Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tükörkép

Két borzas, barna hajú lány áll egymással szemben. Mindketten a másik borostyánsárga szemeibe néznek.

- Miért minden csalódás? Félek. – szólal meg egyikük.
- Mert Te nem győzhetsz. Ha győztes lennél, a holnapi vonaton ülnél. Velük. De nem vagy, nem lehetsz győztes. Csalódottnak kell lenned. Írnod. És félned…
- De miért nekem? Boldog a világ, csak én vagyok boldogtalan?
- Kárhozott vagy. Elkárhozott. Elkárhoztattak a szavaid. A mozdulataid. A tetteid. Félsz.
- Mitől félek. Magam sem tudom. – félrepillant, s a másik is ezt teszi.
- Mindentől. Tőlem. Magadtól. Az emberektől. A szerelmedtől. A jelentől. S a jövőtől.
- Félelem? Egy fekete ruha, s egy piros-fehér-zöld zászló szívembe szúrva.
- Nem piros-fehér-zöld. Fekete. Akárcsak te.
- Fekete Macska vagyok.
- Ostoba vagy. Szomorú, érzelmes kislány, aki elzárkózik a világtól.
- Nem vagyok ostoba. Tudom, mit jelent.
- Azt sem tudod, léted mit jelent!
- Érzelmeim vannak. Tudok szeretni. S gyűlölni.
- Nem tudsz. Ha szeretni tudnál, nem félnél. S ugyan kit gyűlölhetnél?
- Gyűlöllek. Téged. És te is engem.
- Sajnállak. Ha te nem vagy, nem lehetek én sem. Nem irthatsz ki.
- Ha te nem vagy, nem lehetek én sem.
- S a vonat elmegy. Nélküled.
- Hagyd abba! Nem igaz, amit beszélsz!
- Sajnos igaz. S már ő sem szeret. Fogadd el.
- Hazudsz! Aljas vagy! Őrült!
- Már az írásodat sem akarja elolvasni. Nyisd ki a szemed. Nem érdemel már meg.
- Ne!! Fogd be a szád!
- Őrült lennék? Vedd észre, kivel beszélgetsz! Egy vagyok veled.
- Egy vagyok veled…



2006.szept.21.
Hasonló történetek
3870
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4135
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Örök téma az én kettőssége. Az életkorodhoz viszonyítva nem rossz. :-)

Shadow13 ·
és az örök téma engem is megfogott. :) köszönöm :)
Tűzmadár ·
Nekem is van itt hasonló "Az idegen" címmel.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: