Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tanár Úr!

Én egy 16 éves csinos, szép, nagy mellű csaj vagyok. Egy éve történt az eset. Egyszer magyar órán egyszer csak észreveszem, hogy a tanár le se bírja venni rólam a szemét, így telt el az óra. Szünetben odahívott magához a tanár, és mondta szeretné, ha elindulnék egy versszavaló versenyen, és szeretné, ha felmennék a lakására iskola után.

Bele is mentem, fölmentem hozzá, és csöngettem, egy szál férfi tangában nyitott ajtót, egy kicsit meglepődtem, de bementem. Mondta, hogy üljek le a nappaliba, ő is mindjárt jön. Jött is és lefeküdt a nappaliban lévő tágas kanapéra. Mondta üljek le mellé. Fölolvastam a verset, közben elkezdett masszírozni, simogatni a melleimet is. Állati jó volt. Elkezdte levenni a fölsőm, én hagytam. Aztán kezdte kicsatolni a melltartóm.

Majd markolászta, nyalogatta a dudáim. Majd egyre lentebb ment, aztán én a számba vettem a faszát(tök jó, vastag hosszú, izgató volt neki). Hirtelen leszoptam, ilyen jól még semmi nem esett! A kicsorduló nedvet pedig nyaltam, szívtam, ahogy csak bírtam. Felhúzta a szoknyám, és kinyalt, aztán megujjazott. Nagyon gyorsan elélveztem. Aztán megbaszott, én szoptam, Ő belém helyezte a nagy főnökét, ő is élvezett, nyögött, én sikítottam. Ez volt az első menet.

A második menet a lépcsőházban volt, én menni akartam, de ő a lépcsőházban marasztalt, bementünk a liftbe. Ott úgy meg döngetett, hogy a szemeim a mandulának csúsztak le, állati jó volt. A barátját telefonon fölhívta, ő is jött, és így hármasban folytattuk, ez volt életem legjobb élménye, remélem még lesz ilyen alkalom.
Hasonló történetek
29935
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
18041
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mokuska ·
Borzalmas!

AnDrOiD ·
Nem hiszem, hogy lány írta, sött azt sem, hogy 12 elmúlt a kissrác... Az viszont nagy probléma, ha tapasztalatból írta. Viszont a tanárt sem értem... Már rég kibuktattam volna az osztályból!

Morgan Le Fay ·
Szááánaaaloooom! :flushed:
Vera ·
Tényleg szánalmas, de a hozzászólások is azok!
Van itt még aki hisz a Mikulásban!?
Miért kellene egy történetnek igaznak lennie??? Kicsilánynak ennyi jutott eszébe, mert erről álmodott, vagy ilyesmi és ezt hirtelen felindulásból meg is írta. Lelke rajta!

Általában ide olyan történetek kerülnek fel, melyek nem történtek meg, csak az író kitalálta őket, azért történet, vagy novella, vagy vers és nem \"velem történt\" a kategória címe (a gyengébbek kedvéért jelzem ezt!)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: