Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Többéjszakás kaland

Egy szegedi konferencia és kiállítás alkalmával történt meg velem amiről most írok. Nagyon fárasztó és kimerítő volt az egész, már az egészet a pokolba kívántam. A szomszéd kiállítói asztalnál egy fejjel alacsonyabb szőke, göndör hajú, nálam idősebb, harmincas évei elején járó leányzóval szóba elegyedtem akit már régebbről is ismertem. Ő már-már kezdte elfeledtetni velem a húzós nap dolgait azzal, hogy vidáman reagált minden egyes felhozott témámra, melyet két kuncsaft között próbáltunk lefolytatni. Egyre jobban felbátorodtam azon, hogy kétértelmű mondataimat abszolválta minden sértődés nélkül. Megkérdeztem tőle, hogy nincs-e kedve megmutatni a belvárost, mert én még nem nagyon ismerem és szívesen venném a kalauzolását. Ő rögtön belegyezett.

Estefelé a kiállítás után összefutottunk és javaslatára beültünk egy krimóba. Sajnos én vezettem és nem nagyon tudtam feloldódni, de a hangulatom szép lassan jobbra fordult, ahogy a korsók egymás után ürültek ki a leányzó kezében és egyre inkább lazábban beszélgettünk életünk ügyes-bajos dolgairól. Addig-addig két értelműsködtem, hogy rákérdezett a dolgok velejére - Konkrétan, hogy mit is szeretnék. Minden lazaságom ellenére meglepett a kérdés, de zavartságom kb. egy másodpercnél nem tartott tovább és kiböktem, hogy az éjszakát vele szeretném tölteni. Vártam a negatív, sértődött válaszát, de Ő csak bólintott és mondta, hogy akkor talán induljunk is el. Autóba pattantunk és már robogtunk is a szálloda felé. Alig léptünk be a szoba ajtaján máris átöleltem hátulról és lehajolva a keskeny, pici ajkát csókoltam, melyről csak úgy sugárzott az izgalom. Éreztem, hogy nekem is remegni kezdett a térdem, de rögtön ellensúlyoztam a blúzocskája gombjainak kigombolásával. Megpillantottam habfehér melltartóját és teljesen elvesztettem a fejem és már csak az vezérelt, hogy mielőbb felfedezhessem teste minden egyes négyzetcentiméterét és már azon kaptam magam, hogy a szoknyájától is megszabadítottam.

A hátára fektettem és a bugyiján keresztül a szemérem dombocskáját kezdtem el simogatni. Letérdeltem az ágy elé és befurakodtam a bársonyos combjai közé és szinte lehelet finoman a punciján végighúztam a kezem persze mindezt még mindig a selyem bugyin keresztül és a nyelvem hegyét meglibbentettem a csiklója környékén. A külső szeméremajka hatalmasra duzzadt és éreztem, hogy nagyon benedvesedett. Hirtelen felpattant az ágyról, nagy ijedségemre, de csak azt mondta, hogy gyorsan lezuhanyzik. Megvártam míg végzett majd én is villám gyorsasággal így tettem. Már bebújva az ágyba várt rám. Éreztem, hogy a szívem százszorosára gyorsul. Hozzá bújtam és máris ráléptem a tettek mezejére és a forró ajkait csókoltam. A fülcimpájának szopogatásától még jobban beindult és szorosan a hajamba kapaszkodva, túrva irányítani kezdte a tevékenységem. A mellbimbóinál egy jó ideig elidőztem, majd szép lassan lefelé haladva elértem a köldökét és mint egy stációnal, itt is felfedező körutat szerveztem a nyelvemnek és az újbegyemnek. A bugyijától már természetesen nem kellett megszabadítanom, így annak gyönyörű látványa szinte megigézett. A szemérem dombocskája is kapott egy kis kényeztetést, de már láttam, hogy nem húzhatom tovább az időt, így a nyelvem átvette a főszerepet és hol teljes egészében, hol csak a hegyével teljes beható vizsgálatot végeztem. A szemérem ajkai hatalmasak és már nagyon nedvesek voltak, a csiklója szinte ki akart pattanni a helyéből úgy ágaskodott és ez nem túlzás. Az újbegyem is beleszólt az akcióba és már azon kaptam magam, hogy a főbejárat előtt toporzékol.

Azt hittem én tudatlan, hogy ez még korai, de egy pillanattal később már a nagyszobában volt az ujjam, mert egy pillanat alatt rátolta magát. Nyelvemmel óvatosan, lassan a csiklója körül kezdtem körözni és kis idő elteltével határozott mozdulattal a leányzó fölhúzott magához és ügyes irányítással péniszemet a puncijához irányította és amikor megtalálta a kellő pozíciót lendületesen magába húzott…tövig és ritmikus mozgásomat egyre inkább felgyorsította úgy, hogy közben végig a hátsómat markolva az péniszem mozgási amplitúdóját kb egy centiméterre korlátozta. Azt hittem az elején, hogy így gyorsan el fogok élvezni, de meglepő módon Nála következett be az orgazmus. Ahogy lecsillapodott kicsit kiszálltam, majd gyengéd simogatással rövid időn belül ismét felizgult, de most már én vettem át az irányító szerepet és mint gyorsan tanuló nebuló, a picit feneke alá nyúltam és megemeltem azt egy-két centit és ágaskodó dárdámat máris a már ismételten nedves punci mélyére toltam. Lökéseim szép lassan felgyorsultak, de úgy döntöttem, hogyha már eddig kibírtam orgazmus nélkül akkor legyen benne egy kis változatosság is, így megkértem, hogy forduljon hasra.

Villámgyors mozdulatokkal megperdült és már azon kaptam magam, hogy se nem hason se nem térdelve, hanem a kettő közötti állapotban a popóját magasra kipuccsítva felém irányítja azt. Olyan hihetetlen módon könnyen és gyorsan hozzáfértem, hogy az már leírhatatlan. Itt már úgy éreztem, hogy nem koncentrálok orgazmusom visszafojtására és szabadon engedtem testemben cirkuláló energiákat, hogy találják meg a nekik legmegfelelőbb utat. Néhány perc elteltével éreztem, hogy iszonyú általam még eddig soha nem tapasztalt orgazmus elé nézek, így megkérdeztem, hogy nem gond ha elélveznék. Válasza egyértelműen pozitív volt…. Hatalmas forróság öntött el és éreztem, hogy hangomat sem tudom türtőztetni. Orgazmusom életem során talán ekkor tartott a legtovább, de közben azt is éreztem, hogy a lány tudatosan képes irányítani testét és remegése egyértelműen az ismételt orgazmusára utalt.

Letusoltunk ismételten, majd elaludtunk. Hajnali 4-5 között arra ébredtem, hogy péniszemet masszírozza és az kezd ágaskodni. A konferencia kezdés előtt 5 perccel érkeztünk meg a kiállításra addig folytattuk szeretkezésünket. Félelmetesen jó volt vele… Többször megismételtük ezt a kiállítások alkalmával. Talán következő történetemben erről is mesélek.
Hasonló történetek
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
A-dó ·
Elmegy egynek a sok gyenge között... 4-5 pontot ér

Bonita ·
Nem vagy öreg, és nekem tetszett!

Livica ·
Nekem tetszett. De miért kellett megkérdezni, hogy nem baj-e, ha elélvezel?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: