Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tamás

Sokszor táncoltak ők együtt, először csak "muszájból". A mindig foglalt vállalkozó rábízta barátnőjét legjobb barátjára, akkortájt négyesben szoktak randizni, így egyáltalán nem volt feltűnő a dolog. A helyzet akkor lett kellemetlen, mikor a segítőkész barát szakított párjával. Pedig Péter azután is gyakran megkérte, hogy menjen el randizni helyette, játssza el, hogy pont arra jár, míg ő megérkezik. Persze Csilla nem volt hülye, és gyorsan rájött, hogy Tamás nem véletlenül sétálgat arra azokban a percekben. Nem kellett sok idő ahhoz, hogy észrevegye Péter nem szereti, ha jelentene neki valamit ,biztos nem a barátját küldené a találkozókra. Meg is mondta Péternek, hogy ez így nem mehet tovább, de a fiú mindig kimagyarázta magát, a lány pedig maga sem tudta miért, de megbocsátott. Nem érzett igazán szerelmet a fiú iránt, de azért nagyon kedvelte, a kevés idő, amit együtt töltöttek kellemesen telt el.
Ma is megígérte a srác, hogy pontos lesz, de Csilla már szinte számított rá, hogy megcsörren a telefonja és Péter elmagyarázza, hogy miért késik. Nem kellett sokat várnia. A lány nagyon dühös lett, nem igaz, hogy még a saját születésnapjára sem tud pontosan megérkezni. Így nélküle kezdtek el bulizni, mindenki tudta, hogy pár óra késéssel majd megérkezik.

Tamás látta Csillán, hogy milyen csalódott. Rengeteget készült erre a bulira, mindent maga szervezett. Lassan lépkedett a lány felé, szinte nem is látta a többieket, csak Csillát nézte. Gyönyörű volt. A lány egy széken ült, arcai kezei közé temette, úgy tűnt mintha sírna. A fiú odalépett hozzá, megérintette a vállát, a lány összerezzent, majd felnézett. Mosolygott, de Tamás nem tévedett, arca könnyes volt.
- Jössz táncolni ? - érdeklődött mosolyogva.
A lány csak bólintott egyet, szívesen táncolt vele. A többiek már javában szórakoztak, kicsit sem zavarta őket, hogy az ünnepelt nincs ott. Megfogta Tamás kezét, aki maga után húzta a "tömegbe". Szorosan magához rántotta a lányt, aki egy kicsit meg is lepődött. De nagyobb volt a meglepetés, amikor Péter simogatni kezdte.

- Hagyj békén! Kérlek hagyd abba! - ismételgette a lány tánc közben.
A fiú keze olyan helyekre vándorolt, ahová egyáltalán nem lett volna szabad. Erősen magához szorította a női testet, miközben kezei sem maradtak tétlenek. Lassan, érzékien simizte a gömbölyű, formás popsit, a mellettük táncolók sem vették észre, de valójában nem is figyeltek rájuk. A kellemes félhomály, a zene pedig mintha csak cinkosai lettek volna a puhatolózó ujjaknak.
- Hagyd abba, kérlek ne bánts Te is ! - mondta a lány.
- Nem gondolod komolyan, én soha nem bántanálak ! Nem veszed észre, hogy mennyire kívánlak? - folytatta Tamás nem éppen nyugodtan.
- Most már elég! - sziszegte Csilla Tamás arcába, majd fel rohant az emeletre, a szobájába.

Tamás csak bámult utána, utálta, hogy Péter csak kihasználja a lányt, de valójában azt sem értette, hogy Csilla miért hagyja. Először hülyének érezte magát, mikor szótfogadva barátjának elment a randikra. De mostanra már érezte, hogy szereti a lányt. Imádta csodálatos szemeit, száját, de nőiességét csodálta leginkább. Mindig minden helyzetben igazi nőként viselkedett.
Pár perc után úgy döntött Csilla után megy, lopózva surrant fel az emeletre. Bekopogott az ajtón, de nem jött válasz, párszor még megismételte, végül benyitott. A lány az ágyon feküdt, és sírt, folytak a könnyei.
- Menj innen ! Nem akarok Veled beszélni!
- Pedig pár napja még meg is csókoltál! Vagy már elfelejtetted? - érdeklődött Tamás.
- Leitattál! - vágta vissza Csilla.
- Két pohár borral? Ámítsd csak magad, hidd el, ha jólesik, de szerintem magadnak is hazudsz. - lett egyre idegesebb a fiú.
De nyugodtan ordítozhattak egymással. Senki sem hallotta.
- Szerinted Ő jobban szeret?
- Menj el! - kiáltotta a lány.

Megpróbálta Tamást kituszkolni az ajtón, nem sok sikerrel. A fiú bevágta az ajtót, és megragadta a lányt, magához rántotta, és megcsókolta. Érezte a könnyek sós ízét, de azt is észrevette, hogy Csilla viszonozza a csókjait, sőt a lány már a nadrágján matatott. A nadrágon keresztül simogatta férfiasságát, érezte, hogy a srác mennyire kívánja. Kigombolta a nadrágját, és lerántotta a fiúról a boxeralsóval együtt. Tamás próbálta jelezni, hogy lassítson, de hirtelen megérezte a lány forró ajakit péniszén. Vadul csókolgatta, nyalogatta. Tamás szinte alig hit a szemének, de nem így akarta befejezni, ő szeretkezni akart a lánnyal. Felhúzta magához, nézte az arcát, belenézett azokba a gyönyörű szemekbe.
Csilla remegett, kívánta a fiút, érezte blúzán a fiú matató kezeit. Segített kigombolni, majd a melltartót ő vette le. Nadrágjától is hamar megszabadította Tamás. Érezte, hogy a fiú felkapja, és az ágyhoz viszi, miközben az ágyra fektette csókolgatta a melleit, a nyakát cirógatta, majd egyre lejjebb próbálta kényeztetni. Belenyalt hirtelen a borotvált punciba, egy gyorsabban szívta a csiklót, a nyelve szinte megvadult, Csilla meg halkan sikongatott, nyomta a fiú fejét a lábai közé. Tamás pedig folytatta a nyelvmunkát addig, míg a lány teste egyszercsak összerándult. Csilla hatalmasat élvezett, szinte pár perc alatt meghozta gyümölcsét Tamás fáradságos munkája.

A lány mellé mászott az ágyra, szétnyitotta a combjait, és hirtelen hatolt belé. A lány hatalmasat nyögött, ő pedig egyre gyorsabban kezdett munkálkodni a szűk punciban, szinte túl gyorsan is közeledett a csúcs felé. De nem tudta magát visszafogni, annyira kívánta. Érezte, hogy a lány egyre jobban simogatja belülről. Csilla továbbra is nyögdécselt, egyre jobban zihált, az arcán pedig látszott, hogy éppen ott tart, ahol Tamás. Megint Csilla volt a gyorsabb, de Tamás is érezte, hogy itt a vég. Sokáig kábultan feküdtek, majd Tamás kezdte összeszedni a ruháit.
- Ugye tudod, hogy szeretlek? - kérdezte a lányt, majd elhagyta a szobát.
Mire felfrissítette magát, és lement Tamás már nem volt sehol. Hamarosan Péter jelent meg Tamással együtt, visszahozta Tamást, aki már épp menni készült.
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Zavaros a fogalmazás!
Nehezen követhető, hogy éppen kiről ír a szerző! Olyan hirtelen, logikátlanul vált a szereplők között, hogy többször is meg kellett állnom értelmezni, éppen kiről is van szó!

Piros Pille ·
Az elhamarkodott jelzővel tökéletesen egyetértek.
Az alapfelállás, hogy a barát elszeretei a másik nőjét rengeteg lehetőséget rejt magában - meg is írták már sokan, de egy történetben nem a mit, hanem a hogyan a lényeg -, te is érezted ezt, azért is a viszonylag hosszú felvezetés.
Aztán nem sikerült igazán kibontani. Egyébbként novella terjedelemben nem is nagyon lehet. A lány hirtelen váltása is túl gyors. Az előbb még tiltakozik, aztán a nadrágon matat. Talán, ha nekirugaszkodnál, és megírnád hosszabban?



AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: