Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Two Thumbs Up - Isten hozott Timi

Most írok először, úgyhogy szeretnék előre bocsánatot kérni a magyar nyelv esetleges helytelen használatáért. A történetemben néhány angol mondat is szerepel, ami miatt az angolul nem tudóktól elnézést kérek. Néhány dolgot ugyan lefordítottam és igyekeztem mindenki számára érthetővé tenni az irományom, de volt amit nem tudtam magyarul hitelesen visszaadni. Azt hiszem, el kell mondanom a későbbi találgatások megelőzésére, hogy a történet igazságtartalma bőven 100% alatt van (már csak azért is, hogy ne legyen felismerhető senki), de hogy mennyivel, azt mindenki magában döntse el, ha muszáj egyáltalán. Előjáróban ennyit. Enjoy:

Budapest egy kertvárosi részében lakom egészen kis korom óta. Ez azért érdekes, mert így egész nap kint játszhattunk az utcán a szomszéd gyerekekkel anélkül, hogy a szüleinknek miattunk kellett volna aggódnia. Éjjel-nappal együtt lógtunk, ha úgy tetszik, bandáztunk. Volt a „bandában” néhány lány is, köztük természetesen Tímea is. Timi 2 évvel volt idősebb nálam, ezzel ő volt a rangidős közöttünk, amikor velünk játszott. Voltak ugyan nála idősebbek is, az egyikkel nem jött ki a másik meg hozzánk már túl idős volt. A lényeg az, hogy Timi igencsak érett lányka volt mindig is. Ő tanított meg írni, számolni, még ovis koromban, aztán pár év múlva… Talán másodikos lehettem, amikor egy télen, az utca végében egy szánkón ülve húzogatta a játékszerem. Hogy pontosan hogy történt, mi történt azt nem tudom. Én már csak az eseményre emlékszem, hogy az overálom zipzárja lehúzva, ő meg csak játszik a játékszeremmel. A vicc az, hogy nem is kettesben voltunk ott, hanem még egy nálam fiatalabb csaj. Ennyi maradt meg bennem, meg az, hogy Timi azt kérdezte egy párszor, hogy nem kell-e pisilnem!

Később előfordult, hogy együtt aludtunk és hát mit szépítsem: szó szerint megdugatta magát velem. (Volt ennél még különb húzása is, de ez most mindegy.) Szóval nem tudom, hogy mennyire élvezte ténykedéseim, sőt az igazat megvallva azt sem tudom, hogy nekem mennyire volt jó. Arra viszont emlékszem, hogy milyen rosszul esett, amikor néhány évvel később (, amikor nálunk nyaraltak és együtt aludtunk) azt mondta, hogy többé nem lehet, mert beteg lehetek tőle. Teljesen csalódott voltam, de úgy gondoltam, hogy Ő már csak tudja…Ahogy teltek az évek mindketten felcseperedtünk, közben szép lassan eltávolodtunk egymástól. Én mindig figyeltem, hogy Timivel mi újság, talán természetemből fakadóan is, de azt hiszem azért is, mert sokat fantáziáltam róla tinédzser koromban. Gondolom ezen senki nem csodálkozik az előzőek után, de nem csak azért. Timi ugyanis egy nagyon csinos és bevállalós csaj lett, akibe ráadásként még értelem is szorult. Na nem egy atomfizikus, de nem is egy tipikus szőke csinibaba aki a szolárium és a szex témáján kívül csak egy jó nagy buta fejet tud vágni.

Szóval idővel ugyan egyre kevesebbet beszéltünk, de én sajnáltam, amikor a szülei elváltak és el kellett költözniük. Én időről-időre hallottam felőle, mert a szüleink nagyon jóban vannak. Később kiment az Egyesült Államokba egy évre cserediáknak, kint leérettségizett, aztán hazajött és elkezdett modellkedni. Láttam is egy-két női újságban és divatmagazinban akkoriban, de nagyon meglepett, amikor egy akkor még ingyenes internetes portálon találkoztam a képeivel. Egy képsorozat volt róla és egy másik lányról amint egy-egy pár szandálban és egyébiránt anyaszült meztelenül mászkálnak az utcán. Hát mit mondjak eléggé felizgatott! Timi körülbelül 180 centi magas lehetett. Gyerekkori aranyszőke haja már szőkés-barnába fordult (vagy sötétebbre volt festve), a teste pedig közel tökéletes volt. Közel tökéletes? Azt hiszem, legtöbben nyugodtan tökéletesnek mondanák. Jól összeszedve is csak annyi hibája volt, hogy én dúsabb keblekhez vagyok szokva, viszont Neki olyan formás mellei voltak, hogy az ember rögtön rávetné magát. Ehhez társult a legszebb fenék mit a sors (és kondi) adhat.

Timi popsija maga a megtestesült gyönyör! Mint egy drágakő egy szép ékszerben, fantasztikus feneke van. Mondom ezt én, aki mindig nagyobb örömét lelte egy szép pár ciciben, combban, mint a női hátsókban. Sőt, azt hiszem általában egy elbűvölő szempár vagy egy szép kézfej, szexi comb is hamarabb lázba hoz, de ezeket a képeket nézegetve vallást váltottam. Szóval tényleg: az övé a legszebb, legfeszesebb, leggömbölydedebb popó, amit valaha láttam, Mindehhez egy szép arc és egy kedves kisugárzás, nézés párosul (azt hiszem barna szemekkel, de ebben nem vagyok biztos). Visszatérve a fotókra az volt a legőrjítőbb, hogy még a helyet is ismerem, ahol készítették őket. Többször jártam ott és nincs is túl messze tőlünk. Képzelhetitek hogy ütöttem a fejem a falba, hogy miért nem tudtam én is „épp akkor arra járni”! Megint eltelt pár év. Közben én is kimentem egy évre az Államokba (ugyanazzal a szervezettel, mint Timi) és ő is külföldön dolgozgatott. Kint persze megismerkedett egy olasz sráccal és le is telepedtek valahol Nyugat-Európában. Ezután jó ideig nem nagyon hallottam felőle.

Idén nyáron aztán egyszer csak felhívott az édesanyám és azt kérdezte nincs-e kedvem lemenni hozzájuk a Balatonra, mert úgy néz ki, hogy hazajön a Timi pár napra és az anyukájával együtt ő is ott lesz apám szülinapi buliján. Kiderült, hogy meglátogatta őt az amerikai házigazdája Kacey (ejtsd: készi) és azért jött haza Timi, hogy megmutassa neki Magyarországot. Egész nyáron nem voltam sehol, nem volt más programom se, úgyhogy másnap (csütörtökön) felszálltam egy esti vonatra és irány a Balaton! Másnap egész napos munka várt rám, mert fel kellett készülni az esti partira. Vágtam fát a tűzhöz, pucoltam krumplit, segítettem elpakolni a bútorokat és mosogattam látástól mikulásig, mert egy 10 fős társaság már reggel jött, hogy „segítsenek”, így folyamatosan gyártották a mosatlant. Csak, hogy világos legyen elmondom, hogy az ilyen szülinapi bulikra a szüleim rengeteg embert hívnak és hogy mindenki ott tudjon maradni akinek kedve van, apám le szokta dumálni az ismerős zimmer feri tulajdonosokkal, hogy az úgyis üres szobákat adják ki neki kedvezményesen, néha ingyen. Ilyenkor apám rögtön odahívja a vendégeket, ahol éjszakázni fognak, aztán megvárja amíg a vendégek becuccolnak. Amikor ezzel végeznek, apám áthozza őket a nyaralónkba, és így cikázik egész nap, ahogy sorban jönnek az emberek.

Lényeg a lényeg: 7 óra fele megérkezett Timi is az amerikai ismerősével együtt.(A szülei már ott voltak.) 8 éve találkoztunk utoljára. Örültem, hogy újra láttam Őt és valami furcsa bizsergés volt bennem, mintha folyamatosan kérdések akartak volna felszabadulni belőlem, amik viszont valahogy sehogy nem akartak formát ölteni. Az este folyamán aztán egyszer csak azon kaptam magam, hogy már-már betegesen keresem Timi társaságát. Nem tudtam, hogy Ő észrevette-e, hogy nyomulok, mert végül is csak mi ketten voltunk 30 alattiak, de engem zavart. Szerencsére az előbb említett fura érzés idővel elcsendesedett, de változatlanul szívesen töltöttem volna több időt Timivel. A fő probléma az volt, hogy aki ismerte Timit az azért akart vele lenni, mert ritkán van itthon, aki nem ismerte az azért, mert hát ugyancsak attraktív volt a kisasszony. Egy szóval nekem nem sok esélyem volt, így főleg Kacey-vel beszélgettem. Legalább gyakoroltam egy kicsit az angolt, őt meg más úgyse nagyon értette volna meg… Kacey ’majd 15 évvel idősebb volt nálam, úgyhogy eszembe se jutott kikezdeni vele, de különben nagyon helyes és kedves volt. Úgy éjjel fél kettőig sörözgettünk a kertben, amikor azt mondta, hogy nagyon álmos és most inkább hazamegy aludni az apartmanjukba. Elköszönt mindenkitől és elment, én meg csak bambultam ki a fejemből.

Néztem a csillagokat, a Balaton esti fényeit, a táncolókat, a tüzet, ami már csak pislákolt és ki tudja mi mindent. Tűnődtem a világ dolgain vagy talán csak az alkohol rám gyakorolt hatásain, aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy egy ideje Tímeát nézem, ahogy táncol a tömegben. Gyönyörű volt! A sziluettjén kívül ugyan nem sokat tudtam kivenni belőle, de így is le voltam nyűgözve. Tökéletesnek tűnt a mozgása: olyan finom, szexi és elegáns egyszerre. Úgy éreztem magam, mintha egy túl tökéletesen beállított, túl tökéletesen exponált hollywoodi filmben lettem volna… Elnéztem Őt így vagy egy fél órát mikor elindult kifelé és odajött hozzám. Leült jobbra mellém a padra és kifújta magát. Rengeteget táncolhatott, mert ki volt fáradva. Úgy tűnt az öregek is rendesen kibulizták magukat akkorra. Volt mondjuk még néhány táncoló pár és néhány csoport beszélgető ember, de nem volt már tetőfokán a hangulat.

Szóval Timi most ott ült mellettem és mi csak beszélgettünk, hogy kivel mi történt az elmúlt 10 évben. Aztán valahogy oda terelődött szó, hogy én láttam őt azon a nevezetes fotósorozaton. Mosolygott és azt kérdezte, hogy tetszettek-e a képek. Elmeséltem Neki, hogy bizony elég sokáig napirenden volt a „nézegetése”, és azt is, hogy mennyit fantáziáltam róla anno. Miközben beszéltem figyeltem az arckifejezéseit. Fura volt, egyáltalán nem tudtam eldönteni, hogy mire is gondolhat. Mindenesetre ahogy beszélgettünk, egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a fő hadvezérem kezdi kinőni a nadrágom. Azt hiszem ennek az lehetett a fő oka, hogy a késői óra hatására Timi fázni kezdett, ami az édes kis libabőrös karján kívül szerintem a pólóján is látszott már. Persze lehet, hogy képzelődtem, mert melltartó volt rajta, de végül is ez nem is érdekes a végeredmény szempontjából. Amikor megkérdeztem, hogy hány akt sorozat készült róla csak mosolygott rám és megkérdezte, hogy nem táncolunk-e.

Én csak ültem, és hirtelen nem tudtam mondani semmit zavaromban, ugyanis addigra elég „feltűnő” lett volna, ha elkezdek járni vagy táncolni. Azért meg tudtam volna szólalni úgy 3-4 másodperc alatt, de ezt nem várta meg, hanem kedvesen oldalra biccentette a fejét, mint aki teljesen értetlen. Szinte ugyanebben a pillanatban olyan közel hajolt a fülemhez, hogy érezzem, ahogy lélegzik és lenyúlt a nadrágomhoz a jobb kezével. Rátette a kezét a lényegemre, majd belesúgott a fülembe:
-Looks like someone needs a hand here! Elkezdte finoman csókolgatni a nyakam, és nadrágon keresztül dörzsölni a farkam. Pár pillanattal később becsúsztatta a kezét a pólóm alá, hogy bebarangolhassa vele a testem a mellbimbóimtól a nadrágom széléig és vissza. Ezt 3-4-szer biztos eljátszotta, azután újra finoman belelihegett a fülembe és benyúlt a nadrágomba, de úgy, hogy véletlenül se érjen a farkamhoz. Észrevette, hogy borotválom az ágyékom, amit egy halk és meglepett „Oh!”-hal nyugtázott és már simított is tovább le egészen a jobb combomig. (Rövid nadrágban és boxer alsóban voltam.)

A kézmozgás és nyakam cirógatása is abbamaradt. Arcát a mellkasomhoz olyan közel vitte, hogy pólón keresztül is éreztem a forró leheletét. Megharapta a mellbimbóm és harapdálta a környékét! Nem mondom, hogy fájt, de meglepett és nagyon élveztem. Ekkor elindult felfelé a keze és rácsúsztatta a zacskómra. Megállt egy pillanatra aztán elkezdett játszani a heréimmel, miközben visszatért a nyakam kényeztetéséhez. A farkam ekkor már rendesen feszült a gatyámban, de próbáltam nem erre figyelni, hanem csak élvezni a kivételes kényeztetést. Nem volt sok esélyem, mert ekkor végig simított teljes hosszomban és rákulcsolta a kezét a péniszemre. Lassan de keményen verni kezdte. Úgy öt perc után éreztem, hogy kezd épülni az orgazmusom.
- Nem megyünk be a fürdőbe egy kicsit? – kérdeztem, mert semmi kedvem nem volt a gatyámban elsülni.
- Bemehetünk, de most szólok, hogy nem fogsz megkapni! – mondta egész komolyan miközben tovább játszott velem.
- Persze. – ilyen hülyeséget is csak én mondhattam, bár végül is szükség törvényt mond.

Nagy nehezen bekommandóztunk a teraszon át a fürdőszobába anélkül, hogy feltűnést keltettünk volna. Bezártam az ajtót, és azonnal letámadtam. Nem erőszakosan, de gyorsan, hogy én kapjam el Őt, mielőtt felocsúdhatna. Épp belenézett a tükörbe, amikor oldalról elkaptam. Most rajtam volt a sor. Én is a nyakát csókolgattam, ahogy az előbb Ő tette. A melleit kezdtem el gyúrni bal kézzel, miközben a hátát simogattam a jobb kezemmel. Ekkor éreztem csak meg, hogy milyen isteni illata van még mindig. Kicsit talán édes, de nagyon kellemes. Kezdtem egészen belefeledkezni a testébe, mikor újra elkapta a farkam gatyán keresztül. Én óvatosan a háta mögé kerültem (kislisszoltam a kezéből) és most már két kézzel masszíroztam a melleit. Hihetetlen kemény volt a melle és a mellbimbói! Először azt hittem a melltartója ilyen, de nem, majdnem átszúrta azt! Lehajoltam és adtam egy csókot a háta közepére, majd elkezdtem végighaladni a számmal a gerince mentén felfelé miközben levettem róla a toppját.

Egy kis időre visszatértem az előző pózhoz és a mellét masszíroztam, miközben gyönyörködtem benne, illetve a tükörképében. Nagyon guszta fehér kis melltartó volt rajta, bár nem sokat törődtem most vele. Szembe fordítottam magammal Timit és melltartón át nyalogatni kezdtem a cicijét. Mikor felnéztem rá, láttam az arcán gyönyört, élvezte a látványt, ahogy a csipkés melltartón kilátszó mellbimbóját a nyelvemmel izgattam. Ezt látva el kezdtem a melltartója kapcsolója után matatni. Hamar megoldottam a nagy problémát, majd mohón kényeztetni kezdtem a mellét. Számomra teljesen újszerű volt, hogy Timinek viszonylag kis és kemény mellei voltak. Úgy kézreálltak, mintha a kezemhez lettek volna tervezve. Már most a mennyekben éreztem magam. Mindig is imádtam szép mellekkel foglalatoskodni, de ez a két kis csoda most jobban beindított, mint a legnagyobb dinnyék, amikhez szerencsém volt hozzájutni. Szinte extázisban simogattam egyiket a kezemmel, másikat a számmal. Timi halk nyögéseket hallatott. Már nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen állapotban van a bugyija, de nem akartam semmit elkapkodni, úgyhogy még folytattam a melle izgatását.

Nyalogattam, nyelvemmel simogattam, a nyelvem lapjával paskoltam a mellbimbóit vagy finoman szívogattam egyik mellét, míg a másikat keményebben gyúrtam vagy épp fordítva a nyelvem csatázott keményen az édes kis bimbókkal, míg a kezem finoman kényeztette őket. Biztos ez a genetikai programozás eredménye, de olyan izgató két ilyen mindenre reagáló, formatervezett erogén zóna, hogy az ember teljesen beleszédül. Az is fantasztikus tud lenni, ha az ember közben lop néhány szexis pillantást a bevadult kedvestől. Azt hiszem, ezt mindenki tudja, aki próbálta. Pár perc után aztán a kezem elindult felfedezni Timi forróságát a nadrágján keresztül. Nem kellett csalódnom. Farmeren keresztül is jól érezhetően lángolt már puncija. Dörzsöltem egy kicsit a forró területet, aztán neki estem Timi nadrággombjainak. Kibújtattam a nadrágjából és elállt a szavam. Egy gyönyörű fehér csipkebugyi volt rajta, aminek rövid kis szára volt és teljesen hozzásimult egy enyhén már barnult, szépen borotvált vénuszdombhoz. Pár ujjnyi mutatóba meghagyott szeméremszőrzet azért látható volt a bugyi alatt, de ez csak még szexisebbé tette az összképet.

Olyan kanos lettem ettől a látványtól, hogy legszívesebben azonnal letepertem volna! Uralkodtam magamon. Megfordítottam ismét, kigyönyörködtem magam a formás fenekében és enyhén nyomtam a hátát a kezemmel jelezve, hogy hajoljon előre. Ő megfogta a mosdó szélét, én pedig leguggoltam és úgy kezdtem izgatni a csiklóját az egyik kezemmel, miközben a popsiját gyúrtam a másikkal. Amikor már úgy éreztem, hogy a fél kézfejem a nedűjében úszik, kezet cseréltem. Lenyalogattam használaton kívüli kezemet majd megszabadítottam utolsó felesleges ruhadarabjától is. Gyönyörű látvány volt, ahogy szinte felkínálta magát nekem a legszebb nő, akit ruha nélkül láttam. Finoman beleharaptam a fenekébe egy párszor, azután mintha sosem láttam volna még ilyet, lassan bedugtam egy ujjamat az izzó puncijába. Felnyögött a kéjtől ismét, de most már jól hallhatóan. Bedugtam még egy ujjam a barlangjába, hogy nedves legyen, majd egyszerre hatoltam belé mindkét nedves ujjammal.

Időnként átnéztem a lába alatt, hogy a tükörből láthassam. Azt hiszem ez volt életem tetőpontja! Ez volt a pillanat, amire az ember 80 évesen is emlékezni szeretne. Egy ilyen csodálatos nő felizgulva áll előttem meztelenül és én bármilyét csodálhatom! Egy rövid időre aztán üresen hagytam Timit, de csak azért, hogy megnyalhassam az édes kis puncit. Néhány hosszú, lassabb nyalintás után áttértem a csiklójára, majd visszacsúsztattam az ujjaim a meleg óvóhelyükbe, majd újra ki és újra be… Az egyre fokozott tempó hatására egyre gyakoribbak lettek a kis elfojtott sikolyok. Csatába küldtem hát a gyűrűsujjamat is, miközben az eddigieknél kicsit nagyobbat haraptam az imádnivaló popsiba. Hamarosan már a három ujj is kevésnek tűnt benne, úgyhogy úgy gondoltam ideje valami nagyobb után nézni… Teljesen mögé álltam, hogy ne lásson a tükörben és elkezdtem kigombolni a gatyámat, erre megfordult a szemembe nézett és megszólalt:
- No cheating! – Olyan halkan mondta, hogy alig lehetett hallani, de olyan kedvesen, hogy nem lehetett nem hallani. Mögém lépett, elkapta a legféltettebb kincsem és belesúgott a fülembe:
- Nagyon ki vagy már? – kérdezte Timi, de mielőtt válaszolhattam volna átkarolt és mindkét kezével a nadrágom tartalmát igyekezett szabaddá tenni.

A nehezét már korábban elintéztem így két pillanat alatt a kezében volt a farkam. Hátrahúzta a makkomon a bőrt, míg a másik kezével pedig az enyhén borostás ágyékomat simogatta, majd oldalra fordított, hogy a tükörből nézhessük az eseményeket.
- Hű de nagyot nőtt itt valaki… – mondta mosolyogva. Hát igen, amikor utoljára látta még nem lehetett egy óriás. Végeredményben most sem az, de azért 17-18 cm megvan. Szóval ott álltunk és már egy jó öt perce verhette a farkam, amikor én hátrahajtottam a fejem és aztán egyszerre szólaltunk meg:
- Kérlek…
- Szeretnélek leszopni! – Természetesen kitalálta, mit akartam kérni de azért csak játszott velem.

Nem mozdult egy centit sem csak finoman verte tovább a farkam. Időnként abbahagyta a stimulálást és megszorította a farkamat, hogy még jobban megteljen a makk a véremmel. Ilyenkor mindig megvárta, hogy észrevegyem, milyen lenyűgözve figyeli a farkam a tükörből, vagy a fülembe suttogott valamit. Hol angolul, hol magyarul beszélt és nagyon trágár volt. Olyasmiket mondott, hogy rég nem volt ekkora fasz a kezei között, hogy alig várja, hogy a szájába élvezzek, vagy amikor a heréim morzsolgatta közölte, hogy szerinte van itt anyag rendesen. Persze honnan is tudta volna ő azt, meg persze kamuzott, de kit érdekelt ez akkor. Pontosan tudta hogy kell elbűvölni valakit. Legalábbis engem 100%-ig az uralma alatt tartott akkor. Szóval addig izgatott, amíg egyszer csak elegem nem lett.

Szembefordultam vele és egy kaján mosollyal tudattam vele, hogy dolga van. Timi leguggolt, maga alá húzta a kis kilépő szőnyeget, majd elém térdelt. Megfogta a farkam tövét, és rendesen körbenyalogatta. Végig nyalta kétszer minden irányból, hogy szépen csillogjon. Ekkor kitátotta a száját és egész közel hajolt az immár csillogó műszeremhez, de nem kapta be csak így tartott és felnézett. Úgy nézett rám, mintha csak az engedélyemre várna, hogy bekaphassa. Vetett egy gyors pillantást a tükörre aztán egy elismerő pillantást ismét rám. Én is belenéztem a tükörbe és meg kell, hogy mondjam, izgató volt látni a teljesen erektált hímtagomat , ahogy feszül a kis kezében és a szája előtt ágaskodik. Valahogy sokkal nagyobbnak tűnt, mint „felülnézetben”. Ezután szép lassan elkezdte becsúsztatni a hímtagom az ajkai közé.

Szerintem egy 10 centit simán elnyelt, ami abszolút csúcs lett volna az ex-eim között. Nem is kérdéses, hogy színészkedett egy kicsit a drága, de lévén azt is értem tette, egyáltalán nem zavart. Ezután olyan orál-órát adott nekem a lelkem, hogy csak pislogtam. Olyan tökéletes ütemben, és technikával csinálta, hogy azt nem felejtem el 100 év alatt sem. Kezdetben lassan csúsztatta ki-be a legbecsesebb szervem majd elkezdett a nyelvével is játszani. Finoman ütögette a nyelvével a makkom különböző irányokból, vagy nyalogatta azt, miközben kezei hol engem, hol a melleit jutatták egy kis extra gyönyörhöz. Egy pillanatig se hagyta, hogy csillapodjon a feszültségem. Imádtam nézni – és persze érezni is – amikor a bólogató fejét minden bólintásnál megdöntötte egy kicsit és közben a farkam tövét a másik irányba csavarta, vagy ahogy megmarkolta a fenekem, hogy magához húzzon. Fantasztikus volt ez a lány, de tudtam, hogy ez nem tarthat örökké…

Egyszer csak kopognak az ajtón. Timi kérdőn nézett rám, én intettem neki, hogy folytassa, amit elkezdett. Ekkor megpróbált valaki benyitni, majd amikor észrevette, hogy zárva van, elkezdett dörömbölni. A következő pillanatban az apám hangját hallottam, amint azt kérdezi, hogy ki van bent. Lehet, hogy velem van a baj, de majdnem azonnal –1-es erekciót állítottam be és megnémultam. Timi látta rajtam, hogy nem állok a helyzet magaslatán és kiszólt, hogy ő van bent, mindjárt kimegy. Bár mindketten felnőttek vagyunk, de én úgy döntöttem, hogy most inkább az ablak irányában hagyom el a vécét (fürdőszobát). Mielőtt elindultam volna, Timi szemébe néztem és egy kedves, sajnáló pillantást vetett rám. Odalépett hozzám megpuszilta a szám és elkezdett kifelé lökdösni. Timi kint várt a ház előtt és megbeszéltünk, hogy átmegyünk az ő apartmanjukba, mert itt mindenhol útban vagyunk. Mikor átértünk megint én voltam kezdeményezőbb, ami most odáig fajult, hogy rendesen kinyaltam az édes kis mókusát. Mint talán már írtam, imádok nyalakodni. Egyáltalán az orális szexnél szerintem nincs izgatóbb a világon. Timin is láttam, hogy fel izgult a kis vécés afférunkon, de azt nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan elélvez.

Talán 10 percig bírhatta a drága aztán akkorát élvezett, hogy utána le se lehetett mosni a vigyort az arcomról. (Őszintén szólva azt sem tudom, hogy mennyire számít a korábbi kielégületlen felizgulás a lányoknál, de ilyen gyors kielégülést még csak két addig szűz barátnőmnél láttam pettingeléskor, úgyhogy talán számít.) Szóval teljes büszkeség, öröm, lelki tűzijáték meg ami kell… Amíg kifújta magát én melléfeküdtem, majd rám nézett és megkérdezte nem baj-e, ha ő most alszik! Nem esett jól, de hát nem fogom megerőszakolni, úgyhogy persze rábólintottam, cserébe egy apró puszit kaptam a nyakamra. Tudom, nem nagy üzlet, de azért jól esett. Mondtam Timinek, hogy elmegyek zuhanyozni, ő pedig megígérte, hogy addig megágyaz nekem. Nem mondom, volt bennem egy kísértés, hogy kárpótoljam magam, de a hideg vízben nem állt az árbóc, így elvetettem az ötletet. Azt hiszem mindenki emlékszik milyen forró volt az idei nyár, tudjátok milyen jól tud esni ilyenkor egy finom zuhany. Mikor kijöttem a kabinból még fáztam is! Megpróbáltam fogat is mosni, bár fogkefe híján csak a fogkrémes ujjammal dörzsöltem a fogaim. Nem hiszem, hogy ez a higiénia csúcsa, de legalább valami.

Mire végeztem a tisztálkodással, Timi már aludt. Talán még szebb volt mint nappal. Meztelenül aludt, mert füllesztő meleg volt, a takaró csak az egyik lábát, mellkasát és egy karját takarta, ahogy furcsán magára csavarta a lába közt lévő takaró végét. Odaléptem hozzá és adtam egy puszit az arcocskájára. Egy apró mosoly és egy kedves „Jó éjt!” után még jobban begubózott. Nem tudtam haragudni Timire. Valahol hálás voltam neki az eddigiekért. Szereztem egy poharat egy kis vízzel, kivettem a kontaktlencséim és lefeküdtem aludni. Lévén hajnali fél öt volt szinte azonnal el is aludtam.

Egy kellemes alvás után persze másnap teljes harci díszemben ébredtem fel, valamikor késő délelőtt. Timi is ébren volt már:
- Morning! –szólt oda, amikor látta, hogy ébredezem. A hang irányába néztem és láttam, hogy épp a szemét festi ki. Lassan teljesen felé fordultam és kitakaróztam, amíg ő a szemével volt elfoglalva. Aztán felnézett és elmosolyodva gyerekhangon szólalt meg újra:
- Morning Glory! (értsd: reggeli merevedés)
- Na kész vagy? – kérdezte kicsit később.
- Mi az hogy kész vagyok? Most ébredtem fel! Vagy ennyire sietsz valahova? –kicsit felháborodtam, hogy ilyen hamar ki akar dobni.
- Én arra gondoltam, hogy az este folytatására kész vagy-e…
- Ööö, hát persze, de nem muszáj, ha nem akarod. Tudom, hogy Neked élettársad van, meg ilyenek. – mondtam, félretéve soha nem volt macsó stílusomat. Erre odajött hozzám, lehúzta rólam a nadrágot, és szó nélkül elkezdett szopni.

Ütemesen, állandó sebességgel, talán monotonon szopott, de én simán el tudtam volna viselni egy évig is. (Illetve lehet, hogy 10 percig se, de mindegy :) Közben vettem csak észre, hogy Timinek vizes a haja. Tulajdonképpen ez is jó érzés volt, mert a fröcskölő víz frissített és hűtött is egyben, nem beszélve arról, hogy a forró kényeztető szájjal milyen mennyei kontrasztban volt. Mikor már békésen megállt pár centivel a köldököm felett a kis bohóc, Timi felnézett, és azt mondta, hogy nem a barátja miatt nem akart szeretkezni velem, hanem a bogyóit hagyta otthon. Mondtam neki, hogy ebből ne csináljon ügyet, nem szokott gondom lenni az önkontrollal és úgyis szeretnék a gyönyörű mellére élvezni. Én kajánul vigyorogtam, ő meg csak felhúzta az egyik szemöldökét és azt, mondta, hogy ez egy jó ötlet.

Timi szétnyitotta a fürdőköpenyét láthatóvá téve csodás kis testét és mellém feküdt. Amint elnyújtózott rámásztam, és végig csókolgattam, nyalogattam a nyakától a köldökéig majd vissza a melleihez. Mikor már tökéletesen álltak a mellbimbói szépen learaszoltam a lágyékáig és bebarangoltam medencéjének minden kis részét, majd egyre csökkentve a bejárt terület méretét a végén már csak a csiklóját és közvetlen környezetét izgattam, amíg magától nem kezdett folyni a nedve a hüvelyéből. Ekkor ismét a mellét izgattam a nyelvemmel és elkezdtem dugni az ujjammal. Pár perc múlva már angolul sikítozott, hogy basszam meg. Ekkor feltérdeltem az ágyra és a szájába adtam a farkam. Megkérdeztem, hogy mi lenne, ha folytatná ezt, amíg berakom a kontaktlencsémet. Nem vártam választ, csak hanyatt dőltem és elkezdtem a látásjavító rituálémhoz. Persze direkt húztam is az időt, de különben se tudtam igazán koncentrálni, így eltartott egy ideig.

Hagytam egy ideig, hogy szopjon, aztán felálltam ismét az ágyról felhajtottam a lábait, majd egy kis nedvességellenőrzés után beléhatoltam. Nagyon finom volt és mivel az érzés az ő izgató látványával párosult, kőkemény voltam. Ez főleg akkor tudatosult bennem, amikor az ő csípője is elkezdett hullámzani és úgy éreztem, mindjárt letöri a díszemet. Egy 10-15 perc után elkezdett fáradni a karom, úgyhogy átváltottunk egy kis lovaglásra. Láttam Timin is, hogy jól érzi magát, de meglepett, amikor láttam, hogy nemsokára elélvez. Ezt így nem hagyhattam, mert akkor biztos, hogy beleélveztem volna, úgyhogy inkább hanyatt döntöttem és kinyaltam. Hatalmasat élvezett, sikított és rángatózott vagy egy percen keresztül. Ezután kért pár perc pihenőt majd elkapta a farkam és rövid játék után megkérdezte, hogy van-e kedvem folytatni. Gondolom ezt viccnek szánta… Szóval feküdtünk egymás mellett én elfordítottam magamtól, megsimogattam punciját, aztán hátulról kezdtem el dugni, miközben a kezem a fenekét cirógatta.

Egy hirtelen ötlettől vezérelve aztán benyálaztam az ujjam, és hátsó bejáratát kezdtem el izgatni. Az eddigiek hatására már az ágy is rendesen nedves volt, az édes kis popsilyuk meg valósággal úszott a Timi nedvében. Úgy tűnt nagyon is tetszik neki ez a játék, úgyhogy addig masszíroztam, amíg a végén már 2 ujjam első két perce volt a popsijában. Nyomtam egy csókot a nyakára, majd lejjebb ereszkedtem az ágyon egy kis orálszexhez. Nyaltam-faltam ahol csak értem, majd újra mögé csúsztam és a hátsójához dörgöltem a főnököt. Timi hátranézett és csak annyit mondott: „Ne”, közben hátranyúlt, finoman verte a farkam és beigazította a puncijába. Amíg pihentettem összeszűkült a kis lyuk és olyan finoman szívta magába a behatolót, hogy eszembe nem jutott volna még egyszer a hátsó lyukat keresni! Tovább izgattam azért a kezemmel, mert úgy tűnt azt nagyon is élvezte a kedves. Időről időre jól belemartam vagy paskoltam a feszes feneket, amíg a farkam a punciját tömte. Timi ismét kezdte mélyebben venni a levegőt. Éreztem, hogy a nyaka vonzza a számat.

Engedelmeskednem kellett így közelebb hajoltam és kényeztettem egy kicsit a kecses nyakat, miközben az ő nedves haja csiklandozta és hűsítette az arcom. Egy újabb pillanat az örökkévalóságnak…
- Doggy style? – Nézett rám hátra, kérőn, kérdőn.
- Doggy style?! You’ll get it! – mondtam, miközben lassan, de keményen hátra húztam a fejét a hajánál fogva. Timi felvette a kutya pózt én mögé térdeltem, és keményen kezdtem kefélni a forró kis kelyhet, amíg újra remegni nem kezdett Timi teste. Most nem élvezett el, de biztos, hogy közel volt és ekkorra azt hiszem én is. Ekkor hátára döntöttem és úgy folytattuk, hogy én álltam, Timi pedig felemelte, majd alápárnázta a csípőjét, hogy jó magasságban legyen. Először még ebben a pózban is bírtam egy jó 10 percet, de aztán pihennem kellett. Ezúttal nem a fáradság, hanem a bennem mélyen épülő orgazmus visszatartása miatt. Mindig addig dugtam az édes kis puncit, hogy el ne élvezzek, aztán kihúztam a farkam egy kis pihenőre. Így még kibírtam háromszor 3-5 percet. Talán bírtam volna még, de gondolom sejtette, hogy velem már nem sokat kezdhet, így a következő alkalommal, amikor elhagytam a kis barlangot felpattant és azzal a lendülettel elkapta a farkam.

Iszonyatos sebességgel verni kezdte az őrjítő kis csavaró mozdulataival és szinte kiabált:
- Élvezz! Érezni akarom! Látni akarom! Ettől teljesen kész lettem, éreztem, hogy életem egyik legnagyobb orgazmusa önt el másodperceken belül. Persze el is élveztem szinte azonnal. Timi vagy teljesen extázisban volt, vagy tényleg egy pornószínész veszett el benne, de ugyanolyan sebességgel verte tovább a farkam én pedig teljesen beborítottam a feje búbjától a melle közepéig.
- Azt a kurva… - egy kisebb adagot kicsurgatott a száján. (Gondolom nem szereti az ízét)
- Mikor voltál te utoljára nővel? – lihegett. Nekem úgy tűnt mintha lihegett volna, de az arca nem fáradtságot, hanem valami teljes elképedtséget tükrözött. Nekem le kellett ülnöm. Ezt a bonyolult műveletet mondjuk nem sikerült végrehajtanom és elzuhantam háttal az ágynak, de végül is ez legyen a legnagyobb bajom.

Timi rámnézett, nekem meg nevetnem kellett tőle. Nem akartam bántani, úgyhogy próbáltam leplezni. Ő is nevetni kezdett és azt kérdezte, hogy min röhögök.
- Nem akarsz így is csinálni egy sorozatot odakint? – kérdeztem most már tényleg röhögve.
- Anyád! – válaszolt nevetve, miközben elindult a fürdőbe.
- Ne haragudj! Nem így akartam! – mondtam még mindig mosolyogva, mert nem tűnt igazán haragosnak, bár nem tudtam, hallja-e még a választ.
- Nem baj, állítólag jót tesz a bőrnek. – mondta mikor visszajött.
- Gyönyörű vagy, mondtam?
- Hmm. Azt hiszem, te még nem mondtad. – huncut mosolya még szebbé tette.
- Jól van, akkor tépek egy sorszámot…
- Édes vagy! – mondta Timi miközben odalépett hozzám. – Köszönöm!

Kaptam egy szájrapuszit, és mint villámcsapás eszembe jutott, hogy nem mondtam meg otthon, hogy hova megyek. Odaszaladtam most a nadrágomhoz és megkerestem a telefonom. 1 óra volt már, de nem keresett még senki. Kicsit megnyugtatott, hogy nem izgulja halálra magát miattam senki. Felhívtam apámat, de még ki volt kapcsolva. Mi meg elhatároztuk, hogy fürdünk egyet a Balcsiban, ha már itt vagyunk. Felöltöztünk, és elindultunk. Amint kiléptünk az ajtón, láttuk, hogy Kacey is épp most jött ki a szomszéd szobából.
- Hi there! Well, how was it? – kérdezte mosolyogva. Timi rám nézett majd mosolyogva visszafordult Kacey felé és két feltartott hüvelykujját mutatva válaszolt:
- Two thumbs waaay up!
- It sure sounded so! – mondta Kacey elpirulva, majd mindannyian mosolyogva elindultunk a szabadstrandhoz.

A nap hátralévő részét, mint két jó barát töltöttük együtt. Fürödtünk a Balatonban, ettünk a maradék kajából, pingpongoztunk és fagyievő versenyt tartottunk a régi idők emlékére. Este aztán hazament a teljes társaság, csak a családom maradt, hogy eltüntesse a romokat. Nem mondhatom, hogy érzékeny búcsút vettünk egymástól Timivel, de azért rossz volt, hogy elmegy. Megöleltük egymást és egy nagy sóhajjal elengedtem. Így utólag, azt hiszem, beleszerettem, de tudom, hogy soha többet nem leszünk így együtt. Ő visszament a barátjához, talán már el is jegyezték egymást. Időnként azon kapom magam, hogy nyugtatom magam: Én úgyis a monogámabb típusú lányokat szeretem. Végül is azóta volt már barátnőm, akivel teljesen jó is volt minden, csak most hiányzik Timi újra. Remélem most kiírtam magamból. Talán most újra jobb lesz…
Hasonló történetek
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lover Boy ·
Köszönöm az építö kritikákat és a dicséretet is!



Valószínüleg tényleg le lehetett volna fordítani minden mondatot, de ez most így jött ki belölem. Szerintem ha valaki fiatalon eltöltött egy kis idöt külföldön az megért. Persze tudom, hogy ez egyesek szemében nagyon múmájer. Más kérdés, hogy a cím direkt angolul kezdödik. (Nem is akartam neki magyar címet adni.) Ez sem mentség?



Játékos: visszaolvasva nekem is száraz helyenként, bár sajnos nem biztos, hogy kevésbé lenne száraz legközelebb, mert ahhoz írói affinitás kellene. Azt hiszem egyes részek csak azért vannak benne, hogy sztori legyen a részekböl. :)



Neked is igazad van Szivacs! (viszont nem bántam meg...)



Egyébként mindenkinek másfél hónap alatt rakják fel a történetét?



Meister18: Csak neked: "Tegnap kivertem." Na ez jó sztori volt? Hihetö és rövid nem?

Lajoska ·
Sajnos nem tudom elnézni neked, hogy nem tudván angolul, nem mindent értettem.

.baloo. ·
Lover Boy :)

Csak hogy a fanyalgóktól teljesen eltér? vélemény is szerepeljen: szerintem ez a sztori így volt jó, ahogy leírtad - angol szövegekkel. Szerény nyomott véleményem szerint aki emiatt nyafizik, az inkább amiatt teszi, hogy lemaradt az angolról, mint nyelvr?l :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: