Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szombat reggeltől vasárnap reggelig. 2/3.

2.
Amikor visszajött a mosdóból, láttam sírt egy kicsit. Sok volt ez neki hirtelen. Magamhoz húztam és megsimogattam a lelkét. Persze őt magát is, mert ekkora és ilyen formás melleket mindig szívesen kényeztetek. Mivel még mindig fancsali képpel nézett rám, gondoltam egy kis lazítás jól jön neki. Visszaadtam a bugyiját és a melltartóját.
- Vedd fel, azután ha akarsz, menj és igyál valamelyik bárpultból, csak írd fel.
Hát nem kellett kétszer mondani.
Egy órára elfoglaltam magam a papírmunkával. Amikor kimentem, láttam rajta, hogy nem csak üdítőt ivott. Benyakalt rendesen és a pultra borulva szuszogott. Elpakoltam utána és a karomba kaptam.
- Gyere te kis piás a raktárban pihenj egy kicsit.

Bevittem a raktárba ahol volt egy heverő. Ez a helység nem csak az áru raktározására szolgált, amit bizonyított a heverőt beborító foltok mennyisége is.
Rázártam az ajtót, dolgoztam még fél órát, utána átszaladtam a boltba. A pult mögött Sanyi bá, ötven felé közelít korban, ami meg is látszik rajta. Kopaszodó fej, és közepes pocak. Néha amikor átugrok a boltba szoktam beszélgetni vele pár szót. Mesélt a családjáról, hárpia feleségéről meg kicsi lányáról. Papucs férjnek néz ki, de néha elszólta magát, amikor valami mutatós nő jött be, hogy nagy szoknyavadász volt az öreg hajdanán. Egy hónappal ezelőtt valamelyik buliban megdugtam egy 16 éves pinát, akivel később a boltban összefutottam és kiderült, hogy Sanyi bá későn született, egy szem lánya. Kicsit sajnáltam az öreget, de olyan volt a kicsike, hogy nem lehetett kihagyni.
- Üdv Sanyi bá. Mi a helyzet?
- Semmi fiam. Mi kellene?
- Most csak egy csomag rágó, de később, ha ráér, egy kis segítség kellene odaát a klubban. Kb. fél óra múlva.
- Oké, de nem emelhetek, tudod.
- Semmi ilyesmi. Szóljon a Mamának, hogy ugorjon be fél órára helyettesíteni. Maga meg jöjjön át.
- Ott leszek.

Visszasétáltam és megnéztem mit csinál a bébi. Durmolt még szépen. A raktárajtón volt egy 15x15cm- es ablak. Hasonló, mint a börtöncellákon a kukucskáló, csak ez belülről nyílt. Bementem és levettem, majd visszazártam az ajtót. Elmentem ittam én is egy tequilla- t.
Amikor visszaértem bekukucskáltam az ablakon. Kéjesen nyújtózkodott egy nagyot. Csoda, hogy a blúzán a gombok nem repültek szerteszét. Beköszöntem neki:
- Jó reggelt nyuszika.
Huncut mosolyra húzódik a szája, amikor meglát a kisablakban. Ez jó jel.
- Szia édes. Gyere be, adok valami finomat.
Kicsit széjjelnyitja a lábait. Jól gondoltam, már szent a béke. Lehet újra feszegetni a határokat.
- Mit szólnál előtte egy kis játékhoz?
- De semmi durvaság!
- Hiszen ismersz, maga vagyok a gyengédség.
- Na persze. De mire gondolsz?
- Először is ott van egy kendő, kösd be a szemed.
Kicsit tétovázott, de végül engedelmesen szót fogadott.
- Eddig kész, és utána?
- Rád bízom milyen sorrendben, de szépen lassan vetkőzz le.
- Elég érdekes kéréseid vannak, de legyen.
Tudta milyen műsorra gondolok, mert lassan kigombolta az ingét - gyönyörű mellei szinte ki akartak ugrani a melltartóból - felállt és mint egy profi erotikus táncosnő kibújt a szoknyájából is. Dolgozott benne még az ital, bezsongva riszálta magát. Ebből simán meg is élhetne annyira jól csinálta.
A raktár az egész klub legvégén volt, éppencsak meghallottam, ahogy nyílik a bejárati ajtó. Odasietek és mutatom Sanyi bának, hogy maradjon csendben és jöjjön utánam. Hátramegyünk a raktárhoz. Kiugrott a szeme az öregnek, amikor benézett a kisablakon. Bekötött szemű bomba nő bent egy szál fehérneműben vonaglik. Adom a vezényszavakat tovább.
- Simogasd magad közben és lassan vesd le a melltartót.
Az öreg elkezd izzadni, amikor kibuggyannak a hatalmas formás mellek. Úgy simogatja és játszik a melleivel a kicsike, hogy a nyál összefut a számban. Már csak a vékony tanga van rajta.
- Nyúlj be a bugyidba és simogasd a puncidat.
Apró nyögések hagyják el az ajkát ahogy magával játszik.
- Nagyon jó. Dugd be az ujjadat.
Elég gyakorlottan elégíti ki magát. Egyre hangosabb, ahogy a sokszor elvégzett mozdulatokkal örömet szerez magának. Kicsit gondolom izgalmasabb neki mint otthon, mert tudja, hogy nézem.

Óvatosan bemegyek, és mutatom az öregnek, hogy maradjon kint, az ajtón levő kisablakon nyugodtan nézelődjön tovább.
Megfogom a kicsim pinalétől már nedves ujjait, lenyalom és finoman hátrahúzom a karjait a heverő mögé. A melltartójával megkötözöm mind a két kezét.
- Hé! Mit csinálsz? – kérdezi játékos meglepődéssel, de nem tiltakozik.
- Gondoltam egy kicsit izgalmasabbá tesszük a játékot.
- Én már most is nagyon izgatott vagyok.
- Tudom még ezt fokozni.
Végigsimogatom a testét, elidőzve a melleinél, majd a bugyiját óvatosan lehúzom. Leveszem az övemet és az egyik lábát a heverő egyik lábához kötöm, közben kényeztetem a testét, hogy hangulatban maradjon. Tetszik neki:
- Látod, tudsz te finom is lenni.
- Igyekszem kicsim, meglátod, élvezni fogod.
Kiugrok az ajtó elé, ahol Sanyi bá letolt gatyával és farkával a kezében ácsorog. Elfojtom a nevetésem és mutatom, hogy kellene a szíjja. Azzal a másik lábát is kikötözöm a ribinek a heverő másik lábához. Vonaglik a kiscsaj kikötözve, szeretne már a lába közé valamit.
- Gyere, kényeztess, ahogy megígérted.
- Jól van. Megteszek mindent, amit kérsz. De csak azt, amit mondasz.
- Mindent megteszel amit mondok?
- Próbáld ki.
- Akkor gyere, nyalogasd meg a melleimet.

Rábukok a hatalmas, feszes cicikre. Apró sóhajok jelzik, hogy szereti ha a melleit kényeztetik. Hát van rajta kényeztetni való az biztos. Hátrapillantok, az öreg izzadó, vörös feje betölti az ablakot. Gondolom, veri a répát rendesen. Csak nehogy szívbajt kapjon.
Kapom az utasításokat közben:
- Szívd meg a bimbómat, ah… ez az… erősebben… mind a kettőt.
Szívom rendesen a peckes mellbimbókat. Finoman megharapdálom, bár nem kérte. Kis légmozgást érzek a tarkómon, de bezsongatott a csaj és inkább rá figyelek. Teljesen kiszolgáltatva, lábai szétfeszítve, keze kikötözve mégis ő utasít.
- Menj szépen lassan a puncimig, óó ez az,... ne siess.
Végigcsókolom a felsőtestét, mellén át, az izmos hasán keresztül a puncijáig. Tudom mi a jó neki, mert a pinája rendesen benedvesedett és kinyílt, mint egy virág. Szemem sarkából mozgást érzékelek. Sanyi bá már két méterre lopakodott kezében a faszával. Akkorákat nyel, hogy félek lebukunk. Bevillant egy jó ötlet. Csak nézni hívtam át, de egye fene, hagy legyen egy jó napja az öregnek. A lánya úgy is meglesz még egy párszor. Közben pörög a nyelvem a kicsikém lába között.
- Húzd szét…..igeeennnn…….nyalj be jó hosszan…aah ez nagyon jóóó.

Széthúzom a szeméremajkakat és egy hatalmasat nyalok a vaginájába.
- Ez igen.. dugd be a nyelved a pinámba, ahh... nem bírom tovább. Azt akarom, hogy dugj meg jó erősen.
Na eddig volt amit te akartál – gondoltam magamban.
- Várj egy pillanatot te kis fehérmájú.
- Ne ingerelj tovább te strici, baszd szét a pinám a faszoddal. De oldozz el közben, hagy lássam ahogy megkefélsz.
Ez igen. Kibújt a mocskosszájú kurva belőle.
- Mindjárt mozog az a fasz benned, te kis ribanc.
Intek Sanyi bának, hogy tálalva, és átnyújtok egy óvszert. Kikerekedett szemében a meglepetés és a hála látszik. Itt az ágyon elötte egy dögös húsz éves buksza tök meztelenül, kikötözve, felizgatva, dugásra készen.
Nem kellett unszolni az öreget. Remegő kézzel felhúzta a gumit, odament, benyalt egy hatalmasat a lucskos punciba, amire egy elégedett sikkantás volt a válasz.
- Aah, ez jó, de most már a hatalmas farkadat akarom.
- Egy pillanat és mozog benned - szóltam, és intettem az öreg boltosnak, hogy hajrá, lehet tolni neki.

Odahelyezkedett a muffhoz, bedugta és elkezdte baszni. Ribanckám nyögdécsel:
- Ez az végre, hogy beraktad. Dugj meg jó keményen.
Leülök egy rekeszre és nézem ahogy egy ötven éves boltos dugja a húsz éves csajomat. Előveszem a mobilt, mert ezen még borulni akarok később is. Csinálok pár felvételt.
Közben az öreg elélvezett pár nyögés kíséretében.
- Most olyan gyorsan elmentél édes. Vedd le a kendőt, kérlek.
Mutatom az öregnek, hogy húzza el a csíkot. Vörös, de vigyorgó fejjel kisomfordál. Nehogy gyanút fogjon gyorsan megnyugtatom a cicust:
- Nyugi kicsim még nincs vége.
Leveszek a polcról egy üveg pezsgőt. Kibontom, kicsit megitatom, utána csorgatok a formás melleire.

Elkezdem lenyalni, az üveggel pedig lejjebb kalandozok. Hangosan sóhajtozik:
- Úristen ez nagyon jó, bizsereg az egész testem.
- Mindjárt bizseregni fogsz máshol is.
Az üveg száját óvatosan a puncijához teszem, lassan betolom. Le- fel megbillegetem végül amennyit lehet a puncájába öntök.
Kihúzom az üveget és nyalom, szívom a pinájából a pezsgőt. Nagyon tetszik neki.
- Te aztán tudsz játszani a kis nunusommal.
- Mivel? Nevezd a nevén, nem az oviban vagy.
Flegmán válaszol:
- A vaginámmal, pinámmal te bunkó paraszt. Így érted?
Durr egy pofon.
- Ide figyelj te ribanc, beszélj normálisan vagy megbánod.
Otthagyom kikötözve, bekötött szemmel. Kimegyek az utcára elszívni egy cigit.
Negyed óra múlva megyek csak vissza.
- Remélem elgondolkoztál azon, hogy beszélsz velem.
- Bocsánatot kérek, ne haragudj. Oldozz el, kérlek.
- Azonnal, csak kapsz valamit, nehogy elfelejtsd a tiszteletet.
- Ne bánts, kérlek.

Odamegyek, letolom a nadrágom. Ráköpök a faszomra, és csak úgy beverem a pinájába.
- Neeeee, ez fáj. Hagyd abba kérlek. Áááááá.
- Ez az, síkíts te kurva.
Persze egy perc se telik el amikor már könnyebben mozgok benne, és a levegőt is másképpen veszi.
- Ahh… most már jó… mintha nagyobb lenne mint az előbb.
- Miért nem volt jó?
- Nem volt rossz, de olyan más volt.

Ha tudná, hogy nem sokkal ezelőtt egy vén fasz zakatolt benne.
Tolok még rajta egy kicsit és a mellére lövöm a gecit. Kioldozom és leveszem a kendőt.
Egyből maszatolja a kezével az ondót a mellén, és utána lenyalogatja.
- Jól szétkeféltél a mai nap. Kétszer is megerőszakoltál tulajdonképpen. A popóm szüzességét is elvetted. Először megijedtem, de aztán bizarr módon élveztem az anál meg ezt a kemény szexet.
- Várj kicsim, csak délután 5 óra lesz. Messze még a nap vége.
- De az a pofon nem kellett volna.
- Hát ha még egyszer tiszteletlen leszel megy a párja.
Rendbe szedtük magunkat, letusoltunk és felöltöztünk. Adogattuk egymásnak a ruhákat.
- Édesem kérdezhetek valamit?
Na tessék, ha megint valami lelki szarsággal jön beverek neki még egyet.
- Mondd cicus – mosolygok rá erőltetetten.
- Te hány derékszíjat szoktál hordani?
Bassza meg, Sanyi bá itt hagyta az övét.
- Azt még múltkor kértem az öreg boltostól és elfelejtettem visszavinni neki. Ha gondolod, szaladj át vele.
- Jól van, úgy is venni akarok valamit.
Pénzt ne vigyél gondoltam. Mikor visszajött zavarban volt, de nem szólt semmit. Gondolom az öregnek egyből felállt, ahogy meglátta. Mosolyogva mondom neki:
- Ülj be az irodába és foglald el magad. Én készülök az esti nyitásra.
Még csak 17 óra van, de elég tartalmasan telt el eddig a nap, de a java még hátravan.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Barnaszem ·
Érdekes. Ha a java még hátra van, jöhet!

hatszeli ·
Hol ez a hely?
Yaarbal ·
Szerintem a történet szempontjából lényegtelen.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: