Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sztárlexikon 1.:Hanna Montánával….

Gyerekkori álmom teljesült, amikor apukám megnyerte a hatoslottó főnyereményét. Az életünk fenekestül felfordult, gyökerestül, persze jó értelemben.  Teljes ház, bútor, autó és életcsere következett. Olyan gyorsan történtek a változások, hogy apukámnak el kellett kezdenie a Sanax szedését. Kaptam egy fekete Mercit, 2 emeletes házat, balatoni nyaralót, Pesten egy apartmant.
Anyukám vett magának egy szeretőt, az öcsém BMX-et.

Bizonyára mindenki látta a Wald  Disney csatorna nívós filmjeit, én is néztem többet is, de Hanna Montána, abszolúte kedvenc volt. A szőke haja, divatos ruhái, a westerncsizmája és a mosolya is elbűvölt.

Amikor megkaptam a havi apanázsomat, úgy döntöttem Amerikába utazok.
Öt csillagos luxus szállodában laktam, még a kilincsek is színaranyból voltak. Szolgák adtak rám még a bugyimat is, és evéskor etettek, hogy fel sem keljen emelnem a villát.
Ügynököm, híres ügynök volt, sikerült elérnie, hogy találkozhassam Hannával.
Egész délután remegett a gyomrom, vad szavak és buja vágyak jutottak eszembe.

Különös gonddal készítettek elő, amire kész lettem úgy néztem ki, mint Merylin Monroe.
Eljött a találkozás pillanata, Hanna a valóságban majdnem úgy csillogott, mint a TV képernyőjén, lágy haja póni szőrre hasonlított, műszempillája rebegett.
- Á, szevasz, te vagy az új dobos?
- Öööö – dadogtam, kissé megzavarodtam, erről nem is tudtam, hogy az ügynököm, dobosnak protezsált be Hannánál.

Elsőre egy könnyű ebéd következett, majd Hanna bevitt a színfalak mögé, ismét apjával forgatott. Bemutatott neki. Érdekes volt látni, hogy zajlik egy forgatás, angol fordító állt mellettem, mindent lefordított nekem.

Hanna többször a mellemre nézett, mélyen dekoltált ruhám, sokat engedni, látni hagyott belőlem.
– Á, Hanna, mesélnél magadról egy kicsit? Akkor a riportot kiposztolom a magyar olvasóknak, apámnak jól menő újságja van az országomban.
Hanna arcán megjelent a TV-ből ismert mosoly.
- Ez csak természetes, nagyon megnyerő egyéniség vagy, de nézd, itt vannak a riporterek, kérlek simulj mellém, hadd készítsenek új fotót zenekarom új tagjáról.
- Amint összesimultunk már alig bírtam tovább, kezdett a bőröm felmelegedni, és nedves lenni a tangám.
Mintegy húsz perc, pózolás, fotózkodás után, ittunk egy frissítőt és belesuttogtam imádott művésznőm fülébe sóhajomat.
- Á, a díszletek között szeretkeznél velem?
- Honnan tudtad, hogy mindig is, ez volt az álmom?
Hanna magához szorított, a bőre sima, mint az újszülötteké.
-Á, ö, nem szoktam ismeretlenekkel szexelni, és egy óra ismerkedés után sem, de a látszat csal sajnos. Meg kell, hogy mondjam neked, a cégem és az ügynökségem a csőd szélén áll, amit felajánlottál összeget, hajlandó vagyok veled szeretkezni, akár lásd, a színfalak mögött is. Álmomban többször előfordult, hogy ott szexeltem, apámmal, az operatőrrel, és a sminkes lánnyal.
- Akkor ez remek, voltál már nővel?
Közben a munkások elhagyták a terepet, aznap már nem volt több forgatás. A nagy reflektorok kialudtak, a színfalak között csak én maradtam Hanna Montánával.
-Á, voltam párszor, de érzelmileg is nagyon kötődöm hozzájuk, ö ö ö, place, tudod, anyakomplexusom van. Fura, hogy mégis tehozzád most vonzódom, kb. annyi idős lehetsz , akárcsak én.
- Már húsz vagyok – ecseteltem - közben a TV-ből jól ismert Hanna szobájába kerültünk.
Nagyon izgultam, a frigiditásom azonnal előjött. Leblokkolt bennem a vágy egyszerűen, nem reagált bennem semmi.
- Ne sóhajtozz, én nagyon nagy sztár vagyok, ő, ő hozok neked valami gátlás oldót.
Hanna a díszlet konyhából valódi magyar csokival tért vissza és abból ettem pár kockát. Valóban elmúlt a csuklásom, és elmúlt a gátlás. Falak dőltek le, Hannával 3 perc múlva csókolózni kezdtünk.
Hihetetlen volt az egész, hogy ott állok bálványommal, a TV-ből ismert falak között, faljuk egymás ajkát, simogatva egymás hátát. Lenyúltam végre megfogni Hanna csodálatos hátsóját. Kemény volt, jól esett a kezembe szorítani simogatva. Végre a mézszínű tincseit szagolgattam, simogattam, kezdtem elveszíteni a valóságot.
Beleájultunk a fotelbe, kezem végre Hanna puha, nedves puncija között siklott. Én fölé másztam, Hanna készségesen nyitotta szét puncimat. A szája fölé víve alfelemet, nyelvecskéje körözve siklott a kéjbarlangom körül. Csípős kígyóként elhalmozott kéjjel.
- Ö, ö, ö csodás - suttogta a fülembe.
Nekem is egyre finomabb. Ekkor 3 orgazmuson túl voltam, Hanna ujjai a puncilukamat tágították.
- Kérleeek, a popsimba is? – kértem szenvedéllyel, telin.
Hanna a magyar temperamentumomnak nem tudott ellenállni, fenekem szétujjazta, a pinámat szétnyalta, a kéj teljesen levett a lábamról alig bírván a ágyig elszédelegni.

A díszlet lepedőn szétterült Hanna csodálatos, puha haja. Széttettem a lábát, az ott található reflektort bekapcsoltam, odairányítva.
- Á, ez teljesen extázisba hoz, kérlek erősebben világítsd a pinámat.
Ezután Hanna szerveit szétnyalogattam egészen elélvezett háromszor. Ujjaztam punciját, fenekét. 69 pózban franciáztunk, sokszor felvittük egymást a csúcsra.
Végül csókba fulladva, öleltük egymás a következő forgatási napig. Ekkor azonban megjelent az ügynököm, és elvitt zenetanárhoz. Ma is Hanna Montána dobosaként vagyok jegyezve.

Legközelebbi sztárlexikonomban,  Demi Mooral  és lányaival, szexelek.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Csak az utolsó mondatban három helyesírási hiba. Inkább ne írj ilyeneket.

Bánkbán ·

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: