Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tejszínhabos nedves punci

Egy nap amikor, egyedül voltam otthon az interneten modellekről néztem videót. Annyira beindultam miattuk, hogy elkezdtem maszturbálni... a nedves puncimat simogatni. Amikor pisilnem kellett, elgondolkoztam azon, hogy jó lenne, ha magam alá pisilek és magamra kenem. Nagyon jó érzés volt.
Amikor egyszer csak benyitott a testvérem és csak nézett, hogy mit csinálok. Nagyon elszégyeltem magam. Elkezdtem magyarázkodni, de ő rám nevetett és megcsókolt. Elkezdtem őt simogatni, a nedves punciját és közben azt mondogatta, hogy ne hagyjam abba. Én hevesebben simogattam, a bugyija szinte már nagyon átázott, aztán azt kérte, hogy nyaljam ki. Volt nála egy tubus tejszínhab és azt kérte, hogy úgy nyaljam ki, hogy először fújjam a pinájába. Persze én benne voltam nagyon is!
Kinyaltam, nagyot élvezett. Aztán ő is megtette velem.
Utána a pinámra ült és úgy kezdtünk el baszni ugrálva. Azt monta, hogy pisilnie kell, ezért kimegy a WC-re, aztán eszembe jutott milyen jó lenne ha rám pisilne.
Megálítottam és kértem, hogy üljön vissza a lábamra és pisiljen oda a puncink környékére. Úgy is tett, oda pisilt és megint baszni kezdtünk.
Olyan jó érzés volt, soha nem felejtem, amikor a nedves pisis puncink egymáshoz ért és és kényesztették egymást.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Régóta kíváncsi vagyok: Ez meg mi lehet? Most jöttem rá, hogy nem is hosszú, előbb is rászánhattam volna ezt az 1 percet, s arra is rádöbbentem, hogy kár volt az 1 percért!

Bánkbán ·
:smirk: :disappointed_relieved:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: