Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Útravaló

Mostanában egyre több mindenen jár az agyam. Mint minden fiatal és tinédzser, én is sokat gondolkozok olyan dolgokról, melyek zárva vannak előttem. Mégis úgy érzem, hogy van pár dolog, amit érdemesnek tartok arra, hogy megosszam a velem együtt Utazókkal.

Arra jöttem rá, hogy minden emberben van valami különleges. Mindannyian halandók vagyunk, de nem mindennapiak. Bennünk összpontosul a legtöbb féle tulajdonság, érték, érzés, szellemiség vagy csak éppen leleményesség. Nehéz megfogalmazni, de megpróbálom. Úgy hiszem, oka van annak, hogy létezünk. Vitathatatlan, hogy nincs még egy ilyen – már elnézést ezért a morbid kifejezésért – faj, mint mi. Része vagyunk ugyan egy nagy egésznek, de sok mindent mi ötvözünk össze. A szépséget, a csúnyát, a jót, a rosszat, a békét, a harcot, a szeretetet, a gyűlöletet, a nevetést, a sírást, a mélységet, a sivárságot, az örömet, a fájdalmat, a megnyugvást, az örökös keresést, a túlélést, a halált. Mindent megkaptunk, amit csak egy „lény” kívánhat. Talán szerencsésebbek vagyunk, mint gondolnánk.

Képzeljünk el egy olyan világot, ahol minden Tökéletes. Kezdve a természettel. Nincs ősz, se tél. A fák soha nem hullatják el leveleiket, nem csavarja ki a szél a védtelen, öreg egyedeket; a csendesen zubogó folyók vize kristálytiszta, a fényesen ragyogó nap mindig cirógatja még a legapróbb vadvirág szirmait is. A hatalmas testű oroszlánnak nem tápláléka az egyébként védtelen, vadon élő zebra. Vannak sivatagok és őserdők is, hiszen ott is élnek szebbnél szebb, életre vágyó élőlények. Ők is magukban hordozzák az élet értékét.

A mélykék óceánok nem nyelnek el hajókat, nincsenek környezeti katasztrófák, se emberi tragédiák. Az emberek megtanultak együtt élni a természet adta lehetőségekkel, de úgy, hogy nem használják ki. Tiszteletben tartják az élet felsőbbrendűségét.

Nincsenek magányos szívek, hiszen semmi és senki nem marad egyedül. Az emberek szeretettel gondolnak egymásra; ha valaki rászorulna, egymással versenyeznének, hogy ki tud többet adni. Nincsenek hazugságok, se fájdalmak, vagy gyötrő, kínzó és hosszú betegségek, nem ismerik az árva szót, nincsenek szerencsétlen, a társadalom által magára hagyott hajlék nélkül élők. Mindenki előtt ott az élet.

Ugye milyen szép?

...

Nem hiszem. Utálnám ezt a világot. Szívből. És nem éreznék egy csepp örömet sem. Sivár, kockázatmentes élet. Ha nem ismerem a másik oldalt, hogy dönthetném el, mi a jó nekem?


A kétségbeesett, magányos Föld a sötét, hideg Halál martalékává válik. A mindent magába olvasztó folyamat megállíthatatlannak tűnik. A természet erői mindent, és mindenkit elpusztítanak. Csak hideg, fájdalmas tél és rideg, komor ősz létezik. Nincsenek zöld, virágos, édes gyümölcsöt hozó fák, se pajkosságra, vidámságra hívogató, réten nyíló vadvirágok. A máskor talán ezerfelé fényt ontó nap majdnem meghalt. Az állatok egymást pusztítják el, a sivatag és az őserdő egyre több teret nyer. A vizek önálló életet élnek, bárki, aki a közelébe merészkedik, a halál mélykék szárnyainak halk susogását érzi cserzett bőrén.

Mindez azonban senkit nem érdekel. Ami a magányos szíveknek oly csillapító lenne, nem kell senkinek, hiszen az általános életcél: pusztíts, amíg csak teheted. Nincs lelkiismeret-furdalás, se öröm, mindenki úgy érzi jól magát, ha mást bánthat. Nincs nemesség, elvégre kitiltották, mert megmételyezheti a szívet. Aki megéri a harmincat, kitaszított lesz. Meg kell halni. Kötelező. Méghozzá nagyon gyorsan.





Úgy tűnik, mi emberek nem tudunk dönteni. Soha nem leszünk teljesen jók, se teljesen rosszak. Ez a Mi végzetünk. Elvégre tisztában vagyunk azzal, hogy van egy sokkal kerekebb világ, ahol szabad a választás, ahol megélhetjük a kínzó örömet és a megnyugvást hozó fájdalmat is. Egészében véve olyan káosz uralkodik mindenfelé, ami lehetetlenné teszi a világos fejjel való választást. Az érzelmeink, a pillanatnyi benyomások döntenek el helyettünk dolgokat, melyeket sokszor jobb lenne, ha végig gondolnánk.

Talán egy változást hozó napon megtanuljuk igazán értékelni azt, ami most természetesnek tűnik. A halál nem is olyan rossz. E nélkül nem lenne értelme az életnek. Úgy gondolom.

És nem hinném, hogy egyedül vagyok.



Olyan dolgokról írtam, melyekre eddig – a történelem során – senki nem tudott választ adni. Keressük a helyünk a világban, de közben elfeledkezünk a legfontosabbról: ha élni akarsz, élj most. Ne máskor. Azért kaptuk ezt a kevés időt, hogy kihasználjuk. Nem akarok prédikálni és hosszú monológot adni, csak felhívom a figyelmed: lehet, hogy csak egyszer élsz.

Vigyázz magadra, kedves olvasóm.
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ábránd ·
ha mindenkiben van valami különleges, senki sem különleges.

túlságosan elmentél a végletekig.
a tökéletesség tényleg rémisztő és unalmas.
de az, hogy a pusztítás lenne a cél, eléggé szürrealista.
ha már egy egész bolygó a pusztításnak él, nem éppen magukat akarnák elpusztítani.

azt mondom, ne vesszünk el a kérdésekben.
vagy adjunk rájuk választ, vagy fel se tegyük őket.

és ha egyszer élünk? talán így is sokan tovább élnek, mint amennyire szeretnék.

jó így ... pont jó.
anonym06 ·
Én úgy látom, hogy mindenkiben van valami különleges. Legyen az egy tulajdonság, egy képesség, egy mozdulat, egy gondolat - az csak az övé. Senki másé. Egyedi és ez teszi különlegessé. Egyébként, ha nem lenne senkiben semmi különleges, az is különleges lenne, nem igaz? Ha pedig csak néhány ember különleges, akkor az is különleges. Szerintem.

Ha őszintén belegondoltok, a mi célunk is a pusztítás. Ha nem is mondjuk ki, és nem is ez az életcélunk, de ez az életvitelünk. Lehet, hogy nem szemeteltsz, de például valakit megbántasz. Az is fáj. Szívének egy kis darabját pusztítod el.

Soha nem teszed fel magadban azt a kérdést, hogy miért élsz? Tudsz rá válaszolni?

Köszönöm a hozzászólásokat és a szavazatokat. :wink:

Manila ·
A kedves Író túl ifjú és nem nagyon szereti a titkokat, annál inkább a közhelyeket... kár., pedig szépen ír.
"Mélykéken" szurkolok és vigyázzon magára!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: