Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

TH és CyS = 2 banda, 10 hülye -- 1. rész ^^

1. rész:



Ének: Zoe Gestirn -->
Haj: vállnál kicsit tovább érő szőke haj, vörös, kék, pink, zöld, fehér, fekete, lila, barna, naracs melírral.
Szem: kék.
Alkat: csajos. Inkább TÚL csajos.

Gitár/1: Hannah Rosenfelt-->
Haj: fekete haj, és pink, platina melír.
Szem: fekete.
Alkat: alkarta mellben és se*ggben pont jó de azé vékony.

Gitár/2: Mia Hoch-->
Haj: szőkésvörös haj piros és fehér melírral.
Szem: barna, kissé pirosas.
Alkat: vékony, há mien? XD

Basszusgitár: Melanie Schmied-->
Haj: barna, tépve, rövid, fehér melírral.
Szem: barna.
Alkat: az alkata meg nem az a madárcsont, de nem is nagy darab, ugyanis basszerhoz erő is kell. XD

Szintetizátor: Clara Wolke-->
Haj: göndör, vállig érő, világosbarna haj.
Szem: Nagyon sötét barna.
Alkat: normál.

Dob: Helena Schwarz-->
Haj: pitsaverős fekete.
Szem: zöldeskék.
Alkat: sportos.



*Zoe kezdi :P*

A nevem Zoe Gestirn, és épp hangszálleamortizás miatt szenvedek = próbán vagyok. Már három órája tart. Már ki vagyok száradva, de nem én vagyok a lényeg. Nos arról lenne szó, h. van egy bandánk: Cloudy Sky. Magyarul a Felhős ég. Már csak félig vagyunk a garázsfázisban. Van menedzserünk. Aki minden lehetőséget kihasznál, h. felfedezzenek minket. És itt kezdődik a lényeg. Most azt találták ki, h. duót kell énekelnünk egy hú de nevem együttessel. A Tokio Hotellel. Na mi a kis Kölni csajok, h. jutottak el idáig? A mendzserünk Laura Wolf jóba van a fiúk menedzserével, és így... értitek... Ezért van az hogy három órája itt szenvedünk.
Megérkezett a megváltás! Laura bejött hat üveg ásványvízzel. Mi befejeztük a számot, és mentünk ki inni.
- Amúgy ugye összepakoltatok?- Laura.
- Igen.- én.
- Neked könnyű, neked anyud bepakol helyetted.- mosolygott Mia.
- Jah.- én.
- A gitár kivételével minden megvan.- Hannah.
- Akkor jó utat. Nyolcra ott lesz a busz Claraéknál. Utána megy Hannahért, majd Melaniért, Helenáért, és végül Zoeért.
- Kira, Hannah foglalj nekem magad mellett helyet.- én.
- Jó, de akkor te ülsz az ablaknál.- Hannah.
- Azt hittem te is ott szeretsz ülni.- én.
- Jah, de a te álomittas fejed fotózzák, ne az enyém.- Hannah.
- Nah ezt megkaptam...- én.
- Amúgy lányok, mehettek.- Laura.
- Kirááály!- ugrott fel Mia.
- Már úgyis belefáradtam az állásba.- Melanie.
- Kis sz*arok.- vigyorgott Helena.
- Ha dobnál ülnék, énis csak röhögnék...- én.
- Na kikísérsz minket a héten?- Hannah.
- Jah, aha.- én. Kikísértem a csajokat, majd bementem a konyhába. Mikor ránéztem a faliórára majdnem szörnyethaltam. FÉL HAT!!!
- Kicsim, lehoztam a bőröndöd.- anya.
- Köszi.- én.
- ÁÁÁÁ!!!- rohant le visítva az öcsém, majd utána a nővérem.
- ÁLLJ MEG TE KIS GÖRÉNY!- ordítozta Tina.


9- kor:

Hallottam h. jön a busz. Anya vitte ki a cuccokat, meg a fickó is pakolta be a felszerelést. Én meg elmentem WC-re, megcsodáltam magam tükörbe, h. még hasonlítok e egy emberre, majd mentem ki. Puszi puszi, anya, apa, tesók, majd beszálltam a buszba.
- MEGYÜNK NYARALNI!- Mia.
- Szerintem szenvedni.- én.
- Jajj ne kezd megint.- Hana.
- De tod, hogy ezek fiúk... mások. Egy csomót fogunk vitázni. Hana, te folyton be fogsz zárkózni a fürdőbe, Clara az kottákat fog írni, Mia meg a telefonon fog csüngeni.. én.
- Te meg idegbajos leszel, h. be fogsz rekedni.- Hana.
- Lehet. - vigyorogtam. Nah úgy ültünk, h. a sofőr mellett Laura. A sofőr mögött Helena, mellette Hana, mellette én. Mögöttünk meg Mia, és Clara, és mellettük egy kupac gitár XD. Olyan éjfélre odaértünk.
- Miért nem jöttünk reggel?- én.
- Mert akkor van itt az összes riporter.- Laura.
- Menjünk már aludni.- ásított Mia.
Mentünk. Laura megszerezte a kulcsokat. Úgy lett megcsinve, h. 3-3. Vagyis 2 szoba. És Laura úgy döntött, h. a három gitáros legyen együtt. Na ekkor hiszti, akkor én helyet cseréltem Melanievel. És így összejött XD. Nah én kaptam a Hana alatti ágyat. Mikor felmászott, bármian pálcika a csaj, azt hittem letörnek a szivacsot tartó deszkák.
- Remélem este nem hugyozol be.- én.
- Hülye!- morogta, majd megfordult.
- Á! Leszakad!- én ijedten.
- ALUGGY MÁR!- Hana.
- De félek.- én.
- MITŐL?!- Hana.
- Hogy lehugyozol, vagy rámszakad az ágy.- én.
- Óh, h. az ég szakadna rág egyszer!- Hana, és mocorgott még kicsit, majd az egyenletes szuszogásból azt vettem ki, h. alszik.


Reggel:

- Jó reggelt!- jött be Laura.
- Detto.- ült fel Hana.
- ÁÁÁ! Szakad az ágy!- ugrottam le a földre.
- Öltözzetek fel, mentek megnézitek a próbájukat. A dalszöveg fele megvan.- mosolygott Laura.
- Ki írta?- én.
- Te.- Laura.
- Én???- én.
- Az a Where can I find U.- Laura.
- MI??? Az nálad volt?- én.
- Megtetszett.- mosolygott.
- És a másik fele?- Melanie.
- Azt ők írják.- Laura. Felöltöztünk.

Rajtam: mivel borult az ég, ezért rajtam egy farmernaci volt, ami tele van köveket. Egy fehér öv, és egy olyan... bő póló, de hasnál szorítós, egy nagy fekete kövekkel kirakott csillag a minta. Kilóg belőle a vállam. Jah meg a szilikonpánt XD Fehér spc., fehér baseballsapi. Meg fogtam az esernyőt. :D
Hana: fekete csillogós farmer, sötétkék eddzőcipő, halványkék póló, középkék pulcsi, végül vízhatlan sötétkék dzseki (esőkabátxD).
Melanie: piros naci, fekete felső, fekete tornacipő és piros esőkabát.
Mia: barna koptatott naci, fehér edzőcipő, fehér felső és pulcsi, meg egy esernyő.
Clara: sima farmer, kék felső, fehér pulcsi, fekete vízhatlan dzseki.
Helena: pink felső, sima farmer, pink tornacipő, kék pulcsi, pink esernyő.

*Hana folytatja :P*

A sikeres öltözködést követően versenyt rohantunk a kisbuszhoz, amiből marha nagy esések lettek = egyetemes röhögés.
- Kicsit se vagyunk hülyék - röhögte Clara, levegő után kapkodva.
- Áááá, nem, de ha a hülyeség fájna, mi rég pózt váltottunk volna ama bizonyos ibolya körül - kontrázott rá Helena.
- De a hülyeség télleg fáj - mondta Mia, aki miatt az egész röhögés kezdődött, mert eltaknyolt.
- Ássuk a sírunkat! - javasolta Zoe, miközben felsegítette Miát.
- Hozok lapátot - ajánlottam fel nagy kegyesen xD
- Okéé - helyeselt Clara.
- Lányok, gyertek már! - szólt be Laura. Mi kétrét görnyedve a röhögéstől mentünk a kisbuszhoz --> már nem tudtuk, min nevetünk, de elég volt egymásra néznünk, és megint nevetni kezdtünk. Aztán nagy nehezen bekászálódtunk a kocsiba. Mire lenyugodtunk, oda is értünk.
- Lányok, kifele! És lehetőleg normális ember módjára viselkedjetek - szólt ránk Laura, mire én elkezdtem röhögni. Zoe rámnézett.
- Mi van? - kérdeztem két röhögés közt.
- Most min röhögsz? - nézett komplett hülyének.
- Hát, normális emebrek módjára.. de hát én nem vok normális, mint tudjátok - jelentettem ki tök komoly arccal, mire megint mindenki nekiállt röhögni. Laura lemondó fejcsóválások közt terelt be minket, és szerencsére nem estünk el, különben igen szépen néztünk volna ki. Nagyban beszenvedtünk abba a terembe, ahonnan üvegfal választ el a srácoktól. Egyből lenyugodtunk, de egyik-másik pillanatban még fel-fel röhögtünk. El kell ismerni, Tom tök jól játszott, én tul.képpen csak azt figyeltem. Gondolom, Helena Gustavot, hogy ő hogy jáccik, Melanie gondolom Georgot, Zoe Billt, Mia meg szintén Tomot. Vérprofik voltak.. kezdőnek éreztem magam Tom mellett, pedig már vagy 9,5-10 éve járok gitárra, fene tudja. Ezek aztán beleadtak apait anyait... kíváncsi voltam, milyen lehet velük dolgozni. És nagyon reméltem, hogy nem olyanok, amilyenekre a külső alapján tippeltem:
Bill egy buzzi, aki nyávog meg minden, Tom egy flegma, macsó kis pöts, Georg egy kétajtós, szemét szekrény, Gustav meg egy elhanyagolható tényező. Na, szal ezt vontam le, de reméltem hogy nem ijenek. Aztán még egy csomót énekeltek, és én már kurrvára untam őket, szal leültem, és nekiálltam nagyiparban unatkozni, Melanie meg Mia csatlakokozott hozzám, szal a három gitáros elvolt mint a hülye. Clara már rég nem figyelt - bealudt -, Zoe meg Helena pedig azon versenyeztek, ki tud jobban nyávogni, de a végén mindig elröhögték, mert egyikőjük se volt plázapitsa. Aztán amikor végeztek (észre se vettük, miért is?) bejöttek. Mindenki odakapta a fejét, hogy még a nyakuk is beleroppant, szal megint röhögni kezdtem. Mondom h nem vok 100as, jóesetbe 25ös xD
- Én Bill Kaulitz vagyok - kezdte a bemutatkozást Bill.
- Tudjuk, meg azt is h Tom Kaulitz, Gustav Listing meg Georg Schaffer - ugatott közbe Helena, mire rávágtam.
- Te hülye, fordítva! Georg Listing és Gustav Schaffer! De állat vagy - vágtam oda, mire mindenki, a fiúkkal együtt röhögni kezdtett.
- Schäfer - javított ki Gustav, mire én meg Helena szó szerint megfejeltük a padlót.
- Akkor se fogom úgy írni, blee - nyújtottam rá a nyelvem.
- Letépem a nyelved, ... izé, hogy is hívnak? - kérdezte vigyorogva a szőkeség.
- Ja, h be kéne mutatkozni - csapta fejbe magát Zoe, minek következtében beverte falba --> ujjabb röhögés.

*Zoe*
- LÁNYOK! Mondtam, h. legyetek normálisak.- jött be Laura.
- Szerintem betörtem a fejem.- én, és fogtam a fejem.
- Nincs olyan mázlink.- Helena.
- Szenya. Naszal én Zoe Gestirn vok.- én.
- Én, meg hülye.- Hana.- Najjo, Hannah Rosenfelt.
- Ki jön?- Helena.
- Aki kérdez.- én.
- Helena Schwarz vok. Szép név mi?- vigyorgott.
- Óh, h. takarnád el egy kicsit az egód.- Hana.
- Ha érdekel valakit, az én nevem Mia Hoch.- mondta, majd visszatemetkezett a telójába.
- És végül én... Mindig engem hagytok utoljára. :D Clara Wolke vok.- mosolygott.
- Örölünk.- mosolygott Georg.
- Gondolom.- Hana.
- Ő... kivel fogok együtt énekelni?- Bill.
- A szivárványfejűvel.- Hana. Én meg nyakonvágtam.
- Velem.- én.
- Szivárványfejű?- kíváncsiskodott Tom. Én meg levettem a baseballsapit.
- Gyűjtemény?- Gustav.
- Az.- vettem vissza a sapit. Közbe csipogott Helena telója.
- Ki kapott sms-t?- Mia.
- Én.- vette ki a zsebéből a telóját Helena.
- Amúgy remélem éhesek vagytok.- Bill.
- Miért, anorexiásaknak akarsz minket?- Mia.
- Neeem!.- mosolygott.- Lefoglaltunk egy asztalt egy nagyon jó étteremben.
- Jesszus!- Hana.- Nem féltek a fanoktól?
- Ez egy külön szobába van.- Tom.
- Jah akkor jó.- Hana.


Az étteremben: én kerültem Clara meg Hana közé. Előttem Tom gusztustalankodott a kajával. Mivel nem tudott egyszerre beszélni, meg enni. Sajnos. Akkor nem láttam volna, ahogy a szájából visszaesika falat a tányérba. Bill az alig evett. Egyfolytába lökte a dumát. Georg, és Gustav meg szerintem azon versenyeztek, ki tud több vicces.
- Ezeknek szófosása van. - mondtam halkan Hananak. Ő csak bólogatott. Elvitték a tányérokat, jött a második. Rendeltek egy nagyadag rántottálat. Vagyis rántott sajt, hús, paprika, hagyma... Meg sültkrumplik. Mindenki szedett magának Bill megint rákezdett. Nembaj kibírtuk. A buszban összeviszza röhögtünk. Még csak 6 óra volt, szal még néztük a TV-t a szobában. Hana ment először zuhanyozni. De mit csint egy óráig...? Utána én, majd, Mia. 11-kor elaludtunk. Mert kiment az áram az eső miatt.

Reggel arra kelünk, h. jöttek a betörők. Jah nem, csak Laura jött kelteni, és elvágódott a bőröndben. XD
- Lányok keljetek! Menjetek reggelizni. Utána megyünk a stúdióba, a fiúk megírták a dalszöveg végét, a kottáját kell összehozzátok. Ebédet beviszik nektek. Ma kész kéne lennie a kottának. Kijavítom. És holnap már nekiláthattok.- mosolygott Laura. (Laura énekszakos tanár lett volna, csak aztán mégis menedzser lett.)- Vacsi majd megint abban az étteremben lesz.

Most nem írom le mit vettünk fel. De az esernyőt, és az esőkabátokat megint vittük, mert az eső megint esett. Vagyis... még mindig? Ettünk, majd mentünk a buszho’, go studio és most a csajok kiszedték a cuccaikat. Vagyis Helenanak a dobokat nem kellett, nekem meg mindegy melyik mikrofonba énekelek. XD Najjo, azért ha össze van köpködve akkor kihagyom XD Lényeg, h. vittük Clara egy-egy szintijét, mert neki kell oda 3. Én egyen nem tudnék jáccani, nemhogy 3-mon! Bementünk, a próba még nagyon folyt. Mikor bementünk Bill mosolyogva integetett. Miis nekik, majd leültünk. Bemutatkoztunk a menedzserüknek.
- Na lássuk azt a dalszöveget. - én.

*Hannah*
- Oké - mondta Bill, és előszedtük. Helena már ott lihegett a nyakukba.
- Helena, ez nem sztiptízshow Bill részéről, hanem csak kottaírás - röhögtem közbe. Úgy látszik én ien hüe vok.
- Najó, a hülyeségeitekből nem kérünk, itt marad Melanie, Clara, Tom, Bill, Gusti és persze én - mondta Zoe vigyorral.
- És mi? - kezdte Helena a nyafogást.
- Vigyétek a kétajtós szekrénysort és menjetek kajáért - mondta vigyorogva Melanie.
- Neeem akarook - verte ki Helena a hisztit.
- Na jó, akkor megyek én, oks, Georg? - adtam meg magam.
- Oké, mehetünk, ki mit kér? - egyezett bele Mr. Szekrénysor.
- Én.. hambit és colát - mondta vigyorogva Bill.
- Detto! - vágta rá Melanie és Clara.
- Én colát, mentolos cukrot és rágót - mondta Zoe.
- Még valaki valamit? Ja, sorry, igen Gusti? - mondtam, és a végébe belepirultam, mert elfelejtettem szegényt.
- Hátt.. sajburgert és sprite-t, és sg - mondta mosolyogva.
- Oké, akkor 3 hambi, 4 cola, 1 sajt, és 1 sprite - összegezte Georg.
- Aham - vágta rá a maradó hatos.
- Itt se vagyunk - mondtam, és indultam kifele, közben megvámoltam Laurát maniügyben. xD Georg is, csak ő Davidot, mert nem nézte volna jó szemmel, ha mindent mi fizetünk, hiába mondtam neki.
- Remélem te tudod, merre van, mert ha rám lesz bízva, hatszor eltévedünk - vontam meg a vállam.
- Asszem, tom, de nem vennék rá mérget - mondta vigyorogva Georg.
- Na szépen vagyunk! Legfeljebb majd kikötünk valahol - mondtam vigyorogva. Aztán végigbaromkodtuk az utat, például Georg a hátára kapott, és rohangászott. Aztán jött egy csapat rajongó, mind fényképet meg mindent akar. Én meg elkezdtem Paris Hilton-oskodni.
- Az egyetlen celeb itt én vagyok, nem ez a kétajtós szekrénysor! - mondtam, közbe úgy csináltam, mintha azt a görcsöt tartottam volna, és körbe-körbe tipegtem, mintha extramagas tűsarkúban lennék. Georg majd belepukkadt a nevetésbe, majd gyorsan fotózkodott meg aláírogatott, azt amikor egy újabb csoport jött, akkor elcibáltam onnan. Aztán szépen eltévedtünk, nem tom hogy, de sikerült, + még az eső is esni kezdett. De jó! És ilyenkor hagyom ott a dzsekimet. Übercool és fullextra. De szerencsére észrevettük a mekit, és rohantunk mint az őrültek.
- Na, megúsztuk szárazon! - mondta vigyorogva Georg.
- A magad nevében beszélj - vágtam rá. Ugyanis rajta dzseki volt, fel is ajánlotta, de nem kértem.
- Te nem kérted - nyújtott rám nyelvet.
- Tudom - sóhaj.
- Na, akkor 3 hambi, 1 sajtburger, 4 cola, 1 sprite.. én kérek.. kérek.. olyan halasat fantával, Te, Hana? - adta le a rendelést Georg.
- Én csak egy ice teát, nem vok éhes - mondtam mosolyogva - és ne felejtsük el a mentolos cukorkát és a rágót! - vágtam hátba vidáman. Ő csak mosolygott rajta, majd amint megkaptuk a rendelést, leültünk enni. Azaz Georg evett, közbe lökte a vicceket. A fél kajálda rajta röhögött, közbe én nem egyszer kiköptem a teát, mert akkorát röhögtem. Aztán Georg pont végzett, amikor elállt az eső. Én vittem az inniket, ő a hambikat, és megint lökte a dumáját, de mostmár versenybe mondtuk. egy-egy járókelő tök jót röhögött rajtunk, aztán jöttek a fanok, megint, mi meg rohantunk, mint a hülyék, és végül sikerült meglógnunk. Tisztára hülyének néztek, amikor berontottunk hozzájuk. Én spec megázva, mindketten piros arccal, lihegve, teli pofával vigyorogva.


*Zoe*

Ennyi hülyével még sose kellett dalszöveget írni. XD Jah meg kottát. Mikor elkezdtem olvasni a szöveget Tom nekiállt gitározni mellé. Abahagytam őis. Olvasom, ő gitározik. Hülye. Aztán mikor már félig kész voltunk visszajöttek Hanaék.
- Nee! Csak ti ne!- én. Tom megint legitározta.
- Mi az?- Hana.
- Semmi, csak nincsenek kötélidegei.- Mia.
- Kösz. Persze kaptam hozzá a gitárt.
- Ez is a dal része?- nézett ránk Hana kérdőn.
- Nem csak ez a hülye egyfolytában gitározza amit mondok. - én, majd felé furdultam.- Tom Kaulitz egy hülye jeti! Tom Kaulitz egy hülye jeti! Tom Kaulitz egy hülye jeti! Tom Kaulitz egy hülye jeti!- és az uccsóra már nem gitározott.
- Megsértődtem.- Tom Kaulitz a hülye jeti. XD
- VÉÉÉGRE!- én.
- Nah el kéne az elejét próbálni. - Bill.
- Van két mikrofon?- én.
- Persze. - Bill.
- Akkor jó. - én.

Na poén volt az egész, Bill elkezdett hülyülni, és reppelte a szöveget, erre én lelöktem a székről, mert mi kényelmesek leültünk. XD
- Walk arounk the *lelököm, röhögök*.- ez voltam én. Ő:
- Wal around tha áá *esik* áú!- ő.
- Where are U?- énekeltem tovább, közbe az egyik gitáros tüsszentett, és elpengette. Erre mindenki röhögött.
- Énekeljünk valami mást.- Bill.
- Asszmit? A ti számaitokat?- nevettem. De ő tök komoly volt.
- Melyiket?- mosolygott.
- Egyiket se tom.- én.
- Áh! Ich muss dunch den monsun. Hinter die Welt, Ans Ende der Zeit bis kein Regen mehr fällt...- utánozta a hangomat Hana.
- Pukkadj meg.- én.
- Akkor ez jó lesz.- Bill.
- Te énekelsz, én tátogok.- én.
- Akkor én meg fejbeváglak a gitárommal.- Hana.
- Das Fenster öffnet sich nicht mehr
hier drin ist es voll von dir und leer
und vor mir geht die letzte Kerze aus
ich warte schon ne Ewigkeit
endlich ist es jetzt soweit
da draußen ziehen die schwarzen Wolken auf.- énekelem vigyázban, majd hátrafordultam.- Gitározni én fogok?
- Odaadjam?- Tom.
- Nemkell.- én. Nah egyszer elénekeltük, majd megint a duót. Most Bill lökött le engem de kupánvágott pluszba a mikrofon, assz vérzett az orrom XD
- Megyek hányni!- rohant ki Mia.
- Rosszul van a vértől.- Clara. Én meg csak röhögtem. Hözbe hana ledobott rám egy zsepit.
- Na! NÓTA!- én és elkezdtem a refrént énekelni, és közbe táncoltam XD
Hasonló történetek
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Violence ·
Hát őszintén szólva, amikor megláttam a TH rövidítést reméltem hogy nem az lesz amire én gondolok, de aztán még is….de azért elolvastam, mert eddig itt nem igazán láttam ilyet, és gondoltam ha már itt van miért ne… :blush:
Hát… kérdésem… van…
Biztos hogy ezt ide szántad? :hushed:
Mármint fanficnek meg álmodozásnak tök jó meg minden, de ha már írásos oldalra küldesz be sztorit szerintem vehetnéd a fáradtságot és kiírhatnád a „hogy” meg a „vagyok” szót, mert így olyan komolytalanná válik az egész… :frowning: és kicsit közönséges is szerintem. Beszédben meg, kommentben jól néz ki, de itt nem tudom… Ja meg az az ilyen :D, XD jeletek is kivehetnéd belőle, mert ezeket sem láttam még rendes szövegben… :angry:
Nem tudom ismered e a www.im-net.hu-s oldalt, ha még nem azt ajánlom nézz fel oda, mert a weblogok, tele vannak a pont ehhez hasonló sztorikkal a Tokio Hotelről, és ott több fan is olvassa. Szerintem pillanatok alatt nagy olvasottságra tehetnél szert, mert félő hogy itt kevesen fogják csipázni az alkotásodat. :smiley:
Félre ne értsd! Nem bántani akarlak, csak ez egy jó tanács…
Meg is kövezhetsz érte ha akarsz, de tényleg nem volt semmi hátsó szándékom vele..

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: