Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újévi Melinda

Ez a történet tavaly szilveszterkor történt, és úgy gondoltam elmesélem nektek.

Mikor megérkeztem a haverom lakásához, már hallottam a zenét és az ordibálást. Nem voltunk sokan kb. 20-25-en. Persze alkohol és cigi volt bőven. Üdvözöltem a régi barátaimat és köszöntem az új ismerősöknek. Volt köztük egy lány, aki igaz nem volt egy bombázó, de nagyon bejött. Hoztam magamnak egy italt és leültem beszélgetni Melindával (így hívták a lányt). Nagyon jól eldumáltunk egy csomó minden közös volt bennünk. Megtudtam tőle, hogy még szűz, de már szeretné elveszíteni.

Gondoltam magamban lehet, hogy végre meglesz. Mivel nagyon nyílt volt, én is igyekeztem őszintén. Úgy vettem észre, hogy bejövök neki, nem akartam fejre esni, úgyhogy arrébb mentem a barátaimhoz, hogy lássam a reakcióját. Miközben dumáltam és röhögtem a többiekkel észrevettem, hogy egyfolytában engem néz. Visszamentem hogy folytassam, amit elkezdtem. Lassan tizenegy óra lett és a házigazda azt mondta, hogy melegítsünk be éjfélre. Nem voltam nagy piás, de azért szilveszterkor jól akartam magam érezni.

Leültünk a földre körbe és elővett egy üveg Tequilát. Tudni kell rólam, hogy szeretem az erős italok. Elővett pár feles poharat és töltött pár pohárka után éreztem, hogy kezdek jól lenni. És még Melindával is akartam foglalkozni így elnézést kértem és visszatértem hozzá. Miután még jó sokáig beszélgettünk felajánlottam neki, hogy üljön az ölembe, hátha úgy kényelmesebb. Miután leült az ölembe egy pár másodpercig mosolyogtunk egymásra és megcsókoltam, nem utasított vissza. Először puszilgattam, aztán szépen lassan elkezdtem a nyelvemet is használni. Nagyon részletesen felfedeztük egymás száját. Nagyon jól csókolt. Éjfélig smároltunk, mikor a házigazda elordította magát, hogy boldog szilvesztert. Mindenki (aki tudott) felállt és üdvözöltük egymást. Miután mindenki mindenkit üdvözölt mondtam Melindának, hogy szerintem be kéne mennünk az egyik szobába. Ő mosolygott egy keveset aztán elindult velem a szoba irányába.

Mikor beértünk kulcsra zártam az ajtót. Leültem az ágyra ő meg az ölembe. Smároltunk sokáig, közben a kezemet, felfedezőútra indítottam a testén. Mikor a melleihez értem elkezdtem gyengéden, de mégis erőteljesen simogatni, ami nagyon tetszett neki. Ekkor kivettem a kezem, amin meglepődött, és lehúztam a pólóját. Elkezdtem csókolgatni, becézni a melleit. Főleg akkor élvezte, amikor a bimbókat gyengén harapdálni kezdtem. Ekkor fordult a kocka és leszállt rólam, amin én is meglepődtem és elkezdte lehámozni a ruhát rólam. Mikor a boxeremnél tartott már látta, hogy nincs nyugalmi állapotban. Lehúzta a boxeremet és verni kezdte. Látta, hogy nagyon élvezem, ezért hozzá segített a szájával is. Először puszilgatta, aztán elkezdte nyalni, végül bekapta a farkam. Nagyon élveztem nagyon jól furulyázott, ami rajtam meg is látszott, úgyhogy szóltam neki hogy még nem akarok elsülni.

Most én voltam soron, levettem a nadrágját és a bugyiját. Elém tárult végre a gyönyörű borotvált puncija. Elkezdtem simogatni, néha bedugtam az ujjam az ajkai közé, ami látszólag nagyon élvezett. Végül bevetettem a nyelvemet is néha bedugtam, és akkor mindig mélyeket sóhajtott. Végül egy nagy sóhaj kisebb nyögésekkel vegyítve végül elélvezett. Ekkor miután fellélegzett felállította a farkamat. Elővettem egy kotont (otthon elraktam magamnak egyet a biztonság kedvéért) és szépen felhelyeztem az ágaskodó barátomra. Melinda felém állt és szép lassan ült bele. Amikor átszakítottam a szűzhártyáját, akkor felnyögött, de biztosítottam róla, hogy mindjárt elmúlik a fájdalom. Hit nekem. Szép lassan elkezdtem mozogni, hogy ne fájjon neki. Lassan mozogtam de, már kezdte élvezni a dolgot. Elkezdtem kicsit gyorsabban mozogni, nagyon élvezte, és kezdtem én is úgy érezni, hogy közel a vég, de még megpróbáltam koncentrálni. Kb. 5 perc után elélvezett és én is. Pontosan együtt élveztünk el. Még lihegtünk egy tízpercet egymásra borulva, aztán felöltöztünk és kimentünk a többiekhez. Az est további része is nagyon kellemesen telt...
Hasonló történetek
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29482
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
joy ·
Az elözönél nem reagáltam... de 2x megjelentetni.. kérem szépen.. sokkolva vagyok.



Harmatgyenge a történet.. minden bizonnyal zsenge ifjonc írománya... s zsenge a szerzö kifejezö, ábrázoló készsége is.

Paul Simon ·
ritkán mond az ember ilyet de ennél talán még a toposszá vált ominozus bmw döngetés a betonfalba is jobban túnik

cheery ·
Siralmas:(

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: