Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Telihold

Féltelek, hogy elveszítelek s nem értette miért mondja ennek az idegen nőnek, hiszen nem is látta életében soha.
A férfi már négy éve szörfözött túl volt az ötvenen és sokat tapasztalt életes során. Kalandok megszámlálhatatlan sora volt mögötte. Voltak kellemes tapasztalatai is és e tapasztalatokat raktározta elméje.

Azonban ilyent nem tapasztalt három beszélgetés után kicsúszott a szájából ami szinte odaszegezte a székéhez. A következő meglepetés akkor érte mikor egy számsort látott felbukkanni a monitoron s nem értette. Tévedett? Lehet egy netes kurvával hozta össze a sors? Kiket gyűlölt s soha nem értette szabadszájúságukat, s nyílt felajánlásukat. Tapasztalatból tudta, hogy nagyrészük nem az ősi mesterség űzője, hanem elvált csalódott nő, akik így akarnak partnert keresni. Vagy bosszút állni a férfitársadalmon, mivel csalódás van mögöttük, férjük vagy társuk becsapta őket. Azzal is tisztában volt, hogy sokan partnert de nem sexpartnert keresnek. Java részük magányos és az is előfordulhat, van férjük. S most itt van előtte ennek az ismeretlennek a telefonszáma. Mit kezdjen vele? Ösztönösen nyúlt tolláért s írta a számokat. Meglepetését nem palástolva megkérdezte, nem korai ez egy kicsit? A nő azt válaszolta Te féltesz, hogy elveszítesz! S látta az ő számát hisz automatikusan gépelte viszonzás képpen sajátját.

Akkor már tudta férje van hisz, az első beszélgetéseknél kiderült, a nő családos a lánya nemsokára férjhez megy. Egy közeli városban élt s "agyfürkészként "dolgozott egy helyi intézményben.
Másnap izgatottan várta azt az időt mikor végre telefonálhat az ismeretlen, izgalmas asszonynak kinek hangját sem hallotta. Soha nem érzett, furcsa szorongásából a nő éles talán rikító hangja térítette magához. S van pofád felhívni annak ellenére, hogy mondtam, ne tedd?! Elszégyellte magát hisz valóban megígérte, nem hívja csak akkor, ha a nő jelzi tiszta a levegő. Feljogosítva érezte magát a telefonhoz, hisz látta korábban hívta, holott elmondta az este, nem lesz telefonja közelében egy darabig. Kissé falsra sikeredett az első beszélgetés, miután megszakította a vonalat, maga sem tudta, hányadán áll az ismeretlennel.

Az események után közel fél évvel is furcsa borzongás futott végig testén, mikor e kapcsolat kezdetére gondol. Már túl voltak mindenen, ami egy férfi s nő között megtörténhet, csodálatos órákat töltöttek el lopva egymással. Túlságosan is közelkerültek egymáshoz. Szerelem volt a legnagyobb. A férfi sem volt szabad. A közömbösség volt a társuk, tipikus elhidegülési effektus. Keresgélt még mindig túl az ötvenen kergette a boldogság szekerét, hisz anélkül nem tudott élni. Adni akart adni abból a felhalmozódott szerelemből, amit nem tudott kiadni magából, s vágyott nagyon vágyott a szerelemre. Akivel élt azzal nem ment, ez a óhaj. Az eddigi netes kapcsolatai is vagy tompultak vagy barátivá minősültek. Senkije nem volt.

Eszébe jutott az első találkozójuk az első "baráti" puszi s az a zavarodottság mely az egész beszélgetés alatt feszélyezte. S eszébe jutott az első csók az első ölelés, beleborzongott. Az első együtt töltött órák gyönyöre. Izzó izzadt testük a vágytól remegő ajkuk összeforrt. Mint kiéhezett tigrisek estek egymásnak, szinte letépve egymás ruháit önfeledten szeretkeztek. A férfi így nem szeretett. Életében sok nőt boldoggá tette de ehhez fogható élményben egyik sem részesítette. Választani a kell, döntenie de nem tud.

Kapott valamit, amire vágyott élete során s lám megkapta. A sors kegyeltje lehetne, ha nem érezné kedvese zavarodottságát és kínlódását. Sokat beszélgettek, igaz levélben de az őszinteség így még jobban előjön hisz nem kellett szembenézni a másikkal. A nő kínlódott kínok közt vergődve élte napjait Boldog akart lenni, de nem tudott. Csatázott, lefojtott érzelmek közt, vívta harcait. Lelke háborgott teste remegett, ha szerelmére gondolt. Ő a minta feleség a megközelíthetetlen ő most ott áll a szakadék szélén, s fél hogy belezuhan. Szégyellte magát. A férje szemrehányó tekintete, mert érzett valami változást asszonyában. Nem tudott már úgy szeretni nem tudott úgy szeretkezni a férjével mint korábban. Sokszor eszébe jutott egy idézet melyet valahol olvasott egyszer."vele alszom s rólad álmodom" most értette meg igazán a szavak mögötti értelmet.
A FFi Tudta ösztönei azt súgták boldogságuk kérész életű lesz. Érezte vége lesz, mire megjön az ősz, megszűnik szíve melege, s megszűnik vele a boldogság. Ettől a gondolattól szomorú lett, hisz igazából sajnálta önmagát s vele párját ki nem lehetett a társa.

Levelezéseikben gondolataik izgalmuk tükröződött, vágy, elkeseredés indulta ingerültség.
Azokban a hónapokban mindenen keresztül mentek, ami egy ilyen kapcsolatot jellemzi. Az öröm a bánat a sértődöttség a félelem mind útitársukká lett. Ritkán találkoztak a férj munkája határozta meg találkájuk idejét, s ez kevés nagyon kevés volt. Az eltöltött órák annál nagyobb örömet okoztak mindkettőjüknek, a félelem a másik elvesztése ott bujkált közöttük. Szeretkezéseik tombolásba csaptak.
Tomboltak, mert tudták egyszer vége lesz, boldogság és keserűség keveredett lelkükbe.
A férfi nyögött szeretett volna megfordulni, de segítség nélkül nem tudott. Próbálta elérni a jelzőcsengőt, hogy hívja a nővért, de meggondolta magát. Nem akarta elveszíteni a gondolatot mely most is lázbahozta. A betegsége nagyon meggyötörte s most jólesett visszagondolni a szerelemre mely nem múlt el s benne él.

Lehunyta szemét s próbálta felidézni kedvese arcát s próbálta érezni teste elfeledett illatát. Eszébe jutott a szakításuk s lelkét keserűség mardosta. A könny kibuggyant behunyt szemhéja mögül, s legördült ráncos párnájára. Ott eltűnve elpárolgott eloszlott és a kórház légterébe egyesült a többi beteg fájdalomtól kibuggyant könnyeinek párájával.
Az öreg nagyot sóhajtva elaludt. Álmában egy alagútban lebegve, mint valami légnemű anyag közelített a fény felé. Mintha régen elhagyott kedvese hangját hallaná. Gyere kedves, oly régen várok rád. Kiérvén az alagútból régen nem látott szerelmének kedves mosolygós arcát látta…

2005. július 17.
Hasonló történetek
4432
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
5291
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Picit zavarosak a mondatok, amit fokoz, hogy nem helyesen használod a mondatközi vesszőket .

A férfi már négy éve szörfözött túl volt az ötvenen és sokat tapasztalt életes során.

A férfi már négy éve szörfözött, túl volt az ötvenen, és sokat tapasztalt életes során.
Igazság szerint nem értettem, miért írtad, vagyis, hogy mi volt a szándékod vele.
Szomor ·
Kedves Piros Pille!
köszi a hozzászólást.Igazából én azt nem értem mire vonatkozik a kérdésed,a mondatra vagy az egész novellára?
A másik!
Soha nem voltam nyelvtani zseni.Minden valószinűség szerint már nem is leszek!Ezt én már itt ezen a portálon kifelytettem.
Az iromány többszörösen javított ennek ellenére csúszhatnak be hibák,ezért elnézést kérek mindenkitől akit ez sért.Ez van!A mellesleg egyébként elsősorban szerzeményeket publikál s nem nyelvtani remekműveket.Mint ahogy matamatikus sem lehet mindenki így nyelvtani zseni sem!
Mellesleg,elég sok híres író rossz helyesírási kézségekkel rendelkezett.Akiket javitottak arra szakavatottak.Ez pedig itt amatőr oldal ,ha jól tudom.Nekünk nem áll rendelkezésünkre annyi segitség mint nekik.
Azért igérem legközelebb figyelmesebb leszek
Köszönöm mégegyszer a kritikát

rollscroll ·
Olykor zavaró a helyesírás, itt nem éreztem. Ami nekem lejött, egy öreg, beteg ember utolsó gondolatát szépítette meg, egy teljesen be nem teljesülhetett szerelem és a végső látomás...
Szomor ·
Kedves rollscroll!
Ez volt a célom,ezt szerettem volna érzékeltetni.
Köszönöm hozzászólásod.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: