Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Transsylvania blues

Tímea felnyögött, amikor a négy fiú türelmetlen, vágytól reszkető mozdulatokkal a hátára fektette. A mohó kezek lehúztak ingecskéjét, és a lány tudta, nem érik majd be ennyivel. Nem is bánta. Hadd fejtsék ki melltartójából, húzzák le a bugyiját, tegyék magukévá, ha ezt szeretnék. Az pálinka és a fizikai vágy kábító ereje minden akaraterejétől megfosztotta. Orrát betöltötte az izmos, izzadó fiútestek szaga, a gerjedelem összetéveszthetetlen párlata. Jólesett lehunyni a szemét, érezni a követelődző ujjak érintését, a forró ajkak, nyelvek csókjait a bőrén… és jólesett nem gondolni semmire. Itt van, több száz kilométerre otthonától, és négy vadidegen fiú veszi birtokba testét. Egyikük ráadásul nem is magyar. Ha az apja ezt látná…

***

Timi a szüleivel érkezett a Székelyföldre, egy nyári vakáció keretében. Igazából több volt ez, mint vakáció. A család erdélyi származású volt, és akkor költöztek Magyarországra, amikor a lány még csecsemő volt. Nagyszülei és Timi akkor 8 éves nővére azonban maradtak. Ennek 15 éve, és a nővér azóta prostituált lett egy első osztályú marosvásárhelyi kuplerájban, ami rendkívül bőszítette a családfőt. Timi mást sem halott kislánykorában, mint hogy „tanulj, nehogy úgy végezd mint a nővéred”, meg hogy „adj magadra, ha nem akarsz te is kurva lenni”. Amikor a lány kitűnő eredménnyel elvégezte az egyik budapesti általános iskolát, apja nem engedte el a bankettre, nehogy „megrontsák”. Timi rákiabált az apjára, hogy ez igazságtalanság, azután egész este duzzogott a szobájában. Arról ábrándozott, átszökik a határon a nővéréhez. Pénzért lefeküdni férfiakkal sem lehet sokkal rosszabb, mint elviselni az ő nagydarab, erőszakos (és szemtelenül jóképű) apját. Aki ráadásul közölte vele, csak akkor jöhet ki a szobájából, ha bocsánatot kér, amiért szemtelen volt vele szemben. A lány egy bizonyos idő elteltével (két nap koplalás után) megtette. A következő héten pedig megdugatta magát egy fiúval a sportpálya vécéjében, a lányok kosármeccsén.

És most itt van, a SZÜLŐFÖLDJÉN, ahogy nagybetűkkel emlegette magában, és egy sátorban szexel. Alkonyattájt akadt rá ezekre a fenyves szélén táborozó fiúkra, miután elszökött nagyszülei székelykeresztúri házából. Apja már biztosan halálra keresi, és tajtékzik a dühtől. A lány biztos volt benne, hogy a rendőrséget még nem értesítette (utálta a románokat, a rendőrök pedig itt is többnyire román nemzetiségűek voltak), de a helybelieket riasztotta, az tuti. Ha apja tudná, hogy az egyik fiú is román… ráadásul ő tetszik neki négyük közül a legjobban. Nagy, sötét szeme van, izmos, barna teste, feszes nadrágja pedig sokat sejtetően kidudorodik. Amíg ültek a tábortűznél, és iszogattak, alig tudta levenni a szemét meztelen mellkasáról – a fiú tekintetétől pedig bizseregni kezdett a szíve, és nedvesedni az ágyéka. Akkor kezdte sejteni, ez az este mibe is fullad majd…

***

Az egyik székely srác lehúzta a lány trikóját, ami alatt nem viselt semmit, így előbukkantak korához képest hatalmas mellei. Egyből csókolgatni kezdte a sima bőrű emlőt, míg egy másik fiú a szabadon maradt halomra vetette magát. Timi megborzongott, érezte, bimbói keményre duzzadnak. Gyengéden cirógatni kezdte a fiúk haját, és halkan suttogott nekik.
- Igen… igen… csináljátok…még…
Aztán érezte, valaki lehúzza a farmerje cipzárját. Felemelte fejét, és látta, a harmadik székely fiú és a román srác
(Nem emlékszel Mariusnak hívják)
a combjainál térdelnek, és a nadrágját készülnek lehúzni. Felnyögött, és megemelte a fenekét. Marius ügyes, gyakorlott mozdulattal húzta le a farmert, és jött vele a bugyi is. Timi kéjesen felnyögött. Emlékezett, ő volt az, aki azt a rengeteg pálinkát itatta vele. Te jó ég… tudta, tudta már akkor is, mit akarnak ezek a fiúk. És ő megteszi velük. Leginkább Marius-al akarja. És még csak nem is pénzért…

Felsikkantott, amikor Marius a combjai közé temette arcát, és lassú, kimért nyelvmunkával végignyalta szeméremdombját. A lány kidomborította csípőjét, mire a fiú nyelve csiklójához ért. Áramütésként rángott végig testén a forró kéj, és mély torokhang hagyta el ajkát. A mellét szopogató fiúkat felajzották a lány szenvedélyes sóhajai, és egyre mohóbban folytatták bimbói édes kínokkal járó gyötrését. Timi azért a gyönyör és az alkohol ködén át szomorúan érzékelte, hogy még egyik fiú sem csókolta meg.
A harmadik székely fiú, látva, hogy Mariusnak már biztos a pozíciója, és nagyban nyalja a lányt, lehúzta a nadrágját, és álló farokkal, térden csúszva odaaraszolt Timi fejéhez. A lány áhítattal nézte a merev, vöröslő hímtagot, ami egy emléket ébresztett benne
(kulcslyuk meglested egyszer borotválkozott meztelen
a borotvahab illata széles vállak hatalmas ott is merev nagy ennél nagyobb
apáé apáé volt nagyobb)
aztán megragadta és rákulcsolta ujjait a lüktető keménységre. Felnézett a fiú vágytól felhőzött arcára, rámosolygott és húzogatni kezdte neki. Egyre gyorsabban és gyorsabban. A fiú nyögött, és nyögött a lány is, egyre hangosabban, ahogyan Marius két ujját is már teljesen nedves vaginájába mártotta, és ki-be kezdte húzogatni. Közben a román fiú ajkai közé kapta csiklóját, összezárta rajta, és nyelvével dörzsölte, simogatta. Tímea egyszer csak úgy érezte, mintha valami robbanni készülne a hasában. Felsikoltott, magasra lökte csípőjét, és Marius nevét sikongatva rángott a kéj rabságában. Lehunyt szemei előtt fekete és narancssárga galaxisok táncoltak. Aztán érezte, hogy valami lágyan az arcára csapódik. Kinyitotta szemét, és csak akkor érzékelte, hogy kielégítette közben a mellette térdelő, leizzadt székely fiút. Látta, hogy sperma csillog a makkján. Kivörösödött arccal elvigyorodott, és intett neki, tolja közelebb a farkát. A fiú előrébbcsúszott, és Timi egyszeriben annyira komikusnak látta térdére csúszott nadrágjával, vörös, nedves péniszével, hogy majdnem fölnevetett. Ehelyett szájába kapta a könnyező makkot, és tisztára szopogatta neki.

A fiúk cseréltek. A két fiú, aki eddig a mellével foglalatoskodott, most a punciját kezdte nyelni felváltva (sokkal ügyetlenebbek voltak, mint Marius). Timi pedig szopni kezdte Mariust, akinek igen méretes farka volt. Majdnem akkora
(akkora mint
mint a borotválkozó férfié
aki kicsoda
na ki na ki)
mint az idős hapsié, akit egyszer 12 éves korában egy budapesti strandon mutogatta magát. Emlékezett, apja akkor majdnem nekiesett a szatírnak, de végül a rendészet kísérte el.

Timi érezte, Marius közel áll az élvezéshez. Életében először szopott, de boldogan érezte, a fiú meg van vele elégedve. Rászorított ajkaival, és őrülten, pumpáló szájmozgással szívni kezdte. A fiú felhördült, és a lány csatakos hajába markolva élvezni kezdett. Timi érezte, ahogy a forró, bőséges ondósugár betölti a száját, akkora mennyiségben, hogy végül ki kellett venni a fiú farkát a szájából, és kicsurgatnia valamennyit. A többit lenyelte, és melegen felnézett a román srácra. Alig érezte már a két ügyetlen székely fiú nyelvcsapásait zsibbadt csiklóján.
- Ha keményre szopom, berakod? – nyögte rekedten Mariusnak.
- Szopjad igen szopjad – helyeselt buzgón a fiú, aki nagyon jól beszélt magyarul. Korábban a tábortűznél, iszogatás közben közölte a lánnyal, hogy amint lehet, szerete Magyarországra költözni.
Timi pár percig dolgozott Marius szerszámán, mire az visszanyerte kőkeménységét. Akkor a fiú félrehessentette székely srácokat, és négykézláb állította a lányt. Mögé térdelt, és ujjaival szétfeszítette a Timi remegő vagináját, kényeztetve, tágítva a lyukat. A lány hangosan nyögni kezdett.
- Dugd be… dugd már be…
A három srác először csak figyelte a jelenetet, aztán ők is beszállak. Ketten még egyszer sem mentek el, és a harmadiknak is újból állt a farka. Egyikük a lány alá feküdt, őt Timi egyből a szájába kapta és bólogatva szopni kezdte. A másik két fiú kétoldalról tolta a lány szájához feszülő makkját, és verni kezdték maguknak. Timi időnként abbahagyta az alatta heverő srác cidázását, és megnyalintotta az ő szerszámukat is.

Közben Marius bevezette hímtagját a lány hüvelyébe, aki mozgatni kezdte nagy fenekét. Tudta, hogy nincs tökéletes alakja, a popsija pedig különösen méretes, de úgy tűnt, Marius ezt kifejezetten élvezi. Timi érezte, hogyan súrlódik nyálkás hüvelyében a fiú vastag pénisze, és majd megőrült a gyönyörtől. Remegve pucsított, egészen szélesre tárva pirosló pináját. Marius fenekét marcangolva, körözve dugta, és érezte, közel a lány orgazmusa.
Timi számára megszűnt a külvilág. Szájában, puncijában kőkemény farkak feszültek, két fityma csattogott az arcánál, testét átjárta a feszítő, pulzáló, állati kéj. Hangtalanul sikoltotta örömét a torkába áradó tüzes spermatömegbe, amikor az alatta nyögve reszkető fiú elélvezett.
Gyerünk igen igen ez csodás
(szopj le engem is)
(engem is)
Lila ködön át a srácok ellentmondást nem tűrő kérlelése Marius rekedt hörgése
Élvezz belém Marius
Élvezz kedvesem
(Ah jól csinálod mélyebbre szopd be mélyebbre)
Dugj Marius csináld fröcsköld tele
Fröcsköld tele a puncim
Jaj
Jaj ah ahhhhh
Jövök jövök igen igen igen
És a lány felhágott az élvezés csúcsaira, gerince mint az íj megfeszült, és artikulátlan hangon nyöszörgött, sikongatott. Vagy egy teljes percig nem látott, nem hallott semmit, teljesen eltelt a soha nem érzett, mámorító érzéssel.

Amikor érzékszervei végre visszanyertek működőképességüket, először az tűnt fel neki, hogy a fiúk már ügyet sem vetnek gyönyörének utolsó görcseire. Ehelyett feszülten koncentrálnak. De nem rá, hanem a sátoron kívül köti le valami a figyelmüket. Érezte hogy Marius farka, amely már korántsem volt olyan kemény, mint néhány perccel azelőtt, elhagyja a testét.
- Hallottátok ezt? – kérdezi az egyik székely fiú suttogva. Timi szeme tágra mered.
(Apám apám jött megtalált és most végem)
A következő pillanatban hangos morgás tölti be a világot, és valami iszonyú erő feltépi a sátrat. Timi sikoltva a hátára perdül, lábai tehetetlenül szétnyílnak.
(Kik azok a kurvák apa)
(Azok lányom akik mindenkinek szétteszik a lábuk)
A lány elborzadva látja, hogy valami iszonyú, szőrös rém hajol a döbbent, mozdulni képtelen Marius fölé. A szörny apja arcát viseli, karakteres, vonzó vonásokkal, de most iszonyú harag torzítja görcsbe őket, és arra készül, hogy halálos csapást mérjen Mariusra, aki felcsinálta a lányát. A következő pillanatban azonban már oldódik a fiú bénultsága, balra vetődik, a rém utánakap, de csupán a hátát hasítja végig a hatalmas karom.
(Ez nem is rém nem apa ez egy medve egy hatalmas barnamedve)
Marius hátából patakzik a vér, de láthatóan nem érte halálos sebesülés. Riadtan visszapillant a meztelen, széttárt combú, rémült lányra, aztán elfut a fák közé.

Timi továbbra sem képes megmozdulni, a vadállat erős, édeskés szaga betölti az orrát. Pánikban, segítséget várva pillant körül, de észre kell vennie, a három székely fiú még Marius előtt elmenekült, magára hagyva őt.
- Istenem ne – suttogja, miközben a hatalmas medve két lábra áll, és elbődül. Aztán visszaereszkedik súlyos tagjaira, és a lány fölé cammog. Az kiszolgáltatottan hever alatta, megkövülten, szétvetett lábakkal, melyek közül még szivárog Marius spermája.
- Apa ne – suttogja Timi, de már maga sincs tudatában annak, mit beszél.
Ezután már csak néhány elfúló sikoly hallatszik, majd kevéssel később visszataszító, cuppogó, szörcsögő csámcsogás. A Keleti-Kárpátok sötét, magányos tömege felett pedig felkel a barátságtalan, hízott telihold.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Kár volt az inceszt szálért. A nélkül az, ami, jó kis mocskos marhaság.:))) Nekem megfelelt a kidolgozottsága. Annyi energiát fektettél bele, amennyit megérdemelt, többtől mívesebben finomkodóvá válik, ahogy Freudtól is valahogy.
Nekem tetszett, bár nem örültem a medvének:)

Erin ·
Jó story:) és nemtom miért de nagyon bejön a végre is.. :smiley:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: