Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Túl

Emlékszem madárcsiripelést hallottam. Kinyitottam a szemem. A magas fűben feküdtem, és a világoskék eget bámultam. Néztem a felhők csodás alakváltó varázsát. Rácsodálkoztam létük egyszerűségére. Hirtelen saját problémáimra akartam gondolni. Nem jutott egy se eszembe. Most ugyanolyan egyszerűnek éreztem magamat, mint a felhők. Ugyanolyan szabadnak és boldognak. Megpróbáltam arra gondolni, hogy kerültem ide, de végül úgy döntöttem nem rontom el ezt a pillanatot és nem lépekbe emlékeim útvesztőibe. Megpróbáltam az agyamat tökéletesen üressé tenni. Meglepően könnyen sikerült. Boldogságom kiteljesedett. Nem kellett semmire gondolnom, tér és idő megszűnt létezni számomra. Végül úgy döntöttem elraktározom ezt a pillanatot szívemben örökre és visszatérek a világba. Felálltam. Egy alacsony domboldal szélén voltam. Semerre nem láttam ismerős tájat. De nyugat felé megláttam egy nem túl nagy fából készült íves kaput. Úgy éreztem, be kell mennem rajta. Csábított magához. Életem végcéljának tűnt. Mintha a sorsom vezetett volna ide. Lassú léptekkel indultam a kapu felé. De pár lépéssel előtte megálltam. A lányaim és a feleségem jutottak eszembe. Elbizonytalanodtam, de átgondolni nem volt időm a helyzetet, mert zuhanni kezdtem.
Mindent sötétség borított el. Kezdtek az emlékeim visszatérni. Autóval utaztam… egyedül… esett az eső… elálmosodtam. Hirtelen fájdalom nyilallt a bal lábamba. Valaki hangja csengett váratlanul a fülembe.
- Visszahoztuk, Gerry! – mondta a hang.
- Jól van, már stabil az állapota. Tedd sínbe a lábát! – szólt egy kicsit mélyebb hang.

Kinyitottam a szemem. Egy mentőautóban találtam magam. Gyorsan haladtunk. Egy férfi szorgoskodott a lábamnál, a másik néhány injekció után kutatatott. Egy a férfiaknál öregebb nő vezette az autó.
- Eszméleténél van! – szólt ismét a hang.
- Maradjon is úgy! Beszélj hozzá! – jött a válasz. Ekkor az első hang gazdája felém hajolt:
- Szerencsés fickó vagy tudod-e? – kérdezte.
- Miért? – nyögtem halkan.
- Vissza tudtunk hozni. Pedig már odaát voltál! – mondta derűsen.
- Hol? – kérdeztem kábán.
- Túl ezen a világon.

Vége
Hasonló történetek
6633
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
7219
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
hullócsillag ·
Szia!

Nekem is van egy ehhez hasonló történetem, ha gondolod olvasd el. "5 évvel ezelőtt", ez a címe. Egyébként ez a történet igaz? De jó volt, csak kicsit rövid.
efemme ·
nekem pont azért jó a történet, mert rövid.

Ward Angelus ·
Ilyen 6 évvel ezelőtti írásaimra már nem vagyok túl büszke.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: