Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
FandomSlasher: Imádtam. Végre valami változat...
2024-04-13 15:11
FandomSlasher: Imádtam. Végre valami változat...
2024-04-13 15:11
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vacsora után

A kertben a lemenő nap bíborpirosra színezte a fák lombját és a virágokat. A madarak már csendesebben csiviteltek mint napközben, ők is készültek az éjszaka eljöttére, amely jótékony hűvöset hoz a forró nyári nappalok után. A teraszon egy mécses adott kellemes félhomályt és biztosította a jó levegőhöz szükséges illatot, az illóolaj égetésével. A lány a hintaszékben ülve lehunyt szemmel élvezte a házból kiszűrődő zenét, amelyet talán Vangelisre tippelt, de mindenképpen egy nagyon kellemes andalító muzsika hangjai ringatták és erre a ritmusra mozgatta a hintaszéket...

A vacsora végeztével egy pohár bor volt a kezében és néha kortyolt belőle, minden cseppjében érezte ahogy a finom vörösbor szétárad a sejtjeiben és megbizsergeti. Várta a férfit aki csak pár perce állt fel az asztaltól, de már most érezte hiányát, a nevetést amit a vacsora alatt oly sok tréfa váltott ki és kölcsönösen tudtak felszabadultan nevetni... A vendégek távozásának a nyomai még láthatóak voltak, de már nem tudtak megálljt parancsolni a testüknek.

Hallotta a lépteket de nem nyitotta ki a szemét mert tudta, hogy úgyis egy érintés vagy egy csók fogja a testét kényeztetni rövid időn belül. A léptek közeledtek, majd egészen a közelében megállt a férfi és a lány érezte ahogy a nyakán a pihe szőröket és a hajának szálait egy forró lehelet emeli meg, majd a férfi csókja adta meg az érintés gyönyörét, amit több órája nélkülözni volt kénytelen. Két kezét a feje fölé emelve megkereste a jól ismert nyakat majd tovább simogatva az archoz ért és a saját ajkához húzta, hogy egy csókban fejezze ki vágyakozását. A férfi elszakadt az ajkától és megkerülve a szék elé térdelt, így könnyen elérve a lány arcát, hogy cirógatni tudja illetve magához húzva további csókokat tudjon kedvesének adni. A könnyű nyári ruha több lehetőséget is biztosított a kezeinek, hogy megint bejárja és egyre jobban feltüzesítse a lány testét, ami így is már jelezte, hogy némi érzéki hullám már végigfutott rajta.

Kezébe vette a karcsú női lábat és a vádlit simogatva, gyengéden masszírozva elmerültek a csendben, kiélvezték egymás közelségét, a hangulatot amit nagyon nehezen nélkülöztek eddig. Ahogy mozgatta a kezét észrevette, hogy a lány levegővétele kezd mélyebb és sűrűbb lenni, amit tovább fokozott azzal, hogy a comb belső oldalát is elkezdte bevonni a simogatások területére. Ahogy várta a hatás nem maradt el de nagy meglepődésére a lány a melleit kiszabadította a nyári ruha pántjai lehúzásával, majd elkezdte a már merev bimbókat alig érintve simogatni. A férfinek a lélegzete egy pillanatra elállt, mert együttléteik alatt ilyet még nem tapasztalt, de a kíváncsisága és az izgalma nem engedte, hogy ezt jelezze inkább még jobban a titkos gyönyörkút felé közelített és óvatosan amennyire lehetett ő is felhajtotta a ruhát. A keze után az ajkai is megkóstolták az érzékiség nagy felszínét amely cipó barnán terült el előtte, dombvidéken és völgyeken át.

Második meglepetésként vette észre, hogy az általa sokszor megcsodált fehér csipke tanga már nincs ott ahol nem egészen egy órával korábban még biztosan volt. Felhívásként érzékelte és teljes egészében a lány két lába közé térdelt, finoman nyitott a lábak helyzetén majd a nyelvét és száját csatarendbe állítva egyre határozottabb támadást indított az imádott sötét keskeny sáv irányába, ami számára a gyönyörök ősi forrását és a megtestesült élvezetet adta oly sokszor. Amikor érezte, hogy egy kéz a hajába simít és lassan húzza az ágyék irányába tudta, hogy sok kitérőre nem lesz lehetősége, de ettől függetlenül még körbecsókolta az érzékenység centrumát, amihez már könnyebben hozzáfért a felhúzott jobb láb által biztosított helyzetben.

A kéz egyre határozottabban jelezte, hogy a szeretet már igényli a beteljesülést, így megtekintve újra a gyönyörű piros nyílást, amely egyre nedvesebben csillogott és kis mértékű megnyílásával bizonyította a készültséget arra, ami egyszer csak megérintette... Villámcsapásszerűen futott végig a lány testén az érzés, amikor megérezte a forró és mozgékony orgazmus gyártó kis műszert, amelynél élvezetesebb gyönyörforrást még nem találtak fel a számára. Csak lehunyt szemmel átadta magát a kéjnek amely egyre inkább eltelítette a testét... Érezte, ahogy a nyelv megnedvesítette az ajkakat, majd egy ujj finoman becsúszik a hüvelyébe. A nedves csikló enyhén megduzzadt és örömmel érezte, hogy nem marad ki a sorból majd az ajkak körbeölelték és finom szívással segítették elő a férfi nyelvének munkáját. A rövid szakáll nagyon kellemesen bizsergette az ajkak belső felét és fokozta az eddig is növekedő gyönyört. A férfi nyelve egyre gyorsabban járt és a szívás is erősödött a csikló környékén, az ujj belül mélyebbre nyúlt fel és megtalált egy érzékeny pontot talán véletlenül, de mindenesetre nagyon jól érezve, hogy ott is lehet fokozni az érzést.

A lány nem bírta tovább magába rántotta egy mozdulattal az éppen kihúzódó ujjat, majd egy visszafogott sikollyal elélvezett, ritmusos összehúzódása a lábát is összezárta pár pillanatra. A férfi ebben az édes bilincsben csak annyira folytatta a cirógatást, hogy az orgazmus csillapodása még lehetővé tette, bár tudta, hogy ilyenkor érzékeny a terület akárcsak az ő makkja az elélvezés után. Amint folyamatosan elernyedtek az izmok a lány leengedte magát a székből és a férfire feküdt, fülébe szuszogva jelezte, hogy megint egy olyan önzetlen élményt kapott, amit szeretne viszonozni és fog is egyszer majd...
Hasonló történetek
18033
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
25055
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Livica ·
Szerintem is túlcifráztad, de nem rossz.

Hedon ·
Baby



"Összetett mondatokkal is lehet növelni a feszültséget! "



Lehet, ám megfelelöen alkalmazott rövid mondatokkal 1000-szer könnyebb és hatásosabb.

Szerintem kérdezz meg néhány írót erröl, ha nekem nem hiszel! Akadnak a neten keresztül is elérhetöek.



"Csak arra érzékenynek kell lenni, és érteni kell."



He-he, megint valaki, aki kioktatja közönséget... szép... :-( Kár, hogy ez nem így múködik. Ha az olvasó(k) véleménye, hogy hibádzik valami, akkor ott az író hibázott.



"Ha egyszerú mondatokból áll, az unalmas. "



Igen, ha sz.arul írják meg. Ha viszont jól, akkor az izgalmas és feszült olvasmányt teremt. Ehhez kell(ene) jó író!



Vagy írjam azt, hogy a rövid mondatokra "érzékenynek kell lenni és érteni kell"?

:-D



"Amit kiírtál mondatot, nekem pl. tetszik. Szerintem ha hibára akartál rámutatni, sajnos nagyon mellényúltál! A többiek már inkább ráéreztek a lényegre."



Ízlések és pofonok.

Amúgy Szivacs is éppen egy többszörösen összetett mondatot emelt ki (ami pluszban mesterkélten fogalmazott is).



"Szerintem dícséretes törekvés szépen fogalmazni."



A próbálkozás még nem egyenlö a sikerrel. :-(

Hedon ·
Ruppi



Teljesen félreértelmezted, amit írtam.

Segond! ;-)



Ha meg nem érzed értelmét a kötekedésnek, akkor miért mondja bagoly a verébnek? :-D

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: