Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

...Te mindig is...

A repülőn utaztunk, nagyon meleg volt. Épp üzleti tárgyalásra voltunk hivatalosak, ami másnap kezdődött és 3 napot vett igénybe. Én 21. életévemet töltöttem s igaz, ami igaz, hamar belekóstoltam az üzleti életbe. "Jó helyen jó időben" - ahogy szokták mondani. S most itt vagyok, utazom az üzletkötő társammal s egyben a főnökömmel. Ma is, mint mindig rettentő csinos volt. Gucci cipő és napszemüveg, vajszínű Armani öltöny, alatta fekete ing és vörös nyakkendő. Napbarnított bőrét, éjfekete haját mégjobban kihangsúlyozta a világos zakó, amely finoman feszült izmos testére. Markáns vonásai egyből egy olaszra engedtek következtetni, de kevésbé sem egy 40 éves férfire, ugyanis Ő már 40 volt. Salvatore.
Persze ilyen adottságok mellet, természetesen volt, kivel megossza életét: feleségével és két 1-1 éves kislányával.

Csinos férfi el kell ismerni! De én is büszke lehettem magara. Törtfehér kosztüm, fekete napszemüveg, lehelet finom , elegáns magas sarkú, kibontott félhosszú barna haj, s egy érzeletnyi Cavallini parfüm. Igyekeztem hozzá öltözni, kedvelt is érte. Fontos volt nekünk az összhang, pláne munka terén. Az egyik legkiválóbb voltam a szakmában és ezt meg is fizette....
De végre megérkeztünk s egyúttal 4 csillagos luxus szállásunkra is. Valahol nem is értettem, miért csak 4 csillagot kapott, mert talán a portás nem Armani öltöny visel???? mindegy....Ki tudja..
Főnököm mindenesetre gondterhelten jött vissza.
- Gond van Diana!
- Mi lenne az?!
- A regisztráció elveszett a rendszerben, s állítólag törölve lett a helyünk. S minden hely foglalt.
- Esetleg más szálloda?!
A gond csak az volt ötletemmel, hogy már éjjel 11 óra volt s mi rettenetesen fáradtak voltunk.... mellesleg pedig, ebben a városban más szálloda csak úgy találomra üres hellyel....kizárt dolog....
- Nem tudom, mi legyen....
- Mr. Salvatore! - kiáltott a portás, kezében egy kulcsot lengetve. - Van egy helyünk, de az duplaágyas, ha esetleg megfelel Önöknek?!

Kimerültségünk már szinte az eget verte, így nem tudtunk mit dönteni, elfogadtuk. Gondoltuk majd ezt is megoldjuk, mint minden más problémát. Én mindenesetre célba vettem a fürdőt, míg Salvatore rendelt egy kellemes vacsorát.
A víz nagyon jólesett s habár valamennyire fel is frissített, de az álmosság már olyannyira erőt vett rajtam, hogy egy szál törölközőben mentem vissza a szobába.
- Oh pardon!
- Öhm...semmi gond Diana - mosolygott....
Most fedeztem fel igazán kaján mosolyát. Még sosem láttam nagyon mosolyogni. Mindig is nagyon komoly és kimért, pláne a munkatársaival szemben, üzleti tárgyalás előtt.
Fogtam magam és felvettem a fehér selyemhálóingem és a fürdőköpenyem.
Salvatore szintén lefürdött s eközben a vacsorát is felhozták. Kellemes beszélgetés közben el is fogyasztottuk.
- Őszinte lehetek?
- Mondja csak?
- Sosem láttam Önt ilyennek. Ilyen felszabadultnak. Ezek szerint a munka ennyire korlátolja? - tettem fel eme kissé provokatív kérdést.
- Megtanultam, hogy a munka az független kell legyen az érzelmektől, ezért inkább úgy teszek, mintha nem is léteznének. Ellenben most csak kettesben vagyunk egy igen kellemes kis szobában. Úgy egyébként: ízlett a vacsora?!
- Remek volt, köszönöm! Öhhmm.... az alvás... hogy legyen?!
- Elég kis vékony Ön Diana, szerintem elférünk! - mosolyog - Fiygeljen! Felnőtt emberek vagyunk. Serintem egy éjszakát kibírunk egymás mellett, de ha Önt nagyon zavarja a jelenlétem, megyek és alszom a nappaliban a kanapén.
- Ugyan kérem! Hogy aztán reggel fáradtan ébredjen! Nem! Igaza van! Természetesen elférünk.
- Remek! Bemegyünk és beszélgetünk még?! Valahogy felélénkített ez a friss víz!
- Akárcsak engem.

Felfeküdtünk a hatalmas ágyra, bővel volt hely mindkettőnknek sőt... ahogy ledőlt mellém éreztem férfias illatát, mindig is imádtam a parfümjét. Kissé fel is csigázott. Szőrős mellkasa sejtelmesen kandikált ki fekete fürdőköpenye alól... izgató volt.
-Szóval Diana, Ön egyedül él illetve van udvarlója?! Ha meg nem sértem ezen személyen kérdéssel!
-Ugyan! Nincs senkim, jelen pillanatban.
-Az hogy lehet?!
-Nem tudom...

Beszélgetésünk hosszúra nyúlt, úgy hajnali 1/2 1 felé járhatott, még szerencse, hogy a tárgyalás egy ebédre szólt délután 1 órára....pfüü...
Csevegésünk során egy s más kiderült a másikról, többek kötözz, hogy Ő és a felesége egy ideje szeparáltan élnek már vagy egy 4 hónapja, "kisebb" családi összetűzés miatt. Valahol sajnáltam, láttam rajt az elkeseredést, de tudtam, újra összejönnek. Fáradt voltam, így "engedélyt " kértem az alvásra.
- Persze aludjon csak.
Felkeltem és levettem a köpenyem, minél gyorsabban bepattantam a takaró alá, hogy átlátszó hálóingemből ne sokat lásson. Azért valahol kicsit szégyelltem magam.

Kis idő után lekapcsolta a villanyt és Ő is befeküdt az ágyba. Ahogy fészkelődött lába az én combomhoz ért és egy pillanatra megállt, nem mozdult s én sem mertem.
Valami különös érzés fogott el, pedig csak egy pillanat műve volt az egész...testemen végigfutott egy bizsergető érzés, szívem hevesebben kezdett verni s a gondolat, hogy Ő fekszik a hátam mögött talán egy szál alsónadrágban teljesen felizgatott....pedig tudtam nem szabad...erőt kell vennem magamon....de édes illata ezt kevésbé sem segítette...csak fokozta.
- Diana! - suttogta fülembe halkan, miközben keze kisimította az arcomra leomló hajam s szája édesen becézgetve tarkóm feltette a kérdést - Mikor volt utoljára férfivel?
Teljesen beleremegtem érintéseibe, s kérdése felforrósította testem, de bátran feléfordultam.
- Úgy gondolom ez csak rám tartózik!
- Nem kell válaszolnia....Ujjait számra tette, mint valami zár....majd egyre lejjebb és lejjebb csúszott nyakam szelíden érintették ujjbegyei majd melleim között siklott lefelé hasamon keresztül egész a combjaimig, amit kedvesen kezdett el simogatni... mindenem beindult.
- Az érintéseimtől a hideg futkos a hátán, tudom régen volt pasival s én is nővel. Mikor megláttam a törölközőben s most ebben a sexi selyemhálóingben...őszintén.....nagyon megkívántam!
(ennyit a gyors ágybapattanásról)
- Hogy mondhat ilyet?! - éreztem mennyire remeg a hangom, tudtam ez jelent valamit....
- Tudom Ön még rettenetesen fiatal, de....
- De ráadásul Ön nős is!

Hirtelen felpattant, lerántotta a takarót, csípőm fölé térdelt, megfogta csuklóim, fejem felé szorította őket és tüzesen szemei az enyémet fürkészték:
- Tudom, hogy ez abszolút nem érdekli Diana, valahol a korunk sem számít, ami igazán zavarja az a munkaviszonyunk, de most ez se érdekelje! Főleg nem ilyen helyzetben! Most egy férfi és egy nő vagyunk, akik nagyon kívánják egymást!
Hangja lágyabbá vált, közelebb hajolt, szája fülemet cirógatva suttogta:
- Mert Te is kívánsz engem. Vágysz egy Isteni szeretkezésre, egy olyan érzéki vadságra, mely átcsap egy vad kefélésbe... Kívánlak Diana!
S valahol Te mindig is vonzottál! Csodás vagy! Gyönyörű és intelligens. Nem hittem volna, hogy ez egyszer megtörténik, de itt vagy és megveszek érted.
- De kérem!
- Semmi! Hallgass!

Felkapott, lerántotta rólam az apró kis selyemruhácskát, majd visszadöntött és felkapcsolt egy szelíden mosolygó villanyt. Szúrós, lángban égő szemei testemet pásztázták....teljesen felizgatott.....ott feküdtem előtte kiszolgáltatottan...és Ő vadul akart....
-Szerintem ez rám sem kell!
Felállt és megszabadult az alsónadrágjától... Azt a látványt... farka már kőkeményen állt és kívánt. Tényleg jó teste volt. Nem is beszélve a talán 25-26-os méretéről. Felültem és gyönyörködtem, szám szélét harapdáltam, ujjam nyalogattam... akartam Őt... kajánul mosolygott...
Felkeltem, odaléptem hozzá és suttogtam:
- Igazad van! Nem érdekel semmi, mert nem létezik most semmi. Akarlak! Érted?! Akarlak!
szemébe néztem, finoman megharaptam alsó ajkát és sóhajként jött ki a számból - Kívánlak!

Hevesen magához rántott, felkapott és az ágyra tett, felém helyezkedett és vad csókolózásba kezdtünk. Szája puha és nedves volt, forró nyelve érzékien játszott az enyémmel, az érzés, hogy a nyelvem beléhatol és fürkészheti még jobban feltüzelt. Érzékien csókolt. Finom volt. Egyik keze hajamat markolta másik combjaimat húzta fel és simogatta... majd szép lassan csókja abbamaradt és édes szája lejjebb vándorolt.....most már nyakam nedvesítette.... éreztem meleg leheletét, sóhajait....
- Isteni a parfümöd! Izgat!
Nyelve lejjebb és lejjebb került, míg végül elérte már merem mellbimbóm... halk sóhaj hagyta el ajkam....szája finoman szívogatta mellem, s foga finoman érintette....Mennyei érzés volt....keze a másik mellem masszírozgatta, dörzsölgette....
Még egy darabig játszadozott velük szája, de keze eközben már hasam cirógatta... majd belső combom.

Csiklóm már duzzadt és nagyon kívánta, de véletlenül sem ért hozzá....csak húzott....szinte már-már szenvedtem.
- Teljesen felizgatsz Édes! Hadd kóstoljalak meg!
Puncim lüktetett, éreztem, teljesen átforrósodom.
Combjaim közrefogta, szeméremdombom puszilgatta s csak nézett.....
- Ah... micsoda látvány... csodás vagy! S biztos finom is!
Ekkor forró nyelve mélyen belémnyalt... s hevesen izgatni kezdett.
- Milyen nedves vagy, annyira imádom!
Szája hevesen szívogatta csiklóm és ujjai finoman belémhatoltak, majd átcsaptak egy nagyon gyors tempóba.

Én csak nyögtem és vadul sóhajtoztam, jelezve mennyire jó, vissza is tartottam még nem akartam elmenni, de a beteljesülés küszöbéről, már nehéz visszalépni....
Testem ívben megfeszült, s a kéj mindenhol átjárt....
Ahogy észrevette, hogy elélveztem feltérdelt, hirtelen magához húzott és kőkeményen belémhatolt... hatalmasat nyögtem....
- Nyőgj csak Édes, ebből tudom milyen jó neked! Nézz rám kérlek!

Arca kéjes volt, szemei tüzesek a vágytól, szája leheletnyien nyitva s finoman sóhajtozott....
Nagyon jól csinálta, az orgazmus már Őt is kerülgette, akárcsak engem újra s ezt tudta.
Előredőlt, megtámaszkodott. Csípője körkörösen kezdett el mozogni, forró farka izgatóan mozgott bennem. Segítettem neki: csípőmet megemeltem s felvettem ritmusát. Tüzes vérrel csókolóztunk, majd felkapott és térdre helyezett, majd hirtelen mozdulattal belémnyomta kőkemény péniszét. Csak lökött és lökött, dugott hátulról. Erősen belemarkolt a hajamba, fejemet hátrafeszítette másik keze mellem fogta.
- Isteni vagy- suttogta a fülembe, mikor vállam puszilgatta.

Mikor éreztem kicsit elfáradt megfordultam, hátradöntöttem, miközben szám merev férfiasságát szopogatta, végignyaltam tövétől a hegyéig, a heréket egészen a makkig… nagyon élvezte. Ezután elhelyezkedtem, beleültem a farkába és lovagoltam. Mozgásom kezével segítette, erős keze magabiztosan tologatta a csípőm.
Kezemmel mellkasát simogattam, néha-néha előredőltem és érzéki szavakat sóhajtoztam, fejem hátravetettem és gyorsabbra vettem a tempót mindent beleadva, egész testem szabaddá téve, Ő is hátravettette fejét, becsukta szemeit, halkan sóhajtozott és átadta magát az élvezetnek.
Egy kis idő után felült, lágyan megcsókolt és felvettük a kezdeti pózt.
-S most. Azt akarom, hogy együtt élvezzünk el!

Iszonyat gyorsan kezdett el bennem mozogni. Farka csak úgy izzadt a kéjtől átnedvesedett puncimban... kőkeményen lökött, aprókat és nagyokat.... felemelő volt... a mozgások egyre hevesebbé váltak, és Ő is, arca még kéjesebbé vált. Felizgultam, tudtam lassan elmegy... én is mozogtam. Hangosan nyögött, megcsókolt, szemembe nézett majd hirtelen felült, fejét hátravetette s nagyot sóhajtott... Amint éreztem a farkából spriccelő váladékot én is azonnal elélveztem...
Hihetetlen volt... Imádtam

(folyt. köv, ha érdekel!)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas ·
Ha egy kicsit is közelíteni akar a valóság felé, akkor még ki fog derülni, hogy a pasas rendezte úgy, hogy csak egy szoba legyen... Természetesen nem kétágyas, hanem dupla széles.

Pavlov ·
Szerintem nagyon is jó! A folytatás elvárható!!!!

Rencsi ·
Szerintem ez a történet amolyan kitalált avagy másolt nem tudom de ennek annyi az igazságtartalma hogy semmi nekem is furcsa kicsit 21 évesen a legjobbnak lenni ki van zárva mert ahhoz olyan végzettség kell és éegalább egy diploma ami pedig tudtommal min. 4 év azaz 18 évesen érettségi + 4 év az már 22 és akkor egyből munka és kitünő lenni én nem hiszem el de könyvet irhatnál te tudud!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: