Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tanfolyam

Még 19 éves voltam, amikor a munkahelyemről elküldtek egy számítógépes tanfolyamra Berlinbe. Tél volt. Repülőgéppel utaztunk Drezdába, onnan busszal mentünk Berlinbe. Erre a tanfolyamra nagyon sok országból jöttek, tehát sok nemzetiségű ember volt itt megtalálható akkoriban.

A tanfolyam minden nap 8-4-ig tartott. Közben azért volt ebédidő is. Egyik nap a tanfolyam után volt egy kis összejövetel, amolyan ismerkedési est féle. Itt megismerkedtem egy jugoszláv sráccal. Már egy ideje kiszúrtuk egymást, és egyszer csak odajött hozzám és felkért táncolni. Nagyon jóképű barna hajú srác volt. Nagyon megtetszettünk egymásnak. Ez az este nagyon szép volt, aztán megbeszéltük, hogy másnap elmegyünk Lipcsébe. Egy szálloda bárjában töltöttük az estét, vagy inkább az éjszaka nagy részét. Én vodkát ittam narancs juicéval és martinit. Írtó kellemesen éreztem magam. Nagyon sokat beszélgettünk. Németül tudtunk egymással kommunikálni. Táncoltunk is. A lassú táncnál borzasztó kellemes bizsergés járta át az egész testemet, amikor hozzám ért.

Puszilgatta a nyakamat, közben duruzsolta a fülembe, hogy mennyire tetszem neki. A szállodában töltöttük az éjszakát. Amikor fölmentünk az ízlésesen berendezett szobába, az együtt töltött este után és az ital hatására is iszonyúan kívántuk már egymást. Vadul csókolózni kezdtünk. A srác keze mindenütt ott volt, mindent megérintett. Őrülten szedtük le egymásról a ruhadarabokat. Közben azért meg-megállt a keze egy pillanatra, hogy megcsodálja feszes, kívánatos melleimet. Amikor a pici bugyimhoz ért, akkor is felnyögött a csodálkozástól, nagyon tetszett neki, amit látott. Simogatni kezdte a szőrös puncimat, és olyan csodálatos érzés lett úrrá az alsó felemben az ágyékomnál, annyira kívántam a férfit, hogy az elmondhatatlan. Aztán lefektetett az ágyra, és elkezdte lehúzni a pici csipkés bugyimat.

Szinte ösztönösen szétnyílt a lábam. Ő a combjaim közé fúrta magát, és finoman, érzékien nyalogatni kezdte a puncimat, amely már nagyon nedves volt. A csiklómat is izgatta közben, és a nyelvét be is dugta a szép kis barlangomba. Aztán tovább nyalta istenien izgatóan a puncimat. Közben én is elkezdtem az ő forró és kemény péniszét nyalogatni. Nyalogattam lentről fölfelé, aztán vissza a tövéig. A fitymáját gyors nyelvmozgással simítgattam oda-vissza. Aztán a heréit is bekaptam és nyalogattam. Aztán vissza a péniszéhez. Gyorsítottam, lassítottam a nyelvemmel a nyalogatást. Éreztem, hogy egyre jobban keményedik, és ő is apró, kéjes hangokat ad, közben a finom pinámat nyalogatja, hogy elérjem a gyönyört, amit nagyon áhítottam. Kis idő múlva már hangosabb kéjes hangot halottam, és kilövellt a finom geci a srác kemény faszából, és én is eljutottam a gyönyörű érzéshez, amit orgazmusnak hívnak. Pihentünk egy picit, aztán lezuhanyoztunk. A vágy tovább uralta a testünket és felülkerekedett mindenen.

Vad ölelkezés és csókolózás után lekerültünk a szállodai szoba szőnyegére. Minden porcikámmal kívántam ezt a napbarnított, szőrös és jó illatú férfitestet. Végigsimította a feszes, éppen egy férfikézben elférő szép melleimet, puszilgatta ahol érte, finoman, érzékien bekapta a mellbimbóimat. Puszilgatta végig az egész testemet, végig simogatta a combjaim belső felét, ami számomra az egyik legizgatóbb dolog. Azután megkereste a bejáratot a nedves, forró puncimba és bedugta azt a nagy kívánatos faszát. Felnyögtem kissé, mert annyira finom érzés volt magamban érezni ezt a gyönyörforrást. Aztán elkezdtünk együtt mozogni ritmusosan, felhúzta a lábaimat a nyaka köré, így még csodálatosabb volt érezni kemény férfiasságát. Azután négykézlábra álltam, és hátulról folytatta azt a finom baszást, így élvezkedtünk egy ideig, és aztán rendkívüli forróság és mindent elsöprő érzéki élvezet vett körül és én is, ő is a kéj csúcsára értünk.

Imádtam ezt az érzést és a finom faszát a jugoszláv srácnak. Ez a tanfolyam egy hónapig tartott. A mi mennyországi kapcsolatunk is itt Németországban.
Hasonló történetek
18036
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
25058
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: