Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vacsora a barátnőmmel

Szóval... Egyik hétvégén amikor a családom nem volt otthon meghívtam a barátnőmet hozzánk vacsira. És persze jött a szokásos rendrakás, takarítás, de most az egyszer szívesen csináltam. Pontosan nyolc órakor kopogtak az ajtón. Ajtót nyitottam, és amit láttam attól majdnem megállt a szívem. Ott állt az ajtóban egy nagyon feszes miniruhában! Az a dekoltázs, és azok a lábak! Huuuuhhh! Ahogy megcsókolt megütötte orromat a parfümjének illata. Elég izgató volt a látvány is, de az az illat még rátett egy lapáttal. Na, de nem akartam, hogy kárba vesszen a vacsi, ezért visszafogtam magam. Bementünk a szobába. Én kimentem a konyhába, hogy behozzam a pezsit. Miután felbontottuk, elkezdtünk beszélgetni. Elég gyorsan elfogyott a nedű, és egy kicsit jobb is lett a kedvünk.

Kimentem még egy üvegért. Amikor visszajöttem, odaléptem hozzá és töltöttem volna, de félreöntöttem és a lábára csorgott. Mivel az előző üvegtől megjött a bátorságom, kaptam az alkalmon és elkezdtem lenyalogatni, amire ő egy kis sóhajjal válaszolt. Miután lenyalogattam mindet megcsókoltam, és letettem az üveget. Amikor visszaléptem hozzá már a buja nézésétől állt a farkam. Gondolom észre vette ezt, mert az izgató ujjai elkezdtek járni a nadrágomon. Én se voltam tétlen, elkezdtem masszírozni a melleit a ruciján keresztül. Amikor elkezdtem lefelé csúsztatni a kezem a puncija felé, megfogta és megállított. Rá néztem és egy buja mosoly, és nézés után a fülembe súgta: "Azt akarom, hogy nyalj ki! Kívánom a szádat meg a nyelved!" Nekem se kellet kétszer mondani. Egy hosszú nyelves csók kíséretében hanyatt fektettem. Elkezdtem lehámozni róla a bugyiját ami elég nedves lett időközben. Félredobtam, és elkezdtem a lábujjait szopogatni, miközben a combját simogattam. Amikor odaértem az kezemmel a puncijához, éreztem hogy szinte már folyik.

Szépen lassan végighúztam a középső ujjamat a nyílásán, amitől még jobban benedvesedett. Közben egyre lejjebb és lejjebb haladtam a csókokkal a lábán. És végre elértem az izgató illatú puncit. Amikor megnyalintottam a csiklóját, hangosan felsikoltott és a számba élvezett! Egy kis pihenő után ismét úgy nézett rám mint amikor elkezdtünk nyalakodni, és ettől irtózatosan begerjedtem ismét. Megint ki akartam nyalni és el is kezdtem volna ha nem szól rám, hogy: "Most én akarlak kényeztetni szívem! Úgy leszoplak, hogy kiesnek a szemeid!" - mondta, és miközben a nadrágomon keresztül masszírozta a farkam elkezdtünk nyelvezni. Én megkérdeztem tőle, hogy: "Érzed a számban ezt az ízt?" - erre ő: "Igen. Ez én vagyok? ilyen finom lennék!" - Válaszolni már nem tudtam mert olyan hevesen elkezdtünk smárolni, hogy majdnem begörcsölt a nyelvem. Ezután elkezdte végigcsókolgatni a nyakam, aztán a mellkasom. Elkezdte
nyalogatni a mellbimbóimat, ami egy kicsit fura volt elsőre, de nagyon izgató volt. Mind e közben már nadrág sem volt rajtam, csak úgy meredt a dárdám az ég felé. Amikor odaért megnyalta és a szemembe nézett: "Te is finom vagy. Nagyon finom!" - és bekapta, és elkezdte szívni és nyalni. De úgy, hogy tényleg majdnem kiesett a szemem!

Ezt csinálta egy darabig, kb. 15 percig és amikor már tényleg nem bírtam magammal, megfogtam és felfektettem az asztalra. Egyből vette a lapot, és széttette a lábait, és szétfeszítette a muffját. Egy kicsit még megnyalogattam, habár nem kellett volna, de nem tudtam ellenállni a kísértésnek. Aztán egyszer-kétszer nekicsapkodtam a makkom a csiklójának, mire azt mondta: "Ne csigázz tovább! Basszál meg édesem!!!Akarlak!!! "Nekem se kellett több! Egy hirtelen mozdulattal benyomtam tövig, aztán szépen lassan elkezdtem mozogni benne. Ami nagyon tetszhetett mert úgy elkezdett sikoltozni, hogy azt hittem átjönnek a szomszédok! Miközben sikoltozott, mondta, hogy mit csináljak vele. Miközben "imádtam" a nedves barlangot, a csiklóját izgatta az ujjaival, ami engem is még jobban felspannolt. Már kezdtem érezni, hogy elég közel jár megint az orgazmushoz, mert egyre jobban szorította a fenekem. Aztán amikor egy nagyon nagyot löktem rajta, görcsbe rándult a teste és úgy belekarmolt a fenekembe, hogy majdnem felsikítottam! Egy nagyon nagy sikítás közben akkorát élvezett, hogy ráspriccelt a hasamra az édes nedve!

Egy újabb kis pihenő után megkért, hogy most hátulról rakjam belé a dákóm. Azt mondta, hogy most még jobban kíván, mint mielőtt elkezdtük. Engedelmeskedve kérésének, megkértem, hogy támaszkodjon az asztalra és tolja hátra a sexy fenekét. Nem is csodálkoztam, hogy nem lankadtam le, mert annyira kívántam még mindig, hogy akár egész héten bírtam volna "Imádni"! Szóval: Elkezdtem szépen lassan betolni a puncijába a farkam, ami még elég sikamlós volt még. Beraktam és elkezdtem dolgozni, és közben a hátát csókolgattam és hallgattam ahogy egyre hangosabban nyöszörög. Egy kis idő után nagy meglepetésemre megkért, hogy tegyem át a másik lyukba. A biztonság kedvéért megkérdeztem, hogy tényleg ezt akarja-e, és azt mondta, hogy igen ki akarja próbálni. Én beleegyeztem, mert titkon én is reméltem, hogy erre sor kerül. Még mielőtt betettem volna egy kicsit kitágítottam ott is. Elöször csak egy, majd két ujjal ujjaztam, amit elég hangos sikoltozásokkal kísért. Amikor elég tág lett elkezdtem betolni szépen lassan a dárdám. Ez annyira "mély benyomást" gyakorolt rá, hogy a második lökésnél akkorát élvezett – állítólag - mint még addig soha. Egy kicsit még mozogtam benne, de mivel annyira jó szűk volt, én sem bírtam sokáig.

Egy hirtelen mozdulattal kirántottam a farkam és kilőttem volna mindent ami bennem volt, de rám kiabált, hogy : "Gyere a számba! Meg akarlak kóstolni!!" És ez a mondat adta meg az utolsó löketet számomra! Megfogta a farkam és a szája felé irányította. Húzott rajta kettőt hármat, megnyalta a makkomat és akkorát élveztem a szájába, hogy majdnem elájultam. Úgy lövellt belőlem a sperma, hogy a arca is tisztára olyan lett. Akkorát üvöltöttem, hogy megremegtek a poharak. Miután minden cseppet kiszívott belőlem lefeküdtünk egymás mellé. Egy kicsit letörölgettem az arcát egy törölközővel és szenvedélyesen megcsókoltam. Így meztelenül aludtunk el egymás mellett, szorosan átölelve egymást. Reggel úgy keltem, hogy megint állt a "zászló". De ez már egy másik történet!!
Hasonló történetek
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
15293
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Most tényleg hinnünk kellene, a sz@ros falloszod akarta a a szájába.

Lehet hogy az én ismereteim hiányosak, de mi spriccelt a hasadra? "Egy nagyon nagy sikítás közben akkorát élvezett, hogy ráspriccelt a hasamra az édes nedve" Folyása volt szegénynek? Az, orvosért kiált!



Egy tapasztalatlan kamasz képzelgése.

ciko ·
Honnan jönnek az ilyen eretlen,pornon olvadozo

kiskamaszok???(Ha nem kamasz meg rosszabb!!)

komor ·
Bocs Leslie!

Ez csak egy vicc volt!

A Noémis sztorinál volt erös gyanúm.

Mikor szerencséltetsz minket újabb paródiával? Mondjuk mit szólnál "A Középkorú Ám Roppant Fiatalos Professzor Úr, Aki Mindent Mindenkinél Jobban Tud" karakterhez?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: