Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Titkos éjjel egy osztálytárssal

Osztálykirándulás volt, éppen a legjobb barátnőmmel Petrával beszélgettünk amikor az osztályfőnök szólt, hogy ki lehet menni este a városba ha akarunk. Mindenki kiment kivéve Petra és én. Mi inkább csendben iszogattunk a faházunkban. 2 órával később kopogtattak, az osztályfőnök volt az.
- Ne haragudjatok, de Bence nagyon részeg a többiek hozták vissza, de ők újra a városba indultak, de nem merem egyedül hagyni nehogy elkóboroljon, nekem viszont a fő faháznál kell lennem esetleg egy kis ideig figyelnétek rá? Ha lefektetem azonnal elalszik, nem fog zavarni.
-Rendben.-válaszoltuk egyszerre Petrával.
Újabb 1, 5 óra telt el és láttam Petrán, hogy mindjárt bealszik.
- Feküdj le nyugodtan!  Látom hogy mindjárt elalszol!
- És Te? -kérdezte.
-Ne aggódj én is megyek csak le lökdösöm Bencét a földre. Jó éjt.
- Neked is.- válaszolta.

Gyorsan átöltöztem pizsibe, mikor hátrafordultam láttam, hogy Bence szeme nyitva van. Szám elé téve a kezem próbáltam elfedni sikításom.
- Te meg mióta vagy fenn ? - kérdeztem mérgesen.
- Hát a bugyid és a melltartód egyformán vörös és csipkés. Jól láttam? -röhögcsélt.
- Te kis..
- Remélem, nem csúnyát akarsz mondani -vágott közbe.
- Mássz le az ágyról és menj át a saját faházadba.
- Nem akarok, lusta vagyok. -mondta flegmán. Inkább beszélgessünk.
- Mi ketten? 
- Hát igen..miért ne? Van amit tudni akarsz rólam?
- Éppenséggel van. Miért utálsz? -kérdeztem őszinte kíváncsisággal.
- Nem utállak.
- Akkor? 
- És Te miért ?
- Én sem utállak.
-Akkor ez vicces. - mondta és elmosolyodott.
- Bizonyítsd be, hogy nem utálsz. -mondtam határozottan mondjuk, mondj kedveseket.
- Hát olyat nem tudok, de ilyet igen...-s ekkor megcsókolt.
Nem tudom mi történt velem, de visszacsókoltam.
Simogatni kezdett, majd csókolgatta a nyakam. Aztán lassan elkezdte levenni rólam a pizsim.
- Bizonyítok? - kérdezte kacéran.
- Igen..-lihegtem.
Aztán én kezdtem el kényeztetni. Megszabadítottam a farmerétől, aztán elkezdtem csókolgatni a nyakát. Kirázta a hideg, majd tovább folytattam a hasánál belecsókoltam a köldökébe közben a belső combját simogattam. Hirtelen a hátamra fordított és ujjazni kezdett.,Felszisszentem. Petra mozogni kezdett, mind a ketten odanéztünk reflex szerűen, de csak hasra fordult. Majd Bence folytatta a nyelvével először lassan, majd egyre gyorsabban..beleharaptam a párnámba és a haját túrtam. Bizsergett minden porcikám  és már éreztem, hogy mindjárt végem, ez Bencének is feltűnt és egy erősebben és gyorsabban, érzékien kezdte csinálni, aztán hirtelen mindent izmom megfeszült és remegni kezdtem. Elmosolyodott.
Nem szóltam semmit csak rá markoltam férfiasságára és a makkját kezdtem nyalogatni, majd bekaptam az egészet és szívogatni kezdtem és lassan elkezdtem szopni majd egyre gyorsítottam a tempón éreztem, hogy nem bírja sokáig így miközben a számmal kényeztettem a kezemmel is rá segítettem miközben vertem neki.
-Hova kéred ? -lihegte.
-A számba.-válaszoltam nyújtva a nyelvem.
Ebben a percben már spriccelt is, nagyot nyeltem. Bence szemei csillogtak.
- Hát ez fantasztikus volt. - mondta halkan és lágy csókot lehelt a számra.
- Igen. - mondtam kicsit kábultan.
15 percig csak feküdtünk egymáson amikor éreztem a lábammal hogy férfiassága már megint duzzad. Hirtelen odanyúltam, mire újra vigyorogni kezdett.
- Akarod? 
- Te kis..telhetetlen. - leheltem.
Egy mozdulattal újra a hátamon voltam és szét tárta lábaim. Aztán a szemérem dombomhoz dörzsölte a farkát és egyre lejjebb haladt, mígnem teljesen benevesített. Befogta a szám, aztán hirtelen bevágta tövig. Beleharaptam a kezébe, ettől még jobban begerjedt. Erősebben kezdett el bennem mocorogni és lefogta mindkét kezem. Egy másodperc alatt kutyapózba kerültünk és úgy kezdett dugni.
-Keményebben. - szóltam neki könyörögve.
- Ekkor gyorsított és paskolni kezdte fenekem.
Éreztem, ahogy elmegy minden erőm és újra vad remegésbe kezdtem.
Aztán én leptem meg mire kettőt pislogott már lovagoltam rajta. Először csak előre hátra dülöngéltem rajta, majd gyors lovaglásba kezdtem és közbe nyakára leheltem apró csókokat.
-Szeretlek - suttogta.
Nem akartam hinni a füleimnek. Könnyezni kezdtem..de lovagoltam tovább ekkor mind a ketten egyszerre elelveztünk. Éreztem, ahogy belém lövelli az összes anyagot és szétterül bennem.
Hangos lihegésbe kezdtünk.
-Megbántad vagy miért sírsz? - kérdezte ijedten.
- Én csak...meglepődtem...
- Azon hogy szeretlek? -kérdezte könnyedén.
- Igen mert..- ekkor kopogtattak. Gyorsan betakaróztunk nyakig úgy megijedtünk.
- Bocsánat Bence jól vagy?  Kijózanodtál? Akkor menj át most már légy szíves a faházadba.
- Mindjárt tanárnő.- mondta Bence.
- Most Bence. Tekla is már szeretne aludni.
- Ha akar még maradhat egy kicsit..- vágtam közbe.
- De hát ti utáljátok egymást.!
- Megbeszéltük- mondtuk kórusban.
- Ennek örülök, na jó 5 perced van és vissza jövök.
- Na végre elment öltözz!
- Igen is főnök!
Miután felöltözött csókolózni kezdtünk ekkor benyitott az osztály főnök.
- Tudtam.- nevetett.
Kijönnétek fiatalok?  Csak, hogy ne ébresszük fel azt aki aludni akarna.
- Hát ha arra nem kelt fel, hogy mi.. - ekkor oldalba vágtam.
-Mondja tanárnő!  - mondtam lazán.
- Azt csináltok amit akartok, de nem szeretném, hogy akkor ess teherbe amikor én vállalok felelősséget értetek. 
-Nem fogok tanárnő. Mehetünk?
Bólintott.
Bence szorosan átölelt és hosszú csókkal köszönt el.
- Én is Téged.- Csak ennyit mondtam és értett mindent.
Forró csók.. ez volt az utolsó búcsú csókunk.





A történetnek van folytatása, ezek az első írásaim, de ha nagyon rossz inkább nem folytatom.
Kérek kritikákat, tanácsokat és ha tetszik lájkokat!:)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tapaizsofi ·
Nagyon jó folytasd!!

kajada ·
Nem túl komplikált, de nem rossz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: