Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szüzességem elvesztése

Barátnőm és én 3 hónappal ezelőtt ismertük meg egymást egy konferencia alkalmával. Akkor még külön munkahelyen dolgoztunk. A konferencia után az én és az Ő kollégái egy sörözőben közösen beszélgetni kezdtünk. Itt tudta meg, hogy pár héten belül egy cégnél fogunk dolgozni. Már akkor megtetszett nekem. Kb. 2 óra sörözés után elbúcsúztunk és nem is találkoztunk, még át nem helyeztek (kérésemre) a most már közös „dolgozónkba”. Egy épületben, de külön emeleten vagyunk. Minthogy Ő is új kolléga volt, ráérő időnkben közösen kávézgattunk, beszélgettünk. Barátnőm tudta mi volt az előző munkaköröm és megkért, hogy segítsek neki napi feladatai ellátásában. Természetesen segítettem neki.
- Mivel hálálhatnám meg segítségedet? – kérdezte fondorlatosan.
Tudtam róla, hogy amatőr masszőr.
- Egy masszírozást szívesen bevállalnék.
- Mikor szeretnéd?
A meglepődéstől egy pillanatnyira elállt a szavam.
- Majd egyeztetünk időpontot.

Úgy 2 hónapja voltunk egy helyen, mikor elhívtam az osztályunkon lévő kollégákkal együtt egy közös biliárdos, sörözős kikapcsolódásra, mely nagyon jól sikerült. A biliárd után átmentünk (most már csak 2-en) a sörözős részbe, hogy megtekintsünk egy focimeccset a kivetítőn. A bokszos kialakítású helyen kéz a kézben simogatni kezdtük egymást, majd az egyik gólöröm után egyből „rámcuppant”. Megkérdeztem:
- Mióta szövögeted a tervedet?
- Mikor először megláttalak a konferencia alkalmával. Azért is kértem munkaügyben a segítségedet, hogy minél több időt töltsek veled. Mikor együtt voltunk mindig utaltam rá, hogy szingli vagyok, de te sosem vetted a lapot, és most úgy gondoltam lépnem kell.
A megnézett meccs után hazakísértem és eszembe jutott az adóssága.
- A masszírozást, mint adósságot most letudhatod.
- OK! Vetkőzz alsóra! – hangzott a parancs.

Majd egy órán át gyúrta a testem a lábam fejétől a fejem búbjáig, illóolajjal átitatott kezeivel.
Teljesen felfrissültem kezei által, de itt még nem volt egyéb testi kapcsolat közöttünk. Felöltöztem, búcsúzóul megcsókoltam. A következő randit vasárnapra beszéltük meg, mivel másnap kirándulni, szabadságra ment.

Eljött a vasárnap, du. 2-kor elindultunk a város melletti erdőbe. Az egész utat végigbeszélgettük, néha megálltunk csókolózni. 18 óra körül értünk vissza hozzá. Lefeküdtünk az ágyra és heves csókolózásban törtünk ki. Egy idő után, hogy jobban elférjünk, barátnőm kihúzta az ágyat, és úgy folytattuk tovább. Érezni akartam kezei cirógatását ezért, levettem a pólóm, ujjaival olyan könnyeden játszott a testemen, mint egy zongorán, frenetikus érzés volt. Egyéb érzékeny erogén zónáimat megtalálva csak úgy beleborzongtam az egészbe. Gondolván viszonzom a kedvességét segítettem levenni a pólóját, melltartóját, és gyúrni-szívni kezdtem puha mellét. Erogén zónáit nekem is sikerült kipuhatolnom. Egymás izgatása, mint enyhe petting közben bevallottam neki, hogy 27 évesen még mindig szűz vagyok, melyet nagyon-nagyon kevesen tudtak rólam. Úgy gondoltam tudnia kell, nehogy meglepődjön az első aktusunk alkalmával. Arca nem árult el semmit a bejelentésemre. Megbeszéltük a helyzetet, felöltöztünk, elmentem haza.

A következő találkánkat kedden ejtettük meg. Kocsival voltam, mert eléggé borongós idő volt, bérletem ugye elveszett előző hét szombatján, biciklivel pedig eléggé zaccos lett volna az esős időben. Felmenvén hozzá egyből egymásnak estünk. Több órán át heves csók-, és felső testünk felfedezésével „csatákat” vívtunk. Egyszer csak rákérdezett:
- Akarom-e?
- Te mond meg, mikor szeretnéd? – hangzott a viszontválasz.
- Szeretnéd?
- Igen! – másodjára nem szoktam nemet mondani.

Amint kimondtam a „boldogító igent” lejjebb ereszkedett és elkezdte levenni az alsómat, mire én is vetkőztetni kezdtem. Szép borotvált punci látványa tárult elém izgatóan hívogatva, csalogatva mintha azt mondaná: hatolj belém. Gondoltam, hiába első ilyen kalandban lesz részem, az Ő kényeztetését sem szabad elhanyagolni. Rám feküdt. Melleit (mely két közepes sárgadinnyire hasonlítottak) gyúrni kezdtem a kezemmel, majd bimbóit bevettem a számba és szívni kezdtem, igyekeztem minél többet a számba gyömöszölni belőle.

Közben a borotvált punciával dörzsölte egyre keményedő farkamat. Lejjebb csúszott, falloszom szájába vette, nyelvével körkörös mozdulatokat írt le makkom körül, keze és ajkai dolgoztak rendesen, melytől egész testem libabőrössé vált. Majd hátára fektettem, és elkezdtem szaftos puncosát nyelvemmel izgatni, melyre válaszul halkan nyögdécselt. Fokozatosan haladtam fölfelé, köldöke, mellei, nyaka, ajkai irányába. A nyakánál megálltam időzni egy kicsit, tudtam egyik kedvelt pontja ez. Fogaimmal harapdálni kezdtem, annyira lágyan, mint gepárd anya, mikor a szájában viszi kölykeit. Minden négyzetcentiméternyi felületét végigszántottam nyelvemmel. Elérve a kellő pozíciót, kezével besegítette kőkeményre dagadt farkam, rózsaként kinyíló szeméremajkai ajkai közé, pár másodpercen belül elélveztem benne. Összenéztünk, mosolyogtunk, sosem fogom elfelejteni e csodálatos napot.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Salambard ·
Elég rövid...

Salambard ·
De azért érdekes, hogy a szopatástól nem ment el, de amikor a punciba rakta, már igen. Nos, ennyit el is árul, hogy a leányka nemigen tud jól oboázni! :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: