Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Váll, sírás, szerelem

Láttam rajta, hogy sírni fog. A helyzet is követelte. Elfogott az a furcsa érzés, megint. Tetszett a női gyengeség, hogy tudnak sírni. Szemhéjai kipirultak, pillantásai lelassultak, orra megtelt könnyel. Szipogni kezdett. Az első könnycsepp megjelent szemhéja peremén. Elfolyott jobbra-balra, de még nem gördült le. Közben folyamatosan a szemeibe néztem, illetve szemébe. Ugyanis nem régiben vettem észre, hogy egyszerre csak egy szembe lehet nézni. Szerettem volna kettőbe. Mindegy.
Az első leszaladó könnycsepp az arcán. Csak figyeltem. Furcsa volt. Nem reagáltam semmit. Sírva nevetős, illetve nevetve sírós kedvem kis híján átcsapott nevetésbe, persze csak magamban. Elszégyeltem magam. Én majdnem nevetek, ő meg sír mellettem. A második könnycseppnél észbe kaptam és eltöröltem kipirult orcáján. Nem hitte el, hogy szeretem. Pedig, ha tudta volna, érezte volna azt amit akkor én ott! Mikor sír talán még jobban szeretem. Most már patakokban folyt a könnye. Egy pillanatig csak néztem és gyönyörködtem benne, majd egy célzó mozdulatot tettem arra, hogy boruljon vállamra. Nem kérette magát. Rámborult, sírt, a polóm kissé átázott. Nem beszéltünk egy darabig, de aztán éppen csak hangosabban a szipogásánál, a fülébe súgtam: Szeretlek! Nem tudom, hogy elhitte-e. Nem tudom.
Még öt percig sírt, majd pityergésbe aztán akadozó levegő kapkodásba áttérve elakadtak könnyei. Csend volt, s ismét én törtem meg: Tudod miért sírtál? - kérdeztem. Nem válaszolt csak újra elsírta magát. Fájt. Gonosznak éreztem magam. Miért kellett ezt kérdeznem? Én hülye!
Sírt, ismét a vállamon. Én szerettem, talán most már el is hitte. Miért ne hitte volna.
F. Ramónának
Hasonló történetek
4432
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
D.S. ·
Nekem is tetszett.

AMADEUS ·
Gyerekes. Csak ne Ramónának ajánlanád!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: