Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Út a szabadsághoz

"Kisszikla" Andrást egy sziréna ébresztette fel álmából. Na megint megpróbált megszökni valaki-Gondolta.
Megint egy átlagos nap semmi különös.
- A börtön nem a bűnösök "raktára". Vegyük például a szomszéd srácot, a feleségét megverte valami nagymenő politikus aztán amikor beperelték még őt csukták le. Öt évet kapott a szerencsétlen.
András kinézett a rácsokon át a külvilágba. Budapest fényei beragyogták szemét, azokra az emberekre gondolt, akik szabadok voltak, odakint jártak-keltek, intézték ügyes-bajos dolgaikat, és mit sem tudtak az ő szenvedéseikről. Rabsétáltatás következett. Vicces egy dolog. A legnagyobb kínzás a világon. Ott vagy kint a szabadban de mégis be vagy zárva.
Kint találkozott egy barátjával, aki egy cigit szívogatott. Körülbelül hat éve. Elengedte "séta partnerét" és odament hozzá.
- Mizujs?
- Semmi különös Tábornok.
- Akkor jó közlegény!

A Tábornok a legrégebbi szerencsétlen itt. Hat éve talált egy cigarettát azóta minden este kijön és azt szívogatja, de sosem gyújtja meg mert akkor elvészne. A többiek őrültnek tartják de a "Kisszikla" kedveli.
- Mi a sorsunk itt, Tábornok uram?
- A sorsunk nincs pontosan leírva. A börtönbüntetést se másodpercekben adják meg. A sorsunk a szabadság közlegény, a szabadság. De az út az csak rajtad áll.
Na, ezért kedvelte a Tábornokot, nyílt volt és őszinte és ő volt a szellemi vezetője. Talán azért mert olyan egyszerűnek látta a dolgokat, amikor eljön az ideje majd elszívja azt a cigarettát. És hogy mikor? Tudni fogja, mikor eljön az ideje.
Az út csak rajtad áll
András megindult a fal felé és elkezdett felmászni rá. Mögötte a szirénák ismét felbőgtek, a reflektorok kigyulladtak és rá szegeződtek, azt hitte ebben a pillanatban rettegni fog, de csak eufólikus örömöt érzett. Mindjárt felér a fal tetejére, és meglátja a szétterülő várost, amit tíz éve nem látott már. Hirtelen megfordult, füstszagot érzett. Dohányfüstöt. Elmosolyodott. Hát mégis különleges nap a mai.
Tovább mászott még pár méter. A Tábornokért.
Felért a fal tetejére. A Gellért-hegyről minden tisztán látszott. Megnézte a parlamentet. Ott ülnek azok akik erről tehetnek!
Elrugaszkodott. Ahogy repült lefelé végre szabadnak érezte magát.
Az út csak rajtad áll.


A Gellért szálló mellett a földbecsapódott Kary András, a Gellért börtön 323-as cellájának börtönőre.
Hasonló történetek
29417
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: