Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vágyak tárgya, a tiltott méz

egy éve jártam a barátommal. majdnem ugyanennyi éve ismertem Attilát is. gyakran találkoztunk és egy fél éve szerelmet is vallott nekem. de nekem még ott volt a barátom. kedvesen megköszöntem neki és barátságot ajánlottam.
de amikor már tudtam, hogy képes ő is viszonozni azt a vonzódást, amit én első találkozásunkkor éreztem, nem tudtam visszatartani a feltörő vágyat.
sokszor megkívántam és néha még el is fantáziálgattam róla.

egyik közös bulizásunk után nála kötöttünk ki, mert már nem tudtam hogyan hazakeveredni.
egyedül volt otthon, mondta, hogy miénk az egész ház. bárhol alhatok, ő nem fog zavarni.
ám amikor a szemébe néztem, láttam hogy csillog és türtőztethetetlen vágyat tükröz.
kértem, hogy vezessen körbe. kertvárosban laktak, nagyon nagy volt a ház. ahogy a sötét folyosókon haladtunk, lopva összeért a kezünk és ez éha igencsak hangos sóhajokat csalt elő belőlünk.

amikor a hálószobájához értünk, már mindkettőnkben lüktetett a vágy. én nedves voltam, ő pedig ágaskodott felém.
feléfordultam és a csípőmet az övéhez szorítottam. átkarolta a hátam és megcsókolt. a nyelve erőszakosan, de később inkább szenvedélyesen kóstolta az enyémet és fogaink néha megharapták a másik ajkát.

pár perc forró csókolózás után hirtelen elkezdte kigombolni a blúzomat. még mielőtt teljesen levette volna, az ajka elindult lefelé a dekoltázsomon. imádtam ahogy a nyelve masszírozza bőröm és egyre közelebb ért a már kemény bimbóimhoz.
a melltartót kikapcsolta és mihelyst lehullott rólam, már szívta, harapta, kényeztette a bimbókat. nyögtem és kértem, hogy ne vessen véget az édes kínnak.
én egy mozdulattal letéptem róla a polót, amitől ő is bevadult.
a blúzom messze landolt tőlünk...

felemelt, én a dereka köré fontam a lábam és ő így vitt el az ágyig. a szoknyát feltolta és a tangát is lehúzta egy erőteljes mozdulattal.
ekkorra nedveim már csak folytak és az egész vénuszdombom bizsergett. forró hüvelyem már alig várta, hogy a dorongja belehatoljon és teljesen a magáévá tegye.

de előtte még nyelvével kínzott. puha nyelvvel, de őrületes tempóban nyalta végig a szeméremajkaim és nyelve hegyével meg-megsimogatta csiklóm, ami már számára is érezhetően lüktetett.
nyelvét teljesen a hüvelyembe dugta és körbe körbe vizsgálódott, amitől én majdnem felrobbantam.
néha megszívta a csiklóm, amitől már káprázott a szemem és a csípőm körkörös mozgásával kezdtem az arcába nyomulni.

ekkor kiszabadította lüktető farkát az alsógatyájából és egy erőteljen mozdulattal belémdöfte.
az extázis már teljesen magával ragadott.
szívtam a vállát, karmoltam a hátát és közben egymást túlharsogva nyögtünk, lihegtünk.
nagyon bevadította, ahogy a fenekét markolva még erősebben magamba húztam.
éreztem, hogy tövig bennem van és a lökései egyre gyorsabbak voltak. a hüvelyfalam minden részét megnyomkodta és kereste a pontokat, amikor sikoltva mélyesztettem belé a körmöm.
majdnem beleszakadt, de úgy kívánt, hogy nem hagyta volna abba.
csak feküdtem ott, mintha csak megerőszakolnának és élveztem ahogy élvez engem. mint egy vadállat, úgy igyekezett megtölteni és teljesen a magáénak tudni.
úgy akart megdugni, ahogy engem még soha senki sem dugott.
egy évi elfojtott vágy szabadult fel és ez hihetetlen energiával töltötte el.
nemsokára elkezdett kúszni, áradni az egész testemben egy érzés, amitől káprázni kezdett a szemem.
a hüvelyizmaim egyre jobban szorították a farkát és igyekeztek kipréselni, kipumpálni belőle azt, ami az orgazmusommal egyetemben belőle is kitört.
vad csípőmozdulatokkal élveztünk el és utána még végtelen másodpercekig csak feküdtünk összefonódva és ő még mindig bennem volt és én még mindig körbevettem őt biztonságos, meleg és még mindig nedves barlangommal.

utána egymás mellett feküdtünk és ő elszundított. a karját a derekam köré fonta és magához ölelt, mintha csak a kedvese lettem volna.
de nem az ő kedvese voltam.
szeretem a párom és mindig lelkiismeretfurdalásom támad, ha erre az éjszakára gondolok.
de ez a lelkifurdalás is kisebb kín, mint az a kín, ami addig nyúzott, míg Attila meg én végre meg nem kaptuk azt, amire állatias ösztönnel vágytunk...
Hasonló történetek
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
25061
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Na és hol a méz????????????
És a nagybetük?
A cim után kicsit csalódott voltam,valami játékosat vártam.

Sze@Sze ·
Feloldozást vársz, vagy kritikát?

Szivacs ·
Ilyen is van néha, s akkor jó is.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: