Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tóparti torna

Tűzött a nap, unatkoztunk egy kicsit az idei nyáron. A haverommal sétáltunk a falu tavánál, mikor azt vettünk észre, hogy bent lányok nevetgélnek. Természetesen besétáltunk a nádasnál kezdődő stégre, és nem várt látvány fogadott minket. Két lány úszkált a vízben, de azt is azonnal láttuk, hogy ruháikat a deszkákon hagyták. Nem ismertük őket, nem idevalósiak voltak. Legfeljebb ők is itt nyaraltak. Kicsit megszeppentek és elhallgattak, mikor megláttak minket, de már nem tudtak elég gyorsak lenni, így melleiket eltakarva várták a fejleményeket.
- Ti is jöttök? - kísérletezett az egyik, menteni próbálva szorult helyzetüket.
- Jobb innen a kilátás - nevettem vissza. Barátom pedig felnyalábolta a ruhákat az ölébe, és vitte ki a partra.
- Ne hülyéskedj! - kiabált rá a hosszabb hajú barna lány, de már nem tűnt viccesnek számára a dolog. - A bátyám agyon fog verni!
- Ha ideér- nevetett vissza Zsolt.

A lányok beljebb úsztak, de ruha nélkül nem volt esélyük a faluba menni. A tehenek és traktorosok biztosan megbámulták volna őket. Na nem jobban, mint mi.
- Van egy ajánlatom - sétáltam közelebb a mólón. - Nem bántunk benneteket, csak szeretnénk gyönyörködni egy kicsit.
- Azt lesheted! - kiabált ki mérgesen a szőke, de a barátnője már megnyugodott és leintette.
- Mire gondolsz?
- Rendezzünk egy kis tornabemutatót!
- Ti is?
- Ti szebbek vagytok! Kijöttök a stégre, mi pedig diktáljuk a feladatokat. Legyen mondjuk öt perc, és utána visszakapjátok a ruhákat.
- Csorgatni akarjátok a nyálatokat?
- Persze.
- Tudod, mit? Rendben - nevetett erőltetetten a barna, és megadóan elindult kifelé.

Kezét a puncija előtt tartotta, szép szőrös volt már neki. A másikkal kapaszkodott a korlátba.
- Csak együtt ér az ajánlat! - bátorodott fel Zsolt is.
- Szemetek! - állt dacosan a szőke továbbra is.
- Gyere már. Nem olyan nagy dolog! - nézett hátra a barátnője. Legalább jóképűek. Hadd izguljanak.
- Kezeket a csípő mellé! - mondtam tornatanárosan. Ott állt előttünk két középiskolás lány teljesen meztelenül. Melleik már szépen fejlettek voltak, a szőkének alig lehetett látni a világosszőke szőrzetét a puncijánál, a barnának viszont teljesen eltakarta. Tennem kellett valamit.
- Terpeszállás!
- Bunkó! - mérgelődött a szőke, de a barátnője leintette.
- Kezeket oldalra. Törzsfordítás!

Megmozdultak az isteni kis mellek, rezegtek feszesen. A bikinik nyoma pedig jól látható volt. Amatőr nudizók voltak a drágák.
- Séta a móló végére és vissza! - szállt be Zsolt is. Masíroztak szépen. Hátul a tangák vonala bizony izgató volt. Elől a puncik halmai simultak csábítón.
- Ugorj be a vízbe öcsi, mert kiveri a szemed a szerszámod! - gúnyolódott a szőke.
- Ha gúnyolódsz, visszavonom az ajánlatot! Forduljatok a tó felé! Terpeszállás! Szélesebben! Mit szólsz? - nevetett rám- Milyen szép puncik?
- Lehajolni! Bokafogás! - vezényeltem én is. Kezdtem begerjedni.
- Ne szórakozzatok! - indult felénk a szőke.
- Miért, akkor mi lesz?
- Gyere, hadd élvezzék! A bátyád is meg szokott lesni minket reggel, míg tornászunk! Ott sincs sokkal több ruha rajtunk- intette a barátnője.

Széles terpeszbe álltak, megfogták a bokájukat. Gyönyörű puncik nyíltak szét a szemünk előtt.
- 1…2…1…2.
- Most terítsetek a törölközőt a lécekre! Feküdjetek hasra! Megfogni a bokákat! Húzni a lábakat. Fel a fejet. Jó! Most forduljatok hanyatt! Terpeszbe a lábakat! Nyit- zár…nyit-zár…
- Letelt az öt perc- pattant fel a szőke. Most cseréljünk! Már toltuk is le a nadrágokat. Zsolt már meztelenül kiment a ruháikért, s hozta vissza.
- Szent a béke?
- Majd a torna után.
- Legjobban vízszintesen szeretek tornázni- nevetett a barátom. Utáltam a tornaórákat általában, csak focizni szerettem, de ha egy meztelen szőke lány diktálja a feladatokat, akkor persze más a helyzet. Csak egy kellemetlenségtől tartottam, ami Zsoltnál már be is következett: meredezni kezdett neki a farka.

A barna rá is nevetett.
- Első gyakorlat: futás a móló végére, megmártózni a vízben! Ez segített.
- Most pedig lassú futás a deszkákon oda-vissza!
- Hagy lobogjon! - szólt még mindig mérgesen a szőke, és belebújt a tangájába. A barna tanárnő azonban nem zavartatta magát. Lehet, hogy a suliban is szívesebben mennénk tornára, ha Szilvi néni is így tartaná! Még különórára is járnék.
- Fekvőtámasz! Csak a kezedre támaszkodj! - nevetett Zsoltra. Hülye egy helyzet. A kis szőke pedig olajozta magát, miközben minket figyelt.
- Hanyattfekvés! Terpesz-zár. Terpesz-zár…-szólt a következő parancs.
- Lejárt az idő. - szólt most a szöszi. Az igazságérzete azért dicséretes. Leheveredtünk a mólón. Zsolt a barna mellé hasalt, én pedig a szőke elé ültem.

De rajta volt tanga. Igaz, kicsi kis sárga csík mindössze.
- Milyen szép a puncid- tanulmányozta Zsolt nyíltan a barnát. Gyönyörűen simulnak egymáshoz az ajkak. Szerintem a szájak mindig hasonlítanak a nők puncijához.
- Annyit láttál már?
- Apám nőgyógyász.
- Voyeurködsz?
- Nem kell. Sok nő nem szégyenlős. Nyisd szét kicsit a lábad. Óh, feltűnt egy kis pink.
- Te meg fordulj hanyatt! Hadd lássam, mekkora az a cerka.
- Jókedvében 28 centi.
- Ne hazudj! Vagy most ilyen rossz kedvű? - hanyatt fordult és széttárta a combjait. - Ilyen társaságban?

A szöszi nem mutatott hajlandóságot.
- Bekenjem a hátad?
- Kösz, már megcsináltam. Csorog a nyálad?
- Neked nem csorog semmi?
- Ha téged nézlek, nem. Zsolt ujja közben elmerült a rózsaszínségben. Aztán a másik is.
- Legalább menjetek arrébb- szólt rájuk a szöszi. Szót fogadtak.
- Te nem szoktál…- próbálkoztam még egyszer.
- Barátom van.
- Az akadály?
- Nekem igen. Mást nem kívánok. De ha megígéred, hogy nem, okoskodsz, levetem a tangát. De mindent a szemnek. Gondold meg! Ha felizgulsz, neked lesz rossz. Beleegyezően bólintottam. Felállt, letolta a bugyit.

A szőrméje háromszögre volt vágva a hasán és a puncija teljesen borotvált. Hasra feküdt.
- Legalább feküdj hanyatt! Szót fogadott. A puncik épp illeszkedtek, de a csikló azért kikandikált egy kicsit.
- Te szoktad borotválni?
- Persze. Szerintem kulturálatlanság, ha nem formás. Zsolt közben eltűntette a farkát a barna puncijában és a nevetés lassan nyögésbe ment át. Aztán csend lett.
- Te tiszta hülye vagy- fogadta a barátnője a vízből a mosakodás után kikászálódó barnát.
- Miért? Jól esett.
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
15292
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Hat ennek sok ertelme nem volt! Miert is irtad le???

gyak ·
Csöpög a hímsovinizmustól...

Marky ·
Igaz történetnek szerintem jó.Ha fantázia,akkor 1 kicsit kevés.

Úgy gondolom igaz. 9 pont.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: