Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Új élet, új kaland – 1. felvonás

Újdonsült barátommal minden tökéletes volt! Teljesen más lett az életem, mellette felszabadultnak és szabadnak érezhettem magam. Végre nem én voltam mindennek az oka, és végre nem voltam leszabályozva, csak olyan szinten, ami természetesnek mondható. Szinte sugárzott rólam, hogy mennyire boldog vagyok! (És ez a mai napig így van!) Legszívesebben minden pillanatomat vele töltöttem volna, teljesen elcsavarta a fejem. Alig telt el egy-két hét, máris teljesen odavoltam érte!

Egyik vasárnap úgy alakult, hogy bent aludt a haverja albérletében. Mivel be akart mutatni nekik, elkísértem a nagy pakkjaimmal együtt (ugyanis készültem vissza a kollégiumba, ami onnan 10 percnyire volt). Beszélgettünk, s mondta, hogy hamarosan akkor visszakísér a kollégiumba. Már indultunk volna, mikor a haverja felajánlotta, hogy aludjak ott nyugodtan. Hmmm, akkor ezt átgondolom, s megbeszéljük. Ok, innentől kezdve csak ezen járt az agyam, hogy jó ötlet lenne-e, ha ott aludnék. Meggyőztem magam, hogy már úgyis késő van, nem örülnének a kóterban sem, ha ilyenkor esnék be, amúgy is eloltották a szobákban a villanyt stb. És belementem.

A szoba, ahova becuccoltunk nagyon hangulatos volt. Az ablakon egy királykék sötétítő függöny lógott, amit kintről megvilágítottak a lámpák fényei, és kékre festette az egész szobát! TV is volt, így bekapcsoltuk, hogy ne legyen olyan vaksötét, ha leoltjuk a lámpát. Szerencsére mindketten fürcsiztünk indulás előtt, így azzal nem kellett bajlódni. Megkértem, hogy hozzon nekem valamit inni, s amíg ő ezzel foglalatoskodott, kihasználva távollétét átvedlettem az alvópólómba, s bebújtam az ágyba.
- Kis cseles! – mondta, mikor visszajött a szörppel.
- Na gyerünk, tessék levetkőzni, mert így nem jöhetsz be mellém az ágyba.

Nem is habozott, pár pillanat múlva ott állt előttem egy szál boxerben. Még sosem láttam őt előtte még csak póló nélkül sem, hiszen tél volt, és ilyenkor csak úgy nem mászkál úgy az ember. Most viszont nem tudtam levenni róla a szemem! Hihetetlenül jó teste van, meglátszik, hogy nagyon sokat sportol. Izmos felsőteste sima, csak a pocijánál van egy kis szőr, formás feneke, no meg a lábai is nagyon izgatóak! A bőre enyhén barnás színű, nem az a tejfehér. Már a puszta látványától teljesen izgalomba jöttem, nagyon megkívántam! Tudtam, hogy aznap este még nagyon sokáig nem fogunk elaludni…

Odabújt mellém, megsimogatta az arcom, aztán szinte rögtön csókolózni kezdtünk. Végre hozzáérhettem a bőréhez, annyira jó érzés volt! De akkor már nagyon fel voltunk pörögve mindketten, és egyre hevesebb csókcsatákba kezdtünk. Nyelveink vadul viaskodtak egymással. Aztán elkezdte csókolgatni a nyakamat, ajkai olyan forrósággal töltöttek el, teljesen beleborzongtam. Belelehelt a fülembe, majd kicsit megharapdálta a fülcimpámat, közben a kezei már a fenekemet simogatták. Én a mellkasán kalandoztam, élveztem, hogy egy ilyen szép izmos felsőtestet simogathatok. Aztán ő is áttért a melleim felkutatásához. Nem volt nehéz dolga, mert mellbimbóim már igencsak ágaskodtak, alig várva, hogy végre kényeztessék őket! El is kezdte simogatni, finoman csavargatni a melleimet, nagyon élveztem, kívántam, hogy ne legyen ott az a póló!

Őt is zavarta már, úgyhogy el is kezdte lefejteni rólam. Nem ellenkeztem, pillanatok alatt kibújtam belőle. Szorosan hozzásimultam egy pár másodpercig, hiszen úgy vártam már, hogy összeérjen a testünk! Olyan jó érzés volt, ahogy a mellbimbóimat simogatja a teste.„Mert nem adnád oda semmiért az érzést, mikor a test a testhez ér!”

Egyre hevesebben kívántam! Azt akartam, hogy csókjaival elborítsa mindenemet, és hogy csókjaimmal én is ellepjem testét! Megint hevesen csókolózni kezdtünk, egymás ajkait, nyelvét szívogattuk. Aztán ő kicsit eltávolodva tőlem ismét a nyakamat kezdte elborítani forró csókjaival. Ám már nem érte be ennyivel, egyre lejjebb és lejjebb haladtak ajkai és a nyelve, míg rátaláltak az ágaskodva könyörgő mellbimbóimra. És beletúrtam a hajába, és bíztatásul kicsit magamhoz szorítottam. Az egyik mellemet finoman simogatni kezdte, míg a másikat a nyelvével izgatta. Fel-le nyalogatta, szívogatta piros mellbimbómat. Hihetetlenül jól csinálja, egyre jobban felizgatott, már teljes extázisban voltam.

Áttért nyelvjátékával a másik bimbómra, s közben a kezével egyre lejjebb kalandozott, a hasamat simizte, lejjebb, és lejjebb, míg el nem ért a bugyimhoz. Már igen nedves voltam, annyira felcsigázott. Elkezdte simogatni a puncimat, s én már attól majdnem elmentem. Bugyin keresztül játszadozott a csiklómmal, finoman simogatta, majd kissé lejjebb csusszant a keze, és a hüvelyem körül kezdett simogatni, néha kicsit belemélyedt. Csípőm már egyre hevesebb köröket írt le, a levegőt is egyre gyorsabban kapkodtam. Aztán lassan megszabadított utolsó ruhadarabomtól is.

Rámmászott, és megcsókolt, közben a kezével simogatta a Vénusz-dombomat, majd egyre lejjebb, a combjaim belő felét, de a kritikus részeket mindig kikerülte. A kis gonosz, hagyta, hogy szenvedjek! De már nagyon nem bírtam magammal, megsimogattam a kezét, s kicsit hozzányomtam a puncimhoz, és akkor végre megkegyelmezett nekem! Ujjával körözni kezdett a hüvelyem körül, majd lassan becsúsztatta, bent tartotta egy kicsit, majd lassan kihúzta. Már ettől majdnem a csúcsra értem, hiszen annyira felizgatott előtte. Aztán a csiklóm felé vette az irányt, azt kezdte simogatni. Aztán ismét a hüvelyembe csusszant. Egyre gyorsított a tempón, s még egy ujját becsúsztatta. Közben a mellbimbóimat szívogatta, nyalogatta. Néha finoman belém harapott. Nem bírtam tovább! Testem vonaglott alatta, s ekkor hirtelen eljött a csúcs.

Olyan szintű zsibbadás lett úrrá a testemen, amilyent még soha nem éreztem. Ilyen hatalmas orgazmusom soha nem volt! A kezeim görcsösen összecsukódtak, és mindenem bizsergett! Nem, én nem is a Földön vagyok! Kellet egy pár perc, mire az ujjaim újra engedelmeskedtek, és a bizsergés is alábbhagyott.

Arra gondoltam, hogy el sem hiszem, hogy nekem ilyen pasim van, akivel ennyire jó! Azt kívántam, bárcsak ez az este örökké tartana! Még szinte nem történt semmi, de máris olyan boldog voltam, mint még soha azelőtt. Kíváncsian vártam mit tartogat még a számomra ez a fantasztikus srác, de előbb még én is szerettem volna neki egy kis bemutatót tartani.
Hasonló történetek
29416
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Az előző rész érdekesebb volt. Ahogy a volt barátod féltékenységét leírod, a témával foglalkozó népszerű pzsichológiai könyveket idézi. Példaszerű. Ezzel, a második résszel az a baj, hogy nem több, mint egy gyakorlatlanul megfogalmazott együttlét. Persze az a jó, ha jó a szerelem:), és nincs benne semmi feszültség, ármány, fájdalom. Csak az olvasók minduntalan izgalmakra vágynak.

libido ·
Az a tapasztalatom, hogy a nőket a guta megüti a tökéletes pasiktól, a pasikat meg a tökéletes nőktől, már amennyiben hosszabb a kapcsolat egy kéjes éjszakánál...

Shameeka** ·
Nos, nekem az egészben a éegjobban az Ákos idázet tetszett. Nem sikerül valami túl jól ez a mű, de olvastam már sokkal rosszabbat is. Azonban ez nem mentség.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: