Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szókufár (egyperces)

A minap a szokásos folyamatot követve délutáni sziesztámat újságolvasással folytattam volna, ha már az elején meg nem ütközöm egy számomra oly abszurd, indokolhatatlan, mégis elgondolkoztató hirdetésen. Ez állt benne:

- Megunt, porosodó szavaimat értékegyeztetéssel új, betöretlen szavakra cserélném vagy eladnám. Ingyen elvihető néhány felesleges névmás, határozószó, esetenként főnév és melléknév.

Néhány percnyi szünet után, már csak kíváncsiságból is magam elé tartottam a lapot és már tárcsáztam is a hirdetésben szereplő számot. Egy-két csengés elteltével felvették, de miután köszöntem, s közöltem érdeklődésem tárgyát, csak szürke búgás, kényszeredett nyöszörgés volt hallható.
Biztosan kirabolták.
Hasonló történetek
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
15291
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
MephistoAtya ·
:) szófukar szókufár :) ez nagyon jó! Örülök, hogy tetszett!

szioka ·
edes :)

Szentkirályi Katinka ·
jó volt, de a vége, az nem semmi.
Kirabolták. :smile: És elvitték az összes szavát? Még a többit is? Szegényke. Hívd vissza és adj neki a tiedből, úgy is több van, mint másnak, hiszen akkor nem írnál, -jókat persze- legalább az alapkifejezések lennének meg neki, hogy nem, vagy ez egy hülye, engem is becsapós hirdetés volt, sbt. Méltatlanul szűkszavú lett a végére. Már a hirdető maga. :yum:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: