Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tanár úr, lenyelhetem?

Körülbelül 10 évvel ezelőtt végeztem egy vidéki főiskolán mint matek-fizika szakos tanár, mivel azonban ott nem tudtam elhelyezkedni visszatértem Budapestre szüleimhez. Itt találtam munkát, de enyhén szólva sem tetszett, a diákok nem igazán szerettek tanulni, és ez engem sem dobott fel, nem mellékesen a diákok kb. 98 százaléka fiú volt, a lányok sem voltak nagy durranások. Az iskola egyébként olyan kialakítású volt, hogy a kollégium egy része közös volt egy közeli gimnáziummal, de ott sajnos nem tanítottunk, maximum a közös ebédlőt használtuk. Napjaim elég unalmasan teltek, hiszen a helyi haverok már vagy elköltöztek, vagy megházasodtak, vagy új baráti körhöz csapódtak. Reggel tanítás, délután konditerem, aztán könyvtár és esténként néha elmentem sörözni, de ez sem volt az igazi, mert egyedül voltam. Egyik ilyen sörözős este ahogy állok a pultnál egy régi ismerős felkiáltott, hogy „hali megismerem-e” persze megismertem, de nem kedveltem különösebben, ennek ellenére odaültem, hiszen így azért kellemesebb volt sörözni (nem tűntem pultnál ivó alkesznek).

Az asztaltársaságban ült két fiatal lány, bár nem láttam tisztán őket, mert az ivóban meglehetősen sötét volt, és az elfogyasztott sör mennyisége is emelkedett. Az idő meglehetősen jól ment, a társaságban pedig kellemesen csalódtam, nyíltak, őszinték, kedvesek és intelligensek voltak a lányok, és mint kiderült abban a kollégiumban laknak, ahol én is ebédelek. Az egyik lány este 10 körül, mikor már mindannyian be voltunk csiccsentve azt mondta, ugyan burkoltan, hogy tetszem neki. Nem tulajdonítottam neki különösebb jelentőséget, hiszen megivott jó néhány sört, nem is látott még igazán és persze nem is ismert. Ennek ellenére megbeszéltünk másnapra egy találkát, az időmbe belefért még akkor is ha nem jön el, de eljött. Egy parkban találkoztunk és egész jót beszélgettünk, kiderült, hogy jól ítéltem meg értelmes és okos. Este 7-8 körül megkérdeztem hogy nincs- e kedve feljönni, az igen válaszon azért nem lepődtem meg, mert semmilyen hátsó szándékom nem volt, csak egy pohár bor mellett szerettem volna minél jobban megismerni a 18 éves nálam csak néhány évvel fiatalabb „kis” lányt.

Miután felmentünk és beszélgettünk, fokozatosan tértünk át kettőnk ügyére, hogy mi lesz velünk. Erre ő azt felelte, hogy a barátnője azt tanácsolta: tegye azt, ami jólesik! Sejtettem, hogy mire céloz, de tényleg nem voltam benne biztos ezért csak óvatosan kezdeményeztem. Jó volt a feltételezés, egy rövid kis arcsimogatás után megcsókoltam lassan érzékiem, nem kapkodtam. A csók megtette hatását, azonnal jelezte, hogy ez bejön. A csók után a nyakát és a fülét vettem kezelésbe, egyre hangosabb lett, amitől megjött az egyébként nem túl nagy önbizalmam és egyre lejjebb haladtam, a melleire indult be a leginkább, ugyan nem volt túl nagy, de a hihetetlenül csinos testéhez pontosan illeszkedett Kis kényeztetés után folytattam felfedező utamat és megérkeztem addigra a szinte átázott nadrághoz, amelyet egy picit nehezen hámoztam le róla. Ezután lejjebb kezdtem a nyelvemmel a kalandozást, a láb-ujjak után, a lábfej a vádli és a comb következett, majd lassan, nagyon lassan közelítettem a még rajta lévő csinos fehér, nagyon kellemes illatú és puha fehérneműhöz. Ezen keresztül először csak finom puszikat adtam a legérzékenyebb részére, majd nyalogattam a kis bugyikán keresztül, ezután masszíroztam, a hatás nem maradt el, látszott rajta, hogy tetszik neki. Rövid játék után óvatosan félrehúztam a tenyérnyi kis vászondarabot, és feltárult előttem a természet egyik legszebb és legizgatóbb teremtménye a punci.

Nyelvemmel először csak megérintettem, majd egyre inkább kényeztettem a kisajkakat. Újammal nagyon óvatosan és gyengéden hatoltam be a szűk hüvelyébe, amelyet hangos nyögésekkel nyugtázott. A nem túl rövid előjáték közben annyira felizgultam, mintha nem én kényeztettem volna őt, hanem ő engem. Részéről orális előjátékra nem is gondoltam, hiszen gyakorlatilag most találkoztunk először. Hímtagomat, amely a gyémánt keménységével vetekedett óvatosan bejáratához igazítottam, és nagyon lassan behatoltam a szűk és nedves nyílásba. Őszintén megmondom semmi ehhez foghatót nem éreztem a forró punci ölelése, a gyönyörű lány látványa és a tökéletes alak érzése, amelyet a darázsderekának tapintása jelentett fenomenális volt. Néhány percig csak így voltunk, nem tudtam betelni a látvánnyal és az érzéssel. Ezután lassan elkezdtem ki be mozogni, amely csodálatos érzés volt, a kezdeti szemérmessége teljesen elmúlt, beszélt hozzám, amely újdonság volt, de tetszett. Hamarosan gyorsításra buzdított, amely azért esett nehezemre, mert nagyon közel éreztem a véget, ennek ellenére megpróbáltam követni az utasításokat „keményebben és gyorsabban” csináltam, de beigazolódott a félelmem, kb. 5 perc után robbantam, hatalmasat élveztem puncijába, amelyre majdnem sikoltozás volt a válasz, bár önző módon saját fenomenális élményemmel voltam elfoglalva.

Rövid simogatás után felöltöztünk, pontosabban póló és gatya ill. bugyit vettünk. A konyhában rövid keresgélés után találtunk némi kaját és megvacsoráztunk, amelyet néhány pohár sörrel kísértük le. A szobámba mentünk és folytattuk a kellemes beszélgetést. Nem tudom, hogy a forró szeretkezés, vagy a hideg sör miatt, de egyre nyíltabban kezdett beszélni arról, hogy a barátnőivel korábban miről társalogtak. Nem semmi volt, tényleg hasonló, hanem keményebb dolgokról beszélgetnek a lányok mint mi. A legnépszerűbb téma az orális szex volt náluk, mint szerintem majd minden férfi én is nagyon szeretem az örömszerzés eme formáját és meglehetősen érdekelt, hogy ebben a témában mi a lányok álláspontja. A baráti körében az első élményt kb. 16 éves korában szerezte ez egyik kislány, de ez még csak a kezdet, az ismerkedés szakasza volt a férfiasságunkkal. Az áttörést az utolsó nyári szünet hozta meg, hiszen a Balaton parton egy buli után az én mostani partnerem is elvesztette ez irányú szüzességét. Egy 30-35 év körüli férfival ment le a partra és az előjáték közben a szájába élvezett.

Újdonsült barátnőm fenomenális élményként írta le az esetet, a fickó majdnem elájult, hiszen vele ilyet még állítólag nem csináltak, de a pozitív első élmény megvolt, hatalmas örömet okozott egy férfinak, és nagyon ízlett neki az ondó, elmondása szerint már első alkalommal lenyelte az egészet. Tényleg kíváncsi voltam, és még néhány hasonló sztorit elmondott, amelyet a szobatársnői műveltek. Nem volt semmi, mindig elmesélték egymásnak élményeiket. Mondanom se kell, hogy a sztorik mennyire felizgattak, amely látszott is, erre egy leplezetlen, szemérmetlen de nagyon őszinte kérdést tett fel: lenézett dudorodó alsónadrágomra, majd a szemembe és megkérdezte: lenyelhetem? Szinte könyörgő volt a kérés. Hirtelen szóhoz sem jutottam, de minden idegszálammal csak arra tudtam gondolni, hogy ez nagyon jó lesz, és iszonyatosan kívántam főleg a bevezetés után. Ennek ellenére nem tudtam válaszolni, szerencsémre nem várt igenre, látta rajtam, hogy iszonyatosan kívánom, hogy ajkaival megérintse szerszámom. Egymás mellett ültünk, először röviden megcsókolt, majd egyre lejjebb csúszott és az ölembe hajolt és elkezdődött a csoda.

Segítettem neki, felálltam levettem az alsót és közelebb húzódtam hozzá. Ahogy a kanapén ült vele szemben állva farkam pont arcával szembe került. Óvatosan kezdte, és egyre keményebben folytatta. Nem kellett túl sok, kézbe vettem szerszámom és azonnal a szájában felrobbantam. Nem tudom, hogy mennyi anyag volt, de hogy az utolsó cseppig lenyelte az biztos. Miután szájába élveztem ő még egy rövid ideig nyalogatta egyre puhább farkamat. Hatalmas élmény volt, szerintem leírhatatlan, lehet, hogy nem is sikerült, de az a leplezetlen, szemérmetlen szöveg még ma is felizgat, amivel befejezte. Nagyon finom volt, lenyelhetem máskor is…
Hasonló történetek
22517
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
26041
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Mortísa ·
Sztem nem wagy pedo... Wégülis...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: