Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újra itthon

Késő volt, amikor végre hazaértem. Már mindketten aludtak.
Gyorsan lezuhanyoztam és meztelenül bebújtam Kedvesem mellé az ágyba. Úgy terveztem, hogy végre kipihenem a két hét alatt felgyűlt fáradtságot. Ám miközben magamra húztam a takarót a fenekem hozzáért a félig kemény farkához. Hú, ezt nem hagyom ki gondoltam magamban. Lejjebb csúsztam és óvatosan a számba vettem a kedvenc testrészét. Rögtön megmoccant és óriásit sóhajtott Kedvesem. Lassan, aprólékosan kényeztettem a számmal. Számba vettem a golyóit és óvatosan nyalogattam, majd vissza a farkára, amit harapdálni kezdtem. Majd újra a nyelvemmel cirógattam. Teljes egészében bekaptam és egy alkalmat sem szalasztottam el, hogy a kifele jövet a makkján a nyelvemmel körözzek.
Teljesen elolvadt a kezem és szám között. Amikor már minden mozdulatomtól a csúcs közelében volt, elhelyezkedtem a száján. Ettől én aléltam el. Ahogy szívta, harapta, kutatta a nyelvével a legapróbb zugot is. Közben a kezei a melleimet simogatták. Szinte a gyönyör legtetejét okozta ezzel.

Gyorsan visszahelyezkedtem az ölébe, ezúttal már nem a számmal. Óvatosan, de szenvedélyesen beleültem a farkába – tövig. Mivel már egy hete nem volt lehetőségünk együtt lenni, minden cm-e gyönyört okozott, minden érintése egy-egy újabb szikrát gyújtott bennem. Nem oltotta, hanem felkorbácsolta a bennem izzó kéjt.
Önző módon ültem az ölében és csak a saját vágyaimra figyeltem. Miközben ő egyik kezével a csípőmet vezette, a szája a melleimre tapadt.
Nagyon heves és szenvedélyes tempót diktáltunk, egyre jobban próbáltuk túlszárnyalni, hogy mennyit bír a másikunk.

Én vetettem véget neki azzal, hogy újra a számmal kezdtem kényeztetni azt az óriási, vastag, görbe szerszámát. Szoptam a farkát, simogattam a golyóit – ő pedig már alig volt magánál. Közelebb húzott magához, hogy az ujjaival a puncimhoz férjen. Rögtön kaptam kettőt is belőle. Ettől még tüzesebben szívtam, nyaltam a farkát.
Az a „baj”, hogy ha ki vagyok éhezve, nem csillapodik a szenvedélyem, csak fokozódik és egyre féktelenebb tempót diktálok. Így olyan hatást ért el, mintha mögöttem is egy férfi térdelne és hátulról kefélne. Teljesen másként kényeztetem a számmal, ha a puncimban is van valami.
Újra visszaültem az ölébe és teljesen átvettem a szeretkezésünk irányítását. Nemsokára hatalmas orgazmust éltem át, mert miközben én rajta mozogtam ő a csiklómat ingerelte elég erőteljesen.

Félig háttal feküdtem neki, ő nekem oldalt, így hatolt belém. Nyelveivel hevesen körzött a cicimen, lábam az égben… Nyoma sem volt az előbbi kielégülésemnek, újra az orgazmus kerülgetett, de nem adtam meg neki azt a gyönyört, hogy újra végignézze ahogy a kéjtől megfeszülnek az izmaim, majd elolvadok a karjaiban – ő pedig azt tegye velem ami neki jó.
A maradék erőmet is összeszedtem, és csak élveztem, ahogy a puncimat simogatja a farka.
Időbe telt de újra felül tudtam kerekedni a vágyaimon. Átvettem a ritmust a csípőmmel.
Hasrafordultam, összezártam a lábam – ez most neki adott feladatot. Egyikőnk sem bírt ezzel a pózzal, így hamar feltérdeltem, anélkül, hogy elveszítettem volna a „fonalat”.
Ez egy meggondolatlan tett volt. Lábam között a csiklómhoz nyúlt. Én felnyögtem, és majdnem összerogytam a rám törő vágy okozta gyengeségtől. Az ő keze átvándorolt a mellemre, és az én kezem izgatta tovább a csiklómat. Szinte észre sem vettem, hogy mikor kezdtem el szárnyalni az orgazmustól, de uralkodni nem tudtam magamon. Minden megszűnt körülöttem. Hosszú kéj járta át a testemet, amitől minden porcikám remegni kezdett és libabőrös lettem.


Pár pillanat után Kedvesem újra mozogni kezdett, ami egyértelművé tette számomra, hogy ő „túlélte” ezt a „vihart”. Hanyatt fordított és tövig belém tolta a farkát. Kéjesen simogatni kezdtem a melleimet, nyakamat. Felültem és a nyelvemmel cirógattam a mellbimbóit. Hatalmasakat nyögött és eltolt, inkább ő vette birtokba nyelvével az én érzékeny cicimet. Lábaim a nyakában, olyan erősen szorítottam magamhoz, ahogy csak tudtam. Átkulcsoltam a lábammal a derekát és csókolózni kezdtünk. Így egy kicsit lecsillapodtam, de talán a csókoktól még beljebb kívántam magamba a farkát. Szája átcsúszott a nyakamra, vállamra, a farka, pedig határozott vad mozdulatokkal hatolt belém újra meg újra, ütemesen. Neki lassan, nekem elég gyorsan ahhoz, hogy elolvadjak, és tehetetlenül várjam a következő orgazmusomat. Ezúttal több időbe telt amíg magamhoz térjek. Közben kedvesen simogatta a testem, meg sem mozdulva a puncimban.

Kinyitottam a szemem, mint aki most ébredt egy gyönyörű, hosszú álomból. Felültem, hosszan, gyengéden megcsókoltam és hanyatt fektettem.
Számba vettem a már nagyon sokat dolgozott testrészét. Ő becsukta a szemét és teljesen átadtam magát nekem. Két ujjal megfogtam a tövénél, közben a nyelvemmel a makkját cirógattam. Rácsúsztattam a számat és tövig bekaptam. Lassan kényeztettem, szerettem volna teljesen felfokozni a kéjt benne, ahogy ő tette velem. Felválta vettem számba a golyóit és a farkát. Szívtam, nyalogattam, haraptam. Megnedvesítettem a kezem és összeillesztettem a számmal. Ő csak annyit érzett, hogy úgy mozogtam, mintha a puncimban lett volna. Lassan, hosszan kényeztettem. Fokozatosan, észrevétlenül fokoztam a tempót. Amikor már nagyon jó volt neki, csak a számat használtam. Már minden izma megfeszült, én tovább lassítottam a tempón. Le-föl-le-föl… és ekkor hatalmasat rándult a teste. Óriási orgazmus uralkodott el rajta. Csak élvezte, élvezte.
Nagyon hosszú idő után tért magához.
Lezuhanyoztunk és fáradtan, pihegve összebújtunk és elaludtunk.
De jó újra itthon!!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pondss ·
Hát újra szia mindenki:)

Mintha egy jegyzőkönyvet olvastam volna (bár még sosem olvastam jegyzőkönyvet, de ilyennek képzelem..).
In medias res...ez csak akkor jön be szerény véleményem szerit, ha tényleges tartalma van. De nem igazán tudom elképzelni, mit jó abban, ha folyamatosan helyzetet vlltunk? Megfelelési kényszer, vagy mi?
:innocent:

Pálmácska ·
Sziasztok!!

Ez tényleg megtörtént amit leírtam és valóban szoktunk ilyen keményen szeretkezni. Hosszú évek alatt megtanultuk,hogy hogyan lehet maximálisan uralni a testünket.
A harmadik személy aki aludt a gyermekünk. (nincs jelentősége,hogy leírtam az elején)

Pálmácska


AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: