Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Terasz

Nyaralni voltunk egy csendes hétvégi házas falucskában. Egyik meleg nyári estén történt, már késő volt, kint néztük a csillagokat és beszélgettünk a házikó teraszán. A szomszédok (akiknek kb. 10 méterre volt a házuk) kint vacsoráztak a saját teraszukon. Amikor a már bevonultak a házukba, és semmi fény nem látszott sehol az egész környéken, elkezdtem simogatni a barátnőm kecses vékony lábait. Lassan simogattam a combját, és elértem a puncijához. Nagyon kívántam, és láttam rajta, hogy őt is felizgatja a helyzet. Szó nélkül letérdeltem a földre, és a térdéig lehúztam róla a sortját meg a tangáját. Elém tárulkozott gyönyörű szép kopaszra borotvált puncija! Bele nyaltam.

Ő kérdőn, kissé aggódva rám pillantott. De nem hagytam gondolkodni, elkezdtem lassan körbe nyalni pici rózsaszín pináját. Tudtam, hogy ezt nagyon szereti, és hogy most már nem fog visszakozni. Ahogy kezdett felizgulni úgy gyorsítottam a tempón, nyaltam a csiklóját, míg kis idő múlva elélvezett! Kicsit még nyaltam, aztán felálltam és megcsókoltam. Ő közben a farkamat simogatta, szerettem volna, hogy ő is kényeztessen a szájával, de félt hogy valaki úgy meglátja, ezért inkább leültetett kicsit simogatott, majd beleült háttal nekem! Kerek kemény feneke csattogva ért a hasamhoz. Nagyon jó volt, főleg mert a helyzet, az hogy a szabad ég alatt szeretkezünk úgy, hogy közben akárki bámulhat fokozta vágyainkat. Persze (remélhetőleg) akkor senki nem kukkolt felénk, és ráadásul elég sötét is volt ahhoz, hogy ne láthasson meg minket akárki.

Egyre gyorsabban és erőteljesen lovagolt rajtam, miközben én a polója alá nyúlva a nem túl nagy, de fantasztikusan kerek cicijét simogattam. Sajnos nem sokáig bírtam a szűk puncijában. Elélveztem. Kicsit még mozgolódott rajtam, majd a fülembe súgta:
- Nem akarod a zuhany alatt folytatni?
Helyeslően bólintottam. Hirtelen felugrott, felhúzta a bugyiját meg a nadrágját a bokájáról, és már bent is volt a házban! Nekem ugyanez a folyamat kicsit lassabban ment. Bezártam magam mögött az ajtót. Csókolózva mentünk a zuhanyzó felé! Gyorsan lekapkodtuk egymás ruháit. A nagyon szexis fehér csipkés tangáját még rajta akartam hagyni, de mivel az előző esemény terméke mind bele folyt inkább azt is levettem róla. Amíg én a víz megfelelő hőmérsékletűvé tételén fáradoztam, addig ő már elkezdett szappanozni. Szerencsére a farkammal kezdte, alaposan bekente, minden millimétert gondosan letisztított aztán leöblítette. Persze én eddigre már álltam, mint a cövek!

Legnagyobb meglepetésemre leguggolt és nyalogatni kezdett! Nagyon jó érzés volt, elég jól tudott szopni, de sajnos mégsem túl gyakran csinálta. Iszonyúan izgató volt ahogy a víz folyt végig az arcán és közben szopott. Először lassan nyalta végig, a makkom peremét, majd a heréimet is kényeztette, aztán ütemesen szopni kezdett, egyre gyorsabban csinálta! Nem akartam újból elélvezni ezért felállítottam és megcsókoltam…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Nwcastl ·
Mi van? Nem akartál még egyszer elélvezni??? Ez irtó nagy baromság. Ilyet egy férfi nem tesz!!!! Ezt gondold át még egyszer. A csaj rácuppan a brére, te meg nem hagyod, hogy befejezze, mert nem akarsz még egy orgazmust??? Hát apám, menj el orvoshoz!!!
Dunki1592 ·
Helyes meglátás

violet19 ·
Egyetértek Dunki1592- vel. Ezen kívül tipikus férfi szóhasználat:" punája, farkam, szopja.."
Általános. :sleeping:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: