Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Több, mint barátság

Körülbelül másfél hónapja felhívott egy ismerősöm, hogy lenne számomra egy jó munkalehetőség. Egy biztosító non-stop ügyfélszolgálati teendőit kellene ellátni, délután négy és reggel nyolc között, illetve hétvégén: telefonokat felvenni, ügyet intézni, ha baj van orvosi segítséget küldeni és elvégezni az ezekhez kapcsolódó adminisztrációt. Egy másodperc habozás után igent mondtam. Néhány nap múlva már a főnök szobájában ültem, öltönyben, nyakkendőbe. Jó hatást tehettem rá, mert gyakorlatilag azonnal felvett. Azért is örültem ennek a lehetőségnek, mert szeretek egyedül lenni, úgy dolgozni, hogy nem téblábol körülöttem senki. Már a betanulási idő alatt, melyet a nappalos kollégákkal töltöttem, vártam, hogy végre egyedül maradhassak. Ha magamban vagyok, jobban tudok gondolkozni, hiszen nem kell folyton arra figyelni, mit mondanak mások, elvagyok saját magammal.

Mások jelenléte megzavarja a belső csendet, zavarba hoz. Ilyenkor nem vagyok önmagam, mások gondolatait szajkózom vissza. Ha a másik mosolyog, nekem is azt kell tennem, ha szomorú, látszódni kell rajtam a részvétnek. Nem mintha nem éreznék együtt másokkal, csak nem tudom kimutatni. A kellemetlenségek elkerülése érdekében inkább kerülöm a társaságot. Sokszor megrémülök, hogy fogok barátnőt találni, ha nem ismerkedem. Már elmúltam húsz, de eddig még semmi. Azt hiszem, valójában csak a szex hiányzik, a másik nem iránti érdeklődésem ennyiből áll. Ha meglátok egy lányt kivágott blúzban, miniszoknyában, máris begerjedek. Ilyenkor legszívesebben odamennék hozzá:
- Jó tested van, hadd fogjam meg a pinádat! Ez a képsor el is indul bennem, úgyhogy megpróbálok gyorsan valami másra gondolni. Mihelyt érzem, hogy már nem feszíti a nadrágom semmi, megnyugszom. Úgy látszik bennem az ösztönöknek nincs kontrolljuk, önálló életre kelnek, ha megpillantanak egy jó nőt. Ha viszont nem indul be a fantázia, akkor mire jó az egész. Hát erre. Hogy epekedjünk a nők után, aztán pofára essünk. Erről szól az élet: vadászat, melyben sosem érünk lőtávon belülre. Ha néha el is fogja az ember a vadat, az mindig elszökik. Ez egy olyan küzdelem, melyben nem a vad, hanem a vadász sebesül meg.

A reggeli buszon-zötykölődés is sokszor tartogat kellemetlen meglepetéseket. Ilyenkor még nő sem kell, hogy felágaskodjon. Mindig drukkolok, hogy ne jöjjön öreg néni, akinek át kell adni a helyet. Az első ügyelet eseménytelenült telt. Talán ha három-négy telefonhívást kaptam. Kicsit idegen volt még az iroda, de gyorsan megszoktam és otthonosan kezdtem el benne mozogni. Két falán teljes szélességben ablakok sorakoztak. A rövidebb oldal egy tűzfalra nézett, a hosszabbik pedig egy többszintes társasház ablakaira. Az iroda és a társasház között kis udvar van néhány fával és bokorral, melyek nem gátolták meg teljesen, hogy be lehessen látni a szomszédos ablakokon. Én ez ellen reluxákkal vagyok védve, szomszédaim függönnyel. Néha kicsit zavar, hogy mások látják, mit csinálok. Kezdett esteledni, a tárgyakat kontúrja egyre elmosódottabb lett. A villanyt direkt nem kapcsoltam föl, csak a számítógép monitorja adott némi világosságot. Ott ültem a félhomályban egymagam. Hét órára vártam egy lányt, megbeszéltük, hogy bejön hozzám és megnézi az új munkahelyemet. Vandának hívják. Helyes lány, ő is magányos lélek, mint én. Nincs közöttünk semmi, fel sem merült, hogy járjunk. Pedig jó alakja van. Hosszú, sötétbarna haja, barna szeme. Hazudnék, ha azt mondanám, soha nem gondoltam a szexre vele kapcsolatban. Nagyon is.

Néha határozottan azt érzem, hogy egyre gondolunk, hogy ő is azt akarja. Múltkor, amikor masszíroztam a nyakát, felállt a micsodám. Erre abbahagytam és hátat fordítottam neki. Felém fordult és kérte, hogy folytassam. Nem volt mit tenni, megfordultam és visszamentem a székéhez. Biztosan meglátta az izgalmamat, lehetetlen, hogy egy nő ne vegye ezt észre. Folytattam a masszírozást és megint felágaskodott, mégsem mertem tovább menni. Először a nyakát masszíroztam, majd lejjebb a gerince vonalán. Finoman, az ujjaim hegyével nyomkodtam, majd tenyeremmel az egész hátát dögönyöztem. Ismét feljebb masszíroztam, de már nem csak a nyakát, a vállát is, a karját. Itt egy pillanatra megérintettem a mellét… Később ezt elmeséltem egy haveromnak, aki követelte a történet folytatását… Vanda megkért, hogy ne hagyjam abba. Kissé rekedtes volt a hangja, úgyhogy akár arra is gondolhatott, hogy a melle simogatását ne hagyjam abba. A dolognak mégsem volt folytatása.

Csöngettek a bejárati ajtón. Ez ő lesz – gondoltam, ilyen későn már csak ő jöhet. Tudtam, hogy a portás majd beengedi, ezért nem mozdultam a helyemről, tovább böngésztem az interneten. Aznapra ez volt az egész programom, úgyhogy örülnöm kellett volna Vanda érkezésének, ám én mégsem éreztem semmi különöset. Azt gondoltam, úgysem fog történni semmi. Hallottam, amint cipőjével végigkopog a hosszú folyóson, melynek legvégéről nyílik az iroda. Figyelmesen először bekopogott, majd lenyomta a kilincset és belépett a helyiségbe. Nagyon csinosan volt öltözve, túlságosan is csinosan, az alkalomhoz egyáltalán nem illő módon. Fekete bőrcipőt viselt, nem volt rajta harisnya. Rövid bordó szoknyája két fehér combjának közepéig ért, kiemelve ezzel széles csípőjét és hosszú lábait is. Felül mindössze egy fekete topot hordott. Jól nézett ki, tényleg. Talán kihívó öltözete, szabadon hagyott hasa tette, de másként néztem most rá, mint korábban. Mikor belépett felkapcsoltam a villanyt, így láthattam arcán az örömöt, amikor megpillantott. Hirtelen egész más lett a légkör. Talán a múltkori masszírozás tényleg elindította benne azt, amit bennem is.

Felálltam a székről és odamentem hozzá. Hirtelen megcsapott parfümjének illata. Nagyon szerettem azt az édes, nehéz illatot abban a pillanatban. A szokottnál hosszabb ideig tartott a két puszi kiosztása arcának két felére. Mint a mágnes, úgy vonzott bőrének érintése. Egy pillanatra megérintettem hideg, meztelen karját is. Odahúztam egy széket neki az enyémmel szemben, majd mindketten leültünk. Bal lábát keresztbe fonta, úgy, hogy lábujjai pont felém mutattak. Kezdetben elég távol ültünk egymáshoz, szokatlan volt ez a bensőséges hangulat kettőnk között.
- Könnyen ide találtál? – kérdeztem.
- Aha.
- Örülök, hogy itt vagy. Fáj még a hátad a múltkori masszírozás óta?
- Egy kicsit.
- Mi lenne, ha újból megmasszíroznám?
- Nem is tudom. – kacérkodott Vanda. Csak finoman, nehogy összetörd a csontjaimat az erős kezeddel. Közelebb gurultam a székkel, ő pedig megfordult, keresztbe rakott lábait oldalvást becsúsztatta a szék alá.

Már teljes volt a sötétség odakint, eszembe is jutott, hogy a reluxákat le kellene húzni, de már nem akartam ezzel foglalkozni. Ahogy kezem a nyakát érintette, már tudtam, ez az este más lesz, mint a többi. Vandával voltam elfoglalva és az ő édes kis nyakával, hátával, karjával. Végig simítottam tenyeremmel hátát, megmarkoltam karját, úgy, mint múltkor, de most nem álltam meg itt. Hátulról melleire csúsztattam kezem és megmarkoltam. Innen kezdve már nem tudtam nem a lényegre térni. Átölelve tartottam, a nyakát és arcát csókoltam, kezemmel melleivel játszottam. Ő hagyta, tűrte minden mozdulatomat és ezzel csendben bátorított. Mellbimbói érintésemre felágaskodtak, szinte átdöfték a ruhát. Elöntött a forróság, a külvilág már nem létezett számomra. Láttam, éreztem, ahogy mind szaporábban szedi a levegőt. Beletúrtam hosszú hajába, simogattam, ahol értem. Arcom hátulról az ő arcához raktam és fentről csodáltam minden porcikáját, mintha az ő szemével néztem volna testét.

Mellei még nagyobbnak látszottak, dereka innen még karcsúbb volt, csípője jobban kerekedett. Nőiessége még szembetűnőbb volt. Lábait egy gyors mozdulattal kihúzta maga alól, de továbbra is összeszorítva tartotta. Megfordítottam a széket, hogy egymással szemben ülhessünk. Lassan közelítettem ajkai felé. Hosszan játszadoztunk egymás nyelvével, bejártuk a másik szájának minden szegletét. Éreztem a rágó ízét, amit még belépéskor vett ki. Arcát kezem közé vettem, majd hosszú túrára indultam hegyen-völgyön át, mindig csak dél felé. Végighúztam kezem mellein, követve azok vonulatát. A derék völgyét végigjárva lassan közeledtem az erdőben megbújó barlanghoz. Ekkor önkénytelenül széttárta combjait. Felálltunk mind a ketten. Vanda lenézett rám és megpillantotta a nadrágon keresztül ágaskodó férfiasságomat. Pólómat kihúzta a nadrágból és elkezdte simogatni mellizmaimat, hasamat. Ő is beletúrt hajamba és megcsókolt. Levette pólómat, én az ő topját. Kezdte kicsatolni övem, én ügyetlenül lehúztam szoknyáját. Egymás szemébe néztünk és elnevettünk magunkat, mert kezeink összegabalyodtak a nagy igyekezetben. Lekapkodtunk magunkról mindent és ott álltunk egymással szemben anyaszült meztelenül.

Ő odament az egyik íróasztalhoz, és ráült a sarkára, pont az ablakkal szemben, lábait kissé széttárva. Közelebb mentem, csókoltam nyakát, vállát, melleit. Mellbimbóját számba vettem és szívtam, ahogy tudtam.
- Harapdáld is! - szólt rekedt hangon. Én megharaptam, erre még jobban felágaskodott. Hímvesszőm közben combját verdeste és az érintésektől egyre jobban begerjedtem. Ő ezt észre vette, két combjával közrefogta és összeszorította, majd elkezdte dörzsölni le-föl. Úgy csavargatta péniszem, mint egy óvodás kislány a gyurmát. Nagyot nyögtem erre, mire ő abbahagyta. – nem akarta, hogy egyedül élvezzek el. Szorosan megfogta fejem és lenyomta jó mélyre, félreérthetetlenül. Nem borotválta magát szerencsére, én ezt szeretem. Először egy hirtelen mozdulattal orromat nekilökte szeméremajkaihoz, majd lazított egy kicsit a szorításon, így elkezdhettem használni nyelvemet. Először csak kívül cirógattam ajkait, majd ujjaimmal széthúztam őket és belülről is nyaltam a nedves punciját. Középső ujjammal simogatni kezdtem csiklóját, mely eddigre már teljesen merev volt. Nyomta, szorította a fejem, majd megkért, hogy dugjam be az ujjamat.

Megtettem neki, ameddig csak lehetett feldugtam középső ujjamat.
- Rakd be mind a kettőt! – sóhajtotta. Megtettem ezt is.
- Keresd meg a G-pontomat! – kérlelt szinte már alig hallható hangon. Ki-be húzgáltam ujjaimat a hüvelyében, leginkább fent simogatva ujjam begyével, keresve a kitüremkedést. Meg is találtam, éreztem, hogy összerázkódik érintésemtől. Először csak szépen lassan, majd egyre gyorsabban. Én is kezdtem eljutni az izgalom csúcsára. Amikor láttam rajta, hogy mindjárt elélvez, kihúztam kezem és egy mozdulattal behatoltam péniszemmel hüvelyébe. Hímvesszőm elért egészen a méhéig, ahogy ki-be húzogattam. A lökésektől meg-megmozdult az asztal. Vanda combjait teljesen széttárta, mintha guggolt volna, én kezemmel még jobban toltam széjjel, miközben ő átkarolt. Ujjait hátamba mélyesztve mentünk el, én egy nagy nyögéssel kicsit előbb, majd apró sikkantásokkal ő is… Lábamból kiment minden erő. Vanda fejét vállamra helyezte, én izzadtságtól nedves hátát és nyakát cirógattam. Lábait átkulcsolta derekamon és így maradtunk egy pár percig.
Hasonló történetek
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Cherry ·
Egész jól indult, kimondottan izgató. A végét viszont mintha elharapták volna.

Kéne még írnod! Van hozzá tehetséged és fantáziád is. Némi kitartás jó lenne még.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: