Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szülinap

Egyszer, Nikolett, a barátnőm meghívott a születésnapjára. Nagyon jó buli volt sok meghívottal. Volt ott két csinos fiú is, az egyik később a Nikolett férje lett. Furán indult ez a nap számomra, talán soha nem sugároztam olyan erővel, mint akkor. Olyan szép lettem erre a napra, hogy én is észrevettem, még mielőtt bármilyen sminket magamra kentem volna, otthon, öltözködés közben. Semmi nem történt előtte. Megfürödtem, elkezdtem öltözködni, és gyönyörűnek láttam magam. Elindultam a barátnőm bulijára. Nagyon jó kedvem volt, mert szépnek láttam magam. Ez nem mindig van így. Ha az embernek rossz a hangulata, ez szerintem kihat a külsőre is. Most másoknak is föltűnt a szépségem, gondolom azért, mert belülről is sugároztam.

Videóra fölvették az egész születésnapi bulit. Már mindenki a kamerát kezelő palin nevetett, mert le nem szállt rólam. Rá kellett szólnom, forgassa másfelé a gépet, mert nem az én születésnapomat ünnepeljük. Már érkezésemkor rám vetette magát, szerinte úgy néztem ki, mint egy királynő. Fekete flitteres ruhát vettem fel, de a ruhámat belépéskor nem is láthatta, mert eltakarta a kabátom. Királynőként érkeztem, de sajnos kicsit csapzottan távoztam. Többet ittam a kelleténél, és kissé berúgtam életemben először és utoljára. A harisnyám szétszakadt, a cipőmet alig találtam. Egy másik barátnőm meg is jegyezte, hogy nagyon rosszul nézek ki. Mondtam, hogy ne mondja ezt, mert én nagyon jól nézek ki. Pár óra múlva beismertem, hogy talán mégis igaza volt. Meg is mondtam neki. Éreztem, hogy olvad le rólam a máz. Közben az este folyamán a két fiú közül az egyiket, nem azt, aki később a barátnőm férje lett, hanem a másikat, gondoltam kifogom magamnak. Közben megismerkedtem egy lánnyal is, aki Olaszországból jött, ott élt, eredetileg Magyarországról került ki. Nagy testű lány volt, az ilyen alkatúak nekem nem szoktak tetszeni, még barátnőként se közeledek az ilyenekhez. Nagyon érdekes embernek tűnt viszont, nem tudom miért, nem a nagy fenekéért, vastag combjáért, az biztos.

Férfi nélkül jött, Nikolettet ismerte már évek óta valahonnan, ennyi kiderült. Én soha nem láttam addig, soha nem hallottam róla, se Nikolettől, se mástól. Itt összeismerkedtünk elég jól, mint majd később ki fog derülni. Részegség ide, részegség oda, szakadt harisnyában se volt kedvem még hazamenni. Plusz a két férfi közül az egyikkel össze is barátkoztam, úgyhogy meghívtak, menjünk föl a másik srác lakására. Négyesben ezzel a lánnyal, akit egyébként Jolinak hívtak. Föl is értünk nagy nehezen a kéglibe, ahol én lefeküdtem a baráttal, a lány meg a házigazdával, Pistivel. Mit tehettünk egy szobás lakásban mást, mint ugyanabban a szobában csináltuk, de a lány vonakodott, nagyon nem akart fiúzni, amit először nem vettem észre, mert annyira elfoglaltam magam a fiúval. A kukiját szopogattam, nyaltam, ő is kinyalta a punimat, izgatta a csiklómat. Nagyon-nagyon jól esett, jól csinálta a srác.

Aztán elkezdtünk baszni a hagyományos módon. Én most hanyatt feküdtem, és úgy keféltünk a sráccal. Kimentem mosakodni. Én alig emlékszem, hogy jöttünk össze, mert elég sokat ittam, mint már említettem. Ez valószínűleg nem történik meg, ha nem iszok ennyit. Olyan jól éreztem magam, hogy mikor a lány már ott volt az ágyban mellettem, nem zavart. Nem úgy, mint egyszer régen, amikor egy barátommal feküdtünk az ágyban, akkor benyitott egy csaj, jött az ágy felé, én megmerevedtem, kiugrottam az ágyból, felöltöztem és elrohantam. Nem kívántam soha a lányokat, és az, hogy legyen még egy nő, akkor meghiúsult. A mai napig úgy nézek egy nőre, hogy a nőiségét figyelem. Látom, ha csinos jó alakú, még sincs mellékgondolatom. Erre soha nem gondoltam. Azt, hogy megkívánjak egy nőt, soha nem tudtam elképzelni se. Ha meg én nem kívánom meg, akkor azért, hogy ő kinyalhasson, nem megyek bele. Annyira nem érdekelt. Sőt egyáltalán nem érdekelt. Nekem nem megy csak úgy. Mégis bekövetkezett ez is a Nikolett születésnapján.

Kiderült, hogy meg volt beszélve, csak engem hagytak ki a számításból, nem véletlenül járt éppen arra a csaj, tulajdonképpen a szomszéd szobában várt, csak azt gondolták, hogy én ezen nem fogok problémázni. Nekem ez probléma volt egészen a nagy szerelmemig, aki által szexuálisan teljesen kinyíltam, és ez tovább tartott, dacára annak, hogy a szerelmünk véget ért. Tehát nem zavart a lány, nem zavart, hogy hozzám ér. Közben én már elkezdtem újra a fiúval, és nem ellenkeztem, hogy a lány beszálljon. Simogatta a fenekemet, aztán a cicijeimet. Nem vettem észre, nem úgy nem vettem észre, hogy nem láttam, hanem hagytam, hogy csinálja. A végén egy négyes alakult ki úgy, hogy a házigazda is átjött a mi ágyunkra. És fantasztikus volt, nem törődtem a részletekkel, vagy nem akarok a részletekre gondolni, de tényleg élmény volt. Úgy lett jó, ahogy megesett. Azt hiszem, ha figyelek a részletekre, ez nem történt volna meg. A csajnak alkalmanként akadtak férfi barátai is, de inkább a nőkhöz vonzódott, és ebben a négyesben is úgy helyezkedett, hogy, ha választani lehetett, engem választott, felém közeledett, nem valamelyik fiúhoz.

Nem mindig lehetett választani, de ő valószínűleg tudatosan jött velünk, tehát számolnia kellett a fiúkkal. Elfogadta a férfiak közeledését is, viszont olyan ügyesen alakította a dolgokat, hogy ki tudta túrni a férfit mellőlem, úgy, hogy nyilván éreztettem a testemmel, a mozgásommal, az izgalmammal, hogy mi a jobb éppen most nekem, mi az, ami kell, és a férfi kiszorult. Nem sértődtek meg a fiúk, arrébb húzódtak, és kialakult kettőnk között a lánnyal egy szeretkezés. Nem tudom, néztek-e bennünket, egyszerűen fogalmam sincs erről se, de ott voltak, be-beszálltak, próbálkoztak, és nem kavarodás lett, hanem elindult újra egy négyes, amiben senki nem zavart senkit. De volt egy olyan szakasz a lánnyal, amikor csak ketten csináltuk, és annyira jól éreztem magam vele, hogy eljött hozzám, és az egész másnapot együtt töltöttük. Joli, szerintem nagyon tapasztaltan közeledett felém, ami talán még bátorított is engem, mert nagyon jól esett, kinyaltuk egymás pináját, simogattuk a cicijeinket. Még a fürdőkádban is szeretkeztünk. Megmostuk egymás hátát, punciját, cicijét. A nap folyamán még egy műfasz is előkerült, mégpedig olyan, amilyet föl lehet csatolni a derekunkra.

Ezzel is keféltük egymást. Mind a ketten nagyon jól éreztük magunkat. Olyasmi történt, amit sosem hittem volna el magamról: az, hogy megkívántam egy nőt. Biztos ezt is elképzeltem, az ember mindent elképzelhet, olyat is amire nem vágyik, amit nem tudna megcsinálni, vagy azt hiszi, hogy nem tudná végigcsinálni, mert nem gerjed rá, még ha látja is pornófilmen a nőket egymás pináját nyalni, dörzsölni, csókolni. Inkább viszolygást keltett bennem filmen és gondolatban is. Egyszerűen nem foglalkoztam vele, nem is izgatott, még csak annyira gusztustalannak se találtam, hogy azt lehetett volna hinni, hogy a tiltakozásom jelent valamit. Nem estem bele soha, mert nem éreztem, hogy egy nővel tudnék csókolózni, én aki a férfiakat is megválogatom, ha csókolózásról van szó. Ezzel a lánnyal tudtam. A végén ugyanúgy szeretkeztem vele, mint ő velem. Nemcsak hagytam magam, hanem ugyanúgy kívántam, mint egy férfit, vagyis nem ugyanúgy, másképp, mégis ugyanazt adtam, ugyanazt kaptam tőle, ugyanarra a kéjre vágytam, és el is értem, miközben az egész más érzés volt. Nem kellett azt képzelnem, hogy férfi, elfogadtam, hogy nő, tehát nem hasonlítottam őt össze senkivel, semmivel. Kívántam a testét, őt, és gátlástalanul adtam magamat.

Viszont harmadnap már nem kellett. Kezdte mondani, hogy szerelmes lett belém. Undorodtam. Talán nem is undorodtam, csak untam. Elmúlt az érzés. És nem tudom miért! Nyilván szerepet játszott, hogy nem kívántam hosszúra nyújtani a föllángolást a vele. Többször nem is találkoztunk, mármint így szexuálisan. Azért egy férfi mégiscsak többet tud nyújtani egy nőnek, más az érzés egy férfitest iránt.

VÉGE

Angeli
Hasonló történetek
15342
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
29920
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: