Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tanárúr

Nincs mit szégyellnem, már a legelső előadáson kiszúrtam magamnak a pasit. András magas, vonzó, sportos és nem utolsó sorban rendkívül intelligens férfi. A gond csak annyi vele, hogy röpke 30 évvel idősebb nálam és korombeli gyerekei vannak, nős. Nem vagyok egy szemét dög, akinek az a hobbija, hogy házasságokat dúljon fel, de András kellett nekem, állandóan rá gondoltam, kefélni akartam vele. Nem létezett más hapsi, nem láttam meg rajta kívül senkit, az a gondolat töltötte ki a fejemet a nap 24 órájában, hogy hogyan is szerezhetném meg.

Éjszakáim rendre ezekről a fantáziákról szóltak: utolsónak megyek be hozzá vizsgázni, kulcsra zárom az irodája ajtaját és egyszerűen megerőszakolom. Vagy kilesem, mikor marad benn késő estig, egyedül dolgozni és belopózom hozzá… Számtalan ötlet merült fel bennem és mindnek nedves és lágy orgazmus lett a vége.
Október volt már, amikor megtaláltam a megoldást: csináltam egy új e-mail címet magamnak, természetesen nem a valódi nevemmel, innen küldtem neki egy rövid levélkét:

„Kívánlak. Tudom, hogy te is engem. Magamban akarom érezni a farkad, veled egyszerre akarok kiáltani a gyönyörtől. Ha tévedtem, ne válaszolj, és nem zaklatlak többet.
Lolita”

Óránként néztem a postaládát, majd megőrültem, tartottam is a tettem következményeitől, akartam is, hogy véget érjen a bizonytalanság, de 2 teljes napig nem jött válasz. Az a 2 nap maga volt a pokol.
Aztán végre írt. Remegtem minden ízemben, ahogy megláttam, nem tudtam, mit akarjak olvasni.

„Lolita, te édes, drága kislány… Vártam a jeledre. Megőrjítesz minden egyes órán, ahogy a többi hallgató közt ülsz vágytól izzó szemekkel, szétnyílt ajkaiddal és szopogatod a tollad végét. Ilyenkor a farkamat képzelem a helyébe, ahogy rózsaszín, hamvas nyelved nedvesen csúszkál rajta. Nem tévedtél.”

Nem bírtam magammal, tudtam, hogy marhaságot csinálok, de felvettem a skótkockás, rakott miniszoknyámat egy szűk, fehér blúzocskával, csipkés combfixxel és két copfba fontam a hajam.
Folyton rámnézett, de gyorsan el is kapta a pillantását, a kezét a zsebében tartotta, de az első padból így is láttam, hogy az erekcióját próbálja takargatni. Kacér mosollyal széttártam a combjaimat és a tollamat lassan lecsúsztattam a bugyimig. Nagyot nyelt és leült a katedrához, így mégjobban láthatta, mit művelek a pad alatt. A toll végével a csipkés tangán keresztül simogattam a csiklómat, azt képzelve, András ujjai kényeztetnek. Egyre nehezebb volt a feltörni akaró sóhajokat visszatartanom. Szerencse, hogy az első pad nem a legnépszerűbb hely, így senki nem ült a közelemben. Nem bírtam magammal, az átnedvesedett csipke alatt a selymesre borotvált puncimba csúsztatva a tollat rövidesen elélveztem. Csak fokozta a gyönyört, hogy vissza kellett fognom magam, nehogy Andráson kívül bárki is megsejtse, mi folyik itt.

Nála is elszakadt a cérna. Az órából lett volna még 10 perc, de motyogott valami sürgős elintéznivalóról és hazaküldött minket. Villámgyorsan pakolt össze, kifelé menet óvatosan a kezembe csúsztatott egy cetlit: „5 perc múlva az irodámban”.
Nem siettem. Ahogy meglátott a folyosó sarkán bekanyarodni, utánam vetette magát és behúzott az ajtón, majd gondosan bezárta és benne hagyta a kulcsot. A fenekembe markolt, álló farkát csípőmhöz szorította, nyelve a számban kutakodott. Elvesztettem az önkontrollomat, téptem róla a ruhát, csókoltam, haraptam, ahol értem. Végre a szoknyám alá nyúlt, hosszú ujja előbb duzzadt csiklómon körözött, majd belémnyomult, ütemesen húzogatta ki-be, de a saját élvezetemnél most fontosabb volt az övé. Letérdeltem elé és feszülő makkját kezdtem nyalogatni, közben heréit simogattam. Felnyögött, egyre türelmetlenebbül nyomta le a fejemet, míg gyönyörű hímtagját teljesen a számba engedtem. Aztán körbenyalogattam, a heréit sem hagytam ki.

Hamarosan nem bírta tovább, az íróasztalra ültetett, letépte rólam a csipkecsodát, mohó nyelve csupasz és nedves szeméremajkaimat simogatta, a köztük duzzadó csiklómat becézgette, ezalatt ujjai keményen döfködtek. Nem tartott sokáig, hogy szétáradjon bennem a gyönyör.
Mélyen a szemembe nézve felállt, kemény farkát a nedvtől tocsogó puncim vágatán húzogatta aztán lassan belémhatolt. Lábaimmal átkulcsoltam a csípőjét, forró lihegésünk összekeveredett. A farka méhemnek feszült, ahogy lassan, de keményen dugott.
„Lolita… Szétkeféllek!” Suttogta a fülembe. Még jobban felizgattak a szavai, lecsúsztam az asztalról és megfordulva a popsimat kínáltam fel neki.

Ahogy egyre gyorsuló tempóval közeledtünk az orgazmus felé, kéjemtől még neves ujjai a mellbimbóimat izgatták, tarkómon éreztem a leheletét. Megfeszült a teste, éreztem a meleg ondót, ahogy szétárad bennem, hüvelyizmaim szinte görcsbe rándultak a heves gyönyörtől.
Nem tudom, hogy percek vagy órák múlva váltunk szét. Zavartam öltözködtünk, minden megtörtént, ami történhetett, de mit remélhetnék még? Hogy egy 53 éves, családos pasi majd mindent eldob az őrületesen jó szexet nyújtó, 19 éves Lolitáért? Vagy havonta néhány alkalommal megismétlődik? Ugyan már…

A pillantását kerülve minél hamarabb ki akartam jutni. Ő is a gondolataiba merült, a kulccsörgésre rezzent fel. Gyengéden maga felé fordított: „életem utolsó ajándéka vagy, Lolita. Emlékül szeretném megtartani a tolladat. Nekem adod?”
Hogy mondhattam volna nemet neki??
Hozzászólások
További hozzászólások »
humbert ·
Aki azt állítja hogy titokban soha nem fantáziál(t) ilyenről (legyen lolita vagy andrás) az egész egyszerűen hazudik. Jó írás csak kicsit rövidre szabott :(.

2x69 ·
Mit kell szemelyeskedni??!! A sztory rovid, de OK. Igaz? Kitalalt? Mindegy......

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: