódott és recsegett. Laura átkarolta Carmelát hátulról, tenyerébe fogta a lány puha mellét, és nagy, vastag bimbóit ujjai közé csippentette.
- Meg akarlak dugni - suttogta megint, miközben a lány sima nyakát szopogatta. – Most azonnal.
Carmela hangosan felkacagott, és felé fordult.
- Kár, hogy nincs farkad – viccelődött. – Hasznát tudnánk most venni egy olyannak – bökött Brad kemény, lüktető, nedves rúdja felé, ami épp ki-be csúszkált Joy szűk puncijában.
Laura rámosolygott:
- Dehogynincs.

Igaz, hogy nem akarta elhagyni az ágyat, de most gyorsan a titkos fiókjához csusszant, és egy felcsatolható műpénisszel tért vissza, amelyiknek a szárán kidudorodások voltak. Carmela szemei elkerekedtek, ahogy meglátta. Szélesen elmosolyodott, fogai vakítóan csillogtak.
– Remélem, csak viccelsz. Ez igazi?
- Azt meghiszem, kicsim - mosolygott Laura, gyorsan felszerelte magár, és megragadta a hosszú szerszámot. – Feküdj vissza, és megmutatom, mennyire „igazi”.
Carmela engedelmesen és még mindig mosolyogva hanyattfeküdt, és széttárta combjait. Tudta, hogy milyen vonzó meztelen teste, és lassan végigsimította magát a kezeivel, közben Laura szemét figyelte, ahogy Laura végignézi fekete bőrét, sima húsát. Kezét egészen a combja belső oldalához emelte, ujjait izzó, lucskos puncijába mártotta, széthúzta a szirmokat, feltárta a vörös belső részt, amit Laura már felfalt korábban, és most meg is fog dugni.
Annyira szép vagy! Gondolta Laura, miközben Carmela tátongó combjai közé mászott, és a hosszú, kemény szerszámot a lány nedvedző barlangocskájába vezette. Carmela szinte csodálkozva nézett rá, kezdődő ijedtséggel, mintha csak most jönne rá, hogy mi is következik, hogy Laura meg fogja dugni egy felcsatolható műpénisszel, mintha erre sosem gondolt volna még.
Lenézett az ágyékára, amibe Laura éppen bedugta az álpénisz makkját. Aztán felnézett, egyenesen Laurára, és egymást nézték, miközben Laura lassan beléhatolt. Carmela elfintorodott, aztán felnyögött, érezte, hogy a pénisz jó mélyen belécsúszik.
- Aunnnnnnnhhhhhhh! Laura! Nagyon kemény!
- Jó érzés?
- Ohhhh . . . igennnnnnnn!

De közben mellette az ágyon a dolgok kezdtek felforrósodni. A matrac egyre jobban rázkódott, ahogy Brad könyörtelenül fúrta Joy punciját. Joy megvadult a vágytól, nyöszörgött és vonaglott a férfi erős lökései alatt.
- Ummnnggg... ohhnnmmgggg... ungghhh... ohhhh – nyögte, a férfi hátába és vállaiba kapaszkodott, felemelte a medencéjét, hogy a férfi jobban belé tudjon hatolni, hosszú lábait a férfi döfködő csípője köré fonta, és ahányszor a testébe fúródott Brad farka, mindig összerándult.
Laura szerette volna lassú, kitartó ritmusban kefélni Carmelát, de ez az őrjöngő zihálás és lökdösődés őt is elkapta. Carmela mély, telt nyögései nem segítettek. Anélkül, hogy észrevette volna, felgyorsított, egyre mélyebben lökte Carmela puncijába a szerszámot, előrehajolt, meztelen melleik összeértek, csókolgatta és szopogatta a lány fekete nyakát és vállát.
- Unh! Unh... oh... unh! – nyögte Carmela a gyorsuló mozdulatok hatására. De nem tudtak igazán egymásra koncentrálni, mert Brad mellettük hatalmas orgazmusba kefélte Joyt.
- Aiiieeeeeee! Uhhhhiaaiiieeeee! – sikoltotta a lány, hosszú, hosszú, izgató teste remegett a férfi alatt, karjai hátraengedte az ágyra, csípője felemelkedett a levegőbe. - Oh! Ungghh! Aiiiieeeeeeeee!
Noha Laura és Carmela el voltak foglalva saját kis kefélésükkel, ez a kis közjáték megzavarta őket néhány pillanatra, és leálltak, hogy megnézzék Joyt, akin Brad mosolyogva várta végig az utolsó rándulásokat is. Laurának eszébe jutott, hogy Brad még mindig nem élvezett el, és el is döntötte, hogy erről még gondoskodni fog, aztán folytatta, amibe belekezdett.
- Élvezz, kicsim – suttogta Carmela fülébe, és tovább fúrta a hosszú szerszámmal. – Élvezz el, te jössz.
- Jaj, Laura!
- Igen, kicsim... igen... ez most nagyon jó – dorombolta neki Laura.

Brad pont ezt a pillanatot választotta, hogy ő is beszálljon. Joy pihegve hevert mögötte, a férfi pedig kihúzta remegő, csúszós farkát a lány nyílásából, és a két másik lányhoz mászott. Egyikőjük se nagyon vette észre, de ő nem akarta, hogy figyelmen kívül hagyják. Finoman megérintette Laura hátát.
- Én is kaphatok belőle? - kérdezte – Gyönyörű.
Carmela szemei tágra nyíltak, kíváncsian figyelte a férfit, mintha azon tűnődne, hogy hogyan vehetnék be őt is. Laura azon tűnődött, hogy a lány bizonyára annyira fel van már izgulva, hogy mindent bevállalna. Lenézett a férfi nedves, csöpögő dákójára, ami már sötét volt a lüktető vértől, az erek kidagadtak végig az oldalán. Arra gondolt, hogy ez egy gyönyörű fegyver, és bármilyen gruppenpartin szívesen fogadnák.
Azonnal lassított, és lenézett Carmelára.
– Mit gondolsz? Akarod hármasban?
Carmela tekintete tele volt kérdésekkel és érzéki vággyal. Mintha fel sem fogta volna igazán a kérdést. De egy kis szünet után bólintott.
- Téged is akarlak – nyögte Laurának.
- Ó, én nem hagylak itt – nevetett Laura. – Nem tudok elmenni innen. Belédragadtam.
Carmela álmodozva elmosolyodott. Hagyta, hogy úgy fordítsák el a testét, hogy Brad hátulról hozzáférhessen. Így mindannyian az oldalukon feküdtek, Carmelát közrefogva. Laura számára rögtön világossá vált, hogy Brad mit forgat a fejében, de kételkedett benne, hogy Carmela is megértette-e. Lassan dugta tovább a lányt, közben simogatta és csókolgatta az arcát.
– Akarod őt is magadban?
Carmela álmodozva bólintott.
– Mint téged? Ahogy téged dugott?
- Biztos vagy benne?
Carmela megint töprengett egy picit, aztán bólintott.
- Igen.

Brad Carmela válla fölött Laurára mosolygott. Hát miért ne, gondolta Laura, ha a pasi kockáztatni akarja a karrierjét azzal, hogy seggbekúr egy fincsi kis fekete lányt, hogyan tilthatnám meg? Izgatóan hangzik. Főleg, ha a lány is akarja. Leginkább ez lepte meg. Azon tűnődött, vajon Carmela érezte-e Laura kivételes gyönyörét, amikor a férfi az előbb seggbebaszta. Megint megkérdezte.
- Biztos vagy benne? Eleinte lehet, hogy egy kicsit fájni fog.
De Carmela nem volt abban az állapotban, hogy az eszére hallgasson. Szinte sürgetően bólintott:
- Biztos.
Miért, te kis ribanc, miért? gondolta Laura. Egy nekem való kislány. Te aztán mindenféle baszást szeretsz, ugye? Rájött, hogy miközben ő és Carmela lefolytatták ezt a kis interjút, Brad elment az éjjeliszekrényhez, és felkapta a babaolajat.
- Ahhhhhh! – rándult össze Carmela. A válla fölött hátranézve látta, hogy Brad fürgén előkészíti a fenekét olajos ujjaival.
- Gyere… kicsim, így könnyebb lesz mindegyikőnknek – zihálta Laura, és a hátára fordult, miközben magával rántotta Carmelát is. Közben a felcsatolható dildót az egyik kezével továbbra is a helyén tartotta.
Eddigre már Brad egy kissé kitágította Carmela hátsó testnyílását, és éppen újraolajozta kegyetlen, lüktető farkát, ami valahogy nagyobbnak tűnt, mint valaha, főleg most, hogy Laura már tudta, hová fog becsúszni. Nem volt akkora kolbász, mint Marshallé vagy Ericé, de vastag volt, kemény, mint a vas, a vége pedig gömbszerű és tüzes. Így ugrálva és bekenve még veszélyesebbnek tűnt, Laura úgy érezte, a saját feneke is beleremeg a félórával előbbi kefélés emlékébe.
- Jaj, kicsim – fogta két kezébe Carmela gyönyörű arcát -, csókolj meg, mikor beteszi. Eleinte fájni fog egy kicsit.

- Unnnhhmmmggg! – nyögte Carmela, érzéki ajkait Lauráéhoz nyomta, nyelvük összeért, miközben Brad megkezdte a behatolást. - Oohhh! – sóhajtott fel, arcát elhúzta Laurától, és a férfi makkja a lány fenekébe csúszott. Szemébe könnyek szöktek, arca rettentően eltorzult. Laura még mindig a kezében tartotta az arcát. Megint magához húzta, és élénken megcsókolta, hogy magához térjen.
- Ooohhhhhnnnnn! – sóhajtott fel Carmela, arca megint eltorzult, miközben Brad a farkát mélyen a lány seggébe nyomta.
- Tarts ki... tarts ki... – mormolta neki Laura. – Mindjárt jobb lesz... megígérem... csak néhány pillanat.
Tudta, hogy Brad nagyon felizgult Carmela szépségétől, és attól, hogy Joyt akkora orgazmusba baszta, de mivel volt már vele dolga, tudta, hogy nem lesz durva vagy szadista. Elég időt ad majd Carmelának, hogy hozzászokjon, és ahhoz, hogy mindannyian elélvezzenek, nem kell Carmelát szarrá kúrniuk. Már attól is nagyon felizgult, ahogy a szerszám az ágyékának nyomódott. Lehet, hogy nem pont akkor élvez majd el, amikor a többiek, de neki sem kell sokkal több majd hozzá.
Carmela mostmár fel volt nyársalva a szerszámra és Brad merev farkára. Nyögdécselt, sóhajtozott és zihált, ahogy lassan, óvatos összhangban baszni kezdték. Finoman csinálták, hogy hozzászokhasson, de amikor már kevésbé nyöszörgött, meggyorsították a tempót. Laura az egyik kezével szilárdan tartotta a szerszámot, a csípőjét közben felemelte, másik kezével átölelte Carmela testét, és magához húzta. Külön élvezte Carmela sima, meleg testét, és nagy, meredt bimbóinak érintését.

A következő néhány percben csend borult a szobára, eltekintve Carmela kezdeti sóhajtozásától és nyögdécselésétől, Laura csillapító szavaitól, Brad visszafogott nyögéseitől, mikor csúszós farkát Carmela szűk fenekébe nyomta. Lassan, ritmikusan, csöndes koncentrációval basztak, mintha mindegyikőjük csak a saját testét elöntő gyönyörre figyelt volna. Még az ágy sem nyikorgott. Laura oldalra nézett, és meglátta mellettük Joyt: a lány mellettük feküdt széttárt combokkal. Egyik keze a puncijában matatott, úgy figyelte álmodozó szemmel az előtte elterülő látványt.
Laura hallotta Carmela nyögéseit, mivel Carmela pont szembe volt vele, teste pedig szorosan Lauráéhoz préselődött. Carmela arcára nézett, de a lány szeme szorosan csukva volt, a csípőjét hátranyomta, egyenesen Brad lökéseibe. Laura is igyekezett alulról, de most nem rajta volt a hangsúly, azért csak élvezte a lökéseket, amik Brad munkája nyomán áthaladtak Carmela seggén, ágyékán, és a műpéniszen, egészen a csiklójáig. Érezte, hogy Brad döngetése elég lesz, hogy Carmela hatalmasat élvezzen.

Igaza is volt. Carmela szinte azonnal nyögni és sóhajtozni kezdett.
- Jaaj… Unnhhhhh . . . jaajj! – zihálta, a feje egyik oldalról a másikra fordult, de mostmár inkább úgy tűnt, hogy elragadta a szexuális gyönyör, mint a fájdalom, amit Laura eleinte az arcán látott.
- Ó ige, szívem, elélvezel, ugye? – nyögte neki Laura, és megpróbálta kissé keményebben baszni a lányt most, hogy közeleg a nagy pillanat.
Noha eddig Brad nagyon óvatosan bánt Carmelával, mostmár nagyon felizgult, és sokkal virgoncabban döfködte a farkát a lány fenekébe. Laura tudta, hogy a férfi nem élvezett el a kezdeti nagy spriccelése óta, vagy azért, mert még nem volt kész rá, vagy azért, mert erre az alkalomra tartogatta. De Laura azt is tudta, hogy Brad már nem bírja tovább. A férfi arca elvörösödött, látszott az arcán, hogy megfeszül, és már úgy baszta Carmelát, hogy az előbb Laurát.
- Unngghh! Arrrgggnnhh! – nyögte, és keményen baszta Carmelát, aki csak kiáltozni tudott.
- Oh! Ahhnngghiiee! Ohnngg!"
- Igen, szivi, tarts ki, mindjárt elélvezel – lihegte neki Laura, érezve, hogy valami nagyon nagy következik. Az ágy megint vadul rázkódott, és Brad könyörtelenül baszta Carmela seggét.
- Oohhhhh . . . oiiieeee! – kiáltozta a lány, az arcán könnyek csordogáltak, szemei könyörögve néztek Laurára. – Túl kemény! Ungghhh! Auuu! Túl mély! Laura! Ungghhh!"

Brad hirtelen elélvezett. A teste kegyetlenül megfeszült, és az utolsó két-három lökésével még keményebben szúrt Carmelába, aztán vad, férfias üvöltésben tört ki, miközben dákója a lány szűk végbelébe ürült.
- Auunngghhh! Arrnngghhh! – ordította, és olyan erővel ragadta meg Carmela testét, mintha szét akarná tépni.
Laura észrevette, hogy szerencsére pont erre volt szüksége Carmelának, hogy elöntse az élvezet.
- Onngghgh . . . ó Laura . . . AUUNGGMMNGGNIIIEEEE! Oh! Oh! Mnnnggnniieeeeee! – jajveszékelte, görcsösen rángatózott Laurán, a testét átjárta a kegyetlen anális orgazmus, Laura pedig tovább bökdöste alulról a punciját.
Brad előrezuhant, megtartotta a tenyerén magát a matracon, vadul lihegett, aztán lefeküdt, úgyhogy Carmela be tudta fejezni édes kínlódását. Közben Laurát a felcsatolható műpénisz alatt a saját lökései is izgatták. Tudta, hogy el fog élvezni, és már kétségbeesetten akarta, de még nem tudta, hogy hogyan. A kezei még Carmela sima, rugalmas hátán kószáltak, a lány pedig az orgazmusa utolsó, gyenge görcsivel hozzásimult. Aztán lassan, bizonytalan mozdulatokkal Carmela is oldalra gördült, segítette Laurának kihúzni a puncijából a hosszú, nedves szerszámot, és lerogyott az átélt élményektől. Dúl bódultnak tűnt bármiféle beszélgetéshez.

Laura pedig még mindig nagyon fel volt izgulva. Szinte gondolkodás nélkül szedte le magáról a szerszám szíját, és hanyattdőlt az ágyra. Abban reménykedett, hogy valaki, bárki, megérinti, megcsókolja, végigsimogatja, megbassza, megadja neki, amire vágyik. A semmiből hirtelen Joy mászott oda hozzá, megcsókolta a vállát, a nyakát, fiatal kis melleit Lauráéhoz nyomta.
- Jaj, Laura – mosolygott -, akarod?
- Jaj, szívem, hát persze! - nyögte Laura.
- Csinálhatom ezzel? – kérdezte a lány gonosz mosollyal, és felemelte a nedves műpéniszt az ágyról, amit Laura épp az imént húzott kis Carmela puncijából. Laura elmosolyodott.
- Hát persze. Fel tudod venni?
- Azt hiszem. Figyeltelek, ahogy csináltad.
Nagyon könnyű volt, ezt tudta Laura, és Joy pár pillanat múlva már Laura térdei között térdelt, és Laura fájó, nedves, kitárult punciját nézte, a csillogó péniszt egyik kezében tartotta, és Laurára mosolygott. Hogy még izgatóbb legyen, Laura az ágyékához nyúlt, és lángoló puncija mellett a combjait simogatta, aztán széthúzta az ajkakat, hogy Joy láthassa a belső rózsaszín részeket, amiket már elöntött a puncilé.
- Bassz meg, szivi – mondta rekedten, és álmodozva Joy szemébe nézett. – Bassz meg azzal a nagy farkaddal.
Joy olyan spontán nevetésben tört ki, hogy kis, fiatal mellei ugrándozni kezdtek, ami csak még jobban felizgatta Laurát.
- Kérlek. . . - könyörgött Joynak. – Kérlek. Csókolj meg, és dugj meg.
Joy az alsó ajkába harapott, és ahogy Laura tátongó réséhez illesztette az izgő-mozgó rudat, nagyon komollyá vált az arca.
- Ezt még sosem csináltam – mondta nagyon lágyan, visszafojtott lélegzettel, koncentrálva.
Ez nem atomfizika, szivi, akarta mondani Laura. Tedd belém, és dugj meg. Meg tudod tenni.

Meg tudta. Laura lüktető puncijának nedves, sajgó nyílásához nyomta a pénisz végét, és lassan betolta. Mindvégig csak a szerszámot nézte, ahogy eltűnik Laura szűk lyukában, miközben Laura Joy arcát figyelte. Majdnem elájult az érzéstől, hogy a kemény rúd kitölti. Érezte Joy feszes, karcsú combját a sajátján, sőt, az ajkain még a felcsatolható műpénisz tövét is. Joy lehajolt hozzá, hogy megcsókolja. Laura szenvedélyesen megragadta a lány fejét, és magához rántotta. Olyan gyorsan mozgatta csípőjét, hogy a pénisz töve ki-be mozgott teletömött puncijában. A nyelvét nyöszörögve mélyen Joy szájába fúrta.
- Tartsd meg az egyik kezeddel. . . – nyögte Joynak. – Tartsd meg, nehogy kicsússzon.
- Jó – nyögte Joy. Úgy tűnt, teljesen elönti Laura szenvedélye, és a különös szeretkezési mód. – És te… elélvezel? Úgy értem, gyorsan?
Laura hevesen bólogatott:
- Igen! Kúrj meg keményen és gyorsan! Kérlek, Joy! Olyan keményen és gyorsan, ahogyan csak bírod. Várj, nehogy kicsússzon.
Joy mozogni kezdett a csípőjével, előbb lassan, aztán egyre gyorsabban és erőteljesebben. Egyik kezével helyén tartotta a péniszt, a másikkal Laura melleit gyömöszölte lelkesen.
- Unhhh... unhhhh! Igen. . . – nyögte neki Laura, fejét hátraengedte, érezte, ahogy a hosszú rúd ki-be csúszkál a puncijában, érezte csodás kitüremkedéseit az oldalán, és hogy a vége legmélyebb titkaiba is behatol. – Ohhhhhhhh... keményebben, kicsim!"
- Ó. Így?
Mostmár Joy keményebben pumpálta és Laura megint leengedte a fejét, ajka megint Joyéhoz ért. – Bassz meg, szívem… bassz meg… - sóhajtotta, és borzongott Joy hosszú, lágy karamellszínű testétől, ami mindenütt hozzáért.
- Laura... - nyögte Joy, fogaik összeértek, erre a lány kissé visszahúzódott, és még keményebben kúrta Laurát a műpénisszel. - Laura... olyan gyönyörű vagy... unhhhgggg!
- Auunggghh! - sikoltotta Laura egy újabb égrengető orgazmus küszöbén. – Igen… igen… igen…! Ungghh! Ungghhh!
- Laura!
Eljött az a rövid másodperc, amit Laura mindig érzett a pusztító, megsemmisítő, elemi orgazmus előtt. Aztán kitört a vulkán.
- Auunnngghh! Oóóóóó! – jajveszékelt és vonaglott az ágyon. A punciját felnyársalta a kemény dákó, a vad mozgástól pedig még beljebb csúszott benne. - Unngghh . . . uhnnngggghhh . . . oh! – sikoltotta megint.
Nem hitte, hogy akár Joy, akár Carmela ekkorát élvezett volna. Sőt, még talán Brad sem. Az orgazmus mintha szétszaggatta volna, és úgy tűnt, Joyt is elbűvölte a dolog.

Laura végül magához tért.
- Jól vagy? – suttogta Joy Laura fülébe.
Ettől Laura majdnem hisztérikusan kezdett nevetni, amit a túl sok átélt élmény okozott. A nevetés elcsendesedett. Az orgazmus még mindig összerántotta testét egyszer-kétszer, zihált egy kicsit, és szemei könnyel teltek meg.
- Hát persze! Olyan jól vagyok, hogy el sem hinnéd – mosolygott, és megint magához húzta Joyt, és szenvedélyesen megcsókolta. – Jól megbasztál… nagyon nagyot élveztem.
- Jó kis játék ez – nézett le Joy a nedves rúdra, ami testüket összekötötte. – mostmár kivehetem?
- Ne, hagyd még benn egy percig. Jó érzés, hogy így vagy rajtam. Szeretlek magamban érezni. Ne mozdulj.
- Nem is mozgok – nevette el magát Joy is. – A francba, ettől én is majdnem elélveztem.
Hirtelen mindketten tudatára ébredtek, hogy úgy viccelődtek itt egymással, mintha csak kettesben lennének. De Carmela és Brad leplezetlen érdeklődéssel figyelte őket. Laura rájuk nézett, és kacsintott.
- Kezdek féltékeny lenni – mosolygott Brad, de Carmela sokkal élénkebb volt, nevetett, és odamászott hozzájuk. Lefeküdt melléjük a lepedőre, meleg testét Laurához és Joyhoz nyomta, egyik karjával átölelte Joyt.
- Én is hadd – nevetett. – Én is meg akarom dugni, Joy.
Joy odafordult hozzá, és a régi szerelmesek barátságos, intim, de megszokott módján csókolta meg.
- Inkább engem – mondta lágyan. – Teljesen felizgultam Laura kis orgazmusától.
Mi aztán elég telhetetlen csoport vagyok, nem igaz?, gondolta Laura. Megpróbált kiszabadulni Joy alól most, hogy intim kis jelenetük véget ért. Joy vette a lapot, és lassan kihúzta a péniszt Laura puncijából, oldalra gördült, Carmela mellé. Látszott, hogy igazat mondott az izgalommal kapcsolatban, mert gyorsan levette magáról a szerszámot, és Carmelának adta.

Brad felállt az ágyból, elment elszívni egy cigit az ággyal szemközti székbe. A két lány a következő húsz percet baszással töltötte, és mire megint elélveztek, Brad farka újra kőkeményen állt. Csatlakozott Laurához a két lány mellett az ágyon, lassú, finom, türelmes mozdulatokkal keféltek úgy öt percig, aztán mindkettejükre lassú, de fájdalmas orgazmus tört.
Az ágy melletti óra szerint ezt az egész csak másfél órán át tartott, de Laura máris kimerültnek és megsemmisültnek érezte magát. Úgy tűnt, Brad is így érzi magát, és Laura arra gondolt, hogy a férfi mostmár biztos kiürült egy időre. Még a lányok is fáradtnak és gyengének tűntek, lassan mozdultak és álmosan beszélgettek.

Mivel Laura volt a házigazda, nem mondhatta csak úgy nekik, hogy menjenek el, de mostmár csak egy forró fürdőre vágyott. Egyedül. Kivagyok. Jó móka volt, de arra az ajtó, jobb, ha mentek, srácok.
Az általános fáradság mindannyiukat átjárta. Brad felsóhajtott, és elnyomta cigarettáját a hamutartóban, amit Laura a dohányzó vendégei miatt tartott az ágy mellett. Ezek egy jó orgazmus után mindig rá akartak gyújtani. A férfi felállt, és nekilátott, hogy felvegye a nadrágját.
- Üzleti ebédem lesz az IBM-el – mondta. – A városnak csinálunk egy új számítógépes rendszert. Rohannom kell. Sajnálom.
Laura felvette a fürdőköpenyét, és gyengéden megpaskolta a férfi vállát. – Nem hiszem, hogy sajnálkoznod kéne. Igaz, lányok?
Joy és Carmela még mindig az ágyon feküdt. A hosszú, merev, nedves műpénisz még Carmela ágyékához volt kötve. Valójában mindketten olyan jól néztek így ki, hogy Laura azon tűnődött, vajon magányos fürdője nem halasztható-e el.

Kikísérte Bradet, és mikor visszatért, a lányok éppen visszavették szurkoló egyenruhájukat. Ti aztán tudjátok, mitől indulok be, igaz, lányok? Gondolta.
- Meg kell csinálnom a házi feladatomat – mondta Carmela, de már nem volt az a kis ribanc, aki bejött ide, hanem inkább egy egyszerű tinédzser, akinek dolga van.
- Nekem is – mondta Joy. Gúnyos pukedlit mutatott be Laurának, kis sárga szoknyájának szélét széthúzta. – Te és a barátod elég sokáig távol tartottatok a házi feladatunktól.
Laura megcsókolta.
- Nem csak egyféle házi feladat létezik.
Carmela mostmár felöltözött, odament hozzájuk, és átölelte őket.
- Tudjuk, hogy milyen házi feladatot szeretsz, Laura – kötekedett a lánnyal.

Ha ez így folytatódik, mindjárt megint az ágyban kötünk ki, jött rá Laura a franciacsók közben. De Carmela és Joy is ugyanezt érezhették, úgyhogy finoman kibontakoztak karjaiból.
- Tényleg el kell mennünk. Házit kell csinálnunk. Mennünk kell.
Laura durcáskodást színlelt.
- Tudom. De azért jó lenne, ha maradhatnátok, és folytathatnánk.
Őket is kikísérte. Mielőtt kimentek volna, Carmela megint hozzá fordult.
- Tudod, a barátod igazán aranyos – egyik szemöldökét viccesen felhúzta. – Sőt, olyan élményt adott a kis popsimnak, amiről nem is tudtam, hogy lehetséges. De azért jó lett volna ha csak te, Joy és én csináltuk volna hármasban…
Laura értette. Az este alatt ő is érzett egy ilyen kis sajnálkozást.
- Igen, jó lett volna – csatlakozott Carmela. – Mindkettőtöket meg akartalak dugni azzal a szerszámmal. Nagyon király volt. Csinálhatjuk még egyszer, Laura?
Laura elmosolyodott, és bólintott.
- Hát persze. Csak pihenjünk előtte pár napig, jó?
Egymásra néztek, és nevetni kezdtek. Aztán a lányok lementek a lépcsőn és elindultak Joy lakása felé, de közben sűrűn visszaintegettek Laurának.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Kedves Olvasók!

Mivel úgy tapasztaltam, hogy a primposta nem nagyon működik egy ideje, létrehoztam egy új e-mail-címet:

pavlov.urasag@gmail.com

Továbbra is örömmel várom leveleiteket, hozzászólásaitokat!

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google +-on is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: