Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Űrkapitány

2134-et írunk, az űr felfedezése már könnyen halad, a Szabad Űrkutató Társaság már megkezdte a kolonizáló csillaghajók építését. Idegen fajjal még nem sikerült kapcsolatot létesíteni, eddig…
Te, egy felderítő űrflotta kapitánya vagy, több környező galaxis felfedezése a te alakulatod nevét öregbíti. Most egy külső bolygó körüli pályán vagy parancsnoki hajóddal, Defender osztályú csillaghajóddal, az Explorer-el. a Következő utad egy a közelben nemrég felfedezett fekete lyuk megvizsgálása lesz. Holnap reggel indultok. Épp a kabinodban kuksolsz, és a jelentéseket olvasgatod, mikor megcsörren a kommunikátorod. Cathy, a gyönyörű, hosszú combú, szőke elsőtiszted keres. Régóta álmodsz róla, hogy hanyatt vágod.
- Hallgatom Cathy!
- Uram, elnézést a zavarásért, de le kellene jönnie a rakodótérbe ellenőrizni egy csomagot.

1 - Rendben Cathy, 5 perc és ott vagyok!
2 - Miért kell ahhoz a kapitány?

1
Beszállsz a liftbe, és megadod célnak a rakteret. Amint belépsz, Cathy tiszteleg, majd így szól: - Uram, ez a szállítmány az ezredes parancsára érkezett. - közben a szemedbe néz gyönyörű kék szemeivel. – Rendben, és mi van benne?
- Néhány új kutatási kellék a technikusoknak!
- Akkor miért is hívott ide Cathy? –kérded felvont szemöldökkel, játszva a kemény katonát, pedig örülsz, hogy újra a közelében lehetsz. Cathy megvárja, amíg az utolsó munkás is kimegy a raktérből, majd így szól:
- Tudja uram, igazából ez csak egy ürügy volt, hogy idehívjam. – közelebb lép hozzád, kezét a válladra teszi, majd folytatja: - Rég óta arra várok már, hogy ön alatt szolgálhassak!
Becsukja szemét és megcsókol.

3 - Hagyod, hogy folytassa.
4 - Elutasítod.
5 - Cathy, várom 5 perc múlva a kabinomban!

2
- Uram, ez a szállítmány az ezredes közvetlen parancsára érkezett, itt kell lennie, mikor átveszem.
- Rendben Cathy, azonnal ott vagyok.
Beszállsz a liftbe, és megadod célnak a rakteret. Amint belépsz, Cathy tiszteleg, odalép hozzád, majd átnyújtja az aláírandó papírt. Elolvasod, mi van ráírva: ”Kutatási eszközök a technikusok részére”. – Cathy, ehhez én nem kellettem volna, ön is átvehette volna.
- Tudom uram, - szemedbe néz igéző kék szemeivel – de csak így kerülhettem önhöz ennyire közel. – kezét a válladra teszi - Szeretnék máshogy is ön alatt szolgálni uram!
Becsukja szemét és megcsókol.

3 - Hagyod, hogy folytassa.
4 - Elutasítod.
5 - Cathy, várom 5 perc múlva a kabinomban!







3
Érzékien csókol, érzed selymes ajkát, ahogy hozzá simul a tiédhez. Finom nyelvecskéjével átnyúl a szádba, és simogatni kezdi a nyelved, közben keze becsúszik az egyenruhád alá, és végigsimítja a hátad. Érzed hogy farkad már elég kemény, ráteszi kezét a nadrágodra és így szól: - Érzem, hogy érezni akarod már bennem magad! De ne itt, menjünk a kabinodba, ott a tiéd leszek!

5 - Cathy, várom 5 perc múlva a kabinomban!
6 - Nem bírsz magaddal, megpakolod a raktérben.
4– Leállítod magad, és elutasítod.


4
Hátrébb lépsz: - Cathy, akármennyire is szeretném, ezt nem tehetjük meg, én a felettese vagyok!
- Uram, nem történt semmi. – szól kissé szomorúan, majd sarkon fordul és beszáll a liftbe.
Erről ennyit, nagy volt a kísértés, de ellenálltál. Visszamész a kabinodba, és elteszed magad holnapra.

7 - Riadóra ébredsz.

5
Másik lifttel mentek mindketten, hogy elkerüljétek a feltűnést. Te érsz oda előbb, belépsz, ledobod az egyenruhád, lefekszel az ágyra, és ott vársz Cathy-re. Nem kell sokáig várnod, kopog ajtódon, beengeded. Nem húzza az időt, azonnal rádveti magát. Hagyod, hogy folytassa, amit elkezdett. Ad egy csókot ajkadra, a nyakadra, mindkét mellbimbódra, a hasadra, majd mindkét kezével végigsimít melleiden, és előveszi dagadó férfiasságod. A szemedbe néz, elmosolyodik, és egy pajkos puszi után, amit a makkodra nyom, bekapja azt, és finoman szopni kezdi.

8 - Felteszed Cathy-t az ágyra és elkezded nyalni lucskos punciját.
9 - Hagyod, hogy élvezésig szopjon.

6
- Nem, itt és most akarlak! – mondod elutasítást nem tűrően, leveszed a nadrágját és felülteted az egyik ládára. Cathy szétteszi formás lábait, odaállsz elé, megmarkolod farkad, és makkod nekidörgölöd csiklójának, Cathy hangosan felsóhajt : - Huh, ilyet még senki nem csinált velem kapitány! Abba ne hagyd! – szaván fogod és folytatod, végig simogatod farkaddal lucskos punciját, dörzsölgeted a csiklót, majd lassan bedugod a hüvelyébe, majd kihúzod.
Cathy erre morci lesz: -Teszed vissza! –parancsolja. Nem akarsz ellentmondani, ezért visszateszed, és erőteljes ritmust veszel fel.
- Igen, dugj meg kapitány! – a lány felveszi ritmusod, szinte együtt lélegeztek.
Ekkor hallod nyílni a lift ajtaját, Ben az a technikusod, észre vesz titeket, kicsit elpirul.
- Opsz, bocs a zavarásért főnök. – mondja mosolyogva, sarkon fordul és eltűnik a liftben.

10 – Folytatod, ahol abbahagytad.
5 – Inkább felmentek a kabinodba.


7
Vörös riadó. Mi a franc történhetett? Pont itt? Gyorsan felöltözöl, magadhoz veszed P-427-es kézi energiafegyvered, és elindulsz a hídra. Végigrohansz a folyosón a lift felé, mikor hatalmas csattanás kíséretében az egész hajó megremeg. Cathy-t hívod a kommunikátoron.
- Mi történt Cathy?
- Megtámadtak minket uram. Egyelőre nem sikerült őket azonosítani. Az előbb ránk kapcsolódtak, valószínűleg megpróbálják megszállni a hajót. Már küldtem egy csapatot a dokkhoz uram!
- Vettem Cathy! – nyugtázod, már csak ez hiányzott mára, nem szabad hagyni, hogy megszállják a hajót.

11 - Felmész a hídra, hátha tudsz beszélni a támadó hajóval.
12 - A dokkhoz mész, segítesz visszaverni a támadást.

8
Finoman megfogod Cathy-t, és átrakod az ágyra. Ő hanyatt fekszik, és széttárja lábait, letérdelsz és megízleled lucskos punciját. Imádod ezt az ízt, édesebb minden méznél.
Megcsókolod csiklóját, körbefogod ajkaiddal, és finoman szívogatni kezded, Cathy felsóhajt:
- Imádlak!
Örömmel hallod, hogy tetszik neki, amit művelsz, ezért abba sem hagyod.
Nyelvedet bedugod hüvelyébe, és bent mozgatni kezded jobbra-balra fel és le. Cathy szinte sikongat örömében. Egyre hangosabban és sűrűbben liheg, míg végül megremeg teste a gyönyörtől, amit okoztál neki. Cathy kissé kábán rádnéz, még elég gyorsan liheg.
- Szeretnélek leszopni! És azt akarom, hogy élvezz a számba!

9 - Legyen, ahogy szeretnéd, édes.

9
Érti a dolgát, nyelvével körbenyalja a makkod, majd szívni kezdi, aztán bekapja szinte az egész farkad.
- Szeretkezz a számmal! – mondja, és elkezdi előre hátra mozgatni fejét a farkadon, felveszed a ritmust. Hihetetlen milyen szája van, ha lehetne, le se engednéd a farkadról soha.
Egyre közelebb az orgazmus, és Cathy még be is gyorsít, így aztán nem bírod tovább, és tele ereszted a száját, forró nedveddel. Még szopogat kicsit, aztán elengedi péniszed, majd rádnéz, mosolyogva.
- Köszönöm kapitányom! Most megyek, kialszom magam. Holnap nehéz napunk lesz.

13 - Te is lefekszel.

10
- Hol is tartottam?
- Kapitány, inkább menjünk fel a kabinodba jó? Bármikor megzavarhatnak ismét.
Egyet kell, hogy érts Cathy-vel.

5 - Irány a kabin.




11
Beszállsz a liftbe, irány a híd! Amint belépsz, meglátod a képernyőn az ellenséges hajót. Sosem láttál még ilyet, mintha organikus lenne az egész, csak a ”bőre” árulkodik, arról hogy ez egy űrhajó, szinte áthatolhatatlannak tűnő kristályszerű anyag fedi. A hajó leginkább egy óriási lebegő polipra emlékeztet, 8 ”csápja” van, az egyikkel rácsatlakozott a hajód dokkoló gyűrűjére.
A hídon minden tiszted rémülten nézi a képernyőt. Cathy észrevesz:
- Uram, mit tegyünk?
- Próbáljon kommunikációs csatornát nyitni, minden sávon! - Cathy, pötyög a konzolján, majd megrázza a fejét: - Nem reagál uram.
- John,- szólsz a fegyverszakértődnek -, tüzeljen rá, Ion sugárral, Cathy ön pedig hívja a parancsnokságot, és a legközelebbi hajókat, sugározza az üzenetet, Idegenek támadtak meg minket! Jellemző, pont akkor nincs itt a flottám, amikor kellene.
- Uram, áttörték a blokádot a dokknál 15 embert vesztettünk.

14 - Szervezel magadköré egy csapatot, és irány a fegyverraktár!
15 - Cathy, monitorra a dokkot, had lássuk, mikkel van dolgunk!

12
Azonnal a dokkhoz sietsz, segíteni az ellenállásban, erősen markolod egyetlen fegyvered.
15 embered várja veled együtt, mikor törik át a dokk 3 méter vastag titánium zsilipjét.
- Örülök, hogy itt van velünk uram, akármik legyenek is ezek, meg birkózunk velük!
Bólintasz. Tüzelésre készen vártok, a zsilip ajtaja megfeszül, és elkezd meghajlani, óriási erő kell ehhez! Furcsa sípoló hangot hallotok és a zsilip ajtó átszakad.
- Tűz! – ordítod torkod szakadtából, és te is tüzet nyitsz pisztolyoddal. Semmi ellenreakció-t nem észlesz.
- Tüzet szüntess! – elcsendesedik a dokk, a gomolygó füst miatt semmit sem láttok.
A füst szerteoszlik, és nem láttok senkit sem a zsilipben!
- Ez meg hogy lehet? –kérdi katonád. Ez volt az utolsó szó, ami elhagyta száját. Embereid mögött vibrálni látod a levegőt, majd energia pengék villannak, és már csak a halálsikolyokat hallod.
Zizzenést hallasz, hátrafordulnál, de már késő…
Próbáld meg újra.

13
Fáradtan elnyúlsz az ágyadon és hamarosan el is alszol. Cathy-vel álmodsz, azt álmodod, hogy együtt vagytok egy lakatlan bolygón, és csak szeretkeztek megállás nélkül.
Ám az álom megszakad. Fülsüketítő lármára ébredsz.
Vörös riadó. Mi a franc történhetett? Pont itt? Gyorsan felöltözöl, magadhoz veszed P-427-es kézi energiafegyvered, és elindulsz a hídra. Végigrohansz a folyosón a lift felé, mikor hatalmas csattanás kíséretében az egész hajó megremeg. Cathy-t hívod a kommunikátoron.
- Mi történt Cathy?
- Megtámadtak minket uram. Egyelőre nem sikerült őket azonosítani. Az előbb ránk kapcsolódtak, valószínűleg megpróbálják megszállni a hajót. Már küldtem egy csapatot a dokkhoz uram!
- Vettem Cathy! – nyugtázod, már csak ez hiányzott mára, nem szabad hagyni, hogy megszállják a hajót.

11 - Felmész a hídra, hátha tudsz beszélni a támadó hajóval.
12 - A dokkhoz mész, segítesz visszaverni a támadást.

14
- Uram, blokkolják a kommunikációt! – szól Cathy kétségbe esve.
- Az ion sugár hatástalan! – üvölti John.
- Akkor mindenki utánam, irány a fegyverraktár, minden bevetni ellenük, amink csak van! – mondod, reménykedve, hogy túlélitek a mai napot.
9-en vagytok, a legénység többi tagja szétszórva a hajón, azt se tudjátok életben vannak-e még.
Beléptek a fegyverraktárba, rengeteg láda van előtted tele mindenféle fegyverrel.
- Az Ion alapú fegyverek valószínűleg nem hatnak a megszállókra sem. –szól John.
Milyen fegyvertípust választasz?

16 - Mégis Ion puskákat vesztek magatokhoz.
17 - Gépkarabélyokat vesztek magatokhoz.
18 - Az Energia puskákat preferáljátok.
19 - Gránátvetőkkel próbáljátok megsemmisíteni az idegeneket.

15
Cathy a képernyőre vetíti a dokkot. Nem láttok semmit, csak a fekvő hullákat.
- Cathy, nézzük meg az 5 perccel ezelőtti felvételt! – elsőtiszted beállítja a felvételt.
Az embereidet látjátok, amint tüzelésre készen várják, hogy betörjenek az idegenek, ez meg is történik, de ellenségnek semmi nyoma, embereid összezavarodva néznek egymásra, majd energiapengék villannak és a 15 katonád, szinte egyszerre esik össze holtan.
- Álcázottak! Már csak ez hiányzott. - szólsz kissé ingerülten.
- Cathy, most nézzük a felvételt hőképes szűrőn keresztül!
Így láthatóvá válnak ellenfeleitek. Leginkább emberi nőkre hasonlítanak, leszámítva azt a tényt, hogy mindegyik közel 2 méter magas, és kidolgozott izomzatú. Fizikailag nagyon fejlettek, ez meglátszik hatalmas kemény melleikben is. Egy melltartószerű mellpáncélt és egy tanga szerű alsó páncélt viselnek, és fekete csizmát. Ha nem most ölték volna meg 15 embered, akár még le is fektetnél közülük párat olyan szexisek.

20 - Irány a fegyverraktár, ott vannak hősszemüvegek is!

16
- John, attól hogy a hajójuk páncélját nem viszi át, a katonáikra hatni fog az Ion! Ezeknek, a fegyvereinknek van a legnagyobb tűzereje. – mondod határozottan, reménykedve, hogy neked lesz igazad.
Mindegyőtök megmarkol egy In-12-est, hozzá 3 energia kockát.
- Hozzanak plazma gránátokat is! – szólsz.
Elindultok a dokkhoz.
Mikor odaértek nem láttok egy idegent sem, csupán elhullott társaitok összeszabdalt testeit.
- Közelharcosok. Ne engedjék közel magukhoz őket.
- John, Cathy fedezzék a 2-es folyosót, nem szeretném, ha hátbatámadnának. Ben, Peter, maguk próbálják meg lezárni a zsilipet, nem szeretnék még több idegent a hajómon.
Carl, Andy, maguké a 3-mas.

21 – Thomas, Smith, mi középen maradunk, és vigyázunk a technikusokra!
22 – Thomas, Smith, velemjönnek, ellenőrizzük a reaktort, az a leglogikusabb célpont ellenünk.


17
- Géppuskákat mindenkinek!
Elindultok a dokkhoz.
Mikor odaértek nem láttok egy idegent sem, csupán elhullott társaitok összeszabdalt testeit.
- Ben, Peter, maguk próbálják meg lezárni a zsilipet, nem szeretnék még több idegent a hajómon. – alighogy kiadod az utasítást, Cathy sikoltását hallod, csak annyit látsz, hogy elsőtiszted a levegőbe emelkedik, majd egy energiapenge hasítja át a tüdejét.
- Cathy! Álcázottak! Tűz! – üvöltöd, ahogy a torkodon kifér. Mikor az első lövedékek elérik a láthatatlan idegent, lilás energiaburok villan körülötte, a golyók pedig szikrázva a falba csapódnak. Hatástalan. Embereid sorban hullanak, fényes pengék villannak, majd vér, és sikoly. Zizzenést hallasz hátadmögül, de mire felfognád mi is az, már véged.
Próbáld újra.

18
- 6-os kaliberű energiavetőket kézbe, indulunk a dokkhoz.
Mikor odaértek nem láttok egy idegent sem, csupán elhullott társaitok összeszabdalt testeit.
- Közelharcosok. Ne engedjék közel magukhoz őket.
- John, Cathy fedezzék a 2-es folyosót, nem szeretném, ha hátbatámadnának. Ben, Peter, maguk próbálják meg lezárni a zsilipet, nem szeretnék még több idegent a hajómon.
Carl, Andy, maguké a 3-mas.
Embereid felveszik a pozíciót, te, Thomas, Smith pedig fedezitek a technikusokat.
Hirtelen Cathy sikoltását hallod, csak annyit látsz, hogy elsőtiszted a levegőbe emelkedik, majd egy energiapenge hasítja át a tüdejét.

23 - Cathy! Álcázottak! Tűz! – üvöltöd, ahogy a torkodon kifér.

19
- Gránátvetőket kézbe, mindenáron meg kell őket állítani! – te pedig magadhoz veszel egy vállról indítható ismétlő rakétavetőt.
- De uram, ha nem vigyázunk, könnyen a hajót is megsemmisíthetjük! –szól John.
- Tudom katona, majd óvatosak leszünk, ha pedig nem sikerül, legalább ők is odavesznek majd velünk együtt.
Elindultok a dokkhoz.
Mikor odaértek nem láttok egy idegent sem, csupán elhullott társaitok összeszabdalt testeit.
Körülnézel, 3 folyosó vezet a dokkhoz, ti pedig a 3 kereszteződésénél álltok. Sorozatos, halk zizzenéseket hallasz, és energia pengék villannak elő egymás után, csak a pengéket látod, nyilván álcázottak a katonák. Mind három folyosóban vannak, ránézésre minimum 50-en.
Körül vettek titeket.
Nincs más választásotok, csak tüzelni. Így viszont a hajótok is elpusztul, az idegenekkel együtt.
Próbáld újra.









20
Beléptek a fegyverraktárba, rengeteg láda van előtted tele mindenféle fegyverrel.
Az egyik szekrényben pedig ott vannak a hősszemüvegek is.
- Milyen fegyvereket vigyünk? – kérdi Cathy.
- Nos, fejlettségüket nézve nem hiszem, hogy a sima gépfegyverek hatékonyak lennének.- mondod.
- Valószínűleg az Ion alapú fegyverek ellen is védettek. –mondja John.
- A robbanó fegyverekkel pedig szilánkokra robbantanánk a mi hajónkat is. –szól Ben.

24 - Akkor nincs más választásunk, csak az Energiavetők.

21
– Thomas, Smith, mi középen maradunk, és vigyázunk a technikusokra! – adod ki az utasítást.
Mindenki felveszi a pozíciót.
Hirtelen Cathy sikoltását hallod, csak annyit látsz, hogy elsőtiszted a levegőbe emelkedik, majd egy energiapenge hasítja át a tüdejét.
- Tűz, tűz, tűz! – ordítod. Álcázva vannak, csak az elővillanó fegyvereiket látjátok.
A kard mellé célzol, oda ahol a testnek lennie kell, amint lősz, felvillan egy lilás védőburok, ami a lény körül van. A pajzs elnyeli az Ion energiáját, a lövedékeitek semmit nem érnek.
Tehetetlenül lövöldöztök össze vissza, míg mindegyőtöket le nem vágják.
Próbáld újra!

22
– Thomas, Smith, velemjönnek, ellenőrizzük a reaktort, az a leglogikusabb célpont ellenünk.
Mindenki felveszi a pozícióját, ti pedig elindultok a reaktor felé.
Befordultok a 2-es folyosón, már nem látjátok a többieket. Cathy sikoltása vág utat hozzátok, majd lövések, aztán csend. Vége, valószínűleg minden társad halott.

25 - Folytatjátok utatokat a reaktorhoz.
26 - Visszamentek megnézni mi történt a társaitokkal.

23
Mikor az első lövedékek elérik a láthatatlan idegent, lilás energiaburok villan körülötte, ám a plazmaégésnek hála megszűnik az álcázása, meglátod mi is ő. Leginkább emberi nőre hasonlít, leszámítva azt a tényt, hogy közel 2 méter magas, és kidolgozott izomzatú. Fizikailag nagyon fejlett, ez meglátszik hatalmas kemény melleiben is. Egy melltartószerű mellpáncélt és egy tanga szerű alsó páncélt visel, és fekete csizmát. Ha nem most ölte volna meg elsőtiszted, akár még le is fektetnéd olyan szexis. Az idegen feléd, indul, mindenki egyszerre tüzel rá, páncélja kibír még 2-3 lövést, de utána már közvetlenül a testét éri a plazma, ami átégeti a bőrét, és hamarosan holtan esik össze.
Minden folyosón energiakardok villannak, és embereid, akiket kiküldtél, hogy fedezzenek titeket holtan, esnek össze.
Csak Thomas, Smith, és a két technikus él már rajtad kívül.
Nem sok esélyetek van a megmenekülésre.

27 - Csak a szellőző aknákba bújva tudtok időt nyerni.




24
- 6-os kaliberű energiavetőket kézbe, hősszemüvegeket fel, indulunk a dokkhoz.
Mikor odaértek, csupán társaid megcsonkított holtesteit találjátok. Nem szenvedtek sokáig.
Gyorsan kell cselekednetek. Ben szerint a következő logikus célpont a reaktor.
Cathy szerint be kellene hatolni az ellenséges hajóba, és belülről megsemmisíteni.
28 – A reaktorhoz mentek.
29 – Átmentek az idegen hajóra.

25
- Nincs értelme visszamennünk, ha minket is megölnek, esély sem marad, hogy figyelmeztessük a földet. – folytatjátok utatok a reaktorhoz.
Beléptek, meglátod a kék, kristályfolyadékkal körbevett izzó reaktort, a hajó szívét.
Oda lépsz a vezérlőhöz, két embered pedig fedezik a bejáratot. A bejárat kinyílik, ám nem láttok semmit. Hirtelen sercegő hangot hallotok, és szinte a semmiből előtűnik 15-20 idegen.
Leginkább emberi nőre hasonlítanak, közel 2 méter magasak, és izomzatuk nagyon fejlett. Nagy, kőkemény melleik vannak, nagyon dögösek. Egy melltartószerű mellpáncélt és egy tanga szerű alsó páncélt visel, és fekete csizmát. Körbe vagytok véve.

30 – Beindítod a reaktor önmegsemmisítőjét.
31 – Megpróbálsz beszélni velük.

26
- Vissza! –üvöltöd, tartva a legrosszabbtól. Mikor visszaértek, kiderül, sajnos igazad volt a többieket lemészárolták. Zizzenést hallasz hátadmögül, már csak annyit látsz, hogy egy vibráló energia penge jön ki hasadon keresztül…
Próbáld meg újra.

27
- A szellőzőkbe! – embereiddel együtt gyorsan bemásztok, az idegenek szerencsére nem férnek be. Innen kétfelé mehettek.

32 – Elmentek a reaktorhoz, és beindítjátok az önmegsemmisítést.
33 – Lementek a hangárhoz, és megpróbáltok elmenekülni.

28
Elindultok a reaktorhoz, óvatosan pásztázzátok a folyosókat, folyamatosan egymást fedezve.
Odaértek a reaktor bejáratához, két embered benéz az ajtón, sehol senki.
Ben odaszalad a vezérlő konzolhoz, majd csóválni kezdi a fejét: - Baj van. Lekapcsolták a reaktort védő energia kristályt. Fél percen belül túl fog hevülni, és az egész darabokra robban, velünk együtt. Semmit nem tehetünk ellene. Még látjátok a robbanás előtt, ahogy az idegen hajó, teret vált.
Próbáld újra.








29
Behatoltok az idegenek hajójára. Te, és Cathy mentek előre, ám amint átléptek a zsilipen, az lezárul mögöttetek, társaitok a hajótokon maradtak. A hajótest megremeg, elválik a hajódtól. Elindultatok.
Egy kis ablakhoz szaladsz, gyorsan távolodtok, majd hirtelen villanás kíséretében az egész hajód szétrobban. Tértorzulást érzel, teretváltotok.
Elérek egy óriási teremhez, ami leginkább egy mellkas belsejéhez hasonlít, közepén egy óriási dobogó szívvel. A hajó egy élőlény!
- Cathy, pusztítsuk el ezt a szörnyeteget! – mindketten tüzeltek, teljes erővel. Siker, fegyvereitek darabokra szakítják a lény szívét, apró cafatok repkednek mindenfelé.
A hajótest megremeg, kiléptek a szubtérből, majd érzed, ahogy az egész hajó megdől
34 - Zuhanni kezdtek.


30
Beírod a kódot, a visszaszámlálás beindul.
Az idegenek azonnal rátok támadnak, két embered szinte azonnal holtan esik össze.
Egy idegen veled szemben áll, ugrásra készen, ráveted magad, megragadod a karját, amin az energia penge van, és próbálsz neki ellentartami. Meglátsz a karján egy kapcsoló panelt, megnyomsz rajta egy gombot, remélve, hogy ki tudod kapcsolni fegyverét, ám a gomb egy transzportert indít be, és az idegennel együtt a hajójukon találjátok magatokat. A lény annyira meglepődik, hogy szinte észre sem veszi, hogy előhúzód pisztolyod. De már késő, hiába mozdul feléd, ujjad gyorsabb. Pontosan homlokon lövöd. Teste élettelenül rogy össze.
Robbanás rázza meg a hajótestet, a hajód robbanása, felrobbant a reaktor. A lökéshullám hatására az idegen hajó megdől, és zuhanni kezd. Ha már nem éled túl, legalább ezeket, szemeteket is magaddal rántod.

35 – A hajó már függőleges helyzetben zuhan.

31
Ránézel egyikre, és így szólsz: - Hölgyeim, biztosan meg tudunk egyezni további vérontás nélkül is!
Az idegenek mosolyogva egymásra néznek, majd rátok ugranak, kitartóan harcolsz de nem bírsz velük, hamarosan levágnak.
Próbáld újra.















32
A szellőzőn keresztül bemásztok a reaktor szobába. Odamész a vezérlő panelhez, hogy beírd a kódot, ám ekkor előlép álcázásból egy tucat idegen, körbevéve titeket.
Beírod a kódot, a visszaszámlálás beindul.
Az idegenek azonnal rátok támadnak, két embered szinte azonnal holtan esik össze.
Egy idegen veled szemben áll, ugrásra készen, ráveted magad, megragadod a karját, amin az energia penge van, és próbálsz neki ellentartami. Meglátsz a karján egy kapcsoló panelt, megnyomsz rajta egy gombot, remélve, hogy ki tudod kapcsolni fegyverét, ám a gomb egy transzportert indít be, és az idegennel együtt a hajójukon találjátok magatokat. A lény annyira meglepődik, hogy szinte észre sem veszi, hogy előhúzód pisztolyod. De már késő, hiába mozdul feléd, ujjad gyorsabb. Pontosan homlokon lövöd. Teste élettelenül rogy össze.
Robbanás rázza meg a hajótestet, a hajód robbanása, felrobbant a reaktor. A lökéshullám hatására az idegen hajó megdől, és zuhanni kezd. Ha már nem éled túl, legalább ezeket, szemeteket is magaddal rántod.


35 – A hajó már függőleges helyzetben zuhan.


33
Lemásztok a hangárba, és beugrotok az első mentőhajóba, felszálltok és kirepültök.
Amint kiértek a hajódból, meglátjátok újra az idegen hajót, és az is észlel titeket, az egyik hatalmas csápját lendíti felétek, ami akkora, hogy nem téveszthet célt, és szétken titeket a hajód oldalán.
Próbáld meg újra.

34
Belekerültök egy bolygó gravitációs mezőjébe, és hamarosan nekicsapódtok a felszínnek.
Elájulsz. Mikor felébredsz, látod hogy szegény Cathy nem volt ilyen szerencsés, egy leszakadó alkatrész agyonütötte. Felülsz. Lépéseket hallasz, hátranézel, egy idegent látsz.
Odalép hozzád: - Megsemmisítetted a hajónkat, csak én maradtam életben. – végigméri tested - Ám amint látom, mondja mosolyogva, küldetésünk nem volt teljesen sikertelen.

Életben vagy, megsemmisült az ellenséges hajó, a föld nincs veszélyben egyelőre.
Ha érdekel mi lesz a kapitánnyal, keresd az Űrkapitány: Második nap-ot.

35
Egy közeli bolygó gravitációs mezője elkap titeket, és hamarosan nekicsapódtok a bolygó felszínnek.
Elájulsz.
Felülsz. Lépéseket hallasz, hátranézel, egy idegent látsz.
Odalép hozzád: - Megsemmisítetted a hajónkat, csak én maradtam életben. – végigméri tested - Ám amint látom, mondja mosolyogva, küldetésünk nem volt teljesen sikertelen.
Hozzászólások
További hozzászólások »
dstella ·
Húúú, bakker, ez nagyon retro!!

A kilencvenes (?) évek elején volt ezekkel elárasztva a könyvpiac. Nekem is volt egy ilyen kalandfüzetem, a jövőben játszódott, én voltam Mel Gibson, alias Mad Max (na jó, csak egy nagyon dögös, kemény csákó) és meg kellett mentenem a Földet. Csak arra emlékszem, hogy őrült módjára lapozom a könyvet, dögös csajok lesznek a segítőim és mindig, de MINDIG oda lyukadok, hogy: Sajnos meghaltál, próbáld meg újra. (asszem a legtöbb esetben magamra maradtam a sivatag közepén és úgy patkoltam el)
ááááá!
:grinning:

zero-eco86 ·
nekem is tetszett, de nincs neki folytatása? Szépen szólva, üvölt a folytatásért.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: