Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Születésnapi ajándék

Péntek este van. A barátomnak a szülei nincsenek otthon és át lettem hívva, én meg persze kapok az alkalmon. Hisz imádok vele lenni és őt is, imádom. Itthoni szokásos dilemma, pedig már elég régóta együtt vagyunk ahhoz képest, hogy ne túlzottan érdekelje mennyi smink, vagy milyen ruha van rajtam, de azért bennem még mindig meg van, azaz átlagos izgalom. Így még sose volt, hogy egy egész este egyedül, anélkül, hogy izgulva néztük óráinkat, mikor lépnek be a zavaró tényezők. Egy öcsike, egy hugica vagy esetleg egy idegesítő anyósjelölt. Más szóval ez az este máshogy indult, mint a többi. Átkutatva szekrényemet, egy piros ing mellett döntöttem, amihez egy fekete nadrág társult. Kellemesen feszült rajtam, kiemelve domborraimat, amit persze néhol én elég nagynak találtam. 5perc sminkelés után indultam el a barátomhoz, szinte fütyörészve.

Körülnéztem és megakadt a szemem a csillagokon, a teliholdon és még mindig a Göncöl szekéren, ami kedvencem mindegyik közül. Talán azért, mert egy kellemes emlék fűz hozzá, vagy azért, mert általában csak ezt találom meg a csillagok között, nem tudni. Bekanyarodva utcájukba már messze láttam, hogy ott áll és engem vár. Mindig szerettem ezt benne. Előre várt, sose késett. Odaérvén lassan adtam volna neki köszönő csókom, de ő eltolt magától. Azt hittem valami baj van, de, amikor a háta mögül előhúzta a piros rózsát csak mosolyogni, tudtam. A kedvenc virágom. Vörösen izzott az utcák fényeiben, akárcsak a szerelmünk. Ekkor rávetemedtem és egy hatalmas csókkal, köszöntem meg. –Ez még nem minden! – említette meg, amire csak értetlenül tudtam nézni. Beinvitált a házba.

Lassan vette le rólam a kabátomat és leültetett az ebédlőasztal székébe. Sejtettem mi következik, hisz előttem egy romantikus gyertya lángolt az asztal közepén, két oldalán egy-egy boros pohár, tányér és evőeszközök. Felmerült a gondolat, hogy ez most tényleg igaz? Az én barátom főzött nekem? Alig mertem elhinni, de amikor tálcán hozta be a vacsorázni szánt ebédet elérzékenyültem. Ő csinálta, Ő készítette. Ő, akiből sose néztem volna ki. Elém rakta a meleg ételt, ami csak úgy gőzölgött. A forró gőzben alig tudtam kivenni arcvonásait, sunyi kis mosolyát. Nem tudtam megállni, hogy meg ne lepődjek. Lassan megvacsoráztunk, boroztunk, majd bevitt a szobájába. Elöl mentem, és szokásosan körül néztem, amit mindig megteszek, ha ide beteszem a lábam. Szeretek körülnézni, hogy mi változott, de örömmel vettem észre, hogy milyen szép rend van, ami szintén nem rá vall, de szememet kiszúrta, egy letakart edény.

Nem kérdeztem mi az, de sejtésem se volt róla mi lehet. Hátulról éreztem erős kezét, ahogy átölel, és csípőmön megtelepszik. Megéreztem gyengéd csókjait a nyakamon és a fülcimpámon. Ettől az érzéstől teljesen megremegek. Becsuktam a szemem és élveztem a kényeztetést. – Boldog születésnapot egyetlenem! – Súgta a fülembe és akkor már értettem. Vele szembe fordultam és egy csók kíséretében megköszöntem neki. Ekkor eltolt magától, rám kacsintott – amitől teljesen elolvadok, és nem tudom merre nézek – és csak ennyit szólt: - Ma este teljesen elkényeztetlek. – Csak mosolyogni tudtam ő meg lassan felkapott és letett az ágyra. Először a számon telepedett meg, eleinte gyengéd csókocskák voltak, de átváltottak szenvedélyes, vágyakozó nyelvcsapásokká. Nagyon jó volt, de, amikor már kezdtem volna vetkőztetni, ő megint megállította a kezem.

Néztem rá, hogy most mi van, de ő nem mondott semmit, csak visszatért a vágytól remegő nyakamhoz. Nyelvének hegyét húzta végig a gigámon, majd elindulván jobba lassan végig a fülemig. Eközben egyik kezével a combomat simogatta, míg a másikkal az ingem gombjaival bajlódott. Egy gomb, két gomb, három gomb. Számolni se tudtam már ettől teljesen odáig voltam. Az ing ketté vált és előmerevedtek tűhegyes mellbimbóim. Gyors mozdulattal vetette le rólam az inget majd magáról is a pólót. Láttam rajta, hogy tetszik, hogy a melltartó lemaradt a ma este folyamán. Én csak néztem, nem tudtam, mit szóljak. Aztán apró csókok kíséretében elindult lefelé. A nadrágom még mindig rajtam volt, de éreztem, hogy jobb, ha lent lenne, mert már teljesen átázott. Lassan ment végig a két mellem vájta völgyben majd nézett balra is, jobbra is. Melyiket válassza?

Semelyiket sem, aminek nem nagyon örültem, de ment lentebb is. Lassan hullámosan haladt lefelé, miközben kezével sikerült nadrágom gombjait szétszedni. Lassan lehúzta, a piros tangámmal együtt. Ott tárulkoztam előtte. Szemei megakadtak a puncimon, majd rám nézett, elmosolyodott és a bokámtól apró csókok kíséretében felfelé indult. Végig a bokámon, nagyon lassan át a vádlimon, megállt a térdhajlatomnál és végig a belső combomon. Megremegtem, éreztem, hogy egy érintés és rögtön elmegyek, de megállt. A belső combom tövében megállt. Néztem rá, hogy „Na, kincsem most mi van?”, de ő csak elejtett egy ravasz mosolyt és folytatta, amit elkezdett. Nyelvének hegyével, ami egy 5-10perce még a nyakamnál játszott végigsimította a frissen borotvált nagy szeméremajkamat. Egész testem megfeszült és érezni akartam, de ő csak kínzott tovább.

Látta, hogy élvezem. De hirtelen, mintha villámütés ért volna, célba vette a csiklómat is. A hátam megfeszült és ő csak szenvedélyesen játszadozott velem. Lejjebb éreztem, mintha egy ujj ékelődne belém. A sejtelmes járatomba nem is egy ujj volt, hanem kettő miközben ez a játékos nyelv a legérzékenyebb pontommal játszott. Nem sokára elmegyek. Nem bírtam tovább, és őrült irammal éreztem az orgazmus minden érzését. Szememet becsukva, mintha apró fényjáték játszódott volna le előttem, és csak megremegtem. Lassan higgadtam le, de, amikor felnéztem már őt is, láttam meztelenül, harcra kész állapotban. Ránéztem és egy köszönömöt akartam suttogni, de ekkor vettem észre, hogy a letakart tál már a kezében van. Kivett belőle már egy kicsit megolvadt jeget: - Most kicsit nyugis legyél! – Mosolyogtam majd észrevettem, ahogy közelít felém és a jégkockát a szánk közé, emeli.

Három centire voltam a csókjától, megőrített. Akartam, most és azonnal, de ő még játszott Velem. A jégkocka lassan csúszott lejjebb az államhoz és akkor egy röpke mozdulattal elértem a száját. De ő csak nézett és lejjebb húzta. Talán a hideg jég érintésétől, talán az izgalomtól, de a mellbimbóim megint merevedtek felfelé, amit ő is észrevette. Azt az utat, amit a nyelvével járt be most a jégkockával próbált meg, de a kis völgyemben megállt. Balra elindult a hidegség még a melegség a jobb irányba indult felfedezőútra. Nagyon jó volt látni, ahogy egyik oldalon egy hűvös tárgy kering merevedett mellbimbóim körül, míg a másik oldalon barátomnak a nyelve csinálja ugyanezt a műveletet. Egy idő után mindkét fél elindult lefelé.

A kocka megállt a hasamnál és lassan keringeni kezdett, míg el nem olvadt vágytól forró testemen. Nem lehetett lehűteni. Ekkor társam lassan kiitta a köldökömben összegyűjtődött vizet és felfelé haladva minden cseppjét aprólékosan nyelte. Nem bírtam tovább. Megragadtam és feljebb húzta. Erre várt. Harcra kész szerszámát ékelte belém. Teljesen elmerült bennem, aminek nagyon örültem! Ránéztem és győzelemittasan mosolygott. Nem volt ebben a játékban lassúság. Gyorsan kezdett el mozogni, amit nagyon élveztem. Teljesen odavoltam és éreztem, ahogy a dicsősége csúszkál ki be belőlem. Imádtam ezt az érzést, semmivel se lehetett felülmúlni. Megfordított, most én voltam felül és láttam a felsőtestét és őt is.

Felültem, és lovagló pózban kezdtem el mozogni rajta. Kedvenc testhelyzete volt. Nem sok volt már hátra se nekem, se neki. Egyszerre mentünk el. Mintha elvesztettem volna az eszméletem úgy dőltem rá. Így aludtunk el. Reggel ágyba reggelit kaptam, és egy hatalmas csókot. Meg kellett említenem, hogy: - Szerelmem! Ez volt a legszebb születésnapi ajándékom… - Mint egy vadász, aki becserkészte zsákmányát, boldogan mosolygott rám. Leült mellém és egy apró puszit nyomott az arcomra:
- Szívesen.
Hasonló történetek
22518
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
25059
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
A manapság oly divatos túlzásoktól mentes, kedves kis írás.

Sok ilyet!

cicamica......... ·
Nekem ugyen még nem volt ilyen szülinapom, de a kedvesemnek lesz:)



10p

Botond ·
Kedves Nyssa!

Engem lenyúgöztél.. várom a következö születésnapod :) Nálam 10-es.



Szivacs!

Egyetértek Veled.. jobb, hogy elolvadt az a jégkocka :)



Tanár Úr!

Bevallom fáj a történetnek ez a borzasztóan komor leegyszerúsítése...



No éljen az érzékiség.. na meg persze a szülinaposok!! :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: