Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Születésnapi ajándék

Dögös kis nőcske ez a fekete hajú Marylin!

A cybertérben mindenki így ismeri. Rövid fekete haja, és kisportolt nyúlánk alakja beivódik a férfiak emlékezetébe. Szóval egyszer rákattintottam, majd felhívtam, és végül megbeszéltünk egy találkát. Maradandó emléket hagyott bennem, ezért amikor évekkel később akkori barátnőmmel az édeshármast akartuk kipróbálni, és egyik website-on sem találtunk jelentkezőt a „Pár keres Nőt” jeligére, akkor ismét ő jutott eszembe.

Kibéreltünk egy elegáns apartmant a Vértesben. Ő utánunk érkezett 2 órával kocsival. Jó néhány pohár finom ital után a gyertyafénnyel kivilágított fürdőbe mentünk. Annak ellenére, hogy Zsú ötlete volt ez a party, annyira izgult, hogy többször is újratöltötte poharát. Előre megcsináltam a hatalmas kádban a habos forró fürdőt. A születésnapos kicsit zavarban volt, Marylint egy cseppet sem feszélyezte a helyzet – valószínűleg nem is először volt részese ilyesminek – én meg gyomorszorító izgalommal vártam a kifejletet. Itt már mindegyikünkről gyorsan lekívánkozott a ruha. Ébredező pénisszel álltam a kád mellett, és gyönyörködtem a két pompás testű nőben. Zsú nőiesen telt, izmos szőkésbarna hajú fiatal leány. Gömbölyű mellek, formás fenék, vékony derék. Ápolt, izgalmasan formára igazított fanszőrzet, napbarnított test, semmi idegen rajz, vagy testékszer. Marylin az izlésemnek túl vékony, konditeremben acélozott karcsú kar, kockás has, kis, kemény gömbölyű mellek. Rövid fekete haján kívül semmi szőr nincs rajta. Érdekes apró, színes tetoválás irányítja a tekintetet az ágyékára, ahol a szeméremtestbe helyezett pearcing kandikál elő.

Marylin lépett először a vízbe, majd megérezve csajom idegenkedését, és inkább felém fordult, megfogta kezemet, behúzott és leültetett a mély sarokkádba. Lassan dörgölni kezdett egy szivaccsal. Néhány pillanat múlva Zsú leguggolt és hátamra simult. Végigcsókolta arcomat, majd a fülcimpámat vette szájába. Marylin minden mozdulatával közelebb került Zsú hátához, majd egyik kezével finoman áttért rá, míg másikkal engem simogatott tovább. Hátrafordultam és hosszan csókolóztunk. Arra lettünk figyelmesek, hogy a hálóból halk hívogató zene szól és Marylin gyertyákat gyújt a szürkületben.

Marylin hanyatt feküdt az ágyon. Nem szólt, csak karjait Zsú felé nyújtotta, akit megfordulva hívott magára. Zsú kissé bódult állapotában is furcsán érezte magát egy nő testén. Óvatosan tapogatózva érintette meg Marylin combjait, és szolárium-barna hasát. Ekkor ismerős hűvös csiklandozta meg hátulról. Megborzongott, mikor rájött, hogy Marylin nyelve csúszkál olyan helyen, ahol addig csak szerelmei kalandozhattak. Az volt rémes, hogy fantasztikusan jól esett, és ezért inkább behunyta szemét és kezeit a nő hasára téve, azokra hajtotta fejét. Csípőjét azért széttárta, hogy még könnyebben férhessen hozzá a nagy tudású csiklandozó nyelv. Pattanásig feszült dákóm a látványtól, még sosem volt részem ilyesmiben. Marylin teljesen Zsú felfedezésébe merült. Zsú pedig, zihálva szorította magát a nő hasához, de kezei már kutatták annak testét.

Odatérdeltem Zsú mögé Marylin feje fölött, aki megértve szándékom óvatosan széthúzta a popóját. Kínzóan lassan érintettem péniszem hegyét Zsú Barlangjának kapujához. Ő felkapta fejét és hátrafordult. Csillogó szemmel nézett rám, majd lehajolt és szemtelenül egyszerűen csak nyalni kezdte Marylin nagyajkait és csiklóját. Ki-be csúsztattam dákómat, mind mélyebbre engedve a végét, míg végül benn voltam teljesen. Vesszőmet megfeszítettem, Zsú megrándult és Marylin arcától elemelve csípőjét, kidomborította és a magasba emelte. Tempóról tempóra gyorsultam, míg végül már fognom kellett a születésnapos Zsút, hogy tartani tudjam a ritmust. Zsú rátalált az érzékeny pontba helyezett ékszerre és nyelvét pergette rajta. Marylin jól bírta az effélét, de azért benne is megmozdult már valami és nyelvével Zsút kereste, és hogy többet kapjon a lányból, ezért karjait átfonta csajom derekán és óvatosan magához húzta.

Zsú mindig elégedett volt dákóm méretével és tudásával, gyakran emlegette is, hogy nagyon jók vagyunk Mi neki. Most, hogy velem egyidőben másvalaki a csiklóját izgatta teljesen kontrollt vesztett önmaga felett. Hihetetlen sebességgel száguldott az orgazmus felé. Ütemesen vinnyogott, tekergett kezeinkben, csípőjét Marylin arcához és az én ágyékomnak nyomta, hogy még inkább fokozza a hatást. Egyszer csak hátracsapta fejét, haja hátára hullt, és összeszorított szemmel, kéjes hörgés közepette egész testében másodpercekig rázkódott, majd összecsuklott. Mi, akik ketten okoztuk Zsú vesztét, még félúton sem jártunk. Marylin egy másodpercet sem gondolkozott és kihúzta dákómat Zsúból, majd a szájába vette. Gondosan lenyalogatta és olyasmit művelt vele, amit még sohasem éreztem. Hiába, ha valaki ért a szakmájához!

Zsú lassan feltápászkodott és remegő végtagokkal odafordult hozzánk. Szemében hála volt, és az iménti ajándékunknak és valószínűleg az italoknak köszönhetően egy csöppet sem zavarta, hogy egy idegen nővel vagyok. Farkamat megfogva maga felé fordított és most már Marylinnel egy irányban fekve dákómat a nőbe csúsztatta. Ő adta a ritmus, és mint egy eszközt, úgy tologatott ki-be. Észveszejtő érzés és gondolat! Jó néhány tempó után Zsú halkan búgva kiemelt Marylin ágyékából és félig hátradőlve magába húzott. Nem engedte, hogy őrjítő vágyaim irányítsák mozgásomat. Péniszemet szorítva utasított lassabb tempóra, jelezve, hogy ő a főnök. Lábával fenekemet átkarolta és még jobban magához szorított. Ettől még ingerlőbb volt minden! Néhányat itt, kicsit többet ott, így ment ez perceken keresztül. Marylin megint tudták mit tesz! Amint vesszőm hegye beért a hüvelyébe, megfeszítette gátizmait és addig tartott szorítva, amíg Zsú ki nem húzott.

A feszes szűk forró lágyság őrjítően felkorbácsolt! Mindkét nő látta, hogy lassan nem bírom tovább, ezért Marylin hirtelen hanyatt lökte Zsút, engem ráfektetett, majd két lábam közé bújt és nyelvét a már mozgó farkamon ugráltatta. Mondhatom, hogy nem maradt hatás nélkül amit ezek velem műveltek! Kefélem a barátnőmet, aki élvezetének hallható bizonyságát is adja, és amint farkamból egy kicsinyke rész kikerül a forró testből egy virtuóz nyelv csúszkál rajta ide-oda. Sajnos hamarosan kilövelltem. Zsú ilyet még nem tett soha, de Marylint óvatosan félretolva szájba vette és nyalta lüktető vesszőmet, és én, mint egy rongybábú rángatóztam. Ezt már Marylin sem bírta idegekkel. Kérdőn Zsúra nézett, aki bólintott. Hátamra fektettek. Marylin lovagló ülésben combomra ült és farkamat kisajkai közé hajtva kényeztette magát.

Zsú nyelve végigszaladt köldökömtől orrom hegyéig, majd ágyékát testemen ugyanezen úton végigcsúsztatva arcomnál megállapodott, és félreérthetetlenül jelezte, mit kíván. Kinyújtottam nyelvem, hogy megérinthessem ezt az izgága sosem lankadó csiklót, és ő egyszerűen úgy mozdult, hogy az hüvelyébe kerüljön. Minden mozdulatomra kéjesen megvonaglott és kezével csiklóján körözve tette teljessé az örömét. Izgett-mozgott nyelvemen lovagolva, majd inkább popóját ingereltette velem és önkívületben ujját lassan hüvelyében járatta. Ekkorra Marylin megfelelőnek látta a helyzetet és farkam tövét hüvelyk és mutatóujja közé szorítva tovább merevítette dákómat majd csípőjével lassan körözve ráereszkedett. Ez sem akármilyen érzés, ám! Őt sem sok választotta el a végtől, mert hamarosan vad lovaglásba kezdett és igen előrehajolt és mellkasomnak támaszkodott, karjai megfeszültek és melle ütemesen rázkódott. Hangja a mélyről jövő búgásból a halk sikolyig emelkedett.

Csak ültek rajtam a csajok és légzésük lassan csillapodott. Aztán összeszedtük magunkat és tusolás után már némi ruhában koccintottunk friss gyümölcslével a nappaliban duruzsoló kandalló előtt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Egy jó, kiadós szex, jó, kiadós leírása.

:flushed:


bot ·
A szexuális segédeszköz akkor is az, ha embernek hívják. Persze ez még nem gond! Ízlések és pofonok...
Jól megírt??? Jól olvasva volt? Próbálkozz meg előbb leírni a hagyományos kettesbent, mert ez igen keszekusza lett, nem beszélve olyan hibás mondatokról, melyeknek egy részéből valahogy kilogikázható a következmény, másikukból már egyáltalán nem. A történet érzelmi megközelítése, illetve ennek próbálása, születésnap... pocsék.
SuVid ·
Segédeszközzel egyetrétek. Ez egy ilyen történet. Születésnap tényleg marhaság, csak úgy lett. Nem érzelmi megközelítésnek készült. A korábbi írások túlontúl érzelmire sikerültek, itt most a gyakorlatilag érzelemmentességet próbáltam megjeleníteni. Lehet, hogy sikerült?
Elgondolkodom azon amit írtál, bár azt vallom, hogy nem kell mindent leírni, néha szeretek fényképszerűen felvillantani dolgokat. Az összeköttetést meg vagy ki lehet találni, vagy nem.
Köszönöm a véleményedet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: