Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Titokzatos vágyak 2.

Gondban voltam. Mivel tudnék ezek után előrukkolni? Nem maradhatok le, meg kell őt lepnem valamivel, ahogy ő tette velem a múlt héten. Egy álmom adta meg a választ töprengéseimre. Álmomban láthatatlanná váltam egy varázsszer segítségével, és egyik kalandból a másikba keveredtem, egyre merészebb és merészebb helyzetekbe. Órákat töltöttem el magamra zárt női öltözőkben a Palatinusban és a Gellértben. Áruházi fehérneműosztályokon kísérgettem láthatatlanul a D melltartókat próbáló kebelcsodákat. Éjszakáztam hírességek hálószobájában, feküdtem masszázsszalonok nyikorgó ágyai alatt, éjszakai klubok, swinger partik hívatlan vendégeként szerepeltem. Persze ez mind csak az álomban történt meg, de miért ne lehetne megvalósítani belőle ezt-azt? Tényleg! Miért ne! Stílusosan akartam a meghívómat elküldeni a következő kalandunkra, ezért bejelentkeztem a talk-showra egy lehetetlen történettel.

Fantáziám nem ismert lehetetlent, így be is válogattak egy műsorba. Előre kajánkodtam magamban, elképzelve megdöbbenését, mikor bevonulok a stúdióba. Hiába nem volt élő adás, a nézők és a felvételen dolgozók előtt nem adhatja ki magát! Meg is volt az örömöm, mert amikor bejelentett a keresztnevemen, és tapsvihar közepette bevonultam, hirtelen nem tudott, mit szólni, és csak bámult rám, mintha az Úristen sétált volna be a stúdióba. Egy teljes percen át farkasszemet néztünk, aztán észbe kapott, és ment tovább a műsor (azt a percet persze kivágták…). Kérdéseire válaszolva, tudattam vele a szövegemben elrejtve, mikor hol akarok vele találkozni. Rajta kívül senki se érthette az utalásokat. Másnap ott volt a megbeszélt helyen, elismerő mosollyal az arcán, az előző napi ötletemért. Türelmesen várt, hogy mivel rukkolok elő.
„Holnap este be akarok jutni a lakásodba, hagyd a kulcsot a kaspó alatt!” – mondtam magabiztosan. „Holnap nem lehet, jön a barátom” - ellenkezett. „Hármasban leszünk, én láthatatlanul a gardróbszobában.” – mondtam, és láttam, hogy azonnal kapcsolt.

Live show a barátjával, csak nekem! Bólintott. Elváltunk. Másnap megvártam a háza előtt, míg barátja megérkezik, és bemegy a lakásba. Ahogy felgyulladt a lámpa az étkezőben, besurrantam, és elfoglaltam a helyem a hatalmas gardróbszobában. Nem sokat váratott kedvesem, hamarosan felbukkantak mindketten egy-egy pohár borral a kezükben. Eleinte megelégeltem a sokat mondó hangokkal, a többit a fantáziámra bíztam. Cuppanások, zippzárak surrogása, ruhák neszezése, sóhajok, és szerelmes szavak suttogása. Önfeledten, csukott szemmel izgattam magam. Mikor meghallottam az ágy reccsenését, kitártam kissé a gardrób ajtaját. Kedvesem, velem szemben térdelve, éppen tövig nyelte be barátja farkát, de közben egyenesen rám nézett, és kacsintott egyet! Intettem neki válaszul, és kényelmesen elhelyezkedtem a földön. Ez volt a rendezői székem, innen kommunikáltunk, gesztikuláltunk egymásnak, miközben barátját mindig úgy helyezte, hogy az háttal legyen nekem.

Egy-egy ráutaló kézmozdulatom elég volt, hogy megértse utasításaimat, mikor és meddig csókolja szájon, nyaldossa különböző testrészeit, harapdálja mellbimbóját, húzza végig nagyon lassan nyelvét a heréin, fel a farka tetejéig, majd vissza. Ha tudta volna a barátja, mitől ilyen heves ez az éjszakája, nem élvezte volna azt oly kéjesen. Aztán magamhoz intettem a drágát. Ő ügyesen kimentette magát, ( a fürdőszoba a gardróbból nyílt) és bejött hozzám, egy kis nyalakodásra. Odáig vittük a dolgot, hogy előbb töltöttem meg a száját kilövellő magommal, mint a barátja! Végül eljött a mi időnk, háttérben barátja horkolásával észbontó ütemben szerelmeskedtünk, e közös játék izgalmától felhevülten. Már nem kellett semmit mondanom, az elmúlt órák alatt, a rendezői székből adott utasításaim alapján minden vágyamat, sóhajomat-óhajomat megismerte!

Hosszasan elidőzött nyelvével a lábaim között, többszörösen benedvesítette a gát tájékát, a heréket, a combtövet, és csak nagy sokára tért rá az ekkorra már feszes vigyázban álló ezredesre. Majd ismételgette e kört újra és újra. Még az éjszaka közepén búcsút vettem mit sem sejtő barátjától és kedvesemtől, aki megígérte, hogy nem marad adósom…
Hasonló történetek
20872
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: