Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szomszéd szoba

A történetem nem olyan egyedi, mint az oldalon eddig olvasottak, de legalább az igazat írom le. Mivel ez az első próbálkozásom remélem elnézitek ha a megfogalmazás itt-ott nem tökéletes.

24 éves vagyok, immár 5 éve élek egy kellemes kapcsolatban, de mint a legtöbb férfinak néha nekem is szükségem van egy kis kalandozásra. Talán azért, hogy biztos legyek magamban, talán egész egyszerűen a hormonok miatt, nem tudom. Az eset mindössze néhány hete történt, ezért még friss az élmény. Egy haveromnál voltam a menyasszonya születésnapját ünnepeltük néhányan. Már régen szemet vetettem a lányra, de az alapszabályhoz tartottam magam (pénzt és nőt ugyebár soha). Szülinap lévén sikerült elég tetemes mennyiségű alkoholt felhalmoznunk a lakásban, amit persze igyekeztünk folyamatosan csökkenteni. A hangulatunk egyre jobb lett, egyre-másra jöttek a vendégek (barátok, ismerősök, barátnők stb.)… csupa jó ismerős. Egyszer aztán, mikor kimentem ajtót nyitni (mivel a házigazdát lefoglalták) egy elbűvölő teremtés mosolygott rám odakintről. Nem olyan nő, amilyen a férfiak álmaiban szerepel ( hosszú haj, nagy mellek, formás popsi, feszülő combok ). Az ő varázsa a szemeiben és a mosolyában rejlett. Ahogy rám nézett úgy éreztem teljesen jelentéktelen vagyok mellette. Gondolatban hálát adtam a sorsnak amiért a barátnőmnek dolgoznia kellett.

Rövid tanácstalanság után bemutatkoztam és megtudtam, hogy az ünnepelt nővéréhez van szerencsém. Bekísértem és mikor beértünk a szobában egy kicsit mintha megfagyott volna a levegő… legalább is ami a hímnemű egyedeket illeti. A lány gyorsan üdvözölte a húgát és a haveromat, majd tanácstalanul álldogált, mivel rajtuk kívül csupa ismeretlen ember vette körül. Ők pedig egyre inkább egymással kezdtek el foglalkozni. Gondoltam itt az alkalom, hogy közelebbről is megismerjem. Kiderült, hogy 26 éves van egy kislánya, két éve elvált stb. Nagyon kellemes beszélgetőtársnak bizonyult. Nem csak szép volt, de okos is. Ahogy beszélgettünk szinte magába szippantott a szemével. Néha zavarba jöttem a pillantásától, ilyenkor mindig nagyon jót mulatott rajtam. A többiek közben hozzákezdtek a bútorok tologatásának és a zenét kicsit hangosabbra vették, ezért mi, hogy elkerüljük őket és nyugodtan tudjunk beszélgetni a még üres gyerekszobába vonultunk félre. Leültünk a földre és egyre kényesebb témák kezdtek fölmerülni. Elmesélte, hogy a volt férjével olyan dolgokat is kipróbált, amiket addig és azóta soha és nem is szeretne még egyszer olyan kínos élményeket átélni, mint amikor a barátai előtt szeretkeztek… összességében félénknek mutatta magát. Azóta sem tudom, hogy a gondolat írmagját akarta kiverni a fejemből vagy éppen ellenkezőleg, de ez már nem is számít.

Ahogy beszélt és beszélt egyre közelebb ültem hozzá, mondván olyan hangos a zene, hogy nem hallom. Persze ezen is csak mosolygott, de mikor erre válaszul a fülembe kezdett suttogni tudtam, hogy lépnem kell. Az arcunk olyan közel volt egymáshoz, hogy éreztem a bőre melegét. Az orrunk összeért, forró lehelete elárulta, hogy az alkohol mellett más is fűti a testét. Kicsit tétováztam, hiszen néhány méterre tőlünk sok ember, köztük a húga is ott mulatott, de sok időt nem hagyott gondolkodni. A nyelve forró és puha volt. A csókja követelőzően szenvedélyes. Egész testemben megremegtem, amit persze ő is észrevett. Néhány pillanatra abbahagyta a csókolózást, a szemembe nézett és megígértette velem, hogy soha senkinek nem mondom el ami történni fog. Persze örömmel megfogadtam volna akkor bármit, csak ne hagyja abba amit elkezdett. A falnak támaszkodtam, ő pedig lassan elkezdte kigombolni az ingemet. Minden gombnál megállt, nyalogatta egy kicsit a mellkasom, a hasam, majd feljebb húzódott és a vállamat, nyakamat kezdte el harapdálni. Közben folyamatosan éreztem égető nyomát a bőrömön, mindenhol ahol hozzám ért.

Felálltunk, ő pedig elkezdte kigombolni a blúzát… persze nem hagytam. Érezni akartam puha bőrét a számban. Mögé álltam, hátulról átkaroltam és lassan elkezdtem kifejteni a ruhájából. Közben puha apró csókokat adtam a vállára, a nyakára és abba a kis gödröcskébe a füle alatt. Ahogy haladtam egyre lejjebb mind jobban remegett a kezem alatt… Miután lehullott róla gyönyörű királykék fölsője már csak egy fekete csipkés melltartó volt a kezem és két gömbölyded melle között, az sem sokáig. Megfordult, zöld szemeit újra belém fúrta, majd picit hátra lépve megszabadította magát tőle. Nem tudtam elszakadni a pillantásától. A kezeimnek nem tudtam – és persze nem is akartam – megálljt parancsolni. Mikor hozzáért behunyta a szemét… Tenyerem alatt lüktettek kemény mellbimbói, éreztem szíve dobbanásait. Közelebb léptem hozzá és újra megcsókoltam, miközben kezem a melléről fokozatosan egyre lejjebb simított a testén. Alul mindössze egy fekete miniszoknya volt rajta, ezért ellenállásba szinte egyáltalán nem ütköztem. Gyengéden megmarkoltam a fenekét, majd combja belső oldalára csúsztattam a tenyerem. Mindkettőnk légzése felgyorsult, már szinte lihegtünk egymás szájába, mikor bugyiján keresztül megérintettem a punciját. Teljesen át volt nedvesedve… igaz az én gondolataim is messziről látszottak már ekkor. Szűk farmerem kezdett nagyon szorossá válni, főleg mikor megéreztem, hogy az ő keze sem a hátamat simogatja már. Rettenetesen felizgattuk egymást.

Először meglepődtem, mikor finoman eltolta magától a kezemet, de amint láttam, hogy mire készül tudtam nincs miért aggódnom. Ekkor már ki volt gombolva a nadrágom – vajon mikor tehette? – Az alsónadrágom nem jelenthetett neki akadályt. Finoman lecsókolta a kigyöngyöző cseppeket, majd megszabadította a farkam rabságából. Figyeltem az arcát mennyire lepődik meg csupa tagomon és örömmel láttam, hogy nagyon kívánatosnak tartja. Körbenyalogatta, nyelvével megmasszíroztam a golyóimat, majd olyan mélyen magába szívott, mint addig még soha senki. Semmi látszott ki belőlem. Aki látott vagy tapasztalt már ilyesmit el tudja képzelni mennyire izgató látvány ez. Nem is bírtam magam sokáig visszafogni. Próbáltam jelezni, hogy közel vagyok, várjunk egy keveset, de ő vagy nem vette észre vagy nem érdekelte a dolog. Hatalmasat élveztem a szájába ő pedig egy cseppet nem hagyott kárba veszni. Egy darabig még nem engedett el… addig folytatta amíg újra meg nem keményedtem. Bevallom eleinte kellemetlen volt, mert nagyon érzékennyé váltam, de aztán elkezdtem élvezni a dolgot. Aztán egyszer csak abbahagyta és felült a pakolás közben a szobába került asztalra. Úgy éreztem viszonoznom kell a kedvességét, ezért a combjai közé térdeltem és kezdetben finoman majd egyre gyorsabban nyalogatni kezdtem. A csiklója minden nyelvcsapásomra reagált.

Ujjammal finoman izgattam a puncija bejáratát, majd mind beljebb és beljebb. Fenekét fel-fel emelgette az asztalról, ahogy az ujjammal játszadoztam, majd egyszer véletlenül lejjebb került a kezem. Gyorsan korrigáltam, de ő megállította a kezem és visszatette a popsijához. Nyelvemmel a csiklóján ujjaimmal a puncijában és a fenekében élvezett el. Az orgazmus után teljesen összeszűkült, ezért arra kért mielőtt folytatnám egy kicsit nyalogassam még. Persze örömmel teljesítettem a kérését, mert az élvezés után még finomabb volt a puncija. Sokáig nem kellett izgatnom ahhoz, hogy izmai elernyedjenek. Mikor megérezte nem is hagyott tovább nyalakodni, hanem magába húzott… akárcsak a szája a puncija és forró volt és nedves. Hála a szopogatásnak nem kellett az elélvezéssel foglalkoznom. Minden rezdülésére oda tudtam figyelni. A még mindig rajta lévő szoknya cseppet sem zavart bennünket. Ellenkezőleg, valahogy még izgalmasabb volt az egész. A combját kicsit feljebb emeltem, majd a nyakamba rakta, közben a másik lába a szekrényen pihent. Kezemmel izgatni kezdtem a csiklóját a szoknya alatt. Bár nem láttam mit csinálok az arcáról le tudtam olvasni, hogy egyből rátaláltam az érzékeny pontra. Aprókat nyögdécselve közeledett az orgazmus felé ismét, majd közvetlenül előtte beleharapott a vállamba, nehogy a kintiek meghallják. Most magamon tapasztalhattam milyen az, mikor összehúzódik, miután elélvez. Egy kicsit hagytam pihenni, nem mozdultam. Gyengéden eltolt magától, közben meglepve kérdezte, hogy miért nem élveztem el. Megmagyaráztam, hogy annyira figyeltem az ő orgazmusát, hogy magamról teljesen elfeledkeztem.

Szerencsére nem hagyta annyiban a dolgot. Mikor megkérdeztem, hogy harmadszor is képes lenne-e elélvezni sejtelemesen mosolygott és csak annyit felelt, hogy ahhoz valami mást kellene csinálnunk. Hátat fordított, feljebb húzta a közben lecsúszó szoknyát, majd rákönyökölt az asztalra. Sejtettem mire gondolt, de nem mertem egyből a lényegre térni. Mielőtt behatolhattam volna rám szólt, hogy ne oda ahova az előbb. Már a gondolat is felizgatott, de mikor behatoltam a fenekébe hirtelen olyan erős inger lett úrrá rajtam, hogy néhány másodperc után az utolsó cseppig belelőttem magam. Megpróbáltam valami bocsánat félét kinyögni, de egy hang nem jött ki a torkomon. Ő nem szólt semmit, csak gyorsan elővett egy zsebkendőt, beletette a bugyijába, majd felöltözött és ott hagyott. Lassan én is összeszedtem magam és visszatértem a többiek közé, de őt nem láttam sehol. Eléggé bántott, hogy így elment, ezért én sem maradtam tovább, inkább hazamentem és visszagondoltam a történtekre. Mint később kiderült a lány húga ajánlott engem a nővérének, mondván tudja, hogy én mindig kapható vagyok egy kellemes szeretkezésre és csak ezért jött el a születésnapra. Mellesleg mikor leléptem ő éppen a fürdőszobában tisztálkodott, csak én nem tudtam róla… pedig ha tudom...

Hát ennyi az én történetem. Bocsánat ha túl hosszúra nyújtottam a körítést és összecsaptam a lényeget. Az az igazság, hogy amit átéltem még magamban sem sikerült teljesen megemésztenem. A történtek óta képtelen vagyok élvezni a partneremmel a szexet, pedig előtte azt hittem minden rendben. Mindennemű kritikát boldogan olvasok. Nem fogok senkivel vitatkozni, inkább megfogadom a tanácsokat, hogy ha legközelebb ilyesmi történik velem akkor tudathassam veletek...
Hasonló történetek
15333
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
20906
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: