Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Túrázás

Sziasztok!

Még sohase csináltunk ilyet, hogy megosszuk valakivel szexuális együttléteinket. Reméljük tetszeni fog. Mi egy 22 és 21 éves pár vagyunk, s már négy és fél éve együtt vagyunk.
Szeretnénk megosztani veletek első fura helyen történt szeretkezésünket. Egy szép tavaszi napon történt a dolog, mikor a friss tavaszi szellő átjárja a tested minden porcikáját, és az első meleg tavaszi napsugara kihozzák belőled a szekszuális kisördögöt.
Úgy egy éve lehettünk együtt. Eszünkbe jutott, hogy ha már itt lakunk a Mátra lábánál, miért ne mennénk el kirándulni. Így is tettünk, egy szép márciusi szombaton. Délelőtt beültünk a kocsiba, és irány Parád.

Ki ismerős arra az tudja, hogy milyen szép ilyenkor a természet, hívogat, s kacérkodik az érzékeiddel. Már a kocsiban lehetett érezni, hogy ez más lesz, mint a többi ilyen kirándulásunk. Izzott körülöttünk a levegő. A nap tűzött be az ablakon, a meleg átjárta testünket, felejthetetlen jó érzés volt. Végre odaértünk. Leparkoltunk a kocsival, kabátot fel, s irány a természet meghódítása. Egy kis ösvényre tévedtünk, ami felvitt teljesen a tetőre. Lenézve elénk terült, Parád és a környéke. Gyönyörű látvány volt.

Elindultunk lefelé. Rajta egy feszes farmer, bakancs, és kabát volt. Rajtam farmer, bakancs és kabát. Tehát senki nem gondolta volna, hogy mi lesz majd ebből. De a kellemes hideg, a melegítő nap, és a tiszta levegő, no meg a feszes farmer, ahogy körbefogta fenekét, észveszejtően felizgattak. Ez mondjuk kölcsönös volt. Már Ő sem bírt magával. Megálltunk egy kisebb párkányon, néztük az utat, a falusiakat. S egyszer csak valami mintha elvarázsolt volna minket, nem foglalkozva a környezettel egymásnak estünk. Picit tiltakozott a folytatástól. Vadul csókolóztunk, és lekerült rólunk a kabát. Elkezdtük egymást simogatni, puszilgatni, ahol a sok ruha engedte. Kigomboltam a nadrágját, és becsúsztattam addigra mellein felmelegített testét a bugyijába, hogy birtokba vehessem addigra már nedves csupasz nuniját. Halkan kezdett sóhajtozni.

Először szépen körözgetem a csiklóján, majd szeméremdombjai közé keveredtem. Simogattam vad csókolózás közepette, s mikor már elég nedves volt, bedugtam ujjamat a menyei nyílásba. Erre már hangosabban sóhajtozott s vadul nekiesett a nadrágom gombolásának.
Elővette nem méretes, de annál játékosabb "pic-Úromat", s vadul el kezdte húzogatni, én meg közben ujjaztam ahogy bírtam. Mikor már nem bírtuk tovább, megfordítottam, s nekitámasztottam egy fának. Letoltam róla a nadrágot és a bugyiját, s feltárulkozott előttem a szép nagy feneke. Bele kellett hogy harapjak, s vadul nyaltam hátulról. Kért, hogy hagyjam abba és tegyem végre a magamévá. Engedelmesen, mögéálltam, s beigazítottam neki. Eszeveszett érzés volt. Kívül hideg, a bent a nunijában forróság. A forró nuninedv, ahogy végigfojt a farkamon, valami eszeveszettül jó érzés volt, egyszerre meleg és hideg. Így mozogtunk egy darabig, markolásztam a szép nagy melleit. Nem akartuk, hogy vége legyen.

Eltolt magától, s leült a földre dobott kabátokra. Odahúzott magához, és elkezdett játszani "picúrral". Aranyosan nyaldosta, majd megfogta hideg kezével, és eszeveszettül elkezdett vele játszani, közben elkezdte fogdosni másik kezével a golyóimat, azt hittem hogy eldobom az agyam. Eltoltam magamtól, hátralöktem, s letérdeltem elé, hogy így is megkóstolhassam finom duzzadt nuniját. Nyalakodtam e darabig, majd elétérdeltem, s becsúsztattam farkam. Ennyire még nem volt jó egyszer sem a misszionárius póz. Szeretkezésünk sajnos kudarcba fulladt, merd zörejeket hallottunk, s felöltöztünk, hinném, hogy más túrázók is vannak erre. Tévedtünk, szomorúan visszabotorkáltunk a kocsihoz, beültünk, és akkor vettük észre, hogy tiszta sár a térdem és a kabátom háta. Az emberek gondolhatták, hogy mit csináltunk.

Hazafelé a kocsiban leesett mindkettőnknek, hogy még ráadásképpen citromsárga boxer volt rajtam, ami jól látszik a zöldelni kezdő fák között. Hazaérve folytattunk mindent ott ahol abbahagytunk, csak szobában, melegben, ruha nélkül, ágyban.
De így is jó volt.
Szép napot zártunk!

Mint mondtuk ez volt az első, tehát lesz folytatás is.
Hozzászólások
További hozzászólások »
BeePee ·
Hy!
Köszi a kommentárokat.
Legközelebb igérlyük helyesebben írunk.
Nézzétek el nekünk "mint kezdőknel".
Amúgy egy.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: