Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utazás egy másik dimenzióba

Kellemesen meleg nyári este volt, a füledt levegő tikkasztóan hatott minden élő szervezetre. régen nem esett már az eső, a föld kiszáradva, a betonon a por magasan rétegződött már, de minket ez nem érdekelt. Kézen fogva sétáltunk, szinte szótlanul, csak élveztük, hogy újra együtt lehetünk. Meghitt romantikus este volt, a lemenő nap korongja alig látszott már, vörösre festve ezzel az eget, a lágy szellő simogató érintése megnyugtató volt.

A kedvesem haját huncutul kócolta, fodrozta a légmozgás, mely olyan ellenállhatatlanná tette őt a szememben. olyan érzékivé, hogy a pillanatért egy életet is adtam volna. De nem kérte el tőlem senki az életem, elég volt, hogy ott voltam, és figyeltem, szelíden simogattam, becéztem őt. Régen láttam már, és az, hogy újra velem lehetett, hogy újra velem volt, boldoggá és elégedetté tett. Megöleltük egymást, mikor leszállt a vonatról, és most csendben sétáltunk a házunk felé. Minden olyan tökéletes volt, reméltem, akartam, hogy így is maradjon, és hogy midőn a karjaimba szoríthatom, az élvezettől ő is legalább oly boldog lesz, mint én. Ilyen gondolatok cikáztak a fejemben, kívántam őt, el akartam juttatni a csúcsra, és még tovább, éreztetve, hogy ő a legfontosabb számomra!

Csendben sétáltunk, de a gondolatok, mintha kiabálnának a fejemben, hangosan kergették egymást, nem engedve nyugodni szívem. Tervezgettem, végiggondoltam, és a vér máris mindenhol hevesebben keringett bennem, elöntve arcomat, és egyre jobban szűkítve a gatyámat. Még pár perc, és az ágyban fekve ölelhetem őt. És igen, elérkezett a pillanat. Beléptünk a szobába, és szintén kevés szóval kisérve csókolózni kezdtünk. nem vadul, de nem is úgy ahogy a negédes amerikai filmeken látni. Amolyan hosszú szerelmes csók volt ez, tele érzelemmel, tele szenvedéllyel, vággyal. Egymást vetkőztetve se hagytuk abba a csókolózást, bár a meghittségre rácáfolva elég gyors ütemben próbáltunk megszabadulni a ruháktól. Mikor már csak melltartóban és bugyiban volt lassítottam, hisz a legszebb részeknél nem lehet kapkodni, ezeket a dolgokat kellően ki kell élvezni!

Ennek megfelelően lassan kapcsoltam ki a melltartóját hátul, és engedtem, hogy finoman meglazuljon a szorítás, majd a kezeimmel segítettem le a formás mellekről a mostanra már teljesen feleslegessé vált, de nagyon szexis ruhadarabot. A nyelvemmel és a kezeimmel egyszerre vettem birtokba kedvesem kebleit, simogattam, puszilgattam, nyalogattam a mellbimbóit, melyek ekkorra már teljesen megkeményedtek, és szinte kitöltötték a számat. Ő hátravetette a fejét, és karmolt, szorított ahol ért, de én nem tudtam abbahagyni ezt, hogy más, értékesebb területekre koncentrálhassak. nem bírtam elszakadni, így csak csókoltam, és masszíroztam a melleit, mind hevesebben, mind követelőzőbben. Egy idő után már tarthatatlanná vált ez a helyzet, a kezeimmel még mindig a melleit simogattam, de a számmal már a hasát, a köldökét, és a bugyiját csókolgattam. Hamar rájöttem, ez így, ebben a formában, állva, nem lesz jó, ezért ledöntöttem az ágyra, és már minden figyelmemmel a pinájára koncentráltam.

Megszabadítottam a bugyijától, és csókolgatni kezdtem a combját, ott belül, ahol oly meleg és oly selymes a bőr... egyre hangosabban nyögött, egyre erősebben karmolt, ezzel hevítve tovább bennem az elszántságot. Egyre közelebb és közelebb kerültem a csiklójához, mely oly kedvesen hívogatott csalogatott magához, kínálva nekem magát, hogy őt is kényeztessem. Nem várattam hát sokáig, finom nyelvjátékkal vettem kezelésbe a vágyak központját, miközben egy-egy finom mozdulattal a hüvelyébe is behatoltam. A kettő együtt hamar felkorbácsolta a lány érzéseit, mozgásából és hangjából kiszűrődött a fékezhetetlen vágy. Kontrolálatlan hévvel mozgott, néhol sikított, és erősen szorította fejem magába. Gyorsítottam a mozdulataimon, mélyebbre és még mélyebbre hatoltam benne ujjaimmal, először csak egy, majd két ujjal is. Nem bírta már, és szinte üvöltve parancsolt rám, hogy hagyjam ezt abba vele, és rendesen a farkammal hatoljak már belé, mert érezni akar, élvezni akar! Levettem a boxerem, és a lába közé fekve, egy határozott, de nem durva mozdulattal beléhatoltam. Nem mozdultam. Ki akartam élvezni a pillanatot, hogy e kellemes meleg barlang teljesen körülöleli a férfiasságom.

Pár pillanat múlva lassú, kis mozgásokkal szoktattam magunkat az új helyzethez, majd egyre hevesebb ütemben folytatva az aktust, a végletekig fokoztam a tempót. Minden mozdulatra hangos nyögés hagyta el a száját, nem zavarva ezzel senkit, hisz egyedül voltunk a lakásban. Nagyon kellemes volt, de változtatni akartam, mindenhogy benne szerettem volna lenni, ezért a hasára fordítottam, és úgy hatoltam a pinájába. Teljes testtel rajta feküdtem, csak a felsőtestem támasztottam meg egy kicsit, hogy meg nem fojtsam szegényt. Már nem akkora hévvel mozogtam, hisz nem is tudtam volna, de jó mélyre nyomtam minden mozdulattal a farkam, masszírozva a méhszáját, mely oly nagy örömök forrása volt akkor, mind neki, mind nekem. Közeledett a vég, éreztem, nem bírom sokáig, de elélvezni nem akartam még, ezért kihúztam a farkam, és két ujjal keményen elszorítottam a fitymám, visszatartva ezzel a kéjt. A hátamra feküdtem, hogy ő üljön rám, így csökkentve az én érzéseimet, de folytatva az ő menetelését a csúcs felé!

Nem is ült, hanem guggolt rajtam, teljesen feltárva előttem fazonra borotvált, és alul teljesen kopasz pináját. Jaj, ahogy eltűntem benne, ahogy újra megjelent a nedvektől csillogó farkam, oly kéjes érzés, oly magasztaló pillanat! Közel volt már, egyre közelebb került, szerette volna, ha egyszerre élvezünk el, ami még soha nem sikerült. Féltem most se fog, mert ha egyszer elindul valami bennem, már nincs visszaút. Közel vagyok, gyere élvezz belém- üvöltötte szinte földöntúli hangon. Ekkor felültem, kifordultam az ágy szélére, leraktam a két lábam, ő szétnyitotta és körbefonta testem a lábaival. Kis terpeszben tartottam alsó végtagjaim, hogy kellő támaszt biztosítsak a feneke megtartására, és persze, hogy mindent láthassak. A kezeimmel megtámasztottam a fenekét és elkezdtem mozgatni magamon, hisz ő nem tudott volna. Olyan ütemben olyan erősen mozgattam, ahogy jónak láttam, és mivel végig abban a látványban volt részem, ahogy a farkamon ki be mozog az imádott hölgy rajongásig szeretett pinája nagyon hamar a csúcs közelébe kerültem.

Nem bírtam magam tartani, elpattant az a bizonyos biztosíték, és már csak az számított, hogy elélvezzek. Elveszítve a kontrollt eszeveszett sebességgel húztam magamra őt, egyre gyorsabban, egyre mélyebben, és egy hatalmas üvöltés közben elélveztem. Elemi erővel tört elő a magom, alig hallottam amint önkívületi állapotban parancsol rám: csak még egyet, nem hagyhatod abba. Szinte mozdulni se bírtam, de meg kellett tennem. Összeszorítva a fogam, még kettőt húztam rajta, és ordítva, mint egy sakál egyszerre élveztünk el ( én úgy éreztem mindkét mozdulatnál, hogy újra, és még egyszer újra elélveztem) Meghaltam egy percre, és a testem maradt csak ott, átkarolva a lányt, a lelkem az égben, magasan a mennyország fölött repült, megszabadulva minden kínjától, gyötrelmétől.

Szabad voltam, könnyű és boldog. A lány első mozdulatára költözött vissza belém a lélek, de muszáj volt csinálni valamit, mert a pozitúra sajátságos mivolta miatt az életet adó nedűm engedve a gravitáció erejének, hamar a visszautat választotta, és a szőnyeget nem szerettük volna örökre megjelölni, emlékeztetve mindenkit, a csak kettőnk számára oly kellemes emlékre. Igy egy papír zsebkendő segítségével megakadályozva az elcsöppenést elhagytuk egymás testét, és visszazökkentünk a való, és fájdalmas világba, ahol remélhetőleg még sok hasonlóan kellemes "utazás" vár ránk......
Hasonló történetek
30288
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29456
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: