Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vanília sex

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Szinte a testvérem, 19 éves, sportos, szálkás srác, kicsit visszafogott, de a saját közegében igazi központ. A társaságunkon kívül nem tudott senki a korábbi dolgairól semmit, igazán csak velem beszélt róla néha.
Általános iskolában lettünk jóba, azóta mindent megbeszélünk.
Anderval egyik bulizásunk alkalmával bemutattam neki régi ismerősömet, Deant, akivel annak idején én is kapcsolatba kerültem, ő egy igazi vagány férfi, 25éves, menő munkája van, mindenki neki ugrál, öntörvényű, utóbbi időkben állítólag menő üzletemberekkel állt össze. Mindezt meg is engedhette magának, menő kocsi, legjobb ruhák, saját luxusház, bulik. Kinézetre inkább a dögös szót használhatnánk rá.


Amikor Andrewra néztem, tudtam, tetszett neki Dean. Persze esélye nem sok van rá, mert ő minden, amit Dean nem akar.
Egy kisfiú hozzá képest és tapasztalatlan, minden téren.
- Csak bántana, hidd el! Én ismerem – mondtam.
- Tudom, de éreztem valamit, akarom tényleg.
- Nézd, Dean csak azt tiszteli, akit szeret. Ami pedig elég ritka, de ha szeretnéd megadom a számát.
- Kössz - vágta rá An.
Tudtam, hogy mi fog történni, Dean megdugja az este és másnap elmegy a klubba, hogy új férfiakat vigyen fel magához. Amikor tévedésből összehozott vele a sors, sokszor poénkodtunk azzal, hogy meleg, de mindig csak a vicc részig, most pedig láthatjuk...
- Eyy ideje találkozgatok Deannel, baj? - kezdte a beszélgetést Andrew.
- Nem baj, de legyél ésszel, Dean nem finomkodik, se az ágyban, se máshol.
- Tudom. Szerinted elmondjam neki? Nem akarom megalázni magam előtte.
- Hívd át estére, dumálok majd vele, jó?
- Oké.
Este Dean nálunk volt, bevallom nem értem mit akar Andrewtól, én pedig nagyon féltettem, még sose ragadta meg így senki a fantáziáját.
- Heló Emm, rég láttalak! - Dean.
- Mi van veled, újabban a friss húsra pályázol? - kérdeztem viccesen.
- Hát, azt is mondhatjuk akár!
- Érdekel Andrew vagy csak?
- Talán érdekel. - húzta fel szemöldökét Dean.
- Van valami amit nem tudsz és nem nekem kéne elmondani, de neki vannak 'gondjai' a szexuális életével, amiért lehetnél megértő.
- Mi?
- Kérdezd őt. - Hagytam rá, mert belépett Andrew és sarkon fordultam.
Dean a falhoz nyomta Andrewt és térdelésre nyomta vállainál.
- Gyerünk - irányította az övéhez a fút
Andrew megrémülve, remegő kézzel bontotta ki a férfi övét és hámozta ki a méretes szerszámot a nadrágból. Egyszerre az undor és a megaláztatás fogta el, Dean pedig a torkáig tolta a farkát, úgy, hogy a fiú szinte fuldoklott és öklendezett. Hallotta a nyögéseket, de nem bírt rá koncentrálni, majd néhány perc múlva hatalmas adag forró anyag ömlött a szájába, amit azonnal ki akar köpni, miután a férfi elengedte a fejét, de az befogta a száját és An lenyelte mindet.
Dean kisétált a szobából, és az előbbi pózba nyöszörgött önkívületi állapotban.
- Mi történt? - kérdeztem pár óra múlva meglepetten.
- Meg... megbaszta a szám és...
- Héj, semmi baj, sss... - ültem le mellé és simogatni kezdtem.
- Tök hülye vagyok, hogy szeretne már engem, még szopni se tudok... - suttogta könnyes szemekkel.
- Ne mondj már hülyeséget, gyere, feküdjünk le aludni.


Pár nap múlva Dean útjába akartam az utcán:
- Szia! Elég durva voltál Annel, nem gondolod?
- De, sajnálom. - Földbe gyökerezett a lábam, amikor meghallottam.
- Azért tettem, mert azt hittem, így majd elmúlik, hogy vonzódom hozzá és nem értem miért - hadarta Dean.
És elkezdtem mesélni nagyon sok mindent Deannek, hogy Annel mik történtek, hogy még szűz, hogy fél stb.
- Ha vigyázol rá neked adom! - kacsintottam mosolyogva.
- És nem megbaszod, hanem óvatos leszel és felelősségteljes - váltottam komolyra.
- Ígérem. Beszélsz vele, hogy megbántam és nem akartam és...?
- Igen - válaszoltam Deannek, akit innentől szívesen láttam Ann mellett. Tudom, hogy egy barom, de azt is, hogy ezt milyen nehéz lehet neki kimondania, legbelül nagyon tud szeretni, talán velem is így volt, ezért nyílt meg előttem.
- Ann, beszéltem Deannel. Bocsánatot kért - kiáltottam az alsó szintről.
- És?
- És? Nem tudom, van egy olyan érzésem, hogy még ez sem tántorított el tőle - társalogtunk a lépcsőn.
- Én nem tudok vele szexelni, ő pedig nem fog rám várni.
- Értem, hogy félsz, de ha benne nem is, bennem megbízhatsz. Ígéretet tett, hogy vigyáz rád és nagyon óvatos lesz, mindenben - mondtam, és tudtam, hogy addigra már meg is győztem.
Néhány nap múlva Dean hozzánk jött haza közös éjszakázásunk alkalmával.
Örültem, hogy Annek van valakije, akit ismerek, de nem akartam a Harmadik lenni, ezért elvonultam, nekik adva a lakást.


folyt.

Hozzászólások
További hozzászólások »
pooch1234 ·
érthetetlen !!!!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: