Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szülinapi dugás

Pár hete Ági a barátnőm megkért, hogy kísérjem el egy szülinapi összejövetelre, amit a munkatársai rendeztek. Az ünnepelt egy 26 éves Enikő nevezetű csaj volt, aki már rég óta izgatott. Szóval elfogadtuk a meghívást, és kora este egy üveg bor társaságában betoppantunk a negyedik emeleti panellakásba. Telt múlt az idő. Közben megtörtént a vacsora, a beszélgetést oldotta a pia, és hát, ahogy ilyen helyeken lenni szokott, előjött a szexről is a szó. Minthogy fiatal volt a társaság, mindenféle tabuk nélkül beszélgettünk a szex mindenféle formájáról. Izgató volt hallgatni, hogy a fiatal nők nyíltan beszéltek a maszturbációs szokásaikról, és ráadásul a szopási technikát is kivesézték rendesen! A barátnőm mindezek mellett még, a már álló farkamat is simogatta a nadrágomon keresztül.

Úgyhogy már nagyon ott voltam, hogy megbaszom a nőmet ott a helyszínen. Rövid idő elteltével a társaság fele illedelmesen elbúcsúzott, és elszállingóztak. Mint utólag kiderült, minden pár hazafelé túlesett egy jó baszáson. Így hát maradtunk 6-an a lakásban. Mindenki rendesen berúgott, úgy hogy amikor hajnal tájt megéhezett ismét a társaság, kimentem a konyhába, hogy valami kaja félét keressek. Mivel nem otthon voltam, keresgélni kezdtem a kaját. Egyszer csak meglepetésemre kijött Enikő is a konyhába, hogy segítsen keresgélni.

A Többiek addig énekeltek, beszélgettek. Mi is elkezdtünk beszélgetni a konyhába. Közben találtunk zacskós gyorsételeket és mivel más nem volt kéznél, nekiálltunk főzőcskézni. A szobában ismét a szex és a baszás lett a téma, ami ismét izgalomba hozott. A farkam ismét megkeménykedett, és ismét csak a baszáson járt az eszem. Enikő ezt észrevette, és kihívó módon az asztalnak támaszkodva riszálni kezdte a popsiját. Odamentem mögé, és a merev faszomat nekinyomta a seggének, mintha le akarnám lassítani. Meglepődtem saját bátorságomon, de nem volt sem időm, sem kedvem gondolkodni a következményeken. Enikő csak mosolygott, és nyomta hátra a popsiját.

Nem kellett több nekem sem! A pólója alá nyúltam, és simogatni kezdtem a melleit. Fantasztikus érzés volt a mellbimbóit morzsolgatni. 'Kívánlak! Szólaltam meg akadozó hangon. Nem érdekelt hogy pár méterre a szobában ül a csajom, meg a többiek! Melleiről elvettem a kezeimet, és a miniszoknyáját felhúztam. Hátranyúlva elkezdte kigombolni a nadrágom. Letoltam a nadrágom, és tisztára mint a filmekben, félrehúztam a bugyiját és a kőkemény faszomat egyre benyomtam a puncijába. Két perc alatt elélveztünk az asztalnak támaszkova.
- Feküdj fel az asztalra! - szólalt meg.
- Vissza kellene mennünk, mondtam Én.

Erre csak úgy, minden szó nélkül leszállt a faszomról, és leguggolva nekiállt szopni a faszomat. Szólni sem bírtam! Fél percbe sem került, és ismét kő keményre szopta a faszomat!
- Feküdj fel az asztalra kérlek!' szólalt meg ismét. Szólni sem bírtam, úgy hogy inkább felfeküdtem. Lejjebb húztam a nadrágom, amikor láttam hogy leveszi a kis tangáját! Felmászott az asztal tetejére és a faszomat kézbefogva beigazította a puncijába! Istenien lovagolt! Újabb két perc, és ismét elélveztünk! Mikor leszállt a faszomról, szinte már csöpögött belőle a gecim. Csak mosolygott, miközben megtörölte nedves, gecivel teli punciját!

Közben Én is megtörölgettem a faszomat, és lassan felöltöztünk. Mikor épp a begomboltam a nadrágom, megjelent a konyhaajtóban Ági!
- Csak nem valami rosszat csináltok? - kérdezte, mire mindketten elmosolyogva magunkat egyszerre mondtuk, hogy 'ÁÁÁ…. Mi? Soha! Ezután gyorsan elkészítettük a kaját, gyorsan megettük, aztán a csajommal búcsút vettünk a megmaradt társaságtól! Nehéz volt elbúcsúznom Enikőtől, így hát csak annyit mondtam neki, hogy 'Köszönök mindent'

Hazafelé a felizgult csajom egy kapubejárónál hirtelen megállított, majd egyenesen rábukott a faszomra! 3 perc alatt keményre szopott, majd megfordult és letolta a nadrágját! Betettem a faszomat a puncijába és 10 percen keresztül megállás nélkül basztam… Azt hittem hogy soha nem fogok elélvezni! De sikerült! Enikővel még mindig tartom a kapcsolatot, úgy hogy istenien sikerült a szülinapja!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Démonka ·
Osztom Dreamer és Lutyo véleményét.. Szánalmas mindaz, amit leírt. A stílus alpári, a helyesírásról és a fogalmazásról már nem is beszélve.. "Na és a történet".. Lehet, hogy az illetö úgy gondolja, hogy csak azért, mert neki erre van igénye, más is szívesen olvas ilyet..

violet19 ·
...titkos huncutkodás! minél közelebb van a barátnőd annál izgatóbb mi? Elég sablonos, még egy fokkal enyhébb lett volna hogy ha azt sok csúnya szót kihagyod.
Nem pontoztam.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: