Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szobatárs

Újra itt a suli, vége a szünetnek, a már megszokott csapatban jöttek új osztálytársak is. Az egyikük,
egy nagyon helyes, magas, szőke, kék szemű srác volt az Tomi. Elég szótlan volt az első hetekben, lassan közeledtem hozzá de összebarátkoztunk  és kiderült, hogy nagyon jó fej. Néha suli után összejöttünk, eljött hozzánk vagy én ő hozzájuk. Együtt szoktunk tanulni, beszélgetni. Elkezdődött az őszi szünet de még az utolsó napra az egyik srác a suliból bulit rendezett náluk, mivel ő nem a helyszínen lakott ezért megbeszélte otthon a szüleivel, hogy a buli után nálunk alszik mert nem indul haza vonat. Elmentünk hozzánk és készülődni kezdtünk a bulira. Beszélgettünk, hogy jó lenne valami csajjal összejönni az este. Én elmentem fürödni, de mondtam neki csináljon azt amit akar, érezze magát otthon. Mivel egyedül mi voltunk otthon, a szüleim elmentek a nagyszüleimhez és csak későn érnek haza, meztelenül jöttem ki a fürdőszobából. Mentem a szobám felé mit sem sejtve, hogy Tomi pont ott lesz. Eléggé kellemetlen volt, hogy egy másik pasi lát meztelenül, de nem volt bennem semmi szégyenérzet. A szemei majd ki estek amikor meglátott, a testem izmos, szőrtelen és a  péniszem is csupasz volt. De ö nem szólt semmit csak nevettünk egy jót majd felvettem egy bokszert, felöltöztem és irány a buli. Mikor odaértünk még elég kevés ember volt ott mivel a kelleténél egy kicsit korábban értünk oda, de lassan érkeztek az emberek. Az este nagyon jó volt, a kelleténél egy kicsit többet ittam, mivel ő nem szeret nagyon inni ezért ő elég józan volt. Éjfél lehetett még, de én teljesen ki voltam már ütve, így hazavitt, de nem igazán emlékszem, hogy hogyan kerültem haza. Mikor reggel magamhoz tértem, még kómásan az ágyban találtam magam levetkőztetve még a bokszerem sem volt rajtam. Ő a konyhában volt, és mondta, hogy hívtak a szüleim és mondták, hogy maradnak egész nap a nagyszüleimnél így azt csinálhatunk amit akarunk. Úgy döntöttünk, otthon maradunk egész nap. A szüleim is megengedték, hogy náluk maradjak és másnap reggel menjek haza. Egész nap otthon voltunk, játszottunk, beszélgettünk és szóba kerültek a csajok, mondta, hogy már sok csajjal volt de még soha nem volt szerelmes. Eljött az este, elmentünk letusolni mivel én nagyon fáradt voltam, mivel ő még nem annyira így betettünk egy filmet de én igen gyorsan el is aludtam a fotelben. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valaki a farkamat fogdossa, csodálkoztam nagyon is, mivel úgy tudtam, hogy Tomi hetero. Kicsit kinyitottam a szemem és láttam, hogy Tomi az. Néha-néha megnézte, hogy biztos alszom -e. Először csak a bokszeremen keresztül fogdosott, de mikor megbizonyosodott, hogy tényleg alszom akkor kivette és elkezdte verni. Magyon jó volt ezért fel is akartam kelni de féltem, hogy abbahagyja így inkább csak engedtem az élvezetnek. Elkezdte szopni a már kőkemény farkam, erre én néha nyögtem egy kicsit és mikor már nem bírtam visszatartani akkor abbahagyta és megnézte alszom-e még. Nagyon jól szopott, mikor egészen a tövig bekapta akkor azt hittem azonnal szétdurranok. De türtőztettem magam. Mikor már nem bírtam magammal hirtelen lelepleződtem, ő csodálkozott is mikor elmondtam neki, hogy egész idő alatt fenn voltam. Elmondta, hogy már amióta az eszét tudja tudta, hogy a fiúkhoz vonzódik és én ennek örültem is. Mikor ezt megbeszéltük akkor azt hittem itt a vége de tévedtem. Mikor fel akartam állni, hirtelen visszalökött és újból szopni kezdte a már lelankadt farkam. Lassan kezdtem ismét megkeményedni mikor már ismét közel voltam az élvezéshez mondtam neki, hogy lassítson most én jövök. Ő neki is állt már  az árboc, nagyon nagy volt. Először a heréit masszírozgattam utána hátrahúztam a fitymáját és a makkal kezdtem játszadozni. Nagyon élvezte néha-néha halkan felnyögött. Mikor bekaptam neki tövig akkor nagyon hangosan nyögött azt hittem azonnal tele lövi a számat de elég jól bírta. Vagy fél órát szoptam és még mindig bírta. Mondta, hogy hagyjam abba, mert meg akar dugni de azt nem akartam valahogy azért nehezen rászedett. Valami krémmel bekente a lyukamat és a fotel felé fordított, mondtam neki, hogy lassan. Először csak a makkját rakta be, de már az nagyon fájt kb. olyan 10-cm lehetett bennem és akkor mondtam, hogy elég, nem bírtam nagyon fájt, ő nem szólt semmit, kihúzta és mondta, hogy majd legközelebb tövig bevágja,ezen nevettünk egy jót. Elkezdett ismét szopni nagyon jól szopott, túlságosan is jól, nem kellett 2 perc és már tele is lőttem a száját a magommal, azonnal le is nyelte mindet, nagyon jó érzés volt. Most rajtam volt a sor mivel ő jól bírta elég sok idő kellett neki, elkezdte keményen dugni a számat a torkomig lenyomta a farkát volt vagy 22 cm, de jól bírtam, mert nem először csináltam. Keményen dugta a számat mire éreztem, hogy megfeszül a teste és nagy nyögéssel a torkomra lövi a forró, édes, sűrű spermáját ami nagyon finom volt. De ő nem húzta ki a torkomból a farkát addig szoptam ameddig nem konyult le teljesen. Még tisztára nyaltam a makkját is ami szintén nagyon jó volt. A végén elmentünk tusolni és egymáson elaludtunk. Másnap mikor felkeltünk már otthon voltak a szüleim, felöltöztünk és ő még megmarkolgattam a farkát farmeren keresztül de már ment is mert sietett, nem akarta lekésni a vonatot. Utána még sokszor összejöttünk egy kis orálozásra és még mindig nagyon jó barátok vagyunk.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: