Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Valamikor

Suttogó árnyként sétáltunk haza egy késői órán. Szürke, barátságtalan tömbházak meredeztek az égnek körülöttünk. Nem vettük észre. Turbékoló galamb pár módjára a halvány, néhol villódzó lámpafényben, nem láttunk, nem hallottunk, nem éreztünk semmit, csak egymást. Megérkeztünk. Bizonytalan búcsúzásunk inkább jelentett maradj még-et, mint viszlátot...
Megcsókolt. Nem bírtam tovább. Vágytól remegő kézzel vezettem szobámba. Mindenki aludt. A telihold világította meg a Földet. Csak mi voltunk. Ő és Én. Szerelmünk árja tetőzni készült. Csókoltuk egymást vad hévvel, mintha minden perc az utolsó volna. A két test szinte egybeforrt. Ruháink fölös kolossá váltak. Érezni akartuk egymás bőrét, ajkát, testét, minden porcikáját. Suttogtunk édes, szerelmes szavakat, forró leheletünk egymás arcát érte... megtörtént... Kéjes sikoly rázta meg vágytól ziláló egymáshoz simult testünket. Végtelen, boldog, zsibbadás fogott el. Repülni tudtam volna. Átkarolt. Így aludtunk el.
Reggel lágy csók ébresztett. Menni kell. Egész nap Ő járt a fejemben. Róla álmodoztam. Alig vártam a délutánt, hogy újra beszélhessünk...
Szerettem, szeretem, szeretni fogom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szigorúan bizalmacska ·
[link http://www.youtube.com/watch#!v=zmbw8OycJrE&feature=related]jór hííír terznáting tú fíííírrrrrrrr[/link]


:flushed:

Nadin ·
Bár kicsit tényleg rövid de egyszerűen nem tudok betelni vele...Újra és újra elolvasom mert annyira közel áll hozzám...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: