Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Születésnapom alkalmából 6. rész

Felálltuk a kanapéról, majd Nataliet felkaptam a kezembe és az ágyhoz vittem, Annát pedig a barátom cipelte, majd ő is lehelyezte. Mindketten széttártuk a lábaikat, majd nyelveinket használva elkezdtük kinyalni egymás barátnőjét. Közben egymásnak nyomkodták, csipkedték melleiket, míg mindegyikük nem nyögdösött a gyönyörtől, majd ujjainkat bevetve vájtunk egyre mélyebbre finom puncijukba, míg nem újabb orgazmus járta át őket. Elégedetten egymásra néztünk Joshhal, látva barátnőinken az újabb izzadság cseppeket testükön és a vágytól kipirult arcukat. Felmásztam az ágy közepére majd meredező hímtagomra ráültettem Nataliet, aki mikor egyből megérezte, hogy benne vagyok kis nyögés szállt ki belőle. Lassan elkezdtem le és felmozgatni csípőmet, hogy érezzem a farkammal minden egyes négyzetcentiméterét a pinájának majd kedvesem punciját a szájamhoz téve, elkezdtem nyalogatni közben. Josh pedig felállt az ágyra és vastag péniszét barátnője szájába tette, majd haját meghúzva irányította kedvesét, hogy még mélyebbre hatolhasson be. Csípőmnek gyorsabb mozgást diktálva, elégedetten láttam, hogy Natalie nagyon is szereti, a keményen megbasszák, Anna pedig elégedett nyögései tovább biztattak nyelvezésben. Josh leszállva az ágyról, majd barátnője háta mögé ment és elkezdte izgatni az ujjával a segglyukát, mikor érezte, hogy jó lesz behelyezte a farkát és felvéve a ritmust velem, ketten dugtuk meg, melyet Natalie nem sokáig bírva elélvezett. Levettem Josh barátnőjét a farkamról, majd a helyemre mászott a barátom, aki egyből péniszére ültette Annát. Akinek nedves puncija most szabadon levegőzött, melyre Natalie azonnal ráharapott és nyalni, falni kezdte szerelmemet. Barátom nem kegyelmezett méretes falloszával rögtön egy gyors tempót diktált, melytől Anna gyorsabban vette a levegőt, de egyre jobban élvezte is. Míg én pedig Natalie segglyukát kezdtem izgatni, még nedves volt az előző akció jóvoltából, így be is tettem neki, melytől még jobban nyalta Anna ízletes lyukát. Joshon látszott, hogy nem sokára ő is elér a végére, így belassított, mely kedvesemnek nem igazán tetszett, így elkezdett ő rugózni rajta, mely nagyon tetszett barátomnak. Kivettem a farkam Nataliéból és odahajoltam szerelemem puncijához, melyet ketten nyaltunk felváltva, Anna pedig abbahagyta a mozgást, átadva vissza a vezetést Joshnak. Mikor aztán elég nedvesnek találtam, beledugtam a farkam, lábait pedig vállamra téve, kezdtem felvenni az ütemet barátommal. Barátnőm nagyon élvezte, ahogy a két fasz egyszerre hatol belé, felkorbácsolva ezzel minden érzékét, majd néhány lökés után egy hatalmas sikollyal elélvezett. Josh se bírva tovább beleélvezett a seggébe, közben pedig Natalie csókolgatta le az izzadtságot a mellkasáról, majd pedig a szájáról. Levettem Annát barátom farkáról, karomba véve gyorsan lettem a kanapéra és mellé feküdtem, így helyezvén be farkamat egy utolsó menetre. Lassan csináltam, közben kezemmel melleit markolásztam, míg szánk eközben sem vált el egymástól. Aztán éreztem mindjárt elmegyek, így átkaroltam az egész testét, azután löktem egyre beljebb, míg végül mindketten elélveztünk egymás karjában.
Fel keltünk az kanapéról és ágy felé mentünk, Josh és Natalie elaludt az ágy másik felén, így hagyva helyett nekünk. Még mielőtt lefeküdtünk volna Anna még megkérdezte:
-    Tortát ? – és a meg nem kezdett csokis csoda felé mutatott, de én csak őt néztem.
-    Te vagy a világon a legcsodálatosabb nő a világon, én pedig a legszerencsésebb, hogy rád találtam - és megcsókoltam, ezután komoly képpel nézett rám
-    Azt hiszem ez így nem helyes, én találtam rád, hiszen én hívtalak fel és… - a szájára tettem az egyik ujjamat, melyet aztán be is kapott és szopogatott, majd kihúztam és a nyelvemet tettem be helyette, jobban is tetszett neki.

Aztán barátaink mellé feküdtünk le, elhelyezkedtünk az ágyon, majd azonnal elaludtunk és ezt az éjszakát soha nem felejtettük el.
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: