Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Találkozás egy régi ismerőssel

Egyik nap a városban mászkáltam cuki babaruhák után kutatva. Betértem a Benettonba is, mert valaki említette, hogy ott nagyon aranyos rugdalózókat lehet kapni. Éppen két kis ruhát tartottam a kezemben és vacilláltam, hogy melyik lenne a megfelelő, amikor egy kéz megkocogtatta a vállamat. Ijedten fordultam hátra.

- Szia Anna! - köszönt rám.
- ...Szia! Olyan ismerős vagy, csak nem tudom, honnan. - válaszoltam Neki zavartan.
- Jajj, hát nem emlékszel? Egy gimibe jártunk, csak én másik évfolyamon. - próbáltam visszagondolni arra a négy évre, de szégyenszemre nem ugrott be Vele kapcsolatban semmi.
- Bocsi, de még mindig nem tudom. - lassan kezdtem azt hinni, hogy valami idióta engem akar piszkálni.
- Te jártál a 10.a-ba én pedig a 10.b-be. Egyszer volt egy bál, amin véletlenül leöntöttél kólával én pedig sikítozva elrohantam a mosdóba.
"- Ááá! Már emlékszem, Te voltál az a hülye kurva, aki minden fiúra rámászott. Igen, most már tudom." - ezt az utóbbi mondatot csak képzeletben mondtam ki, inkább megpróbáltam egy enyhe kis mosolyt erőltetni az arcomra és valamit motyogtam, hogy így már ismerős az arca.
- Hogy-hogy itt vagy? - még mindig nincs logikája, a babaruhák között keresgélek és még megkérdezi, hogy mit keresek itt. Ez vicces.
- Babát várok, tudod. Azért nézegetem ezeket a holmikat. - jött a kicsit cinikus válasz.
- Óóó! Értem! De egy babának nem drága egy kicsit? - hát ezt nem hiszem el...
- Mivel amikor gyerek voltam, nem voltunk túl gazdagok, ezért akkor elhatároztam, hogy nekem igenis több pénzem lesz és a gyermekeimnek a legjobb dolgokat veszem meg. - őszintén szólva már nagyon idegesített ez a nőszemély.
- Óóó! Értem! - kedvenc mondata - Miért, több gyereked is van?
- Igen, van egy kiscsoportos lányom, Baby.
- Ez a keresztneve? Soha nem hallottam még ilyet.
- Nem, a rendes neve Mia. Ezt a becézést csak a Dirty dancing c. film főszereplője miatt kapta.
- Óóó! Értem! - már majdnem hívtam a biztonságiakat - És miért pont Baby?
- Tudod van az a táncos film, ami az egyik kedvencem és elhatároztam, ha lányom lesz, így fogom hívni. És Te hogy keveredtél ide?
- Háát! Igazság szerint magamnak akartam ruhát venni, de finoman fogalmazva itt elég silány a minőség. - silány?...azt éppen kétlem. Mit szeretne ez, Diort?
- Szerintem nagyon is jó. Bár mindenki saját maga dönt.
- Neked mi a foglalkozásod?
- Most éppen semmi, de egyébként lakberendező vagyok, elvileg lehetnék fordító is az egyetemi végzettség miatt.
- Hogy-hogy? Kirúgtak? - komolyan kezdett az agyamra menni - Nekem nyugodtan elmondhatod.
- Nem, csak Zsolt, a férjem megtiltotta, hogy dolgozzak a terhességem ideje alatt.
- Milyen Zsolt? Odajárt a gimibe?
- Nem, nem járt oda. Tudod, Ő 39 éves, 7 évvel idősebb nálam.
- Nincs kedvem itt ácsorogni, inkább üljünk be egy kávézóba. - most erre lehet nemet mondani?
- ...Ö...Ö...Hát, jó...De csak egy 10 percre, többre sajnos nem futja.
- Rendben, akkor menjünk.

Elindultunk az egyik kis kávézó felé. Tudom, mondhattam volna nemet is, de kíváncsi voltam, hogy mi történt Vele. A gimiben tényleg nagyon utáltam, és szerintem Ő is engem. Mondjuk most se sokat változhatott, mert a pincérrel kikezdett.

- Nos, melyik asztalhoz üljünk? Szerintem itt pont jó lesz. - akkor minek kérdezte meg?
- Rendben. te mit iszol? Én jegeskávét kérek.
- Én pedig egy kapucsinót. Pincér! Pincér!
- Jó napot hölgyeim, mit óhajtanak? - eközben Livi kéjes mosollyal bámulta a pincér arcát és egyéb testrészeit...
- Én egy jegeskávét kérnék. - feleltem.
- Én pedig...egy...mit javasol?
- Hát kérem szépen, a jegeskávét tényleg istenien készítik.
- Rendben, elhiszem. Akkor inkább én is azt óhajtok.

- Láttad milyen formás kis popója van?
- ...Bocs, de nekem férjem van és nem vagyok már tinilány, hogy pincérek popójáról cseverészek. Neked nincs férjed?
- Óóó, dehogynem. Már a második. Katasztrofális volt az első házasságom. Folyton csak féltékenykedett...nem alaptalanul...de megpróbáltam úgy szervezni a titkos találkákat, hogy Ő ne tudja meg.
- És mi lett a vége?
- Hááát... Egyszer véletlenül rajtakapott, amint...Erről olyan kellemetlen beszélnem. Aztán beadta a válópert. És egy fityinget sem adott. Szemét egy alak! - visszafojtottam a röhögést.
- És a mostani?
- Ő nagyon rendes. Abszolút elfogadja a kilengéseimet. Persze én is megengedem Neki, hogy egyszer-egyszer félrelépjen. - fújj...
- Nekem Zsolt tuti nem engedné meg, de egyáltalán, nem is akarnék más ágyába bújni. Szerintem ez...(undorító!!!)...fura.
- És neked hányadik férjed?
- Első, és remélem, utolsó is.
- Csak azt ne mondd, hogy Ő volt az egyetlen férfi eddigi életedben. - mindezt kiabálva kérdezte tőlem.
- Azt hiszem, ez magánügy...de nem.
- Na, látom Te sem vagy olyan apáca féle. Ki volt az első? Még a gimiben? - köpni-nyelni nem tudtam a kérdéseitől, szerencsére most már halkabbra vette.
- Nem, nem a gimiben. Egyetemista voltam. Ennyi információ elég lesz ezzel kapcsolatban?
- Nem. Mesélj még! Légyszí! - komolyan, mint egy kamasz, aki felvilágosító órát szeretne hallani.
- Miről meséljek? Részletezzem, hogy mi hogy volt?
- Akár...
- Na, azt már nem. - órámra néztem és eszem bejutott, hogy "véletlenül" sürgős dolgom támadt. - Azt hiszem mennem kell. Bocsi. Szia! - amilyen gyorsan csak tudtam, elsprinteltem a helyszínről.

Este elmeséltem Zsoltnak a "nagy" találkozást, persze, végig nevette az egészet és elismerését adta, hogy kibírtam. Megkérdezte, hogy miért mentem el vele a kávézóba. Hát...azt én sem tudom.
Hasonló történetek
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
hullócsillag ·
Igen, kimoderáltam. Elfogadom a kritikát, csak nem mindegy, hogy hogyan "tálalják". Köszi Piros Pille, legalább Te nem fujjolsz.
DREAMER ·
Kedves hullócsillag!
Örömmel venném, ha megírnád, ki volt az aki csúf módon kritizált.
Csak a mihez tartás végett, hogy tudjuk, ki a kevéssé kulturált társunk.

Edith ·
Kedves Hullócsillag!
Pille jól szórakozott, én unatkoztam, te miért írtad?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: