Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Töredék az Ezeregyből 1

Gyöngéd áramütésként érsz hozzám, nem tudom, meztelen tested varázsa borzongat meg jobban, vagy a tudat, hogy végre van egy nyugodt éjszakánk, amely még jóformán el sem kezdődött? Kell pár boldog pillanat, mire mozdulni tudok és doromboló, kéjes mozdulattal homorítok, hogy vágyam újból ágaskodni kezdő felkiáltójelét ágyékodhoz nyomhassam... nincs mit ezen nem értened, máris mozdul a kezed és lélegzetem elakasztva kezd siklani mellkasomról lefele... Felállsz, és beállítod a zuhanyt, majd úgy kezded el szappanozni magad, hogy szégyenében a fél sztriptíztáncos-társadalom visszaadhatná a diplomáját... Ágaskodik bennem a kérdés: honnan tudtad, hogy imádok zuhany alatt szeretkezni? Itt fokozottan izgatóak az érintések, másképp siklik az ember keze, millió vízcsepp fokozza az ezer érintést, csókot... nem tudom előre kitervelt édes merénylet vagy csak a pillanat ihlette kezdeményezés, de nagyon beletaláltál...

Hátad mögé simulok és próbállak szorosabban magamhoz húzni, érezd mennyire finom, ahogy síkos testünk egyre nagyobb felületen simul egymáshoz... Teljes testemmel érzem, ahogy végigfut rajtad egy apró rándulás, ahogy kitárt ujjaim lassan, gyöngéden, ám mégis határozottan fenekedbe markolok majd kezeim előre csúsznak és öledbe, melleidbe kapaszkodva még jobban magamra feszítelek... már nem is tudom, melyikünk sóhajt fel, ahogy tarkódba csókolok, annyira izgató játszani az apró pihékkel, látni, egész tettel érezni ahogy végig futnak testeden az apró remegések... Ahogy megfordulsz, tekinteted keresem, de már előttem térdelsz.
Tiltakozni akarok, de érintéseid belémfojtják a szót... pontosabban szavak helyett más hangokat csalogatnak elő torkom mélyéről... aztán megkapom a keresett pillantást is, de milyet!
A legédesebbet, azt az intimen mély, egymásba fonódó tekintetet, amellyel tudomásul veszed, hogy mindenemet rád bíztam, amellyel közlöd, hogy nem bánom meg, a kölcsönös vágy egymásba fúródó szempára, az érj már hozzám-nézés, a farkamat épp elnyelni, kényeztetni készülő huncutság és a lüktető hímtag vágytól már-már nyöszörgő gazdája közti híres pillantás...

Végre könyörülsz rajtam és végtelenül lágyan, gyöngéden rámcsókolsz... azt hiszem soha nem öntött még el ilyen hamar a forróság hulláma, bizsereg, reszket az egész testem, és tudom, most nem sok kell már... tovább szeretném bírni, de ezeknek az ajkaknak nem lehet ellenállni, végtelen lassúsággal és alapossággal siklanak rajtam fel-alá, olyan mélyre fogadva, hogy érzem makkomon torkod szorítását... profi prostikat megszégyenítő tudással kényeztetsz, én meg attól szégyenkezem, hogy lábaim lassan felmondják a szolgálatot... kezdenek összemosódni a képek... még átfut az agyamon, talán túl erősen szorítalak, de aztán már csak hálát érzek, hogy határozottan a falhoz préselsz, támaszt nyújtva, de elvéve az elhúzódás lehetőségét vonagló csípőmtől. Mikor aztán cirógatva kutató ujjaid érzem ánuszomra tapadni, míg másik kezed rám fonódik és lágy, de határozott masszírozó-fejő mozdulatokkal segít rá arra az őrjítő nyelvmunkára, ajkaidnak nedves, forró érintésére, nem tudok ellenállni torkod hívásának, szívóerejének csak mély hördüléssel felrobbanok és elsöprő erővel tör rám a gyönyör...

Mosolyod az első képem a világról és ez jól esik... Halkan mondok köszönetet, csitítasz, hogy butaság, de tudom, ezt szavakon túl másképp is viszonozhatom és ez új erőket ad... egymást becézve szárítgatjuk egymást, de közben már átveszem az irányítást, lassan terelgetlek a háló fele... Mielőtt hanyatt fektetnélek, megcirógatom arcod és szemedbe nézve, lassan szétnyíló ajkakkal közelítek Hozzád... szeretném, ha beleszédülnél ebbe a csókba, szeretném ha minden pillanatát élveznéd, minden milliméternyi mozdulatot... annyira puhák az ajkaid, pár rájuk lehelt apró puszi után engedelmesen nyílnak szét finoman behatoló nyelvem előtt. Legszívesebben lehunynám a szemem, de erőt veszek magamon, most én akarok neked felejthetetlen kényeztetést nyújtani... mosollyal veszem tudomásul, hogy megremeg tested, ahogy mellbimbóidhoz érek... háááát, ha ennyire tetszik, többet is kaphatsz :-)) ... gyöngéden hanyatt fektetlek az ágyon és cirógatni kezdelek, és gyöngédségemért jutalom az öröm, látni, ahogy duzzadt málnaszemekké nőnek... legszívesebben rájuk vetném magam, de még húzni akarlak, mert tudom, hogy utána jobb lesz... arcommal simogatom melleid oldalát, közben mélyen beszívom illatod... aztán alig pár milliméterre bőrödtől, forró leheletemmel próbállak cirógatni... elégedetten látom, hogy mikor szétnyíló nedves ajkaim melleid fölé érnek, halk sóhajjal homorítasz, felkínálod őket nekem... el is fogadom, de egyelőre csak apró csókokkal halmozom el halmaid, körkörösen, egyre szűkebb ívben haladva csúcsaik felé. Önkéntelenül is utánam nyúlsz, hogy magadra vonj.

Gonosznak érzem magam, de csak érted, mikor karjaid fejed fölé hajtva fél kézzel összefogom csuklóid. Tekintetedben könyörgés... hogy mondjam el, hogy én is szeretném már elszabadítani visszafojtott vágyaimat, de érted-értünk nem teszem még? Miközben ajkaim nyakad ívén át, kulcscsontod imádni való gödröcskéit sem kihagyva visszatérnek melleid kényeztetéséhez, szabad kezem lehelet-finoman indul felfedező útra. Imádom csípőd gömbölydedségének és izmos combjaidnak kontrasztját, ujjaim lassan húzom fölfele combod belső oldalán... utolsó pillanatban kitérve nedveidtől csillogó puncid érintésétől... most már folyamatosan sóhajtozol, zihálsz, engem meg egyre jobban felizgatnak apró nyögdécseléseid, igyekszem minél többet kicsalni belőled, mert tudom, hogy akkor vagyok jó úton, ha egyre színesebb ez a gyönyörű szimfónia... Tested próbálod tenyerem alá simítani, lábaid felhúzod, hogy magasabbra emelhesd csípőd és hangosan nyögsz fel, mikor szeméremdombodra simított tenyérrel nyomlak vissza az ágyra... szóval szeretsz hangoskodni, édes?

És a gyöngéd, de erőt sugárzó, határozott mozdulatok is bejönnek, akárcsak nekem? Egy utolsó, vad nyelvcsatás csókváltás után lejjebb csúszom ágyékodhoz. És most van az igazi pillanata annak, hogy megcsodálhassam teljes szépségében pompázó, gyönyörű húsvirágod... nincs az a fotó, ami ezt visszaadhatná... szép vagy, tetszel ott lent is... Nem tudom mennyi idő telik el, míg csak gyönyörködöm Benned, de a hirtelen szünet csak fokozza vágyaid... csak remélni merem, hogy sikerült annyira felhúznom Téged, mint amennyire felizgattál korábban engem... csillogó puncid, mélyülő légzésed megnyugtató választ ad... előbb csak apró csókokkal szórom tele combod tövét, és azt a lemeztelenített területet, amely frissen borotváltan annyira érzékeny tud lenni...

Körbecsókolom a meghagyott kis pamacsot, majd vonalát követve ékezek majd szemmel láthatóan duzzadó nagyajkaidhoz... egész finoman harapdálom is őket, csak az ajkaimmal, nehogy fájdalmat okozzak... kipirulva támaszkodsz fel, hogy láss... pillantásunk találkozik és örömmel látom, hogy homályos már a tekinteted... épp jókor könyököltél fel, most tudok látnivalót nyújtani: nedveid pár cseppje lassan csorog ki belőled, most már nem tudom megállni, hogy végig ne simítsak puncidon nyelvemmel, felfogva őket... egyszerre nyögünk fel, te a várva várt érzéstől ejted vissza magad az ágyra, nekem meg nagyon ízlesz, és még többet szeretnék ebből a zamatos nektárból... úgyhogy még mindig nagyon lágyan érintve téged, kezdem felkutatni nyelvemmel a puncid...

Egyre gyakrabban vonaglasz meg ajkaim alatt, egyik kezed kezem keresi, ujjaink összefonódnak, ahogy nyelves csókot váltok kis és nagyajkaiddal... mikor már teljesen lucskos vagy, megnyalintom a csiklód... és majd beletörnek ujjaim... teljes szünet, míg újra lélegzethez jutsz, előbb megnyugtatóan puszilgatlak, majd gátad környékére kalandozik nyelvem, huncutul bebarangolja rózsás ánuszod környékét, de mielőtt tiltakozhatnál már visszatér szépséges kelyhedhez... és most már kíméletlen alapossággal, módszeresen kezdek lakmározni és te is érzed már, mi lesz a vége ennek... egyre hangosabb vagy, de minél jobban vergődsz, annál határozottabban mozgok együtt csípőddel...

Még látom szemem sarkából, ahogy szabad kezeddel melleid gyúrod, aztán végleg belefeledkezem csodálatos puncidba, már alig hallom sikolyaid, csak rábukok a csiklódra és miután nyelvemmel kitapintottam, gyöngéden szívni, szopogatni kezdem, míg sikolyod levegőért kapkodó hörgésé nem mélyül, míg egy utolsó, egyre magasabb hangú kiáltással el nem hal, folyamatosan rángó tested csillapodni nem kezd és elereszted végül combjaid közül a fejem... Feltornázom magam melléd, betakargatlak és a hátadhoz simulok és átölellek, arcod, hajad cirógatom, míg elalszol ....
Hozzászólások
További hozzászólások »
domesztosz ·
nekem nagyon bejön... imádom az orált és ez a történet pont azt részletezi. bár egy ilyen után nem elégednék meg ennyivel... :yum:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: