Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

tüptürüpp.

Az erdő már rég nem olyan, mint rég.
A levegőt a félelem illata járja át.
Az állatok már csak halvány emlékképekben jelennek meg.
Rég nincs itt semmi,
csak megkopott zuzmók a korhadó fák tövében.
A helység csöndje akaratlanul is, de rabul ejt.
Azt érzed szívesen maradnál, bármi áron,
belegondolsz, hogy, ha meghalnál itt akarnál örök nyugalmadra térni, szükséged van a csendre, a zörrenéstelen, mozdulatlan világra ; mely magával ragad teljesen, a levegőnél is nagyobb szükséged lesz rá.
És mikor már azt hiszed, hogy
e nélkül ezentúl képtelen leszel élni, elkezd izzadni a tenyered,
a szíved gyorsabban ver,
a halántékodon patakokban zúduló izzadság gyülemlik, melynek
minden cseppje kifehéredt lábaidra hullik.
Idegesség lesz úrrá rajtad,
a testeden,
az elméden
és
minden gondolatodon.
Gyötör a félelem.
Már-már elhiszed, hogy ennyi volt,
nincs tovább, meghalsz.
Úgy távozol az élők sorából, hogy nem mondhattad el, igazán fontos neked,
mennyire szereted,
és hogy mennyire fog hiányozni.
Senkinek.
A szíved apró darabokban hullik szét az apadó patak szélén.
A patak csordogálása
előidézi az elmúlt éveid egyes perceit, életednek azokat a pillanatait éled át újra, melyek jelentéktelennek tűntek akkor.
A nyári slágerek egy unalmas bulin,
a szomszédod névnapja,
az utolsó szőlőszem, amit bevettél a szádba a szüretelés idején,
ezek
akkor semmit nem jelentettek neked, de itt bármit megadnál már értük, a régi életedért.
Mert ez már egy új élet kezdete.
Meghallasz egy halk roppanást, majd mégegyet és egyre többet. Felkapsz egy fadarabot, mely lábadnál hevert.
Elmozdítod balra, majd jobbra a fejed, aztán megint és sokszor újra, de nem látsz semmit. A táj összemosódik és egyre elhalványodik szemedben.
Az elmédben él tovább az a világ, melyet nemrég véltél felfedezni...
Hasonló történetek
3860
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3809
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Melankolikus hangulat fogott el, ha ez volt a célod, jót alkottál.

kajada ·
Hát...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: