Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ünnepélyes és fájdalmas volt

- Most pedig téged is nagyon megszerettünk Rita Darling.
- Kedves Betty, mondom, nem is tudom hogy kezdjem. Amit elmondtál abban olyan sokszor emlegetted a szüzességet, amit Bill-nek már nem tudtál ajándékozni. Ha meg nem sértelek vele, engedd meg, hogy én ajándékozzam oda a szüzességemet Bill-nek. Ti olyan csodálatos emberek vagytok, hogy az életemet adnám értetek. Kérlek Betty engedd meg ezt nekem. Azt mondtad az eléjen, hogy kérni akarsz tőlem, valamit. Bármit kérhetsz én mindent teljesítek.
- Oh Rita te drága , te angyal. Pontosan ezt szerettem volna tőled kérni. Ez még hiányzott az életemből. Bill-nek ezt adjuk születésnapi ajándéknak.
- Kérlek ne szólj neki mert igazi meglepetés lesz. Tényleg örülsz neki te is Rita?
- Ez most életem legszebb célja, mondtam. - Betty olyan volt, mintha megnyerte volna a főnyereményt. Ilyen boldognak még embert nem láttam.
- Mikor lesz Bill születésnapja, kérdeztem
- Két hét múlva - mondta Betty, addig mindent elkészítünk, hogy ünnepélyes legyen. Én is azt szerettem volna, és végigjártam az összes üzleteket amik esküvői kellékeket árultak. Vettem egy szép mirtuszkoszorút. Majd egy pár csillogó fehér harisnyát. Esküvői harisnyagumit. Azután láttam egy 25 centi széles piros szalagot. Ebből is vettem 3 métert. Hálóinget is vettem földig érőt, ami két oldalán nyitott volt egy fehéret nekem és két világoskéket Bettynek és Lucynak. Ebben akarok bevonulni.

A nagy napon izgultam rendesen. Szombat volt, délben átmentem Bettyékhez. Bill nem volt otthon, elküldték, hogy ne lássa a meglepetést. Betty és Lucy megfürdették, erre az alkalomra, különleges balzsamokat vettek. Előző este a puncimat szőrtelenítettem, hogy szép tiszta legyen. A hálószoba ahol a szüzességemet el fogják venni, gyönyörű volt. Az ágy virágszirmokkal volt telehintve. Szép selyempárnák voltak rajta amiből egyet majd a popsim alá tesznek. A lámpák sejtelmes vörös fény adtak. Az ágy körül sok gyertya volt és sok virág. Nagyon halk zene szólt. Az asztalon pezsgősüvegek, poharak. Engem kivezettek és mondták, hogy Bill bent fog várni. Kint feladták rám a harisnyákat, a díszes harisnyagumival. Feladták a hálóinget és a mirtuszkoszorút. A széles szalaggal körbetekertek és a pinám fölé egy hatalmas masnit csináltak. Így készen voltam a nagy eseményhez. Lucy és Betty is felvették a kék hálóinget és nekik is jutott a szalagból.
- Betty nem fog nagyon fájni? - kérdeztem
- Csak egy pillanatig, amíg beszakad a szűzhártya, utána élvezni fogod.

Mindhárman megcsókoltuk egymást és Betty kitárta az ajtót. Bill felállt amikor beléptünk. Mi odamentünk elé és Betty szép köszöntőt mondott. Én mondtam, hogy Kedves Bill az én ajándékom a szüzességem. Ezt ma neked ajándékozom, mert te vagy rá a legméltóbb. Megcsókoltam Billt, átadtam neki a fehér rózsát, ami itt a szüzességet jelképezi és lefeküdtem az ágyra, ahonnan már nem fogok szűzen felkelni.
- Kérlek Bill bontsd ki az ajándékot, Mondta Betty. - Bill odajött, de nem tudott szólni. Lassan kibontotta a masnit a puncim fölött. Felhajtotta a hálóingem elejét és megcsókolta a puncimat. Bill levetkőzött és odajött hozzám. Gyengéden simogatta a melleimet és a pinámat, majd föléhajolt és nyelvét bedugta a vágatba. Betty felemelte a popsimat, Lucy pedig egy párnát tett alá. Betty és Lucy széttárták a lábaimat. Bill a lábaim közé térdelt, majd hatalmas dákóját a pinámra helyezte. Most már nagyon féltem, tudtam milyen pici lyuk van a hártyámon. Bill a dákója végével sokáig izgatta a csiklómat, majd a pici lukamra tette. Gyengén megnyomta, ez fájt, azután egy óriási fájdalom hasított a pinámba.

Hatalmasat sikítottam, amikor átszakította a szűzhártyámat. Teljesen elsötétült előttem minden és nagyon fájt. Azután még egy nagyon éles fájdalom majd éreztem, hogy Bill vastag szerszáma belém csúszik és teljesen szétfeszíti az alsó testemet. Amikor teljesen bent volt Bill megállt és megcsókolt. Majd megkezdte az igazi szeretkezést. Lábaimat Betty-ék a hátára kulcsolták. Még mindig csillagokat láttam, amikor befelé jött a dákó. Csak sokára múlt el a fájdalom, de az igazi boldogság bizony nem jött. Majd éreztem, hogy a forró geci elömlik a pinám mélyén. Azután Bill lassan kihúzta a dákóját. Lucy megnézte a pinámat és szólt Bettynek, hogy hozzon vattát, mert vérzik. Betty hozott egy intim betétet és a pinámra tette. Majd fölém hajolt.
- Kedves Rita, ugye neked nagyon fájt. Nagyon erős volt a szűzhártyád, de ezután már nem fog fájni. Nagyon köszönöm ezt a gyönyörű ajándékot amit Bill-nek adtál.
- Tényleg nagyon fájt, mondtam, de ha örömet okoztam akkor én is boldog vagyok. Valóban csillagokat láttam, talán még a Dél Keresztjét is amit eddig csak az Ausztrál zászlón láttam.- Sokáig pihentem a nászágyon, Betty többször cserélte a betétet. Nagyon véreztem. Mindhárman körülöttem voltak és elhalmoztak a szeretetükkel. Pezsgőt ittunk és sokszor megkérdeztek, mit kérek? Minden finomságot hoztak.
- Szeretném ha Bill ma még egyszer magáévá tenne - mondtam.

Bill nagyon megörült. Betty megnézte a pinámat és örömmel mondta, hogy már nem vérzik. Hamarosan felizgultam és kértem Bill-t hadd játszak a faszával. Bill a kezembe adta, de már kemény volt és óriási. Ezt szúrta belém, nem csoda, hogy fájt, gondoltam.
- Bill most még egyszer kérlek nyomd be – mondtam. Betty új párnát tett a popsim alá. Széttettem a lábaimat és Bill közéjük helyezkedett. Egy nyilalló fájdalmat még éreztem, de azután jó volt. A lányok a mellbimbóimat izgattak, majd Lucy lenyúlt és a csiklómat kezelte. Most már én is mozgattam a csípőmet és egyre nagyobb volt az élvezet. Néhány perc múlva ismét megláttam a csillagokat, de ezek már fényesen ragyogtak. Óriásit élveztem és elöntött a melegség belül.
- Csodálatos volt, mondtam, és legszívesebben újra kezdtem volna. - Ezután megvacsoráztunk, majd sokáig beszélgettünk és minden nyugovóra tértünk. Reggel nekem ágyba hoztak a reggelit, majd Bill vett kezelésbe ismét, Betty és Lucy segédkeztek. Bill a lábaim köze térdelt, majd a dákóját, ami teljesen lankadt volt a pinámra helyezte. A fejét beirányította a tegnap kinyitott lukamba, majd várt. Nem tudtam mi készül. De rájöttem mikor a dákója lassan nőni kezdett és utat tört magának befelé. Bill teljesen mozdulatlan volt, addig amíg teljesen ki nem töltötte a szerelmi barlangomat. Ezután megkezdődött az igazi fájdalommentes élvezet. A csípőm rángatózott, teljesen átéltem az igazi baszást. Pinám izmai szinte görcsbe rándultak mikor elélveztem, és Bill is. Bill kitett magáért, sokáig tartott a menet, mindketten lihegtünk.
- Most már igazi nő vagyok - mondtam.
Hozzászólások
További hozzászólások »
MiMiMiMi ·
Ez marhaság! én még szűz vagyok de nekem az igazi fogja elvenni és nem egy barátnőm férje! F*****g!!!!! :angry: :rage: :rage: :rage: :angry: :angry: :rage:

May33 ·
:frowning: :hushed: :smile: Hát ajándék szüzesség na persze tudod ki adná magát oda egy olyan csávesznek, akinek van valakije meg csak arra pályázik h több legyen a listáján és pont egy érintetlen kiccsaj.
És még végig is nézik, mért nem azt a cimet adtad hogy: Dugás 4-en, vagy Intimbetét szükséglet ????? :blush: :smile: :smile: :smile: :flushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: