Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tengerparton

A telihold büszkén ontja fényét a széles, végtelenbe vesző tengerparton. Milliónyi csillag ragyog körülötte, az éjszaka megannyi apró szemlélője. A part mozdulatlan, azonban mégis sejtelmes árnyékok, zörejek kelnek a langyos, tenger felöl fújó szellővel. A hullámok egyenletes, halk morajlását magányos sirályok hangja töri meg. A part homokja még árasztja magából a nappali meleget. A szellő belekap a homokba, és lassan eltűnteti a nappal lábnyomait. Mint az idő, ami feledésbe taszítja az emlékeket. Két test fekszik a langyos homokon, és szemük a távolba réved nézik a tengert, és eltűnődnek. Lelkük megtelik a végtelen ígéretével. Egyszer csak szárnyalni lesz kedvük. Szárnyalni a sirályokkal, melyek éppen nyugovóra térés gondolatával játszadoznak.

Szárnyalni, fel az égig, aztán ki a csillagokba, szárnyalni olyan helyeken, amit rajtuk kívül senki sem ismer. Felkelnek a langyos homokról és viszi őket a varázs a természet varázsa. Futkároznak és kacagnak, szívből. Mitől ez az érzés? Talán a táj szépsége, a hold huncut kacsintása a csillagok buja tánca hajtja őket? Az érzés, ami a szélben száll, az illat, a homok pergése a talpuk alatt... A lágy árnyékok, amiket a hold fényében testük vet.. Megizzadva dőlnek le a homokba, mely, mint lágy paplan öleli át testüket. Bőrükön megtapad, és a hold fényében csillog... Akár pici ékszerek. aztán felkelnek, és a tenger felé rohannak kacagva. A tenger hullámai lágyan simogatják testüket, és jóleső hűvösséggel tölti el őket. Boldogan úszkálnak, lubickolnak a hűsítő habok között Parányi világító halacskák raja veszi körül őket, és bizsergetően csipkedik bőrüket.

A csendet felhőtlen kacagásuk töri csak meg. Boldogan, az úszástól lihegve másznak ki a partra, egymás karjaiban. A fiú szenvedélyesen megcsókolja a lányt. A hold fénye különös, izgató érzést kelt benne. A lány viszonozza a csókot. Hosszú ideig csókolják egymást, miközben valahonnan halk muzsika hangja szól. Lehet, hogy csak szívük hallja? A fiú egészen közel húzza magához a lányt, testük összeér. A fiú belecsókol a lány nyakába. Nyelvén érzi a sós víz ízét, és a lány bőrének hűvösét. Keze végigsimít a lány oldalán. A lány beleborzong az érintésébe. Teste libabőrös lesz, de nem a hűstől, hanem a fiú kezétől. A fiú belenéz a lány szemébe. Bátorítást, bíztatást remél, és erőt sugall. Keze az egyik hűvös víztől megkeményedett mellhez ér. A fürdőruha alatt érzi a lány szívének dobbanásait. A lány érzi:, ahogy a fiú hozzáér a melléhez, és ahogy a vágy hulláma elárasztja testét. A fiú, másik kezével hátrasimítja a lány nedves haját, és még mindig a víztől csillogó arcot nézi mosolyogva.

Szó nélkül nézik egymást, és ajkuk mosolyra fakad, mely mosoly olyan, mint nyári égen a nap sugara, melegíti, és a boldogság érzésével tölti el szívüket. De ők ezt nem tudják. Nem gondolnak semmire sem. Nézik egymást és megszűnik körülöttük a világ. Nincsenek fények, nincsenek zajok, csak Ők vannak, Ők ketten. Közelebb hajol a lány szájához, de a csók nem azt éri, hanem a finom ívű állcsúcsot, aztán lassan apró csókok borítják be a nyakat, egyre lejjebb. Közben keze hátrasiklik, és kikapcsolja a fürdőruha felső részét. A lány hagyja, hogy a fiú kikapcsolja fürdőruhája felső részét. Nem zavarja.... Érzi apró, forró kis csókjait a nyakán, vállán, majd a mellein. A fiú a melleit csókolgatja. Érzi nyelve hegyén az összehúzódott mellbimbót, érzi a bőr illatát, hallja a lány sóhajait. Nyitott tenyerét a lány hasára teszi, közben szájába szívja mellének puha húsát. Érzi, ahogy a lány kezei beletúrnak a hajába. Hátrasimítja haját, és maga felé húzza a fiú fejét. Maga felé, egészen közel. Tekintetük szinte egybeforr, már nincs köztük távolság.

A fiú keze lesiklik a hason, be, a fürdőruha alá, mire a lány teste önkéntelen megfeszül. Combjait nem hirtelen, de összezárja. A fiú tudja, túl heves volt. Újra a lány szemébe néz, és kicsit visszahúzódik. Ajka a lány ajkára forr, de ez az egyetlen, ahol testük érintkezik. A lány érzi, ahogy a fiú keze finoman a fürdőruha alá kúszik. Félelem érzése járja át. A fiú észreveszi ezt, és csókokkal próbálja engesztelni. Keze visszahúzódik, és gyöngéden simogatja a lány bánatos arcát. A fiú azt szeretné, ha a lány vezetné, és ő mutatná azt, mi az, amit szabad. Azt szeretné, ha felszabadulna benne az a szabadság, és az a tiszta szeretet, amit ő érez. de nem tudja, hogyan mondja meg neki. A szavak melyekkel el tudná mondani a fiúnak, hogy mit is érez, most nem jönnek szájára. Bezárt rabként küszködnek, a szabadságért. De még nem jött el a szabadulás ideje. Még nem tudja elmondani azt, hogy mit érez, hogy mi az, amit a fiútól vár...

Talán ez az éjszaka kiszabadítja azokat a szavakban talán el sem mondható érzelmeket, gondolatokat. A fiú nem mer semmit tenni. Vár. Nem fél, és mosolya derűt sugároz a lányba is, de teljesen rábízza magát a másikra. A lány a fiútól várja az erőt. A biztatás jeleit látja mosolyában, mely őt is vidámmá, és felszabadultabbá teszi. A fiú szemei végigsiklanak a hold felé meredő feszes melleken. Kezeivel beletúr a nedves homokba. A lány kacagva feláll és futásnak ered. Nem mondja, de kéri tekintetével a fiút, hogy fusson utána. Élvezi a homokot a talpa alatt, és testén az esti szellő simogatását. A fiú feláll, szemével követi a lányt, közben arcán valami játékos mosoly játszik. A hold fényében furcsán csillog a kezére tapadt sáros homok. Különös, merész gondolata támad, és hamar kibújik fürdőnadrágjából. Szíve a torkában dobog, ahogy belegondol... A széles, holdvilágos tengerparton játszanak az éjszakában, meztelen testüket simogatja a szél. Olyan érzése támad, mintha ezer évek óta itt élnének, és játszanának.

A fiú utoléri a lányt, aki zavartan süti le szép szemeit, de a zavart nem a fiú látványa okozza. Tetszik a lánynak meztelen bőre, ahogy megcsillan rajta a hold sugara. Szemét azért süti le, hogy a fiú ne lássa szemei csillogását. Még ne lássa - gondolja magában. A fiú lassan mögé áll, átkarolja, és nem törődik vele, hogy közben sár tapad a lány kemény melleire, majd az oldalára, miközben végigsimít rajta. Keze megakad a lány fürdőnadrágjában, közben forrón megcsókolja a vállát. A lány hátát nekitámasztja a fiú mellkasának, mert még mindig nem tud a szemébe nézni. Jól esik a fiú csókja a vállán, a nyakán. Érzi, ahogy a fiú keze finoman egyre lejjebb húzza kis tangáját, de nem ellenkezik. A fiú halkan, nyugtatóan sugdos a fülébe, olyannak tűnik a kezei közt a lány, mint egy rémült kismadár. Halkan csitítgatja, közben a fürdőruha a földre kerül, és a lány kilép belőle. A fiú végigcsókolja a hátát.

Két szép test az éjszakai tengerparton. A fiú felé fordul, és ajkuk összeforr. Hosszan, sokáig csókolóznak. Ahogy a fiú átöleli, a lány magához szorítja a kezét. A fiút borzongással tölti el a lány bőrének puha melege. Érzi, ahogy hozzábújik, és érzi, ahogy végre magához engedi. Kezük felfedezőútra indul egymás testét simogatva. A fiú elmerül az érintésben, mellkasán érezte a lány testének melegét, szívének ritmusát. Érzi, amint a vágy kúszva indul ágyékába. Mellkasán érzi a lány kemény mellbimbóit, hasán a lány sima hasát. Combjához a lány hosszú combja dörzsölődik, lábfején a lány puha talpa. A lány megremeg, ahogy összeér a testük. Felszínre törtek benne az elfojtott vágyak. A csók hosszú, mintha sohasem akarna véget érni. A fiú már nem sürgeti a lányt. Betölti szívét az öröm, hogy ott állhat vele, és ölelheti. Nem sieti, a lányra bízta szenvedélyét.

A csók alatt egymás testét simogatják. Minden kis zugot bebarangolnak a kezek. És mikor véget ér, szerelmes szavakat suttognak egymásnak. A lány úgy érzi, hogy felszabadult, hogy kívánja a fiú ölelését. A rég nem érzett vágy hulláma önti el testét. A fiú érzi, amint a lány kezei, lassan rátalálnak egyre hangsúlyosabbá váló nemi szervére. Az ő kezei a lány kemény fenekére csúsznak, és belemarkolnak. A lány felsóhajt. Enyhe terpeszben áll, és a fiú úgy húzza magához a fenekét, hogy két combja közé besiklik izmos lába. Ágyékán érzi a kemény combot, amint szeméremajkaihoz dörzsölődik. A lány kezével megérinti a fiú ágaskodó vágyát. Finoman simogatja, miközben a fiú annyira szorosan áll előtte, hogy combjai érintik szeméremtestét. Megfogja a fiú kezét, és magához húzza. Jó érzés, ahogy a fiú lágy keze finoman simogatja őt. A fiú lassan a homokba térdel. Közel van a lányhoz, közvetlen a szeme előtt van a köldöke. Kezei lassan végigsiklanak a puha bőrön, végig a combon, a vádlin.

A lány keze beletúr a hajába, cirógatja az arcát. Ahogy felnéz, látja a hajkoronától elsötétített arc sziluettjét, de csak szemének csillogását látja, az arcát nem. Ujjai szórakozottan felfelé indulnak a lány combjának belső oldalán. Ahogy a fiú elétérdel érzi forró leheletét a testén, és az ujjak játékát a lábán, a combján és egyre feljebb. A lány érzi, ahogy ellazul, remegve engedi egyre feljebb kúszni a fiú kezét teste hajlatában. A szél irányt változtatott, és hátrafújja a lány haját. Arca a hold fényében esendőnek, és szenvedélyesnek látszik. Átitatja a zsigereiből előkúszó vágy, és a fiú még a pírt is látja rajta. A lány kezei megszorulnak vállán, aztán elernyednek, közben halk sóhajtást hallat. Ujjai elérik a szeméremtestet, és mintha éreznék milyen érzés ez a lánynak, sokkal óvatosabbak lettek.

A lány érzi, ahogy a fiú keze egyre feljebb siklik, és már majdnem eléri szeméremtestét és akkor a fiú megtorpan. A lány hálásan néz a fiú szemébe. Látja a fiún, hogy ha ő nem akarja, nem megy tovább ebben a csodásnak ígérkező játékban. A lány fél. Nagyon fél, de a fiú tapintatos viselkedése erőt önt bele. Megfogja a fiú mozdulatlan kezét, és magához húzza azt. A fiú közelebb hajol a lány combtövéből húzódó kicsi háromszög alakú részhez, mire a lány odakapja a kezét. A fiú lassan elhúzza onnan, közben érzi a puha kis kéz reszketését, és lassan, végtelenül finoman apró csókot lehel a lány alhasára, a köldök alá. Lassan, nagyon lassan, és óvatosan halad lefelé. Nem érti a lány félelmét, és nem tudja mit tehetne, hogy feloldja.

A lány megremeg. Gyengének érzi magát. Lassan térdre ereszkedik, és keresi a fiú tekintetét. Izzó tekintetük pár pillanatig egymásba olvad, majd a fiú gyengéden átkarolja, és miközben ajkaik egymásra találnak, finoman lefekteti a még langyos homokba. Egyre vadabbul csókolják egymást és vidáman hempergőznek..Néha egy-egy kósza hullám meglegyinti testüket, mely érintés olyan érzést kelt a lányban, mintha a tenger figyelmeztetné, és szeretné lehűteni vágyukat. De a hullámok visszahúzódtak és a langyos homok jóindulatúan, bátorítóan, mint finom selyem lepel, simogattja testüket. A fák lombkoronáit buja szellő susogtatja, melytől varázslatos zene hangját hallják. A zene, ami igazán talán nem is zene volt, csak ők komponálták, áthullámzik rajtuk. Mindketten ugyanúgy hallják, ám rajtuk kívül senki és semmi. Mintha őbelőlük fakadna. Ők a forrásai, és őket viszi egy olyan helyre, ahol csak ők léteztek, senki más.

A fiú hanyatt dől a homokban, és a csillagokra néz. Hallja a lány lélegzetének halk hangját. Érzi, hogy a lány elbizonytalanodott. Arra gondol mennyire nem biztos magában, és hogy semmi oka rá. A fiú gyönyörűnek látja a holdfényben fürdő lágy íveket, a szinte fénylő bőrt. Biztatóan rámosolyog a lányra. Azt szeretné, ha a lány is érzi, amit ő, hogy eltelik vele, és az egész pillanat meghittségével. Arra gondol, hogy a lány még az ő érintésének, ölelésének dacára sem biztos magában, és arra vágyik, hogy megerősítse, segítse. Kész volt rá, hogy megtegye, de nem tudja hogyan. Attól fél, közeledésével megriasztja a lányt. A lány hirtelen ránéz a fiúra. Látja mosolyát. De mosolya olyan titokzatos, hogy nem tudja eldönteni, hogy ez a mosoly belülről fakad-e, vagy csak neki szól. A mosoly nem volt őszinte, ezt érezte. A mosolyt az ő bizonytalansága csalta a fiú arcára, mint útonállót a remény. Szeretett volna szabadulni a gondoktól, a gondolatoktól, melyek előidézték a fiúban ezt az érzést. Tudja jól, hogy Ő, csak és kizárólag Őmiatta borult el a csillogás a fiú szemében, még akkor is, ha próbálja mosolyával ellensúlyozni.

A fiú felé fordul, és puha karjaival átöleli. Beletúr a hajába. Éreztetni szeretné, hogy szüksége van rá. Szüksége van az ölelésére, a csókjaira. Szüksége van arra az erőre, ami a fiúból árad, ahhoz, hogy elmúljanak a félelmek, elmeneküljön a lelkéből a bánat. A fiú látja, ahogy megborzong a szellő érintésére, és mikor hozzá húzódik, és karjaival átöleli ruganyos testét, érintése nyomán érzi a felengedő izmokat, és tudja, hogy ez nem csak tenyere melegétől van. Szeretné elmondani, mit érez, de csak megcsókolja száját, majd ajkát, és nyakát. Közben lassan hanyatt fekteti a puha homokon, miközben a lány ujjai az ő arcán barangolnak, ő a lány oldalát simogatja, ujjai szinte belemerülnek a karjai alatti lágy húsba. A fiú viszonozza az ölelését. Érzi a lelkéből áradó melegséget, és a fiú csókjait a száján, a nyakán. A fiú átölelve tartja, és hanyatt fekteti, de a csókok hulláma nem simult el. A lány simogatja az arcát, és szíve mélyén felizzik az az eldugott, elfelejtett kis parázs, mert látja, szinte hallja, amint a fiú szemei a szerelemről mesélnek. Nem hiányoznak most a szavak. Mesél a csönd, a szemek, a csókok, az ölelések.

A fiú játékosan végigsimogatja a lány melleit, aztán rájuk hajtja fejét. Olyan, mint egy nagyon-nagyon puha, meleg párna. A fiú miközben simogatja melleit és egészen közel hajol hozzájuk, lehelete csiklandozza a lány bőrét és ettől kuncogni kezd. Amikor beszívja a levegőt, érzi bőrének sós tengerillatát. Üde és kellemes. A lány könnyűnek, vidámnak és szabadnak érzi magát. Szinte már megsuhintja a boldogság érzése. A fiú is örül. A lány hangja egészen a szívéig hatol. Lassan, apró csókokat lehel a lány bőrére, nyelvével megkeresve a lány mellbimbóját, és játszani kezd vele, közben még mindig átölelve tartva a lányt. Bőrének melege tüzeli, szívdobbanásai, mellkasának mozgása, izmainak rezdülései pedig szellemét, vágyainak lángját táplálják. A fiú átölelve tartja és finoman, lágyan a mellbimbóit csókolgatja, ami kellemes érzéssel tölti el. Már tudja, hogy a teste engedelmeskedik, már nem érzi a feszültséget, csak azt kívánja, hogy ez az érzés minél tovább tartson.

A fiú lassan, körkörös mozdulatokkal, a nyelve hegyével simogatja a mellbimbót. Egészen átadja magát a mozdulatnak. Másik keze a lány másik mellére téved, és simogatni, dörzsölni kezdi óvatosan. Közben a lány légzése lassan megváltozik, mélyebb lesz, és ez tovább szította benne a tüzet. Lélegzete egyre szaporább lesz. Megszűnik körülötte a világ létezni. Már csak ők ketten vannak. A lány a fiút figyeli. Kívánja az érintését, a simogatását, a csókjait a testén. Miközben egyik kezével simogatja a mellét, másik keze elindult lefelé, végig hasán, majd derekán, végigsimítva combjának külső, majd belső oldalát. Aztán végül itt állapodik meg. Ujjai hegyével finoman simogatja a bőrt végig, combjának teljes hosszában. Közben óvatosan beszívja szájába a pici, kemény mellbimbót. Miközben két ajka közt tartja, nyelvével gyengéden dörzsölni kezdi. Térde egészen belesüpped a puha homokba, ahogy ott fekszik, félig a lányra simulva. A vágya hajtja mozdulatait, de figyel a lányra, és annak minden rezdülésére.

Miközben a fiú mellével játszadozik, kezével a combjait simogatja, a lányon látszik, zavarban van. Vágyik arra, hogy a fiú megérintse, simogassa. De arra is, hogy ő is végigcsókolgassa a fiú testét. Ráhajol a fiú mellkasára és szájával finoman apró csókokat lehel az annyira kívánt testre. Érezni akarja Őt. Minden porcikáját ismerni akarja. Finoman megsimogatja ágaskodó vágyát, melynek érintésétől a fiú megremeg. Kezei feljebb kúsznak a fiú mellkasára, miközben a fiú kezei simogatják az olyan nagyon védett testrészét. Már nem fél. A fiú érintése nyomán kissé szétnyílnak combjai. A fiú egészen beleborzong, mikor a kis kezek elindultak mellkasán. Érzi a lány meleg sóhajtását a bőrén, és óvatosan előrehajol, megcsókolja ajkait. Keze melléről vállára siklik, onnan pedig felkarjára. Másik kezével leheletfinoman végigsimít szeméremtestén, majd lassan visszatér combjára. A fiú finoman hátrafekteti a lányt a homokban, aztán testhelyzetet változtat, és a finoman széttárt combokhoz fordul. Apró csókokat lehel a lány térdére, közbe két kezével simogatja a combok külső oldalát.

A lány közben puha tenyerével a fiú fejét simogatja, a tarkóját. Kezét végigfuttatja a fiú hátán, a gerincén. A fiú ujjai lágyan játszanak a térde és combja között, néha gyengéden hozzáérnek rejtett kis kincséhez, melytől borzongás járja át testét. Jóleső borzongás ez, és amikor a fiú csókokkal halmozza el combjait, hasát, majd tovább, egészen a szájáig végigcsókolja testének minden kis zugát, akkor magához húzza a fiú fejét, elidőzik bozontos szemöldökénél, majd ujjait a fiú forró ajkára teszi. Jól esik simogatni a húsos ajkakat, melyek egy pillanattal előtte még testét csókolták. A lány érzi, amint a fiú ujjai lágyan simogatják szeméremajkát. Majd a simogatás egyre erősebb lesz, és már szinte dörzsölik az ujjak a megduzzadt kis csiklót. A lány beletúr saját hajába, és ritmusosan ingatja fejét, közben halk sóhajok törnek fel ajkáról, szinte a simogatás ritmusát követve. A fiú még mindig a nyakát csókolgatja, szenvedélyesen. Majd lejjebb csúszik, és nyelveivel játszadozni kezd ismét a kemény kis mellbimbókkal.

Ekkor a lánynak, egy pillanatra, megmerevedik szinte egész teste, majd csípője ívben felemelkedik, és halk sikoly hagyja el ajkait. A gyönyör sikolya volt ez, mely a beteljesülés, ugyan visszafogott hangjával, de felveri éjszaka csendjét. Szíve hevesen ver, teste remeg. Keze lassan, szinte öntudatlanul elindul, végigsimítva a fiú testét, és finoman megfogja a fiú péniszét és bevezeti még lüktető hüvelyébe. A fiút magával ragadja a lány váratlan érzelemhulláma. Hálával telik el a szíve, ahogy a lányt nézi, amint teljesen elengedi magát, és utat enged vágyainak. Érzi, ahogy elkezdődik az orgazmus, és csodálatos érzés ott tartani a kezében a lüktető, gyönyörtől reszkető testet. Hallja a lány sóhajait, majd érzi, amint magába fogadja őt. Péniszét forrón, szinte égetően öleli körül a ritmikusan összehúzódó hüvely. A fiú szeretettel simogatja, becézgeti és csókolja az édes, imádnivaló testet, még azután is, hogy véget ér az orgazmus, és a lány teste elernyed. Akkor kihúzza kemény péniszét a lány hüvelyéből.

Még nem akarja, hogy vége legyen ennek a csodálatos játéknak. Némán figyeli a homokban heverő, sóhajtozó testet. Hagyja, hogy erőt gyűjtsön a folytatáshoz. Csak fekszik mellette, és nézi. Aztán egy perc múltán kíváncsian felemeli a fejét, és ránéz. Látja, hogy szemeiben furcsa tűz lobog. A fiú nem tudná szavakba, gondolatokba önteni, amit lát bennük, de sejti, hogy ez az éjszaka még sokáig fog tartani számukra. Valaminek a végét látja a szemekben, és valaminek a kezdetét. Hogy mit? Azt nem is sejti. Titkokat, forró, mézédes titkokat remél, hívogató vágyat vél felsejleni. Szeme sarkából megpillantja a holdat. A holdat, ami cinkos mindentudással tekint le rájuk...
Hasonló történetek
26045
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
20911
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
A stílusotok önmagában tetszik, nagyon érzéki. Szép a hangulata. De... A tőmondatok nagyon darabossá teszik, nem lesz folyamatos a cselekmény. Mivel elképzelem a történetet olvasás közben, mint egy filmet, volt, amikor úgy tűnt, hogy fekszenek, közben egy mondatból az derült ki, hogy a fiú éppen akkor fekteti le a lányt. A lány félelme-tiltakozása, engedékenysége is túl hullámzónak tűnt /biztos a tenger hatása :o) / De ne vegye el a kedved a hozzászólásom. A többi történetedből is tudjuk, hogy van érzéked az íráshoz.
Ria ·
Köszönöm Francisco!

Nagyon, nagyon nehéz volt "kettesben" írnunk, és mindig ott folytatni, ahol a másik abbahagyta... Ezt csak az tudhatja, aki már írt együtt, egyszerre, valakivel...
De.. nagy kihívás is volt(!), aminek azt hiszem, hogy eleget tettünk, mert végül is megírtunk egy történetet, csak...:)

Sok a csak.., sok a hiba! Tudom!
De én örömmel, és jókedvvel írtam ezt a történetet, és sztem Charoon is... (igaz Charoon???)
Százszor átnéztük, és javítgattuk...de... Azt hiszem, hogy nem láttuk át, teljesen...
Ilyen lett!!!
Ami fantasztikusan jó volt az írásban, az hogy létezik a Földön valaki, akivel hasonlóak a gondolataink!
Jó amikor találkozol valakivel, aki fogja a jeleidet..., és "hasonló" jeleket küld vissza Feléd...
Nagyon jó, de nagyon ritka, sajnos!!!

Egyszerűbb negatív jeleket küldözgetni:( De ezt a megjegyzésemet, nem Neked szántam...csak úgy kijött:)

Köszönöm/jük a kritikádat, és legközelebb próbálunk az építő kritikák figyelembevételével, vagyis mégjobban odafigyelve a részletekre, írni :)) Ha lesz legközelebb.... Bááár elkezdtünk valamit.......
Francisco ·
Azért remélem, lesz legközelebb. Nem ledorongolásnak szántam a kritikát, bár ezt szerintem úgyis tudod. Úgyhogy remélem, az örömötöket és jókedveteket nem vettem el.
S mivel magam is alkotok és bizonyos szempontból érzékeny vagyok, tényleg megértem, amit a hasonlóan gondolkodó társról és az együtt alkotás öröméről írtál. Ezért is remélem, hogy nem hagyott benned tüskét a véleményem.
Ahogy egy művénél Arikonnak is leírtam, különben sem az olvasók különböző elvárásainak kell megfelelni, hanem ki kell adni azt, ami belülről jön. Ezt viszont tényleg tökéletesen megtettétek.
Ria ·
Nem is vettem ledorongálásnak:)) Sőt!:) Nagyon köszönöm/jük!!!

Francisco ·
Elolvastam újra és gyönyörű!

sickboy78 ·
Amikor elkezdtem olvasni, kicsit giccsesnek tűnt. Aztán mikor végigolvastam rájöttem, hogy tényleg giccses, de nem baj, mert szerencsére te/ti nem követted/tétek el azt a hibát, hogy a tulzott romantika és érzrlem mellé belsúlykoljátok az anális sexet, meg az arcra élvezést stb...
Szóval nekem az ilyen típus nem jön be, de ez tetszett... Gratula
Charoon ·
hű de rég voltam itt. nos, ha jól emlékszem, mikor íródott, egyáltalán nem gondoltam, hogy felkerül majd ide, stilisztikailag és technikailag borzalmas, de mint mondottam, egész más volt a célja. :) köszi!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: